Ik heb die in een oranje omhulsel.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
serieus? Ik vind het maar dik klonterspul waar je van die spinnen-ogen van krijgt
Maar misschien heb ik de verkeerde?
Oeh mooi! Welke lakkies zijn het?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:24 schreef Linnie20v het volgende:
[ afbeelding ]
Gorgeous to tha maxxxxxx
Mooie buit!!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:47 schreef mirannie het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe aanwinsten van vandaag Nfu oh 61, 62, 50, CG blue island ice tea, OPI dominant jeans, konad royal purple en konad plate S6
Meteen maar even uitgeprobeerd, gestempeld met awaken.
[ afbeelding ]
Heb het stempelen echt nog niet helemaal onder de knie. Wederom crappy foto´s, maar wacht nog op m´n camera. Holo is het in het echt veeeeel heftiger
Oeh, pretty!!!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oeh mooi! Welke lakkies zijn het?
[ afbeelding ]
Golden Rose scale effect nr 14 over Jade is the new black
Hard to capture!
Tof!!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:24 schreef Linnie20v het volgende:
[ afbeelding ]
Gorgeous to tha maxxxxxx
Zie msn!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
even een snel vraagje, is er iemand uit mijn lijst online op msn?
Ik heb al de hele dag iedereen offline staan en da's nog nooit gebeurd, dus ik vraag me af of er iets stuk is
Dat heb ik ook.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb al de hele dag iedereen offline staan en da's nog nooit gebeurd, dus ik vraag me af of er iets stuk is
Zo, niet te zuinigquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:10 schreef Nune het volgende:
[..]
Dat heb ik ook.![]()
[ afbeelding ]
Shiny! En ik heb ook een vijl ongeluk gehad
Very Shiny!!! Nice!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:10 schreef Nune het volgende:
[..]
Dat heb ik ook.![]()
[ afbeelding ]
ik ben ook online en heb maar één persoon online in mijn lijst, er is duidelijk iets stuk.... mijn man is ook online en hem zie ik ook niet?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
heb jij jezelf aangeleerd om je acryl op te vullen?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:19 schreef Lindytje het volgende:
Wat lijken mijn nagels kort op die foto!! Oke, wijsvinger is kort... maar de rest is heus niet zo kort en breed...![]()
Zetten wel, opvullen moet ik nog gaan zien, maar gaat vast ook lukken... (sprak zij optimistischquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:21 schreef Mirjam het volgende:
[..]
heb jij jezelf aangeleerd om je acryl op te vullen?
Ik ben te goed gelovig.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat was een geintje...! Mooie nagels!
Ik heb mezelf in de mijn eigen lijst staan. (Waarom heb ik dat eigenlijk?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:10 schreef Nune het volgende:
[..]
Dat heb ik ook.![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |