Tuurlijk mag dat!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:44 schreef tliciouz het volgende:
Mag ik wat dames hier wat vragen via PM? Er zit me namelijk iets niet lekker met een ruil!
kom maar opquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:44 schreef tliciouz het volgende:
Mag ik wat dames hier wat vragen via PM? Er zit me namelijk iets niet lekker met een ruil!
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:44 schreef tliciouz het volgende:
Ik heb geen ervaring met swappen dus mij niet DM'enquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:44 schreef tliciouz het volgende:
Whehehequote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:54 schreef Stormqueen het volgende:
kijk al die nieuwsgierige wijven toehappen
Ik incluis natuurlijk![]()
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:54 schreef Stormqueen het volgende:
kijk al die nieuwsgierige wijven toehappen
Ik incluis natuurlijk![]()
Thank you!!quote:
En welke was het??quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
kreeg net een hele doos met 1 lakje d'r in![]()
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:18 schreef Nune het volgende:
[..]
Ik had precies hetzelfde! Ik dacht al heh, had ik zoveel besteld?!
idd, die voorste twee vind ik niet echt schokkend. Die achterste twee kunnen wel aardig zijnquote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:35 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Meh... OPI heeft wel vaak dezelfde kleurtjes zeg
srsly?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:08 schreef kieskleurig het volgende:
Nou ik heb een TD bestelling die ik de 16de heb geplaatst wel binnen, die van begin maart nog steeds niet![]()
Maar nu hebben ze 2 verkeerde kleuren erin gestopt en dat zijn dan ook net kleuren die ik zelf absoluut niet zou dragen.
Pff heb mailtje gestuurd, maar even kijken wat ze eraan doen.
Nu heb ik ipv CG mahoganie en ginger, peachy keen en re-fresh mint gekregen
16maart? De mijne is 17 maart geshipt, 16 maart besteld. Ik heb nog niks ontvangenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:08 schreef kieskleurig het volgende:
Nou ik heb een TD bestelling die ik de 16de heb geplaatst wel binnen, die van begin maart nog steeds niet![]()
Maar nu hebben ze 2 verkeerde kleuren erin gestopt en dat zijn dan ook net kleuren die ik zelf absoluut niet zou dragen.
Pff heb mailtje gestuurd, maar even kijken wat ze eraan doen.
Nu heb ik ipv CG mahoganie en ginger, peachy keen en re-fresh mint gekregen
Je hebt Project Catwalk toch wel gezien gisteren he? Conceptueel is artsy fartsy gefrobel en daar word je genadeloos voor afgeschoten in het geval van gisteravond zat ik zelf al met het jachtgeweer op de bankquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:02 schreef Stormqueen het volgende:
leuke buit!
ik heb een idee voor de wedstrijd, maar het is erg conceptueel, ik hoop dat ze het begrijpen
Ja echt he, als het nou andere glitters waren geweest ok, maar dit...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
srsly?
Het LIJKT er niet eens op, whehe!
Misschien iemand anders die dezelfde dag heeft besteld en al dezelfde lakjes plus peachy keen en refresh mint had gekozen, nu met mahoganie en ginger zit
morgen of straksquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:12 schreef dieske87 het volgende:
[..]
16maart? De mijne is 17 maart geshipt, 16 maart besteld. Ik heb nog niks ontvangen
mnoh, die roze legging met die organzaquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Je hebt Project Catwalk toch wel gezien gisteren he? Conceptueel is artsy fartsy gefrobel en daar word je genadeloos voor afgeschoten in het geval van gisteravond zat ik zelf al met het jachtgeweer op de bank![]()
Grote kans dat die morgen dan komtquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:12 schreef dieske87 het volgende:
[..]
16maart? De mijne is 17 maart geshipt, 16 maart besteld. Ik heb nog niks ontvangen
Ik wacht al sinds 18 feb op een pakketjequote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:08 schreef kieskleurig het volgende:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:18 schreef kieskleurig het volgende:
Mocht iemand nou toevallig peachy keen en re-fresh mint hebben besteld en mahoganie en ginger krijgen
die's mooi hehquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:26 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Color Club - Wild and Willing
En wéér dat schijtlied uit je ondertitel in mijn hoofd.......quote:
Wat doe je me aan!!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:26 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Color Club - Wild and Willing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |