Lijkt een beetje op Mai HiME...quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:13 schreef gniffie het volgende:
hoi
Nog een coole serie dit seizoen. Hier is de op![]()
Je hebt gewoon geen smaak.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:18 schreef torn_Machina het volgende:
Eigenlijk wel een bagger seizoen voor mij. Ik ga alleen Darker than Black 2 en Fairy Tail direct volgen. Nog genoeg op de backlog, mij hoor je dus niet klagen.
Ja, die kijk ik ook!quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:13 schreef gniffie het volgende:
hoi
Nog een coole serie dit seizoen. Hier is de op![]()
lijkt er inderdaad op . als het half zo goed is zeg ik al OK .quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:16 schreef Qunix het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op Mai HiME...
FF meer info checken...
Weinig... Waar gaat het over?
Geen smaak wil ik het niet noemen. Gewoon een andere voorkeur van genres.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:20 schreef gniffie het volgende:
Je hebt gewoon geen smaak.
echt 5 a 6 top series voor mij hoor
Sterker nog, ik heb 2 afl van 1 nieuwe serie gezien, verder niet eens de moeite genomen om een andere serie te bekijkenquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:44 schreef Ascendancy het volgende:
Beroepsmatige tvp
Ik vind de TT voorbarig.
Winter sonata en fairy tail zijn nog niet eens redelijk uit. En ik denk niet dat degene die de OP heeft gemaakt meer dan 5 afleveringen heeft gekeken tot nu toe
Dan kijken wij alles nu en gaan je lekker spoilenquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:03 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ik laat jullie lekker ruzieen over wat wel en geen goede anime zijn, dan aan het eind van het seizoen download ik alles in 1 batch.
Je kent het gezegde; Beter een spoilertag te veel dan te weinig.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:19 schreef gniffie het volgende:
[..]
Dan kijken wij alles nu en gaan je lekker spoilen
Ik zeg u, er verschijnen de laatste tijd veel nieuwe mensen in deze reeks.quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
jigoku shoujo, de eerste 6 afleveringen zijn met verschillende verhalen met een veel te voorspelbaar verloopHaha, nee. Dit gaat zelfs zo door in seizoen twee, waarop ik hem gedropt heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik krijg nu al dropneigingen, hier komt toch wel verandering in"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
Hallo, ik heb de OP gemaakt. Bedoel je soms de TT?quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:44 schreef Ascendancy het volgende:
Beroepsmatige tvp
Ik vind de TT voorbarig.
Winter sonata en fairy tail zijn nog niet eens redelijk uit. En ik denk niet dat degene die de OP heeft gemaakt meer dan 5 afleveringen heeft gekeken tot nu toe
Neuh, je hebt gelijk.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:34 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Geen smaak wil ik het niet noemen. Gewoon een andere voorkeur van genres.
we moeten weer in de OP zetten dat alleen de toffe mensen een tvp mpogen plaatsen, al die noobs moeten maar bijdragen aan 't topicquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:33 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik zeg u, er verschijnen de laatste tijd veel nieuwe mensen in deze reeks.
Oh, ja, ja, en dan zo'n vaste kliek beginnen die bijna ondoordringbaar is. Met UI's in de OP. Ik voel je aan.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:48 schreef zquing het volgende:
[..]
we moeten weer in de OP zetten dat alleen de toffe mensen een tvp mpogen plaatsen, al die noobs moeten maar bijdragen aan 't topic
Dit topic is bedoeld voor anime en manga, geen homo-erotiek.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:53 schreef gniffie het volgende:
Sora no otoshimono is cute, allemaal lieve chibi characters.
Kijkt iemand nog cross game? De match die nu aan de gang is laat mijn tepels toch wel heel erg stijf worden hoor.
Je snapt er ookn iks vanquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:54 schreef Quir het volgende:
[..]
Dit topic is bedoeld voor anime en manga, geen homo-erotiek.
ik stem voorquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:51 schreef Quir het volgende:
[..]
Oh, ja, ja, en dan zo'n vaste kliek beginnen die bijna ondoordringbaar is. Met UI's in de OP. Ik voel je aan.
We leggen het even bij de rest voor.quote:
Dus de hele serie jigoku shojou zijn voornamelijk kleine kutverhaaltjes?quote:
Zoals ik al eerder zei, ja.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dus de hele serie jigoku shojou zijn voornamelijk kleine kutverhaaltjes?
EDIT: ik lees op wikipedia een beetje dat dit dus het geval is, hekel aan dat soort shitga wel verder met monster.
EDIT2: iemand 2e serie van haruhi suzumiya gekeken? schijnt minder te zijn dan de eerste (zelfs helse haat op myanimelist...)
Wat een geweldig idee. Ik ben het er helemaal mee eensquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:51 schreef Quir het volgende:
[..]
Oh, ja, ja, en dan zo'n vaste kliek beginnen die bijna ondoordringbaar is. Met UI's in de OP. Ik voel je aan.
Even verbeterdquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:10 schreef Quir het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei, ja.
En seizoen twee van Haruhi is downright crap.
Ik kap dan wel gewoon met jigoku, ik ben toch weer helemaal intoquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:10 schreef Quir het volgende:
[..]
Dat was een opsomming, en let wel, niet eens beknopt, van het eerste seizoen. Geweldige manier om tijd te doden zonder er ook maar enige hersenactiviteit voor te verbruiken.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik kap dan wel gewoon met jigoku, ik ben toch weer helemaal intomonster
Haruhi, Ik heb genoten van het eerste deel, zelfs al zijn het doelloze afleveringen van dingen die ze in de club beleven dan vind ik het al leukwacht, dat gebeurde al in de eerste
![]()
Jigoku Shoujo vind ik juist geweldig! S1 was het beste.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:45 schreef Quir het volgende:
[..]
Haha, nee. Dit gaat zelfs zo door in seizoen twee, waarop ik hem gedropt heb.
Inderdaad, nadat ik las dat afleveringen van season 1 opnieuw gebruikt werden had ik al geen zin meer om te gaan kijken.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:10 schreef Quir het volgende:
[..]
Shana als Neko chanquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:27 schreef gniffie het volgende:
Fairy tail voiceactors zijn kut, dit wordt een tergend lange episode
GITS-SAC 2nd Season.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:56 schreef Qunix het volgende:
Gezocht: nieuwe serie...
Wat ik al reeds gezien heb: http://myanimelist.net/animelist/pmk
Hier verschijnt vanzelf een antwoord.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:15 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand enig idee van welke anime dit is?
Het is trouwens niet Boku no Pico.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:25 schreef Quir het volgende:
[..]
Hier verschijnt vanzelf een antwoord.
gungravequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:56 schreef Qunix het volgende:
Gezocht: nieuwe serie...
Wat ik al reeds gezien heb: http://myanimelist.net/animelist/pmk
Princess Lover! is 't dus, als je zelf niet hebt gekeken. In dat geval is de link waarschijnlijk dood als je daar aan toe komt.quote:
Als je al even op /a/ zit negeer je die comments. Die grap wordt overal gemaakt op dat board.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik vond het wel een goeie van anonymous
Princess Lover.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:15 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand enig idee van welke anime dit is?
Je moet nog 3 afleveringen bakemonogatari.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:14 schreef DJ_ het volgende:
zo , nu bakemonogatari afgekeken in 2 dagen , best leuk en die uitspraken en redeneringen van sejougahara zijn geweldig .
nu heb ik volgens mij mijn hele backlog van summer 2009 weg gewerkt ( met naruto , one piece , fma , bleach en inu yasha , heb ik genoeg wekelijkse anime ) dus ik wacht liever tot de korte series a 12-13 eps helemaal klaar zijn en kijk ik ze in achter elkaar .
ik moet alleen umineko nog kijken maar die is nog niet klaar helaas
heldquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:36 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Je moet nog 3 afleveringen bakemonogatari.
23 oktober aired de eerste.
Geen idee.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:50 schreef DJ_ het volgende:
[..]
held, wekelijks ? of is dat weer zo'n eens per maand ding als toen met kimi ga het geval was met de akane arc
Waar zit je nu dan?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:20 schreef zquing het volgende:
'T zou me bijzonder goed uitkomen als de meet wordt uitgesteld aangezien ik dat weekend wel gebruiken kan om te leren(tentamens enzo he)
Levenloosquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:51 schreef zquing het volgende:
Die van de TU ook, maar 't leek me leuk om nog iets erbij te doen(economie) TB stelt niet zo heel veel voor. En Aangezien ik pas in januari was begonnen met TB mag ik ook leuk allemaal herkansingen doen nu...........
Ik kom op 9 tentamens in 2 weken nu
Desalniettemin, bedankt.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:38 schreef wdn het volgende:
[..]
Princess Lover.
edit ah Quir was me voor.
Ach hij staat binnen no time op m'n hd, en heb eerst nog verschrikkelijk veel andere anime die ik moet bekijken. Is het niets dan is het zo gedelete maar dan heb ik hem in ieder geval voorlopig wel (ben nogal vergeetachtig).quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:36 schreef Quir het volgende:
Ze waarschuwden je overigens dat het een ballenserie was, en dat je niet moest afgaan op de gif.
ik haat jullie.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:16 schreef Jordy-B het volgende:
Ik zie net dat we z'n verjaardag vergeten zijn, anderhalve week geleden.
En ik had nog wel gevraagd of ze de topictitel wilden aanpassenquote:
Je bent pas net terug?quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:53 schreef Xaryna het volgende:
Oh sorry, ik ben pas net terug en slaap half
Ik niet, ik heb 'm gebeld vanuit Japan, bitches!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:16 schreef Jordy-B het volgende:
Ik zie net dat we z'n verjaardag vergeten zijn, anderhalve week geleden.
Wat een kutsmoes.quote:Op zondag 18 oktober 2009 04:15 schreef RipCore het volgende:
[..]
Ik niet, ik heb 'm gebeld vanuit Japan, bitches!
hij nam alleen niet op
quote:Op zondag 18 oktober 2009 04:15 schreef RipCore het volgende:
[..]
Ik niet, ik heb 'm gebeld vanuit Japan, bitches!
hij nam alleen niet op
http://i.fokzine.net/s/nopompom.gifquote:Op maandag 19 oktober 2009 01:10 schreef blessed19 het volgende:
[..]
![]()
ik heb helaas slecht nieuws voor je, check msn.
vertelquote:Op maandag 19 oktober 2009 01:10 schreef blessed19 het volgende:
[..]
![]()
ik heb helaas slecht nieuws voor je, check msn.
Ik denk dat Blessed het wel neer had gezet als het ons iets aan zou gaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dtb spoiler episode 2:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Ge4ce op 19-10-2009 19:04:35 ]
Persoonlijk vind ik het iets te kinderachterig, is het niet een beetje Shoujo. Naast dat zijn de gevechten een beetje westers(?), en hebben ze van de aanvallen een-en-al gechant (het uitspraken+speciale effecten+de aanval zelf) van gemaakt met kleur volle effecten? Naast dat passen de voice actors niet en zijn de grappen overdreven.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:26 schreef rakotto het volgende:
Oeh, Fairy tale ep2 is uit en valt ook tegen?
quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:05 schreef gniffie het volgende:
Moet ik voor kiddy grade ook nog de pilot kijken van seizoen 2 of kan ik gelijk gaan vlammen met epsidoe 1
Ik heb het al inmiddels gezien en het viel wel mee ja.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:53 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het iets te kinderachterig, is het niet een beetje Shoujo. Naast dat zijn de gevechten een beetje westers(?), en hebben ze van de aanvallen een-en-al gechant (het uitspraken+speciale effecten+de aanval zelf) van gemaakt met kleur volle effecten? Naast dat passen de voice actors niet en zijn de grappen overdreven.
De manga is dan toch wel een heel stuk serieuzer wat dus fijner is.
Maar zoals ik al zij, hopelijk zal het beter zijn met de volgende episodes. Ik ben echt benieuwd naar de Stellar Leo arc, Luxus arc, Grard arc etc. etc. etc.
Nyan Koi is leuk en het wordt iedere aflevering leukerquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:07 schreef Quir het volgende:
Nyan Koi was niet eens zo slecht. Wel wou ik dood tijdens de opening.
Ik vind het wel een leuke serie maar alle hype vind ik wel een beetje overdreven. Ook irritant dat zo'n beetje iedere groep deze serie subbed en Natsu no arashi seizoen 2 het moet doen met horrible subsquote:Fairy Tale valt tegen ja.
Waar ik niets van begrijp, want er zijn weinig anime die ik grappiger vind dan natsu no arashi.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:10 schreef Ge4ce het volgende:
Fairy Tail is dan ook wel 5 tot 10 keer meer bekender dan Natsu no Arashi.
Ik kwam je tegen in POL.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:51 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Waar haal je dat opeens vandaan?
Aah dat topic.quote:
Bad, bad boy.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:59 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Aah dat topic.
Ben je nu boos op me dat ik GL stem?
en jij stemt?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:27 schreef Quir het volgende:
Haha, Asc stemt GL.
Ik mag nog niet eens stemmen, mallerd. Maar ik beland waarschijnlijk ook daar ergens in de buurt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:30 schreef zquing het volgende:
[..]
en jij stemt?
GL is nog goed te doen, al gaat mn voorkeur uit naar D66
Iedereen weet dat dieren belangrijker zijn dan mensenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:36 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Zolang jullie maar geen Pvdd stemmen of SP
Natsu no arashi is inderdaad geniaal.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:48 schreef Quir het volgende:
Dat 'Natsu no Arashi!' me nog nooit eerder opgevallen was, zeg. Ik download 'm nu, ik denk dat ik die dadelijk 's ga marathon'n. En kan iemand me vertellen welke aflevering van FMA:B een recap was?
Mee eens, daarbij is het minder strafbaar om ze te eten.....quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:48 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Iedereen weet dat dieren belangrijker zijn dan mensen
Inderdaadquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:58 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Mee eens, daarbij is het minder strafbaar om ze te eten.....
Ik zie er ook weleens meis"jes" lopen waarvan ik denk "ga eens in de wei lopen!!!"quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:39 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Soms zie ik wel eens zo'n meisje lopen waarvan ik denk, bohh, die zou ik wel eens willen proeven.![]()
![]()
Maar dat mag dan weer niet
Je bedoelt eindbazen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:59 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Ik zie er ook weleens meis"jes" lopen waarvan ik denk "ga eens in de wei lopen!!!"
euhquote:
Ahaquote:
Een eindbaas is er zo 1, waarbij je dus baas bent als je haar weet te neuken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:49 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Aha
Ik dacht even dat je dit
[ afbeelding ]
ipv dit bedoelde
[ afbeelding ]
Ik moet Umineko nog inhalen, ik ben bij 13, maar ik vind 'm leuk. Monster staat nog op mijn lijstje voor als ik de manga uit heb, nog een paar volumes te gaan. De manga is een aanrader in ieder geval.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Heeft iemand Monster helemaal gekeken? Zit nu bij ep 46, het is spannend maar nog steeds een beetje sloom. Wel een aparte tekenstijl en verhaal
Iemand nog tips? En is umineko no naku koro ni leuk? Ik lees her en der dat de volgorde nog vager is dan bij higurashi.
Waar zie jij politiek?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:54 schreef Xaryna het volgende:
Heb ik eindeiljk eens tijd om anime te kijken, gaat het hier over politiek
De eerste is iig een tegenvaller, je wordt geintroduceerd aan veel te veel characters die wat money issues hebben en de hoofdpersoon is een pervert en dat kind is fucking irritant.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:47 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik moet Umineko nog inhalen, ik ben bij 13, maar ik vind 'm leuk. Monster staat nog op mijn lijstje voor als ik de manga uit heb, nog een paar volumes te gaan. De manga is een aanrader in ieder geval.
Bovenaan deze bladzijdequote:
Ik zou de manga ook wel willen lezen als ik het geld heb. Het was zelfs in het nederlands, toch? Ik heb laatst in berlijn wat manga's gekocht (hunter x hunter, love hina verzamelaars). Allemaal tussen de 1 en 2.50 per stukquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:47 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik moet Umineko nog inhalen, ik ben bij 13, maar ik vind 'm leuk. Monster staat nog op mijn lijstje voor als ik de manga uit heb, nog een paar volumes te gaan. De manga is een aanrader in ieder geval.
Boekenbeurs volgende week vrijdagquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik zou de manga ook wel willen lezen als ik het geld heb. Het was zelfs in het nederlands, toch? Ik heb laatst in berlijn wat manga's gekocht (hunter x hunter, love hina verzamelaars). Allemaal tussen de 1 en 2.50 per stuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch?"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
Je ziet ze vliegen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:29 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Bovenaan deze bladzijde
Ging over in iets met zeekoeien![]()
Dat vond ik ook. Wacht maar, het gevoel dat je dadelijk krijgt als daar iets aan gedaan wordt is geweldig. De enige onderlinge verbinding is 'het mysterie'.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
De eerste is iig een tegenvaller, je wordt geintroduceerd aan veel te veel characters die wat money issues hebben en de hoofdpersoon is een pervert en dat kind is fucking irritant.![]()
Wat is de connectie tussen higurashi en dit dan (ja ik weet dat ik veels te snel oordeel maar de eerste episode viel ECHT tegen)
Yep, ze komen van Mangakana. Ze kosten 7,50 per stuk. Duitse manga zijn altijd goedkoop, vrienden van mij lezen ook veel in 't duits.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik zou de manga ook wel willen lezen als ik het geld heb. Het was zelfs in het nederlands, toch? Ik heb laatst in berlijn wat manga's gekocht (hunter x hunter, love hina verzamelaars). Allemaal tussen de 1 en 2.50 per stuk
7.gifquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:42 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Boekenbeurs volgende week vrijdag
Ik vind het er best wel slecht uitzien. Snap niet waarom ik op die OP verliefd zou moeten wordenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:47 schreef gniffie het volgende:
PAS OP; niet kijken als je niet verliefd wil worden
.... die stijl is super stoer man. Natuurlijk ziet het er niet super vloeiend uit want het komt ook uit 1987.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:21 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik vind het er best wel slecht uitzien. Snap niet waarom ik op die OP verliefd zou moeten worden
Ik had 'm net voor je postte aangepast.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:41 schreef zquing het volgende:
je kan niet linken naar 4chan
[ afbeelding ]
ja sorry, was maar gaan slapenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:44 schreef Quir het volgende:
't Is kwart voor 2, man.
Laten we het nog eens proberen.
Je mag 't altijd nog eens proberen, hoor.quote:
Laat maar, ik krijg nu ook 'n andere link. Spooky.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:51 schreef Quir het volgende:
[..]
Je mag 't altijd nog eens proberen, hoor.
Software bouwenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:26 schreef Quir het volgende:
Wat doe je eigenlijk, dat je naar Boston gaat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
hebben ze geen internet, daar in Boston?quote:
checkquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:14 schreef zquing het volgende:
[Anime&Manga] Naruto #16
kan iemand ff zeggen dat zn spoiler kapot is? Ik kan 't zelf niet doen aangezien ik dat topic in mn myAT wil hebben
Ik doelde meer op thuiswerken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:10 schreef wdn het volgende:
Jawel maar daar zal echt geen tijd voor zijn
Werkt niet zo goed wanneer je met meerdere mensen bezig bentquote:
Mahoromaticquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:00 schreef wc-eend het volgende:
Nou heb Aoi Hana afgekeken, was een leuke korte interessante serie en nu zoek ik natuurlijk weer wat anders
Weet er iemand een serie die;
- algemeen goed bevonden wordt
- Actie rijk is
- soft erotische content heeft, dus wel naakt enz maar niet hardcore p0rn..
Iemand?
En sowieso geen last van storingen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:06 schreef zquing het volgende:
[..]
Werkt niet zo goed wanneer je met meerdere mensen bezig bent
Elfen lied.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:00 schreef wc-eend het volgende:
Nou heb Aoi Hana afgekeken, was een leuke korte interessante serie en nu zoek ik natuurlijk weer wat anders
Weet er iemand een serie die;
- algemeen goed bevonden wordt
- Actie rijk is
- soft erotische content heeft, dus wel naakt enz maar niet hardcore p0rn..
Iemand?
etntamensquote:Op zondag 1 november 2009 03:28 schreef Ascendancy het volgende:
ik ben dronken.
Meer mensen die daar last van hebben?
ja , alleen zat ik toen niet op fok .quote:Op zondag 1 november 2009 03:28 schreef Ascendancy het volgende:
ik ben dronken.
Meer mensen die daar last van hebben?
Ik moet ook nog 'n keer naar Amerika.quote:Op zondag 1 november 2009 11:51 schreef wdn het volgende:
YO!
/wdn rapporteert live vanuit de Westport Inn @ 05:30. http://www.westportinn.com/
In het vliegtuig uit verveling een basis cursus Japans gedaan. Cijfers: 100 uit 100 goed, Algemene kennismakingszinnen 99 uit 100. Weekdagen en tijden moet ik nog goed leren (waarom zie ik die nooit in anime langskomen?).
Was ook nog iemand van zijn stokje gegaan in het vliegtuig. Werd op een gegeven moment spierwit en bleek bewusteloos. Was wel even spannend zeg maar het kwam allemaal goed.
Tijdens het uitchecken in Amerika (JFK airport) 2 en een half uur wachttijd, Alleen de mensen van ons vliegtuig moesten uitchecken maar ze hadden maar een paar balies open de klojo's. En natuurlijk stond ik achter 3 buitenlanders uit de omgeving van India met 0 engels en die de formulieren niet korrekt handen ingevoerd.
En ik kan je vertellen dat de mensen van de douane ontiegelijk zuur kijken en echt een gezelligheid uitstralen waarvan zelfs een "napoleon" zoet smaakt. Oh en bij Hertz autoverhuur zat een gangstah achter de balie: nerger met pikzwarte zonnebril, zwarte muts tot over de oren en lekker laidback achterover in de stoel liggend reserveringen afhandelendEcht ik wist niet wat ik zag.
Eh Elfenlied. D'oh
Oh en wc-eend. Mischien dat je Souku no Strain wel zal bevallen. Is "mecha" maar ik denk dat het wel aan de laatste 2 van je 3 punten voldoet. Of het algemeen als goed bevonden wordt weet ik niet. Is maar 13 episodes dus probeer het maar eens
Mijne zijn afgelopen dinsdag al begonnen, dus ergens was het wel goed dat ik tijdelijk geen laptop hadquote:
Schijnt nogal te liggen aan waar je de VS binnekomt, ik kwam in SF binnen en de customs/security staff was zeer correct/beleefd/professioneel, zelfde in Las Vegas. Dit schijnt bij de oostkust anders te zijn (wat ik ervan heb gehoord).quote:Op zondag 1 november 2009 12:32 schreef Ascendancy het volgende:
Leuk dat je even wat laat horen wdn ^^
Is dit je eerste keer in Amerika?
Ik ben er nog nooit geweest, maar ik had zoals je de douane beschrijft wel verwacht.
Je moet gewoon heel vriendelijk lachen naar ze, om hun zuurheid te compenseren.
Ef a tale of memoriesquote:Op zondag 1 november 2009 20:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik wil nog wel een anime dr bij kijken in de trand van school days, kimi ga nozomu eien, myself;yourself, haruhi suzumiya etc.. iemand tips?
Betreft wel dat ik EF tale of memories heb gedroppedquote:Op zondag 1 november 2009 20:53 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ef a tale of memories![]()
![]()
![]()
En bakemonogatari misschien, maar die is nog niet helemaal af.
hoe kan je dat nu droppen als je myself;yourself leuk vindquote:Op zondag 1 november 2009 22:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Betreft wel dat ik EF tale of memories heb gedropped
en bakadinges klinkt als een soort haruhi ripoff
ik denk dat ik in de verkeerde bui zat voor EF, ik vond het maar vage zooi met al die wazige beelden enzoquote:Op zondag 1 november 2009 22:45 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
hoe kan je dat nu droppen als je myself;yourself leuk vind![]()
Bakemonogari lijkt op niets dat ik ken. De gesprekken zijn geniaal
Ja, hallo... iedereen vindt Kimi ni Todoke leuk.quote:Op zondag 1 november 2009 23:13 schreef Quir het volgende:
Misschien vind je 'Kimi ni Todoke' leuk, kapoentje?
Ik heb het na 2 minuten uitgezet. Ik ergerde me eraan.quote:Op zondag 1 november 2009 23:21 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ja, hallo... iedereen vindt Kimi ni Todoke leuk.
Ja!quote:Op zondag 1 november 2009 12:32 schreef Ascendancy het volgende:
Leuk dat je even wat laat horen wdn ^^
Is dit je eerste keer in Amerika?
Ik ben er nog nooit geweest, maar ik had zoals je de douane beschrijft wel verwacht.
Je moet gewoon heel vriendelijk lachen naar ze, om hun zuurheid te compenseren.
Ja... Het is echt een ontzettend leuke serie.quote:Op zondag 1 november 2009 23:37 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik heb het na 2 minuten uitgezet. Ik ergerde me eraan.
Is het het waard alsnog te kijken?
wat wordt het totaal aanafleveringen? 13?quote:Op zondag 1 november 2009 23:44 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ja... Het is echt een ontzettend leuke serie.
Omdat heel de fansub community uit ketters bestaatquote:Op zondag 1 november 2009 22:33 schreef Jordy-B het volgende:
Waarom is er nog niemand die de nieuwe Mahoromatic specials van ondertiteling heeft voorzien?
Suzukaquote:Op zondag 1 november 2009 20:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik wil nog wel een anime dr bij kijken in de trand van school days, kimi ga nozomu eien, myself;yourself, haruhi suzumiya etc.. iemand tips?
Ik heb deze film destijds in het Nederlands nagesynchroniseerd uit de videotheek gehuurd (beter gezegd: dat werd voor me gedaan destijdquote:My memories of the anime is that its a mecha anime, not big robots. but more like robot suit anime. The robot facility (facility/HQ not entirely sure) was in a high school, their commander one of the teachers. EDIT: their commander, was a woman... i THINK it was purple coloured hair (note really think... this is memory over a decade old XD, but im sure its a woman, not sure if she was a teacher tho... damn...)
there was 3 robot + robot suits, cant remember too well. Because i saw it when i was so young, the anime is at least 10 years old.
the robot suit colours were pink/red, Green, Blue,
The red robo pilot was a girl (her name sounded like yanis or something, this is in mandarin that im remembering it in)
The guy who piloted the blue one was (i think the leader) and his name is either alan, or jack (ai len, in mando, and jei ke),
The other guy piloted the green one, and he was the alan...maybe jack tho forgot name. EDIT: my impression of the guy piloting the green robot suit was that he had dark features, ie dark coloured skin)
its a great series anyhow, and they were defeating monster like creatures.
Een aantal dingen komen bekend voor, een aantal dingen ook helemaal niet. Je hebt het over een film, maar zou het ook een aantal afleveringen kunnen zijn op 1 videoband?quote:Op maandag 2 november 2009 03:37 schreef isaacd2000 het volgende:
Ik ben totaal niet into manga/anime, maar ik ben al tijden op zoek naar een anime film die ik denk ik bijna 20 jaar geleden als kind heb gezien. Ik heb deze vraag ook eens in het ik zoek een film topic gepost, maar daar kon niemand me helpen; ik denk/hoop dat ik in dit topic meer succes heb. Na 1 en ander gegoogled te hebben van wat ik er nog van wist, kwam ik op een ander forum een post tegen van iemand die volgens mij dezelfde film/serie zoekt: http://forum.nihonomaru.c(...)p-finding-anime.html Hieronder enkele lines uit deze post:
[..]
Ik heb deze film destijds in het Nederlands nagesynchroniseerd uit de videotheek gehuurd (beter gezegd: dat werd voor me gedaan destijd) Ik dacht dat de NL titel iets in de trant van "de ruimtevaarders" of "de astronautjes" was of zoiets
Wat ik me verder nog herinner: de hoofdpersoon had een soort van tattoo/birthmark in de vorm van een zon op z'n borst, die later ook belangrijk was voor het plot. Aan het begin van de film wordt de sportwagen van de hoofdpersoon in de prak gereden en de dader belooft hem een nieuwe. Hij krijgt echter vervolgens een miniatuur-exemplaar van auto...
Hoop dat julliie met deze info me kunnen helpen om eindelijk de titel te weten te komen... Thanks!
Schijnbaar heb jij een beter idee, steek van wal zou ik zeggen.quote:
Het is 'm helaas niet. Ik weet vrij zeker dat het een film was, of het moeten meerdere afleveringen zijn geweest die tot een film zijn gemonteerd. Aangezien het eind jaren 80/begin jaren 90 in het NL is nagesynchroniseerd, dacht ik dat het wel redelijk bekend zou zijn, maar daar vergis ik me dus in. Net als de dude in de post die ik quote, herinner ik me vooral die 3 robots en hun eigenaars. Na enig zoeken dacht ik dat het om gundam ging, maar dat is 'm volgens mij toch ook niet. Iig bedankt voor de moeitequote:Op maandag 2 november 2009 09:39 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Een aantal dingen komen bekend voor, een aantal dingen ook helemaal niet. Je hebt het over een film, maar zou het ook een aantal afleveringen kunnen zijn op 1 videoband?
Ik denk dat je deze bedoelt
http://www.animenewsnetwork.com/encyclopedia/anime.php?id=49
http://en.wikipedia.org/wiki/Neon_Genesis_Evangelion_(anime)
http://www.anime-planet.com/anime/neon-genesis-evangelion
Al kan ik er helemaal naast zitten natuurlijk.
Even bekeken op youtube en wiki en het is 'm helaas ook niet, hoewel hij wel uit het juiste tijdperk komt volgens mij. Het is een film geschikt voor kinderen, dus misschien dattie daarom een beetje hier onder de radar doorgaat.quote:Op maandag 2 november 2009 12:08 schreef wdn het volgende:
Isaac: Je zoekt The Guyver denk ik.
Was een film in 1986 en een serie van 12.
2x Bleach op Adult Swim zometeen![]()
![]()
Oude afleveringen en in engels
Net gekeken. Ik vond het wel schattig maar ik ben nog lang niet overdonderdquote:Op zondag 1 november 2009 23:13 schreef Quir het volgende:
Misschien vind je 'Kimi ni Todoke' leuk, kapoentje?
Ik begin eigenlijk toch ook steeds meer aan gundam te denken, hoewel ik bij het zoeken niets vond wat leek op wat ik zocht.quote:Op maandag 2 november 2009 13:08 schreef Ascendancy het volgende:
Is het niet gewoon een gundam
*kijkt boos naar wdn*
bleach is nog best wel te doen in het engels , in tegenstelling tot naruto waar alleen gaara een goede stem had .quote:Op maandag 2 november 2009 12:08 schreef wdn het volgende:
Isaac: Je zoekt The Guyver denk ik.
Was een film in 1986 en een serie van 12.
2x Bleach op Adult Swim zometeen![]()
![]()
Oude afleveringen en in engels
Ik denk niet dat er veel anders dan gundam in die tijd in NL werd uitgegeven.quote:Op maandag 2 november 2009 13:19 schreef isaacd2000 het volgende:
[..]
Ik begin eigenlijk toch ook steeds meer aan gundam te denken, hoewel ik bij het zoeken niets vond wat leek op wat ik zocht.
Teknoman , maar dat was gewoon engels en NL ondertitled .quote:Op maandag 2 november 2009 14:29 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er veel anders dan gundam in die tijd in NL werd uitgegeven.
Sequel en ik heb de eerste niet gezienquote:
Dat past nietquote:Op maandag 2 november 2009 15:44 schreef zquing het volgende:
iets met durarararararararararararararararararararararararararararararararararararararararararararararararararararararararararararararararararararararararararararararararararararararararararara
rararararararararararararararararararararararararararararararararararararararararararararararararararararararararara
rararararararararararararararararararararararararararararararararararararararararararararararararararararararararara
ljikt me wel leuk
Zullen we danny vragen of ie een uitzondering wil makenquote:
Onze mike?quote:Op maandag 2 november 2009 15:52 schreef zquing het volgende:
onze Mike is toch ook een hooggeplaatst iets? Kunnen we eerst daar proberen en anders altijd nog naar danny
Laten we het Bio vragen.quote:Op maandag 2 november 2009 16:19 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Onze mike?
Hoezo onze?
En mike was toch fa af en vervangen door biogarde?
Nee. Is 07-Ghost goed? Misschien dat ik 'm nog ga kijken.quote:Op maandag 2 november 2009 10:51 schreef Xaryna het volgende:
Eindeljk eens TM 8.0 de laatste aflevering gekeken, en het eerste seizoen van 07-Ghost afgekeken. Enig idee wanneer seizoen 2 komt?
Ik ga zo verder kijken.quote:Op maandag 2 november 2009 13:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Net gekeken. Ik vond het wel schattig maar ik ben nog lang niet overdonderd
Ik wacht al tijden op Vampire Bund. Hail.quote:Op maandag 2 november 2009 15:05 schreef Ascendancy het volgende:
[ afbeelding ]
Hij was er gewoon al sinds vrijdagIk word traag.
Imo interessant:
Durarara
Vampire Bund(SHAFT weer he)
Hidden God
Vooral de eerste 2 lijken me erg goed:
Enkele wtf anime:
Qwaser of stigmata. Wtf, hij haalt zijn kracht uit moedermeldDat is zo slecht dat het leuk is
Baka to test to Shoukanjuu: Klinkt vrij standaard, en waarom lijkt dat roze meisje op louise![]()
Wel even proberen, misschien leuke ecchi![]()
Katanagatari: Ziet er raar uit, maar dat vond ik ook van het plaatje van bakemonogatari.
Het verhaal klinkt goed.
Maar vooral: Chu Bra. Een anime over panties![]()
![]()
![]()
Wat denken jullie?
Ik vind het echt een geweldige serie. Ik ken ook jongens die het kijken, die hem ook goed vinden maar wel vraagtekens zetten bij de minieme hoeveelheden dames in de serie (heb ik geen moeite meequote:Op maandag 2 november 2009 16:30 schreef Quir het volgende:
[..]
Nee. Is 07-Ghost goed? Misschien dat ik 'm nog ga kijken.
Ohja, ik herinner me ineens weer waarom ik hem niet keek. En niet ga kijken.quote:Op maandag 2 november 2009 17:01 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik vind het echt een geweldige serie. Ik ken ook jongens die het kijken, die hem ook goed vinden maar wel vraagtekens zetten bij de minieme hoeveelheden dames in de serie (heb ik geen moeite mee)
Verhaal is zeker goed!
Ik vond hem goed (niet geweldig) maar ben wel blij dat er een 2e seizoen komt.quote:Op maandag 2 november 2009 16:30 schreef Quir het volgende:
[..]
Nee. Is 07-Ghost goed? Misschien dat ik 'm nog ga kijken.
Nee, was 't geen yaoi zooi? Dat meende ik ergens gelezen te hebben.quote:Op maandag 2 november 2009 17:50 schreef Xaryna het volgende:
Wat, omdat er weinig vrouwen in zitten is de hele serie niet goed meer?
Omdat wij niet gay zijnquote:Op maandag 2 november 2009 17:50 schreef Xaryna het volgende:
Wat, omdat er weinig vrouwen in zitten is de hele serie niet goed meer?
Um, nee. Voor zover ik weet zijn het gewoon vrienden, niks homo's aan.quote:Op maandag 2 november 2009 18:07 schreef Quir het volgende:
[..]
Nee, was 't geen yaoi zooi? Dat meende ik ergens gelezen te hebben.
Hoezo niks homo aan? Volgens mij had teito mikage maar wat graag helemaal lens geneukt, maar paste dat net niet binnen de plot.quote:Op maandag 2 november 2009 18:57 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Um, nee. Voor zover ik weet zijn het gewoon vrienden, niks homo's aan.
Al is de fake 'episode 26' wel meesterlijk ondertiteld
Ik weet niet waarom, maar ik moest lachen om deze reactie.quote:Op maandag 2 november 2009 19:05 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Hoezo niks homo aan? Volgens mij had teito mikage maar wat graag helemaal lens geneukt, maar paste dat net niet binnen de plot.
Nog nooit zo'n whiney homo gezien.
quote:Op maandag 2 november 2009 19:05 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Hoezo niks homo aan? Volgens mij had teito mikage maar wat graag helemaal lens geneukt, maar paste dat net niet binnen de plot.
Nog nooit zo'n whiney homo gezien.
Frau is een priester. En we weten wel uit de VS waar priesters van houdenquote:Op maandag 2 november 2009 19:14 schreef Xaryna het volgende:
[..]
![]()
Het zou best kunnen, maar het is toch geen yaoi! Het is alleen wat wij er bij bedenken
Besides, Mikage was maar wat geinteresseerd in Frau zijn vieze boekjes
Er zaten tieten en bikini's in die boekjesquote:Op maandag 2 november 2009 19:26 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Frau is een priester. En we weten wel uit de VS waar priesters van houden
Ohquote:Op maandag 2 november 2009 19:42 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Er zaten tieten en bikini's in die boekjes
Had je liever naar blote jongetjes gekeken?quote:
Dat zegt weinig, is alleen een goede coverquote:Op maandag 2 november 2009 19:42 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Er zaten tieten en bikini's in die boekjes
Nee, maar teito wel.quote:Op maandag 2 november 2009 19:49 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Had je liever naar blote jongetjes gekeken?
Als je zo redeneert:quote:Op maandag 2 november 2009 21:24 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Nee, maar teito wel.
Hij sliep met mikage op 1 kamer en ze knuffelden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
quote:Op maandag 2 november 2009 21:43 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Als je zo redeneert:Precies. hoe gay is datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
Is het dan niet ook gay dat jij het kijkt en het volgende seizoen wilt?quote:
Dat wil ik niet. Dat was iemand anders.quote:Op maandag 2 november 2009 22:01 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Is het dan niet ook gay dat jij het kijkt en het volgende seizoen wilt?
Wij kunnen fappen op ecchiquote:Op maandag 2 november 2009 22:08 schreef Xaryna het volgende:![]()
Blij dat ik een vrouw ben, kan ik rustig van alles wat naar yaoi neigt (en yaoi) genieten zonder dat mensen aan mijn seksualiteit gana twijfelen
Dat zou in principe kunnen, maar dat doen we niet.quote:
Dat zeg je nu.quote:Op maandag 2 november 2009 22:14 schreef Quir het volgende:
[..]
Dat zou in principe kunnen, maar dat doen we niet.
Jij vingert op hentai.quote:Op maandag 2 november 2009 22:16 schreef Xaryna het volgende:
Ecchi is ook leuk![]()
Al is het meer grappig dan fapmateriaal, denk ik zo. Kun je beter hentai nemen.
Het ergste dat momenteel in mijn torrents-lijst staat is Fairy Tail. Maar kunnen we 't wat binnen de perken houden met hentai, ecchi en yaoi? Ik heb sowieso 'n hekel aan het sociaal stigma dat aan anime kleeft, juist door dit soort praktijken.quote:Op maandag 2 november 2009 22:21 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat zeg je nu.
Maar ik weet dat je liegt.
Stiekem download je nu PL uncensored, lekker naar silvie's ondergoed kijken.
Vies mannetje
Ik vind het altijd wel grappig als mensen denken dat ik op hentai fap.quote:Op maandag 2 november 2009 22:23 schreef Quir het volgende:
[..]
Het ergste dat momenteel in mijn torrents-lijst staat is Fairy Tail. Maar kunnen we 't wat binnen de perken houden met hentai, ecchi en yaoi? Ik heb sowieso 'n hekel aan het sociaal stigma dat aan anime kleeft, juist door dit soort praktijken.
Nouja, ik denk daar anders over. Eigenlijk iedereen buiten de Naruto-fanbase denkt daar anders over.quote:Op maandag 2 november 2009 22:25 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel grappig als mensen denken dat ik op hentai fap.
En als dan ook nog eens blijkt dat mijn vriendin aziatisch is, dan zie je ze gewoon een beeld vormen van mij met allemaal rare fetishes. Heerlijk die vooroordelen
Ik kijk geen naruto.quote:Op maandag 2 november 2009 22:26 schreef Quir het volgende:
[..]
Nouja, ik denk daar anders over. Eigenlijk iedereen buiten de Naruto-fanbase denkt daar anders over.
Als jij dat graag wilt denken...quote:Op maandag 2 november 2009 22:21 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Jij vingert op hentai.![]()
Wanneer krijgen we nu eigenlijk eens een foto van je?
Sorryquote:Op maandag 2 november 2009 22:23 schreef Quir het volgende:
[..]
Het ergste dat momenteel in mijn torrents-lijst staat is Fairy Tail. Maar kunnen we 't wat binnen de perken houden met hentai, ecchi en yaoi? Ik heb sowieso 'n hekel aan het sociaal stigma dat aan anime kleeft, juist door dit soort praktijken.
Als ik anime zeg, is het eerste waar mensen aan denken altijd DragonBall Z en Pokemonquote:Op maandag 2 november 2009 22:26 schreef Quir het volgende:
[..]
Nouja, ik denk daar anders over. Eigenlijk iedereen buiten de Naruto-fanbase denkt daar anders over.
Ik ben 20quote:Op maandag 2 november 2009 22:28 schreef Quir het volgende:
Bovenal vind ik het puberaal. Ik meen dat iedereen hier (op uitzondering van Xaryna) ouder is dan 15.
Wat vind je precies puberaal?quote:Op maandag 2 november 2009 22:28 schreef Quir het volgende:
Bovenal vind ik het puberaal. Ik meen dat iedereen hier (op uitzondering van Xaryna) ouder is dan 15.
quote:Op maandag 2 november 2009 22:30 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Wat vind je precies puberaal?
Ecchi? Yaoi? Het is wel een wezenlijk onderdeel van anime.
quote:Op maandag 2 november 2009 22:21 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Jij vingert op hentai.![]()
Wanner krijgen we nu eigenlijk eens een foto van je?
Potverdrie, dadelijk blijk ik nog de jongste hier.quote:
Ik vind dat je niet alles op fora even serieus moet nemen.quote:
17quote:Op maandag 2 november 2009 22:56 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik vind dat je niet alles op fora even serieus moet nemen.
Ik kan zelfspot waarderen, dus waarom kan dit niet. Anime heeft een stigma, maar ik heb er geen problemen mee. Ik weet zelf hoe het wel zit.
Hoe oud ben je zelf eigenlijk?
Gelukkigquote:
Ik doe 't wel weer.quote:Op maandag 2 november 2009 23:28 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Ik wil geen nieuw topic openen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |