gisteren een paar uurtjesquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:09 schreef buzzwheedle het volgende:
dat ziet er apart uit, heb je pas zo'n mani opgehad misschien??
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:04 schreef DeltaCephei het volgende:
Blauwe streep zie je niet heel goed maar believe me: hij zit er wel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
het is nu in de aanbiedingquote:Op dinsdag 23 maart 2010 07:49 schreef PeRi het volgende:
Myraela; erg mooi!!! super glamour!! Heel gaaf!
princess-a; mooimatte
MissJTD
fail
!
AmNaBa, mooi gestempeld, vooral de gele erg zomers!
Ik ga vanmiddag ook ff bij Kruidvat make-up spul inslaan van Essence.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nu heb je vereeuwigde regenbogen....
Kijk, zo zie je er niks meer van!! Mooi!!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:50 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
![]()
Maar even iets eroverheen gesmeerd![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:50 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Shit, laat ik nou in Venlo wonen maar vandaag en morgen in Maastricht zijnquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:47 schreef Lindytje het volgende:
Over Duitsland nog... Ik rij er morgen naartoe en ga naar Mönchengladbach daar hebben ze blijkbaar 3 DM's, kan ik mijn lol op!![]()
Ik rijd vanaf Tilburg over Eindhoven en Venlo. Als er meer mensen zijn die net als ik geen leven hebben en mee willen rijden?? Let me know!!
Ik vind de oogschaduws en glosjes prettig. Maar vooral de verzorgingsspulletjes zijn echt top!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:11 schreef MissJ het volgende:
[..]
hahaha grote fail ja![]()
Maar ja, kan er niks aan doen, ben nou eenmaal verslaafd![]()
Ja Essence make-up is echt super de super goed! Heb oa een mascara, kost maar 2,49 ofzo en vind die beter dan 1 van Chanel die ik paar maanden geleden gekocht heb.
Hmmpfftquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:35 schreef Nune het volgende:
Email terug van Kathleen.. Ik moet het wat meer tijd geven.
Als ik vrij was geweest, was ik naar je toe gekomen om mee te gaanquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:47 schreef Lindytje het volgende:
Over Duitsland nog... Ik rij er morgen naartoe en ga naar Mönchengladbach daar hebben ze blijkbaar 3 DM's, kan ik mijn lol op!![]()
Ik rijd vanaf Tilburg over Eindhoven en Venlo. Als er meer mensen zijn die net als ik geen leven hebben en mee willen rijden?? Let me know!!
Four Leaf Clover zeker? heeft mijn nagels ook gruwelijk verneukt.....quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:04 schreef DeltaCephei het volgende:
Blauwe streep zie je niet heel goed maar believe me: hij zit er wel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:50 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
He, bummer!!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:04 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Shit, laat ik nou in Venlo wonen maar vandaag en morgen in Maastricht zijn
anders was ik wel even mee gereden
Ghehe, neem vrij!!!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:04 schreef PeRi het volgende:
Als ik vrij was geweest, was ik naar je toe gekomen om mee te gaan!
Die zat er ook bij jaquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:04 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Four Leaf Clover zeker? heeft mijn nagels ook gruwelijk verneukt.....
Alice!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:50 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Joh, P2 lakjes zijn maar 1,55!!!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
Aantrekkelijk Lindy, maar ik moet echt even passen. Koopverbod
Ik heb die in een oranje omhulsel.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
serieus? Ik vind het maar dik klonterspul waar je van die spinnen-ogen van krijgt
Maar misschien heb ik de verkeerde?
Oeh mooi! Welke lakkies zijn het?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:24 schreef Linnie20v het volgende:
[ afbeelding ]
Gorgeous to tha maxxxxxx
Mooie buit!!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:47 schreef mirannie het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe aanwinsten van vandaag Nfu oh 61, 62, 50, CG blue island ice tea, OPI dominant jeans, konad royal purple en konad plate S6
Meteen maar even uitgeprobeerd, gestempeld met awaken.
[ afbeelding ]
Heb het stempelen echt nog niet helemaal onder de knie. Wederom crappy foto´s, maar wacht nog op m´n camera. Holo is het in het echt veeeeel heftiger
Oeh, pretty!!!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oeh mooi! Welke lakkies zijn het?
[ afbeelding ]
Golden Rose scale effect nr 14 over Jade is the new black
Hard to capture!
Tof!!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:24 schreef Linnie20v het volgende:
[ afbeelding ]
Gorgeous to tha maxxxxxx
Zie msn!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
even een snel vraagje, is er iemand uit mijn lijst online op msn?
Ik heb al de hele dag iedereen offline staan en da's nog nooit gebeurd, dus ik vraag me af of er iets stuk is
Dat heb ik ook.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb al de hele dag iedereen offline staan en da's nog nooit gebeurd, dus ik vraag me af of er iets stuk is
Zo, niet te zuinigquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:10 schreef Nune het volgende:
[..]
Dat heb ik ook.![]()
[ afbeelding ]
Shiny! En ik heb ook een vijl ongeluk gehad
Very Shiny!!! Nice!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:10 schreef Nune het volgende:
[..]
Dat heb ik ook.![]()
[ afbeelding ]
ik ben ook online en heb maar één persoon online in mijn lijst, er is duidelijk iets stuk.... mijn man is ook online en hem zie ik ook niet?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
heb jij jezelf aangeleerd om je acryl op te vullen?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:19 schreef Lindytje het volgende:
Wat lijken mijn nagels kort op die foto!! Oke, wijsvinger is kort... maar de rest is heus niet zo kort en breed...![]()
Zetten wel, opvullen moet ik nog gaan zien, maar gaat vast ook lukken... (sprak zij optimistischquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:21 schreef Mirjam het volgende:
[..]
heb jij jezelf aangeleerd om je acryl op te vullen?
Ik ben te goed gelovig.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat was een geintje...! Mooie nagels!
Ik heb mezelf in de mijn eigen lijst staan. (Waarom heb ik dat eigenlijk?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:10 schreef Nune het volgende:
[..]
Dat heb ik ook.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:44 schreef tliciouz het volgende:
Mag ik wat dames hier wat vragen via PM? Er zit me namelijk iets niet lekker met een ruil!
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:47 schreef mirannie het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe aanwinsten van vandaag Nfu oh 61, 62, 50, CG blue island ice tea, OPI dominant jeans, konad royal purple en konad plate S6
Meteen maar even uitgeprobeerd, gestempeld met awaken.
[ afbeelding ]
Heb het stempelen echt nog niet helemaal onder de knie. Wederom crappy foto´s, maar wacht nog op m´n camera. Holo is het in het echt veeeeel heftiger
Altijd!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:44 schreef tliciouz het volgende:
Mag ik wat dames hier wat vragen via PM? Er zit me namelijk iets niet lekker met een ruil!
knap hoorquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zetten wel, opvullen moet ik nog gaan zien, maar gaat vast ook lukken... (sprak zij optimistisch)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |