quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:44 schreef tliciouz het volgende:
Mag ik wat dames hier wat vragen via PM? Er zit me namelijk iets niet lekker met een ruil!
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:47 schreef mirannie het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe aanwinsten van vandaag Nfu oh 61, 62, 50, CG blue island ice tea, OPI dominant jeans, konad royal purple en konad plate S6
Meteen maar even uitgeprobeerd, gestempeld met awaken.
[ afbeelding ]
Heb het stempelen echt nog niet helemaal onder de knie. Wederom crappy foto´s, maar wacht nog op m´n camera. Holo is het in het echt veeeeel heftiger
Altijd!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:44 schreef tliciouz het volgende:
Mag ik wat dames hier wat vragen via PM? Er zit me namelijk iets niet lekker met een ruil!
knap hoorquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zetten wel, opvullen moet ik nog gaan zien, maar gaat vast ook lukken... (sprak zij optimistisch)
Tuurlijk mag dat!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:44 schreef tliciouz het volgende:
kom maar opquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:44 schreef tliciouz het volgende:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:44 schreef tliciouz het volgende:
Ik heb geen ervaring met swappen dus mij niet DM'enquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:44 schreef tliciouz het volgende:
Whehehequote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:54 schreef Stormqueen het volgende:
kijk al die nieuwsgierige wijven toehappen
Ik incluis natuurlijk![]()
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:54 schreef Stormqueen het volgende:
kijk al die nieuwsgierige wijven toehappen
Ik incluis natuurlijk![]()
Thank you!!quote:
En welke was het??quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
kreeg net een hele doos met 1 lakje d'r in![]()
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:18 schreef Nune het volgende:
[..]
Ik had precies hetzelfde! Ik dacht al heh, had ik zoveel besteld?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |