Eigenlijk is mijn ziekte (quote:Op maandag 22 maart 2010 13:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wanneer ben jij eigenlijk begonnen met deze ziekte?
En wat is de schade tot dusver?
Oh, wat vervelend!!! Lijkt me erg lastig hoor.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:46 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Bij mij wel... Ik gebruik medicijnen waardoor mijn nagels uitdrogen en gaan splijten. Dat heeft effect op de lak, het lijkt alsof de lak minder goed hecht op de plekken waar de nagel gespleten is. Maar goed, Orly Bonder is onderweg, misschien dat het helpt
Ik heb zelf Moody Blue van China Glaze, heel zacht lief kleurtje maar heeft wel 4 lagen nodigquote:Op maandag 22 maart 2010 14:27 schreef Chicolate het volgende:
Nou ik doe ook een keer mee, voor het eerst sinds tijden een kleurtje op mijn nagels/stompjes. Inclusief mislukte schoonmaakactie op mijn wijsvinger. Dit is een lakje van de Hema, donkerblauw, er staat een 10 op.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu alleen links nog lakken.
Ik ben trouwens nog op zoek naar een goede lichtblauw/babyblauw/parelmoer achtig iets. Onopvallend kleurtje, zonder glitter. Ben nu al een tijdje aan het rondkijken maar nog niets gevonden wat voldoet. Iemand een idee?
Mooi kleurtje blauw!!quote:Op maandag 22 maart 2010 14:27 schreef Chicolate het volgende:
Nou ik doe ook een keer mee, voor het eerst sinds tijden een kleurtje op mijn nagels/stompjes. Inclusief mislukte schoonmaakactie op mijn wijsvinger. Dit is een lakje van de Hema, donkerblauw, er staat een 10 op.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu alleen links nog lakken.
Ik ben trouwens nog op zoek naar een goede lichtblauw/babyblauw/parelmoer achtig iets. Onopvallend kleurtje, zonder glitter. Ben nu al een tijdje aan het rondkijken maar nog niets gevonden wat voldoet. Iemand een idee?
Als je zwakke nagels hebt, heb je een buigzamere ondergrond voor je nagellak. Nagels die makkelijk buigen zorgen ervoor dat je nagellak chipt. Omdat mijn nagels steeds velletjes hebben aan de bovenkant zijn ze dus megaflexibel en chipt het in no-time. Normaal moet ik na iedere douchebeurt ongeveer mijn nagels opnieuw lakken, want als ze dan helemaal zacht geweest zijn heb ik 10 witte randjes.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heeft dat invloed op chippen van je lak?
Was die blauwe Go Snow dan niet wat? (voor chicolate), weet niet of je die nog kunt krijgen?quote:Op maandag 22 maart 2010 14:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb zelf Moody Blue van China Glaze, heel zacht lief kleurtje maar heeft wel 4 lagen nodig
Volgens mij had iemand die nog te ruil?quote:Op maandag 22 maart 2010 14:43 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Was die blauwe Go Snow dan niet wat? (voor chicolate), weet niet of je die nog kunt krijgen?
Yuh, ik iddquote:Op maandag 22 maart 2010 14:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Volgens mij had iemand die nog te ruil?
SQ, ik heb ook medicijnen waardoor mijn nagels wat slapper zijn, maar moet zeggen dat de nagelversterker van Herome erg goed helpt!quote:Op maandag 22 maart 2010 14:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb zelf Moody Blue van China Glaze, heel zacht lief kleurtje maar heeft wel 4 lagen nodig
GOEDEMORGEN! Hele verkeerde quote gepaktquote:Op maandag 22 maart 2010 14:51 schreef Mehehelzs het volgende:
[..]
SQ, ik heb ook medicijnen waardoor mijn nagels wat slapper zijn, maar moet zeggen dat de nagelversterker van Herome erg goed helpt!
heh?quote:Op maandag 22 maart 2010 14:51 schreef Mehehelzs het volgende:
[..]
SQ, ik heb ook medicijnen waardoor mijn nagels wat slapper zijn, maar moet zeggen dat de nagelversterker van Herome erg goed helpt!
Ah okee, ik dacht dus al...quote:Op maandag 22 maart 2010 14:53 schreef Mehehelzs het volgende:
[..]
GOEDEMORGEN! Hele verkeerde quote gepakt
Bericht was bedoeld voor Sjeen
quote:Op maandag 22 maart 2010 14:53 schreef Nune het volgende:
Even een update wat betreft de konad plates:
Ik had TNT gebeld omdat ik nu toch wel nieuwsgierig werd en omdat de status van USPS nog niet geupdate was. TNT zegt dat het pakketje niet in NL is want ze kunnen er niets van terugvinden. Ik heb Kathleen gemaild dus ik hoop dat ik snel antwoord krijg.
OMGquote:Op maandag 22 maart 2010 15:06 schreef Daph_ het volgende:
Swatches van de Zoya Sparkle Collection! http://www.alllacqueredup(...)swatches-review.html
Daph en Mirjam hadden 2 plates allebei, maar dan nog. Ik vind het gewoon zuur. Stomme postpakketten enzo.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:07 schreef PeRi het volgende:
[..]
!!!!!!!!!! Sjeemineetje, waar zou dat pakket toch zijn dan
!! Ik vind het voor mezelf niet zo erg omdat ik weinig had, maar jullie hebben echt veel meer besteld, wat goed kut
.
Waar komt je pakketje vandaan? Ik heb zelf ook wat besteld en een code gekregen beginnend met LC en eindigend op US. Ik belde TNT vandaag en die mevrouw zei dat ik niet de enige was die vandaag hier over belde en dat er de hele week al wat problemen zijn met die zendingenquote:Op maandag 22 maart 2010 14:53 schreef Nune het volgende:
Ik had TNT gebeld omdat ik nu toch wel nieuwsgierig werd en omdat de status van USPS nog niet geupdate was. TNT zegt dat het pakketje niet in NL is want ze kunnen er niets van terugvinden. Ik heb Kathleen gemaild dus ik hoop dat ik snel antwoord krijg.
Wat een shitzooiquote:Op maandag 22 maart 2010 14:53 schreef Nune het volgende:
OMG.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:06 schreef Daph_ het volgende:
Swatches van de Zoya Sparkle Collection! http://www.alllacqueredup(...)swatches-review.html
Dat idd, mijn pakketje begint met LN en eindigt op US. Komt dus uit Amerika en bah.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:11 schreef Mehehelzs het volgende:
[..]
Waar komt je pakketje vandaan? Ik heb zelf ook wat besteld en een code gekregen beginnend met LC en eindigend op US. Ik belde TNT vandaag en die mevrouw zei dat ik niet de enige was die vandaag hier over belde en dat er de hele week al wat problemen zijn met die zendingen
Ja zoiets zoek ik! Ziet 'ie er op je nagels net zo uit als in het potje? (kan geen swatches vinden, alleen van de oogschaduw enzo)quote:
Hmmz, ben benieuwd wat Kathleen ook zegt nu dan..quote:Op maandag 22 maart 2010 15:10 schreef Nune het volgende:
[..]
Daph en Mirjam hadden 2 plates allebei, maar dan nog. Ik vind het gewoon zuur. Stomme postpakketten enzo.Hoop dat ik snel een reactie krijg van OC.
Hij is best licht, maar met 2ā 3 lagen, is ie net als het potje imo. Met nog meer lagen, wordt ie steeds feller. PM maar als je interesse hebtquote:Op maandag 22 maart 2010 15:17 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja zoiets zoek ik! Ziet 'ie er op je nagels net zo uit als in het potje? (kan geen swatches vinden, alleen van de oogschaduw enzo)
Very nicequote:Op maandag 22 maart 2010 15:06 schreef Daph_ het volgende:
Die donkerroze, groene, blauwe en paarse zijn meujquote:Op maandag 22 maart 2010 15:06 schreef Daph_ het volgende:
quote:Op maandag 22 maart 2010 15:06 schreef Daph_ het volgende:
Ik nu net een maand, dus nog maar een weekje afwachten. Mijn vriend besteld trouwens heel veel via internet, soms heb je gewoon pakketjes die 1 of 2 weken bij de douane wachten tot ze door mogenquote:Op maandag 22 maart 2010 15:16 schreef Nune het volgende:
[..]
Dat idd, mijn pakketje begint met LN en eindigt op US. Komt dus uit Amerika en bah.Zei ze verder nog wat? En hoe lang wacht jij?
De nieuwe Essence kleuren maybe? En die flakes van P2!quote:Op maandag 22 maart 2010 15:41 schreef Lindytje het volgende:
Hey!
Weet iemand toevallig of er in Duitsland momenteel nog iets speciaals te krijgen is van Essence of P2? Anders ga ik er woensdag denk ik even heen karren. Maar als er nou niet zo veel bijzonders is op het moment, hoef ik ook niet helemaal te rijden...
Iemand een idee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |