Schijnt nogal te liggen aan waar je de VS binnekomt, ik kwam in SF binnen en de customs/security staff was zeer correct/beleefd/professioneel, zelfde in Las Vegas. Dit schijnt bij de oostkust anders te zijn (wat ik ervan heb gehoord).quote:Op zondag 1 november 2009 12:32 schreef Ascendancy het volgende:
Leuk dat je even wat laat horen wdn ^^
Is dit je eerste keer in Amerika?
Ik ben er nog nooit geweest, maar ik had zoals je de douane beschrijft wel verwacht.
Je moet gewoon heel vriendelijk lachen naar ze, om hun zuurheid te compenseren.
Ef a tale of memoriesquote:Op zondag 1 november 2009 20:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik wil nog wel een anime dr bij kijken in de trand van school days, kimi ga nozomu eien, myself;yourself, haruhi suzumiya etc.. iemand tips?
Betreft wel dat ik EF tale of memories heb gedroppedquote:Op zondag 1 november 2009 20:53 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ef a tale of memories![]()
![]()
![]()
En bakemonogatari misschien, maar die is nog niet helemaal af.
hoe kan je dat nu droppen als je myself;yourself leuk vindquote:Op zondag 1 november 2009 22:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Betreft wel dat ik EF tale of memories heb gedropped
en bakadinges klinkt als een soort haruhi ripoff
ik denk dat ik in de verkeerde bui zat voor EF, ik vond het maar vage zooi met al die wazige beelden enzoquote:Op zondag 1 november 2009 22:45 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
hoe kan je dat nu droppen als je myself;yourself leuk vind![]()
Bakemonogari lijkt op niets dat ik ken. De gesprekken zijn geniaal
Ja, hallo... iedereen vindt Kimi ni Todoke leuk.quote:Op zondag 1 november 2009 23:13 schreef Quir het volgende:
Misschien vind je 'Kimi ni Todoke' leuk, kapoentje?
Ik heb het na 2 minuten uitgezet. Ik ergerde me eraan.quote:Op zondag 1 november 2009 23:21 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ja, hallo... iedereen vindt Kimi ni Todoke leuk.
Ja!quote:Op zondag 1 november 2009 12:32 schreef Ascendancy het volgende:
Leuk dat je even wat laat horen wdn ^^
Is dit je eerste keer in Amerika?
Ik ben er nog nooit geweest, maar ik had zoals je de douane beschrijft wel verwacht.
Je moet gewoon heel vriendelijk lachen naar ze, om hun zuurheid te compenseren.
Ja... Het is echt een ontzettend leuke serie.quote:Op zondag 1 november 2009 23:37 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik heb het na 2 minuten uitgezet. Ik ergerde me eraan.
Is het het waard alsnog te kijken?
wat wordt het totaal aanafleveringen? 13?quote:Op zondag 1 november 2009 23:44 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ja... Het is echt een ontzettend leuke serie.
Omdat heel de fansub community uit ketters bestaatquote:Op zondag 1 november 2009 22:33 schreef Jordy-B het volgende:
Waarom is er nog niemand die de nieuwe Mahoromatic specials van ondertiteling heeft voorzien?
Suzukaquote:Op zondag 1 november 2009 20:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik wil nog wel een anime dr bij kijken in de trand van school days, kimi ga nozomu eien, myself;yourself, haruhi suzumiya etc.. iemand tips?
Ik heb deze film destijds in het Nederlands nagesynchroniseerd uit de videotheek gehuurd (beter gezegd: dat werd voor me gedaan destijdquote:My memories of the anime is that its a mecha anime, not big robots. but more like robot suit anime. The robot facility (facility/HQ not entirely sure) was in a high school, their commander one of the teachers. EDIT: their commander, was a woman... i THINK it was purple coloured hair (note really think... this is memory over a decade old XD, but im sure its a woman, not sure if she was a teacher tho... damn...)
there was 3 robot + robot suits, cant remember too well. Because i saw it when i was so young, the anime is at least 10 years old.
the robot suit colours were pink/red, Green, Blue,
The red robo pilot was a girl (her name sounded like yanis or something, this is in mandarin that im remembering it in)
The guy who piloted the blue one was (i think the leader) and his name is either alan, or jack (ai len, in mando, and jei ke),
The other guy piloted the green one, and he was the alan...maybe jack tho forgot name. EDIT: my impression of the guy piloting the green robot suit was that he had dark features, ie dark coloured skin)
its a great series anyhow, and they were defeating monster like creatures.
Een aantal dingen komen bekend voor, een aantal dingen ook helemaal niet. Je hebt het over een film, maar zou het ook een aantal afleveringen kunnen zijn op 1 videoband?quote:Op maandag 2 november 2009 03:37 schreef isaacd2000 het volgende:
Ik ben totaal niet into manga/anime, maar ik ben al tijden op zoek naar een anime film die ik denk ik bijna 20 jaar geleden als kind heb gezien. Ik heb deze vraag ook eens in het ik zoek een film topic gepost, maar daar kon niemand me helpen; ik denk/hoop dat ik in dit topic meer succes heb. Na 1 en ander gegoogled te hebben van wat ik er nog van wist, kwam ik op een ander forum een post tegen van iemand die volgens mij dezelfde film/serie zoekt: http://forum.nihonomaru.c(...)p-finding-anime.html Hieronder enkele lines uit deze post:
[..]
Ik heb deze film destijds in het Nederlands nagesynchroniseerd uit de videotheek gehuurd (beter gezegd: dat werd voor me gedaan destijd) Ik dacht dat de NL titel iets in de trant van "de ruimtevaarders" of "de astronautjes" was of zoiets
Wat ik me verder nog herinner: de hoofdpersoon had een soort van tattoo/birthmark in de vorm van een zon op z'n borst, die later ook belangrijk was voor het plot. Aan het begin van de film wordt de sportwagen van de hoofdpersoon in de prak gereden en de dader belooft hem een nieuwe. Hij krijgt echter vervolgens een miniatuur-exemplaar van auto...
Hoop dat julliie met deze info me kunnen helpen om eindelijk de titel te weten te komen... Thanks!
Schijnbaar heb jij een beter idee, steek van wal zou ik zeggen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |