An sich een prima bankhangertje om met wat vrienden en bier te kijken. Er zitten zeker leuke stukjes tussen, maar het verhaal is slecht uitgewerktquote:Op maandag 14 december 2009 09:39 schreef CoolGuy het volgende:
Gisteren District 9 gekeken. De film kon me niet pakken, verscheidene stukjes doorgespoeld omdat ik er eigenlijk niet zo veel aan vond. Wel afgekeken, maar voor mij persoonlijk een tegenvaller.
Die heb ik toevallig ook gisteren gekeken. Inderdaad bagger, alleen de achtervolging door Parijs vond ik dan wel weer aardig, met als klap op de vuurpijl de Eifeltoren die wordt neergehaald.quote:Op maandag 14 december 2009 08:10 schreef JoeThePlumber het volgende:
GI Joe..![]()
Wat een bagger film, niet eens helemaal gezien...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu pas? Hij is sinds de 10e uit?quote:Op maandag 14 december 2009 12:08 schreef norich het volgende:
Law Abiding Citizen
IMDB
Toffe film met genoeg spanning en actie
quote:A small wooden box arrives on the doorstep of a married couple, who know that opening it will grant them a million dollars and kill someone they don't know
quote:Stijn and Carmen have everything± they are young, successful and wealthy. They live a perfect live in Amsterdam
Daar ben ik vrijdag geweest in Pathé de Kuip.quote:Op maandag 14 december 2009 12:08 schreef norich het volgende:
Law Abiding Citizen
IMDB
Volgens mij deed hij het bewust...quote:Op maandag 14 december 2009 08:06 schreef SnuggLe het volgende:
Is CLI goed of is mijn romeins slecht? Kunnen we niet gewoon normale tekens doen? :-)
Enneh..Lambiekje, leuk dat je het vorige topic vol maakt, maar wie A zegt moet ook B zegegn. Dus maak daarna ook even een nieuw topic aub.
De film begint vrij aardig met het mysterie van "the box", helaas wordt er vrij snel prijsgegeven wat het drukken op de knop precies voor gevolgen heeft. Daarna zwakt de film imo teveel af naar "wazige" sci-fi.quote:Norma en Arthur Lewis, een jong stel dat in de buitenwijken woont, krijgen een simpel houten doosje cadeau. Een vreemdeling komt langs met het bericht dat de eigenaar van het doosje $1.000.000 zal krijgen als die op een knop drukt. Maar de druk op de knop zorgt er ook voor dat ergens anders op de wereld iemand sterft, iemand die ze niet kennen. Met de doos maar 24 uur in hun bezit, zitten Norma en Arthur met een dilemma.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Mike op 15-12-2009 18:06:27 ]Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
Bedankt alvast, dan hoef ik die ook niet meer te kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
7/10quote:Mifune gets jumped by like eight hundred samurai ready to kill him. The only emotion he displays is anger, and all they succeed at doing is pissing him off and getting their fucking faces chopped off.
It's not only badass how he fucking annihilated an entire army of ronin warriors, but I think it says something about Mifune's character that the one guy who begged to be killed was the only guy whose life was spared. It's like he was saying, "fuck you buddy, I'll kill whoever the shit I want to and there's not a damn thing you can do about it".
Sukoi...quote:Op woensdag 16 december 2009 02:11 schreef Siniti het volgende:
Terminator Salvation
Boom boom boom ratatatatatatatata pew epw pew boooooooom pew pew rettetetetetetetete boooom pew pew boom fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu-BOOM pew pew pew fssssssssiiiiiiiiiiiiiiiiii trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr pew pew pew boooomOMG HIJ IS EEN TERMINATOR
boooooom pew pew pew pssssj trrrrretererrrreeeeetttt pew pew pew boooom wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii-BOOOM retetetetetet rrrrrrrrrrrrt bem bam boooooong pssssssssiiiiiiiiiiiiiiiii retetetetetetete
WOOOOHOOOOOOO HET IS ARNIE!!!
pats boom pets pok boooom retetetete...................................... BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
6/10
Sword of Doom (Dai-bosatsu tôge)
Interessante samurai film, alleen vond ik het verhaal op bepaalde plekken verschrikkelijk moeilijk te volgen omdat al die japannertjes zo op elkaar lijken. De rode draad was wel weer simpel te volgen en was een goed samurai-verhaal, waarin eer etc. goed naar voren kwamen. Als laatste waren de gevechten echt geweldig, vooral deze, die zoals een wijs man ooit zei, "BADASS" is:
[..]
7/10
Ah, Toshiro Mifune IS dan super sukoiquote:Op woensdag 16 december 2009 02:51 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Sukoi is 'stoer' in Japans....
Sukoi des nehhh..quote:Op woensdag 16 december 2009 02:53 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ah, Toshiro Mifune IS dan super sukoi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Film lijkt me trouwens niet geschikt voor iedereen. Zag ook mensen de bioscoop uitlopen, waarschijnlijk vanwege de droge en soms niet echt voor het verhaal relevante humor.
Maar goed, hoe apart de humor misschien was in een verhaal zonder echt duidelijke rode draad, vond ik het wel de moeite waard, misschien dat ik em nog een keertje bekijk. Zeker omdat het eigenlijk niet echt veel lijkt op andere komedies.
Mijn score: 7,0/10How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
quote:Op woensdag 16 december 2009 03:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
The Men Who Stare at Goats (2009)
[ afbeelding ]
Genre: Komedie
Regisseur: door Grant Heslov
met George Clooney, Ewan McGregor en Kevin Spacey
Tijd: 93 minuten
Land: Verenigde Staten / Verenigd Koninkrijk
Release datum NL: 7 januari 2010
IMDb-score: 6.9/10 (6.386 stemmen)
Bob Wilton (Ewan McGregor) is een reporter die in Irak gestationeerd is, op zoek naar een goed verhaal terwijl hij zijn eigen miserabele privé leven probeert te ontvluchten. Hij ontmoet Lyn Cassady (George Clooney), die beweert een voormalig soldaat met paranormale krachten te zijn. Hij vertelt over een speciale afdeling van het Amerikaanse leger die zich bezighoudt met het ontwikkelen van paranormale strijdkrachten. Bob is in het begin nogal sceptisch, hij weet niet zo goed wat hij nu wel of niet moet geloven. Uiteindelijk ontdekt hij dat er toch een bepaalde band is tussen hem en Lyn en uiteindelijk gaan ze samen op een missie om Lyn's voormalige leider Bill Django (Jeff Bridges) te zoeken ergens in een woestijn in Irak.
[ afbeelding ]
Leuke film op een originele chaotische manier verteld. Ik had de trailer gezien, maar daar kon ik niet echt veel uit maken. De vier steracteurs waren wel geweldig om te zien in deze film. George Clooney lijkt wat verward en gestoord, Ewan Mcgregor is iemand met weinig eigenwaarde en heeft last van compensatiegedrag, Jeff Bridges is gewoon een dezelfde blije hippie uit The Big Lebowski maar dan in een militair jasje en Kevin Spacey speelt de evil jaloerse arrogante zak. Het zorgt wel voor een leuke mix.
Nadat ik de film had ik gezien, was het voor mij nog steeds een beetje onduidelijk naar wat voor film ik nou aan het kijken was. Ik heb erg vaak gelachen, maar ook sommige grappen worden echt te vaak gebruikt.Deze heb ik gister ook in de Sneak Preview gezien en ik sluit me helemaal bij je aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Film lijkt me trouwens niet geschikt voor iedereen. Zag ook mensen de bioscoop uitlopen, waarschijnlijk vanwege de droge en soms niet echt voor het verhaal relevante humor.
Maar goed, hoe apart de humor misschien was in een verhaal zonder echt duidelijke rode draad, vond ik het wel de moeite waard, misschien dat ik em nog een keertje bekijk. Zeker omdat het eigenlijk niet echt veel lijkt op andere komedies.
Mijn score: 7,0/10
. Op zich viel het mij nog wel mee hoeveel mensen er wegliepen, bij Looking for Eric die een tijd terug in de Sneak was, liep zowat de halve zaal leeg, terwijl ik het einde daarvan juist weer sterk vond.
The Men Who Stare At Goats heeft wel wat weg van de andere films van de makers, zoals The Big Lebowski en Burn After Reading, dus als de humor in die films je niet aansprak raad ik 'm af. Ik heb toch echt wel moeten lachen op een paar punten, vond het een leuke (doch misschien af en toe een ietwat verwarrende) film.
Klopt, sort van american pie meets harry potter en dan engels correct.. wat een k** film!quote:Op donderdag 17 december 2009 10:19 schreef Netsplitter het volgende:
HP 6.
Wat een zaadfilm is dat zeg.
Ze hebben gewoon belangrijke dingen eruit gelaten en er compleet verzonnen dingen in gedaan.
Jammer van het holywood einde..quote:Op maandag 14 december 2009 12:08 schreef norich het volgende:
Law Abiding Citizen
IMDB
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |