abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75649737
Passengers 2008

Verenigde Staten / Canada
Drama / Mystery
93 minuten

geregisseerd door Rodrigo García
met Anne Hathaway, Patrick Wilson en David Morse

Na een vliegtuigcrash, wordt Claire Summers (Anne Hathaway) aangewezen om de vijf overlevenden te begeleiden. Sommige van hen beweren dat het ongeluk is veroorzaakt door een explosie, maar de luchtvaartmaatschappij ontkent dat. Een van de overlevenden is Eric (Patrick Wilson), Claire ontdekt dat ze speciale gevoelens voor hem heeft. Net als hun professionele relatie overgaat in een romance, verdwijnen de overige overlevenden en Claire beseft dat Eric haar laatste hoop is.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 2% gewijzigd door Mike op 15-12-2009 18:06:27 ]
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_75650974
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt alvast, dan hoef ik die ook niet meer te kijken.

[ Bericht 4% gewijzigd door Mike op 15-12-2009 18:06:46 ]
  dinsdag 15 december 2009 @ 20:58:57 #28
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_75665696
Los 2008

België
Drama
110 minuten

geregisseerd door Jan Verheyen
met Pepijn Caudron, Sana Mouziane en Sofie van Moll

Tom, een jonge, progressieve journalist, wil settelen met zijn vriendin, maar net dan kruist de beeldschone asielzoekster Nadia zijn pad. Ze haalt zijn emotionele leven volledig uit evenwicht. Op de krant vindt hij ook al geen evenwicht, want daar botsen zijn idealen meer en meer met de realiteit. Als dan ook nog een nieuw leidersfiguur onder de allochtone jongeren opstaat, slaat zijn wereld helemaal op hol. Houdt zijn progressieve wereldbeeld stand in deze snel veranderende maatschappij, of wordt Tom even bitter als zijn verzuurde grootvader?

Een typische Vlaamse film met goede Belgische acteurs. Heb echt van de film genoten al was het verhaal nogal cliché vond ik. Topper is het niet echt, maar wel vermakelijk en meeslepend
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
  woensdag 16 december 2009 @ 02:11:36 #29
226340 Siniti
pi_75674998
Terminator Salvation
Boom boom boom ratatatatatatatata pew epw pew boooooooom pew pew rettetetetetetetete boooom pew pew boom fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu-BOOM pew pew pew fssssssssiiiiiiiiiiiiiiiiii trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr pew pew pew boooom OMG HIJ IS EEN TERMINATOR boooooom pew pew pew pssssj trrrrretererrrreeeeetttt pew pew pew boooom wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii-BOOOM retetetetetet rrrrrrrrrrrrt bem bam boooooong pssssssssiiiiiiiiiiiiiiiii retetetetetetete WOOOOHOOOOOOO HET IS ARNIE!!! pats boom pets pok boooom retetetete...................................... BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
6/10

Sword of Doom (Dai-bosatsu tôge)
Interessante samurai film, alleen vond ik het verhaal op bepaalde plekken verschrikkelijk moeilijk te volgen omdat al die japannertjes zo op elkaar lijken . De rode draad was wel weer simpel te volgen en was een goed samurai-verhaal, waarin eer etc. goed naar voren kwamen. Als laatste waren de gevechten echt geweldig, vooral deze, die zoals een wijs man ooit zei, "BADASS" is:
quote:
Mifune gets jumped by like eight hundred samurai ready to kill him. The only emotion he displays is anger, and all they succeed at doing is pissing him off and getting their fucking faces chopped off.
It's not only badass how he fucking annihilated an entire army of ronin warriors, but I think it says something about Mifune's character that the one guy who begged to be killed was the only guy whose life was spared. It's like he was saying, "fuck you buddy, I'll kill whoever the shit I want to and there's not a damn thing you can do about it".
7/10
  woensdag 16 december 2009 @ 02:39:25 #30
231952 JoeThePlumber
pi_75675230
quote:
Op woensdag 16 december 2009 02:11 schreef Siniti het volgende:
Terminator Salvation
Boom boom boom ratatatatatatatata pew epw pew boooooooom pew pew rettetetetetetetete boooom pew pew boom fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu-BOOM pew pew pew fssssssssiiiiiiiiiiiiiiiiii trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr pew pew pew boooom OMG HIJ IS EEN TERMINATOR boooooom pew pew pew pssssj trrrrretererrrreeeeetttt pew pew pew boooom wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii-BOOOM retetetetetet rrrrrrrrrrrrt bem bam boooooong pssssssssiiiiiiiiiiiiiiiii retetetetetetete WOOOOHOOOOOOO HET IS ARNIE!!! pats boom pets pok boooom retetetete...................................... BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
6/10

Sword of Doom (Dai-bosatsu tôge)
Interessante samurai film, alleen vond ik het verhaal op bepaalde plekken verschrikkelijk moeilijk te volgen omdat al die japannertjes zo op elkaar lijken . De rode draad was wel weer simpel te volgen en was een goed samurai-verhaal, waarin eer etc. goed naar voren kwamen. Als laatste waren de gevechten echt geweldig, vooral deze, die zoals een wijs man ooit zei, "BADASS" is:

[..]

7/10
Sukoi...
  woensdag 16 december 2009 @ 02:44:33 #31
226340 Siniti
pi_75675276
quote:
Op woensdag 16 december 2009 02:39 schreef JoeThePlumber het volgende:

[..]

Sukoi...
Ik snap hem niet
  woensdag 16 december 2009 @ 02:51:12 #32
231952 JoeThePlumber
pi_75675331
quote:
Op woensdag 16 december 2009 02:44 schreef Siniti het volgende:

[..]

Ik snap hem niet
Sukoi is 'stoer' in Japans....
  woensdag 16 december 2009 @ 02:53:50 #33
226340 Siniti
pi_75675342
quote:
Op woensdag 16 december 2009 02:51 schreef JoeThePlumber het volgende:

[..]

Sukoi is 'stoer' in Japans....
Ah, Toshiro Mifune IS dan super sukoi
  woensdag 16 december 2009 @ 02:54:59 #34
231952 JoeThePlumber
pi_75675350
quote:
Op woensdag 16 december 2009 02:53 schreef Siniti het volgende:

[..]

Ah, Toshiro Mifune IS dan super sukoi
Sukoi des nehhh..
  Redactie Games woensdag 16 december 2009 @ 03:27:43 #35
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_75675564
The Men Who Stare at Goats (2009)

Genre: Komedie
Regisseur: door Grant Heslov
met George Clooney, Ewan McGregor en Kevin Spacey
Tijd: 93 minuten
Land: Verenigde Staten / Verenigd Koninkrijk
Release datum NL: 7 januari 2010
IMDb-score: 6.9/10 (6.386 stemmen)

Bob Wilton (Ewan McGregor) is een reporter die in Irak gestationeerd is, op zoek naar een goed verhaal terwijl hij zijn eigen miserabele privé leven probeert te ontvluchten. Hij ontmoet Lyn Cassady (George Clooney), die beweert een voormalig soldaat met paranormale krachten te zijn. Hij vertelt over een speciale afdeling van het Amerikaanse leger die zich bezighoudt met het ontwikkelen van paranormale strijdkrachten. Bob is in het begin nogal sceptisch, hij weet niet zo goed wat hij nu wel of niet moet geloven. Uiteindelijk ontdekt hij dat er toch een bepaalde band is tussen hem en Lyn en uiteindelijk gaan ze samen op een missie om Lyn's voormalige leider Bill Django (Jeff Bridges) te zoeken ergens in een woestijn in Irak.

Leuke film op een originele chaotische manier verteld. Ik had de trailer gezien, maar daar kon ik niet echt veel uit maken. De vier steracteurs waren wel geweldig om te zien in deze film. George Clooney lijkt wat verward en gestoord, Ewan Mcgregor is iemand met weinig eigenwaarde en heeft last van compensatiegedrag, Jeff Bridges is gewoon een dezelfde blije hippie uit The Big Lebowski maar dan in een militair jasje en Kevin Spacey speelt de evil jaloerse arrogante zak. Het zorgt wel voor een leuke mix.

Nadat ik de film had ik gezien, was het voor mij nog steeds een beetje onduidelijk naar wat voor film ik nou aan het kijken was. Ik heb erg vaak gelachen, maar ook sommige grappen worden echt te vaak gebruikt.
SPOILER
Film lijkt me trouwens niet geschikt voor iedereen. Zag ook mensen de bioscoop uitlopen, waarschijnlijk vanwege de droge en soms niet echt voor het verhaal relevante humor.

Maar goed, hoe apart de humor misschien was in een verhaal zonder echt duidelijke rode draad, vond ik het wel de moeite waard, misschien dat ik em nog een keertje bekijk. Zeker omdat het eigenlijk niet echt veel lijkt op andere komedies.

Mijn score: 7,0/10
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
Anoniem en veilig met ProtonVPNDe snelste VPN - FastestVPNSurf prive met PureVPN
  Moderator woensdag 16 december 2009 @ 07:42:49 #36
9859 crew  Karina
Woman
pi_75676414
Vertige
Franse horrorfilm

Een stel jongeren gaat bergbeklimmen in Kroatië. Alles loopt fout, de route die ze willen nemen is afgesloten, een loopbrug (en hun enige weg terug) stort naar beneden, waardoor ze vast komen te zitten op een berg en 1 van de jongens komt met zijn been in een berenval.

Daarna blijkt al snel dat ze niet alleen zijn op de berg ...

Spannende film vond ik wel, maar dat vind ik meestal wel van Franse horrorfilms, beetje in de sfeer van The Descent.

Ik had eerst de Engels nagesynchroniseerde versie te pakken, maar ik heb snel de Franse originele versie genomen, toch wel beter.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  woensdag 16 december 2009 @ 07:57:17 #37
271205 Dj_unkie
Industrialized
pi_75676521
Thick as Thieves
Misdaad/Thriller

Plot: Een veteraan in de misdaadwereld (Morgan Freeman) rekruteert een jonge man (Antonio Banderas) om een laatste klus te klaren. Deze klus betekent veel voor de veteraan omdat hij zijn schuld aan de Russische maffia zo kan afbetalen.

Review: Het acteerwerk van Morgan Freeman is zoals altijd prima in orde, de rest van de karakters lijken uit het B-segment te zijn weggesleept. Antonio Banderas en Radha Mitchell hebben in deze film een relatie welke echt het toppunt van slecht acteerwerk is in deze film. Het verhaal is redelijk en heeft wel ene leuke twist aan het einde. Jammer dat het acteerwerk zo beroerd is.

Cijfer: 5/10
Stand for something or fall for anything
  woensdag 16 december 2009 @ 10:05:12 #38
60237 -Trinity-
pi_75678876
quote:
Op woensdag 16 december 2009 03:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
The Men Who Stare at Goats (2009)
[ afbeelding ]

Genre: Komedie
Regisseur: door Grant Heslov
met George Clooney, Ewan McGregor en Kevin Spacey
Tijd: 93 minuten
Land: Verenigde Staten / Verenigd Koninkrijk
Release datum NL: 7 januari 2010
IMDb-score: 6.9/10 (6.386 stemmen)

Bob Wilton (Ewan McGregor) is een reporter die in Irak gestationeerd is, op zoek naar een goed verhaal terwijl hij zijn eigen miserabele privé leven probeert te ontvluchten. Hij ontmoet Lyn Cassady (George Clooney), die beweert een voormalig soldaat met paranormale krachten te zijn. Hij vertelt over een speciale afdeling van het Amerikaanse leger die zich bezighoudt met het ontwikkelen van paranormale strijdkrachten. Bob is in het begin nogal sceptisch, hij weet niet zo goed wat hij nu wel of niet moet geloven. Uiteindelijk ontdekt hij dat er toch een bepaalde band is tussen hem en Lyn en uiteindelijk gaan ze samen op een missie om Lyn's voormalige leider Bill Django (Jeff Bridges) te zoeken ergens in een woestijn in Irak.

[ afbeelding ]

Leuke film op een originele chaotische manier verteld. Ik had de trailer gezien, maar daar kon ik niet echt veel uit maken. De vier steracteurs waren wel geweldig om te zien in deze film. George Clooney lijkt wat verward en gestoord, Ewan Mcgregor is iemand met weinig eigenwaarde en heeft last van compensatiegedrag, Jeff Bridges is gewoon een dezelfde blije hippie uit The Big Lebowski maar dan in een militair jasje en Kevin Spacey speelt de evil jaloerse arrogante zak. Het zorgt wel voor een leuke mix.

Nadat ik de film had ik gezien, was het voor mij nog steeds een beetje onduidelijk naar wat voor film ik nou aan het kijken was. Ik heb erg vaak gelachen, maar ook sommige grappen worden echt te vaak gebruikt.
SPOILER
Film lijkt me trouwens niet geschikt voor iedereen. Zag ook mensen de bioscoop uitlopen, waarschijnlijk vanwege de droge en soms niet echt voor het verhaal relevante humor.

Maar goed, hoe apart de humor misschien was in een verhaal zonder echt duidelijke rode draad, vond ik het wel de moeite waard, misschien dat ik em nog een keertje bekijk. Zeker omdat het eigenlijk niet echt veel lijkt op andere komedies.

Mijn score: 7,0/10
Deze heb ik gister ook in de Sneak Preview gezien en ik sluit me helemaal bij je aan . Op zich viel het mij nog wel mee hoeveel mensen er wegliepen, bij Looking for Eric die een tijd terug in de Sneak was, liep zowat de halve zaal leeg, terwijl ik het einde daarvan juist weer sterk vond.
The Men Who Stare At Goats heeft wel wat weg van de andere films van de makers, zoals The Big Lebowski en Burn After Reading, dus als de humor in die films je niet aansprak raad ik 'm af. Ik heb toch echt wel moeten lachen op een paar punten, vond het een leuke (doch misschien af en toe een ietwat verwarrende) film.
  woensdag 16 december 2009 @ 14:22:56 #39
165512 MASD
Music is dead.
pi_75687963
Village of the Damned

De tijd in een dorp staat op een gegeven moment stil en 9 maanden later bevalt elke vrouw in het dorp op hetzelfde moment van een kind. Deze kinderen kunnen gedachten lezen en bezitten telekinetische krachten en al gauw is het duidelijk dat er iets tegen gedaan moet worden. Leuke psychologische thriller.

7,5/10

The Innocents

Verhaal over een gouvernante die er zeker van is dat het huis en de kinderen waar ze op past bezeten zijn door geesten. Toffe horror. Bij vlagen spannend en het weet je een gevoel van paranoia mee te geven. Leuke trivia: De jongen in de hoofdrol is dezelfde als de jongen in de hoofdrol van Village of the damned.

7,5/10

Everything You Always Wanted to Know About Sex*
*But Were Afraid to Ask

Leuke film, maar het was echt hit and miss. De film is ingedeeld in meerdere hoofdstukken die elk vragen over seksualiteit op eigen en soms bizarre wijze weergeven. Elk hoofdstuk was dan ook een ander verhaal, daarom review ik ze even voor het gemak apart.

1. - Do Aphrodisiacs Work? [5/10]
Woody Allen speelt hier de joker in Middeleeuwse tijden. Hij besluit de koningin te verleiden met behulp van een afrodisiacum maar komt vast te zitten in haar kuisheidsgordel. Vond hem zelf wat minder. Veel grappen kwamen niet aan. De verwijzingen naast bijvoorbeeld Shakespeare waren wel weer tof.
2. - What is Sodomy? [7,5/10]
In dit hoofdstuk zien wij Gene Wilder een arts spelen die een relatie aangaat met een van zijn patiënten, een schaap. Een van de betere hoofdstukken, heerlijke humor.
3. - Do Some Women Have Trouble Reaching Orgasm? [7,5/10]
Allen speelt hier Fabrizio, een Italiaan die zijn vrouw niet kan bevredigen. Langzaam komt hij erachter dat zij alleen een orgasme kan krijgen als ze het in het openbaar doen. Ik moet zeggen dat hij verbazingwekkend goed Italiaans spreekt, nooit geweten. Tof segment, al was het voor de look en de feel van het stuk. Je hebt echt het idee dat je naar Italiaanse cinema kijkt, heel goed gedaan.
4. - Are Transvestites Homosexuals? [6/10]
Wij volgen hier een man die tijdens een etentje naar de kleedkamer van de gastvrouw vertrekt en zich in haar kleding kleedt. Als haar man binnen wil komen springt hij uit het raam en escaleert de hele boel. Vond het segment wat minder.
5. - What Are Sex Perverts? [7/10]
Dit segment is in feite een parodie op gameshows. In de show, "What's your perversion?", moeten mensen bijvoorbeeld raden welke fetisj mensen hebben of krijgen ze de kans om hun fetisj of fantasiën uit te voeren. Deze waardoor ik net als hoofdstuk 3 meer voor de look en de feel, het is een perfecte weergave van de 50's gameshows.
6. - Are the Findings of Doctors and Clinics Who Do Sexual Research Accurate? [7,5/10]
Allen en een journaliste bezoeken het huis van een seksuoloog, met John Carradine in de rol, die zelf ook Dr. Frankenstein in een aantal films speelde, tof, om aldaar onderzoek te doen. Ze komen erachter dat hij een gekke geleerde is, en tijdens een ongeluk ontsnapt er een gigantische borst die met haar moedermelk mensen doodt. ( .) Leuk gedaan, parodie op de monsterfilms al bovengenoemde Frankenstein en anderen. Dit stuk wordt echt gemaakt door het acteerwerk van Carradine.
7. - What Happens During Ejaculation? [8,5/10]
Dit hoofdstuk was mijn persoonlijke favoriet. Wij volgen de poppetjes in het lichaam van een man tijdens de seks. Perfecte grappen en waarschijnlijk een van de beste sketches ooit gemaakt.

Zoals ik al zei is de film echt hit and miss. Sommige grappen zijn perfect en anderen zijn slecht. Toch is het zeker geen slechte film en een aanrader voor fans van het vroege Allen-werk.
Totaal gemiddelde: 7,0/10
Long live music.
  woensdag 16 december 2009 @ 21:22:16 #40
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_75705158
Angels with Dirty Faces
Regiseur Michael Curtiz is voornamelijk bekend vanwege de topper Casablance en de semi-topper The Adventures of Robin Hood. Met het misdaadgenre weet hij ook prima zijn weg te vinden. Qua plot is het af en toe rommelig en richtingloos. Hoofdpersoon James Cagney (crimineel in hart en nieren) zwalkt tussen zijn rivaal Bogart en een priester, die vroeger een jeugdvriend van hem was. Laatstgenoemde probeert Cagney op het goede pad te leiden... Ondanks dat het verhaal niet heel origineel is, staan de scenes an sich wel. Zitten een paar mooie tussen . Vooral een basketbalscene met hoog tempo was erg leuk om te zien. De allerlaatste scene is niet verrassend (zeker niet voor die tijd), maar toch indrukwekkend te noemen. Cijfer: 7,5
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  donderdag 17 december 2009 @ 01:58:05 #41
241457 resque
pi_75714268
de serie Rome gekeken

erg goede serie mag ik wel zeggen! Wilde er jaar geleden ook al mee beginnen, maar kon me er maa rniet toe zetten! moet zeggen, nu geen spijt gehad! erg goede sfeer neergezet en lekker 2 seizoenen kijken! heerlijk. Niet uitgemolken met 50 seizoenen

8/10
  donderdag 17 december 2009 @ 10:16:29 #42
67103 Caspian
Sneaky fucker, dont you think?
pi_75719543
Where the Wild Things are

Een verhaal over een jong, ongehoorzaam jongetje die een avontuur beleeft in zijn eigen fantasie. Prachtige animatie en een prima verhaal. Een familiefilm, maar met een lager feelgood gehalte dan ik verwachtte. De openingsscène zette voor mij gelijk de toon, en was dermate pakkend dat ik er gelijk helemaal in zat en niet meer kon ontsnappen aan de magische greep van dit prachtige verhaal. Ik vond vooral het acteerwerk van Max (Max Records) erg sterk, en de stemacteurs voor de monsters hebben ook zeer puik werk afgeleverd.

Ik raad hem aan. Zeker een leuke film om met het gezin of vrouw/vriendin te kijken, met een warme kop chocolademelk en een dik pak sneeuw buiten.

7.5/10
Take Sick Boy, for instance, he came off junk at the same time as me, not because he wanted to, you understand, but just to annoy me, just to show me how easily he could do it, thereby downgrading my own struggle.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 17 december 2009 @ 10:19:08 #43
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_75719644
HP 6.
Wat een zaadfilm is dat zeg.
Ze hebben gewoon belangrijke dingen eruit gelaten en er compleet verzonnen dingen in gedaan.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  donderdag 17 december 2009 @ 13:57:08 #44
182073 invine
blablabla etc.
pi_75728182
quote:
Op donderdag 17 december 2009 10:19 schreef Netsplitter het volgende:
HP 6.
Wat een zaadfilm is dat zeg.
Ze hebben gewoon belangrijke dingen eruit gelaten en er compleet verzonnen dingen in gedaan.
Klopt, sort van american pie meets harry potter en dan engels correct.. wat een k** film!

Alle 3 the godfathers.. deel 1 op vrijdag en 2 & 3 op een zaterdag, was een lange haal maar wel de moeite waard zo worden films tegenwoordig niet meer gemaakt..

Deel 1 : 8/10 (waarschijnlijk omdat hij al zo oud is)
Deel 2: 9/10 (mijn favoriet, het hele verhaal word daar duidelijk gemaakt inclusief de flashback van de oude don wat je een mooi beeld geeft over de familie)
Deel 3: 7.5/10 (goede film maar niks speciaals, voelde een beetje aan alsof ze de film wilde uitmelken en dan nog het gedeelte dat ze de familie legaal willen maken vond ik niet zo interessant.)

Alle 3 de films moet je wel gezien hebben.

[ Bericht 38% gewijzigd door invine op 17-12-2009 14:04:10 ]
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
  donderdag 17 december 2009 @ 14:06:08 #45
182073 invine
blablabla etc.
pi_75728483
quote:
Op maandag 14 december 2009 12:08 schreef norich het volgende:
Law Abiding Citizen

IMDB

Toffe film met genoeg spanning en actie
Jammer van het holywood einde..
SPOILER
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
Cyberghost VPNSurfshark - veilig toegang tot het open internetZavvi - Fandom en Geekgear
  donderdag 17 december 2009 @ 14:49:23 #46
267611 ReWout
pi_75729955
dragonball evolution...

Wat een flop erg jammer, had men veel en veel meer mee kunnen doen.
  donderdag 17 december 2009 @ 23:49:57 #47
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_75751804
Payback (Theatrical Cut)
Mel Gibson in één van de type rollen die we het liefst van `m zien: op zoek naar wraak, keihard en medogenloos. Dit keer is hij uit op wraak, op zoek naar de mensen die `m hebben neer geschoten en $70.000 van `m gestolen hebben: zijn deel in een overval.
De film is een heerlijk harde, grimmige mix van actie- en wraak film met de atmosfeer van een film noir. De voice-over van Gibson werkt goed (en wordt niet te vaak gebruikt) en de soundtrack past goed. Ook de actie is dik in orde.
Een hele toffe no-brainer.

IMDB Cijfer: 6,9/10
Mijn Cijfer: 7,5/10
  vrijdag 18 december 2009 @ 00:18:58 #48
267611 ReWout
pi_75752711

Erg leuk, hele gave effects, aardig verhaal, maar ik vind hem echt niet beter als Alien of de Titanic, of zelfs flightplan.

Het was gewoon allemaal wat te voorspelbaar. Des al niet te min was het zeker weten de moeite waard om hem in 3D te zien in de bios de film moet het denk ik toch meer van de mooie beelden hebben dan van het verhaal.

7+ van mij.
  vrijdag 18 december 2009 @ 09:25:25 #49
90286 Hulkio
pi_75758002
Op visueel gebied is dit zeer zeker een baanbrekende film geworden, het ziet er allemaal echt prachtig uit. Echt genieten, met name in het eerste deel van de film wanneer je voor het eerst wordt opgezogen in de pracht van de natuur van Pandora. Ook de aktiescenes later in de film zijn prachtig in beeld gebracht, maar ik was zelf denk ik nog meer onder de indruk van het begin. De 3D vond ik prima gedaan, geen overdreven gebruik en het zeker een meerwaarde. De trailer van Alice in Wonderland was trouwens ook erg mooi in 3D. Had alleen wel wat last van de bril, was de eerste keer dat ik echt een lange film zag (daarvoor alleen animatiefilms van nog geen anderhalf uur).

Het verhaal is helaas toch wel een stuk minder en bevat de nodige cliches. Toch was het in mijn ogen in dit geval geen storende factor zoals het bij 2012 bijvoorbeeld wel was. Daarnaast had ik ook niet het idee dat ik naar een film van 160 minuten zat te kijken, de tijd vloog voorbij. Acteerwerk was degelijk, geen Oscarwinnende rollen maar ook geen bron van ergenis. Had meer ingezeten, maar ook nu is het een zeer vermakelijk blockbuster die je zeker in de bios moet gaan zien! 8.0
  Moderator vrijdag 18 december 2009 @ 09:36:55 #50
9859 crew  Karina
Woman
pi_75758248
Fast Track
Comedy, gisteren op tv gezien

Ik viel er toevallig in en omdat er toch niets bijzonders op tv was ben ik blijven hangen.

Man, vrouw en kind verhuizen omdat de man een baan kan krijgen bij het reclamebureau waar de schoonvader werkt. Bij dat bedrijf werkt ook de ex van de vrouw, een hele irritante vent in een rolstoel die de man het leven zuur maakt: flauwe geintjes, ideeën afpikken, etc. Plus dat hij nog steeds gek is op de vrouw.

Best wel aardig eigenlijk, niet heel grappig, maar ik zat me wel lekker te ergeren aan die vent in de rolstoel. En op het eind komt boontje om zijn loontje natuurlijk.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')