quote:USPS Tracking Information
Tracking Number LJ572298640US
Summary Your item was accepted at 4:30 pm on March 17, 2010 in FOREST PARK, GA 30297.
Information, if available, is updated periodically throughout the day. Please check again later.
Details Electronic Shipping Info Received, March 17, 2010
Er komt 1 pakketje niet aan en iedereen schiet in de stressquote:Op maandag 22 maart 2010 17:18 schreef karoltje het volgende:
Aaargh mijn pakketje is ook als sinds maandag onderweg en ik ben elke dag heel zenuwachtig de post aan het checken. Maar wat ik in dit topic lees klinkt niet goed! TD is toch meestal heel stipt dacht ik?
Dit staat er bij m'n trackingcode:
[..]
Nog even geduld hebben, komt vanzelf! De meeste komen wel aan, er schijnen alleen wat meer klachten te zijn met deze nummers, waarschijnlijk doet de douane vervelend.quote:Op maandag 22 maart 2010 17:18 schreef karoltje het volgende:
Aaargh mijn pakketje is ook als sinds maandag onderweg en ik ben elke dag heel zenuwachtig de post aan het checken. Maar wat ik in dit topic lees klinkt niet goed! TD is toch meestal heel stipt dacht ik?
Dit staat er bij m'n trackingcode:
[..]
Die grijzige AAquote:Op maandag 22 maart 2010 16:26 schreef Nune het volgende:
Dit kwamen Snkr en Romika gisteren brengen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
niet alles geeft problemen bij de douane, maar toen ik vandaag belde vroeg die mevrouw gelijk of mijn nummer begon en eindige met die letters, en dat het bekend is dat het langer duurt dan normaal omdat er al heel erg veel mensen over bellen ...quote:Op maandag 22 maart 2010 17:26 schreef Stormqueen het volgende:
die nummers zijn standaard amerikaanse track&trace nummers. Dat zou dus betekenen dat alles dat uit Amerika komt problemen geeft bij de douane? Ik geloof er niks vanEr zijn altijd uitzonderingen en je kan net even pech hebben, maar het leeuwendeel komt braaf na ongeveer een week aan
vind die van scrangie een stuk minder mooiquote:Op maandag 22 maart 2010 18:10 schreef Daph_ het volgende:
En ook Scrangie heeft swatches van de Zoya Sparkles: http://www.scrangie.com/2(...)ion-summer-2010.html
Ik ook hoor, maar I thought I'd sharequote:Op maandag 22 maart 2010 18:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vind die van scrangie een stuk minder mooi
http://www.google.nl/search?source=ig&hl=nl&rlz=1G1GGLQ_NLNL287&q=orly+sweet+swatches&meta=lr%3D&aq=0&aqi=g1&aql=&oq=Orly+sweet+swatc&gs_rfai=quote:Op maandag 22 maart 2010 18:20 schreef tliciouz het volgende:
Zijn er eigenlijk swatches te vinden van die nieuwe pastel collectie van orly?
Ok bedankt voor de geruststelling, ik kan weer rustig slapenquote:Op maandag 22 maart 2010 17:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Er komt 1 pakketje niet aan en iedereen schiet in de stress
Jouw pakketje is woensdag geshipped zo te zien. Dus die kun je morgen of overmorgen verwachten
Ja, onder andere laquermanic heeft ze. Verder weet ik het zo 1,2,3 nietquote:Op maandag 22 maart 2010 18:20 schreef tliciouz het volgende:
Zijn er eigenlijk swatches te vinden van die nieuwe pastel collectie van orly?
Dank je! Ik kwam even niet meer op de naam van de collectiequote:
It's a pwetty!quote:Op maandag 22 maart 2010 18:48 schreef Loqi het volgende:
Zooooooooo, ben ik weer, hebben jullie me gemist?![]()
![]()
Ik moest weer flink bijlezen zo na t weekend
Dit heb ik vanaf zaterdag op:
[ afbeelding ]
Catrice, Dark Lavenderzo mooi! Prachtige paars met een beetje gouden shimmer
Die is mooi hèquote:Op maandag 22 maart 2010 18:48 schreef Loqi het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Mooi! En je nagels ookquote:Op maandag 22 maart 2010 18:48 schreef Loqi het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Maar vind je ze mooi?quote:Op maandag 22 maart 2010 19:07 schreef miss--moana het volgende:
Zozo alles bijgelezen!
Wow wat een mooie, leuke en vrolijke regenboognagelsSuper!
Ik heb de afgelopen 2 dagen een suede op gehad, maar ben er niet helemaal ondersteboven van.![]()
Hij ging er best snel af en ja ik had eerst een laagje lak, topcoat en weer lak. Heb er nu nog 1 besteld en die zal van de week wel binnen komen, kijken of die het wel doet bij me. Maar ben bang dat ze anders in het ruiltopic belanden.
OPI Ink Suede, 5 dagenquote:Op maandag 22 maart 2010 19:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar vind je ze mooi?
Draag je ze toch gewoon steeds voor 1 dag?
Suedes gaan zelden langer mee dan 2 of 3 dagen, wat je ook probeert. Komt door de stroefheid van de lak...
Ik heb echt een zwak voor dat soort kleurtjesquote:Op maandag 22 maart 2010 18:48 schreef Loqi het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Bestaat daar nog een truuk voor?quote:
Voor die prijs is het wel heel aantrekkelijk...quote:Op maandag 22 maart 2010 15:28 schreef princess-a het volgende:
Mijn Mad as a Hatter die ik vorige week voor 6 nog wat inclusief verzenden op Ebay heb gekocht is binnenOok shipping vanuit Amerika trouwens, ging prima
Kan mijn grijpgrage handjes helaas er nog niet aan vastplakken, het schatje ligt bij mn mama
Haha truequote:
heb je die nou over een blauwe heen gesmeerd of lijkt dat maar zo?quote:Op maandag 22 maart 2010 20:14 schreef Esje-lief het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw kleurtje weer...
Four leaf clover van CG
Het lijkt op de foto namelijk net of er een blauw lijntje om je hele nagel looptquote:Op maandag 22 maart 2010 20:18 schreef Esje-lief het volgende:
nee... eerste mijn nagels schoongemaakt..
Senksquote:Op maandag 22 maart 2010 20:21 schreef Juud- het volgende:
Haha, ik dacht hetzelfde SQ =)
Overigens, SQ, jouw kastje is geniaal!! Jammer dat je vriend niet ongeschonden uit de strijd kwam, maar je hebt wel een mooi kastje;)
dat zijn mijn lichtgevende nagelriemenquote:Op maandag 22 maart 2010 20:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het lijkt op de foto namelijk net of er een blauw lijntje om je hele nagel loopt
Weird...
Da's ook klote! Geen idee wat ze er dan mee uitvoeren!quote:Op maandag 22 maart 2010 20:53 schreef kieskleurig het volgende:
Hmm ik ben dus niet de enige die erg lang wacht op een pakje. Mijn TD bestelling van begin deze maand is ook nog steeds niet bezorgd. Is nu al bijna 3 weken onderwegVolgens usps ligt het pakje niet bij de douane.
niemand?quote:Op maandag 22 maart 2010 20:37 schreef Mirjam het volgende:
zijn er ergens plaatjes/swatches te vinden van recente H&M nagellakjes? dus lakjes die nu nog verkrijgbaar zijn?
Ik weet 't ook nietquote:
www.lacquerized.com snkr heeft laatst nog vier nieuwe gepostquote:Op maandag 22 maart 2010 20:37 schreef Mirjam het volgende:
zijn er ergens plaatjes/swatches te vinden van recente H&M nagellakjes? dus lakjes die nu nog verkrijgbaar zijn?
Dit dusquote:Op maandag 22 maart 2010 21:37 schreef Stormqueen het volgende:
Mirjam, volgens mij heeft snkr bijna alle recente lakken van h&m op haar blog staan.
quote:Op maandag 22 maart 2010 21:37 schreef Stormqueen het volgende:
Mirjam, volgens mij heeft snkr bijna alle recente lakken van h&m op haar blog staan.
goeie idd!quote:Op maandag 22 maart 2010 21:50 schreef Daph_ het volgende:
[..]
www.lacquerized.com snkr heeft laatst nog vier nieuwe gepost
Oeh auw...zo'n uitschieter is erg pijnlijk. Mooi kleurtje btwquote:Op maandag 22 maart 2010 21:56 schreef Juud- het volgende:
[ afbeelding ]
Op kantoor de laatste weken krijg ik steeds vaker opmerkingen over mijn nagellak. "Oohh gave kleur zeg, ik zou het echt niet durven, zo'n felle kleur!". En dan doe ik heel stoer door te zeggen: 'joohh, gewoon proberen, iedereen kan bijna elke kleur hebben' (dat is die kleurmevrouw van laatst vast niet met me eens) terwijl ik bij mezelf denk..ze zouden die meiden op Fok eens moeten zien, dié zijn pas heftig
Heerlijk he zo'n zonnetje op mooie hololakquote:Op maandag 22 maart 2010 18:23 schreef Crientj het volgende:
QT in het zonnetjeOp het stationxD
[ afbeelding ]
Edit;
Met een heel klein pinky nageltje zie ik nu eigenlijk. ;{ Nou ja, mijn nagels zijn echt even prut.
Prachtige kleur!quote:Op maandag 22 maart 2010 18:48 schreef Loqi het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Geen lak? Speciale reden daarvoor?quote:Op maandag 22 maart 2010 22:14 schreef -Bubseltje- het volgende:
Zeer binnenkort weer een grote bestelling doen bij TD![]()
Zelf heb ik al zeker een week geen lak op gehad
Druk en overlopende afvoeren enzoquote:Op maandag 22 maart 2010 22:16 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Geen lak? Speciale reden daarvoor?
Dat is minder...quote:Op maandag 22 maart 2010 22:17 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Druk en overlopende afvoeren enzo
Geinig van die collega'squote:Op maandag 22 maart 2010 21:56 schreef Juud- het volgende:
[ afbeelding ]
Pre cleanup en met een mooie scheur in mn nagelriem (schoot uit met vijl, auw). En mn camera is echt waardeloos, want de kleur lijkt nogal flets, maar dat is -ie helemaal nietAnyway: herome-new delhi. Deze foto van internet benadert de kleur beter > [ afbeelding ]
Maargoed, ik vind foto's van eigen nagels altijd leuker om te zien dan plaatjes van willekeurige personen van internet, dus ik plaats 'm mooi toch.
Op kantoor de laatste weken krijg ik steeds vaker opmerkingen over mijn nagellak. "Oohh gave kleur zeg, ik zou het echt niet durven, zo'n felle kleur!". En dan doe ik heel stoer door te zeggen: 'joohh, gewoon proberen, iedereen kan bijna elke kleur hebben' (dat is die kleurmevrouw van laatst vast niet met me eens) terwijl ik bij mezelf denk..ze zouden die meiden op Fok eens moeten zien, dié zijn pas heftig
Lief kleurtjequote:Op maandag 22 maart 2010 22:19 schreef Guess. het volgende:
Er komt weer veel moois voorbij zeg![]()
Didgeridoo Your Nails van OPI
[ afbeelding ]
Mijn vingers worden steeds dikker,door de zwangerschap hou ik zo veel vocht vast in m'n handen,kan af en toe gewoon mijn vingers niet meer buigen![]()
ik moet naar de tandarts en op sollicitatie, zeldzaam druk dus voor mijn doenquote:
Da's prima! En anders trein ik nog wel een andere keer langsquote:Op maandag 22 maart 2010 22:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik moet naar de tandarts en op sollicitatie, zeldzaam druk dus voor mijn doenspreken morgen wel wat af via msn, ik lig al op 1 oor namelijk
quote:Op maandag 22 maart 2010 22:56 schreef MissJ het volgende:
![]()
![]()
![]()
heb net de hele Orly sweet collectie, Opi DS Extravagance, Opi rapdry topcoat en Orly bonder besteld op TD![]()
![]()
Extravagancequote:Op maandag 22 maart 2010 22:56 schreef MissJ het volgende:
![]()
![]()
![]()
heb net de hele Orly sweet collectie, Opi DS Extravagance, Opi rapdry topcoat en Orly bonder besteld op TD![]()
![]()
die heb ik ook sinds een paar dagen, geen spijt van hoor!!!!!! PRACHTkleur!quote:
Goede bestellingquote:Op maandag 22 maart 2010 22:56 schreef MissJ het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had ook eerst zo van:quote:Op maandag 22 maart 2010 23:12 schreef princess-a het volgende:
[..]
Goede bestelling![]()
Ik heb recycle met matte magic behandeld
[ afbeelding ]
even wennen
Mat grijs is gaaf!quote:Op maandag 22 maart 2010 23:12 schreef princess-a het volgende:
[..]
Goede bestelling![]()
[ afbeelding ]
even wennen
meestal scrangiequote:Op maandag 22 maart 2010 23:30 schreef Mehehelzs het volgende:
Ik wil een bestelling bij TD plaatsen maar vind het moeilijk de kleurtjes te bepalen omdat ze er op de website heel anders uit zien.
Kijken jullie ergens anders?
Ja vind ik ook hoor!quote:
ik doe hetzelfdequote:Op maandag 22 maart 2010 23:30 schreef Mirjam het volgende:
[..]
meestal scrangie
en ik google altijd via google afbeeldingen
sowieso die DS-jes, heb er een paar en vind ze allemaalquote:Op maandag 22 maart 2010 23:10 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
die heb ik ook sinds een paar dagen, geen spijt van hoor!!!!!! PRACHTkleur!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:30 schreef Myraela het volgende:
Ik heb mijn nagels overnieuw gedaan. Denk dat ik hiermee mee doe voor die wedstrijd. Alleen weet ik niet of het echt glamorous is. Ik las iemand anders zeggen veul glitter en extreme dingen. En dit is nog best rustig.Maar ik vind het zelf wel mooi. Me duim dan. Maar het is zoveel werk.
Of ik ben gewoon sloom.
[ afbeelding ]
Oh wat ziet dat er tof uit!quote:Op maandag 22 maart 2010 23:12 schreef princess-a het volgende:
[..]
Goede bestelling![]()
[ afbeelding ]
even wennen
Oh wauw!! Ik heb recycle weggedaan omdat ik de kleur niet zo vond, maar met matte erover is het echt geweldig!! Zou bijna spijt krijgen, haha. Maar gelukkig heb ik nog een andere grijs onderweg.quote:Op maandag 22 maart 2010 23:12 schreef princess-a het volgende:
[..]
Goede bestelling![]()
[ afbeelding ]
even wennen
dat was een geintje...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:30 schreef Myraela het volgende:
Ik heb mijn nagels overnieuw gedaan. Denk dat ik hiermee mee doe voor die wedstrijd. Alleen weet ik niet of het echt glamorous is. Ik las iemand anders zeggen veul glitter en extreme dingen. En dit is nog best rustig.Maar ik vind het zelf wel mooi. Me duim dan. Maar het is zoveel werk.
Of ik ben gewoon sloom.
[ afbeelding ]
Mooi kleurtje is dat!quote:Op maandag 22 maart 2010 21:56 schreef Juud- het volgende:
[ afbeelding ]
Pre cleanup en met een mooie scheur in mn nagelriem (schoot uit met vijl, auw). En mn camera is echt waardeloos, want de kleur lijkt nogal flets, maar dat is -ie helemaal nietAnyway: herome-new delhi. Deze foto van internet benadert de kleur beter > [ afbeelding ]
Maargoed, ik vind foto's van eigen nagels altijd leuker om te zien dan plaatjes van willekeurige personen van internet, dus ik plaats 'm mooi toch.
Zwangere vingersquote:Op maandag 22 maart 2010 22:19 schreef Guess. het volgende:
Er komt weer veel moois voorbij zeg![]()
Didgeridoo Your Nails van OPI
[ afbeelding ]
Mijn vingers worden steeds dikker,door de zwangerschap hou ik zo veel vocht vast in m'n handen,kan af en toe gewoon mijn vingers niet meer buigen![]()
Hij is wel erg mooi zeg... misschien moet ik 'm toch maar hebbenquote:Op maandag 22 maart 2010 22:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geinig van die collega's. En een mooi kleurtje ook.
[..]
Lief kleurtje
En bij mij is het Orly Snowcone geworden.
[ afbeelding ]
Oh, die gele nagels zijn tof!quote:Op maandag 22 maart 2010 22:34 schreef AmNaBa het volgende:
Hi
heb al een tijdje geen nagels gepost, dus hier komen er een paar van de afgelopen dagen:
weet niet meer of ik die gele al wel of niet had gepost, dus als het dubbel is ...sorry dan...
[ afbeelding ]
essence sundancer met oranje en groen gestempeld
[ afbeelding ]
essence md object of desire met zwarte konad
[ afbeelding ]
essence sexy in black met witte dots (2way nail art pen)
[ afbeelding ]
P2 be wild en P2 dangerous
PS ik heb p2 lakjes en matte topcoat en golden rose flakies ter overname (zie ruiltopic)
Ik vind het wel mooiquote:Op maandag 22 maart 2010 23:12 schreef princess-a het volgende:
[..]
Goede bestelling![]()
[ afbeelding ]
even wennen
Bummer!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:04 schreef zoeperzazke het volgende:
Denk dat flakies best mooi zijn over Jade, SQ! De mijne gaat er straks weer af, want hij zit voor geen meter meer. Ik had echt meer verwacht van die bonder
gewoon nude ofzo... beetje stemmig houdenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bleuh donderdag een begrafenis...
Kan ik niet echt aankomen met mn MaaH...
Maar wil ook niet alleen saai zwart
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:58 schreef DeltaCephei het volgende:
Even kijken of ik het gefotografeerd krijgt
eeerrgh in het licht zie ik ook een gele streepstomme Orly lakjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |