Ik denk dat Blessed het wel neer had gezet als het ons iets aan zou gaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dtb spoiler episode 2:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Ge4ce op 19-10-2009 19:04:35 ]
Persoonlijk vind ik het iets te kinderachterig, is het niet een beetje Shoujo. Naast dat zijn de gevechten een beetje westers(?), en hebben ze van de aanvallen een-en-al gechant (het uitspraken+speciale effecten+de aanval zelf) van gemaakt met kleur volle effecten? Naast dat passen de voice actors niet en zijn de grappen overdreven.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:26 schreef rakotto het volgende:
Oeh, Fairy tale ep2 is uit en valt ook tegen?
quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:05 schreef gniffie het volgende:
Moet ik voor kiddy grade ook nog de pilot kijken van seizoen 2 of kan ik gelijk gaan vlammen met epsidoe 1
Ik heb het al inmiddels gezien en het viel wel mee ja.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:53 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het iets te kinderachterig, is het niet een beetje Shoujo. Naast dat zijn de gevechten een beetje westers(?), en hebben ze van de aanvallen een-en-al gechant (het uitspraken+speciale effecten+de aanval zelf) van gemaakt met kleur volle effecten? Naast dat passen de voice actors niet en zijn de grappen overdreven.
De manga is dan toch wel een heel stuk serieuzer wat dus fijner is.
Maar zoals ik al zij, hopelijk zal het beter zijn met de volgende episodes. Ik ben echt benieuwd naar de Stellar Leo arc, Luxus arc, Gérard arc etc. etc. etc.
Nyan Koi is leuk en het wordt iedere aflevering leukerquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:07 schreef Quir het volgende:
Nyan Koi was niet eens zo slecht. Wel wou ik dood tijdens de opening.
Ik vind het wel een leuke serie maar alle hype vind ik wel een beetje overdreven. Ook irritant dat zo'n beetje iedere groep deze serie subbed en Natsu no arashi seizoen 2 het moet doen met horrible subsquote:Fairy Tale valt tegen ja.
Waar ik niets van begrijp, want er zijn weinig anime die ik grappiger vind dan natsu no arashi.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:10 schreef Ge4ce het volgende:
Fairy Tail is dan ook wel 5 tot 10 keer meer bekender dan Natsu no Arashi.
Ik kwam je tegen in POL.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:51 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Waar haal je dat opeens vandaan?
Aah dat topic.quote:
Bad, bad boy.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:59 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Aah dat topic.
Ben je nu boos op me dat ik GL stem?
en jij stemt?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:27 schreef Quir het volgende:
Haha, Asc stemt GL.
Ik mag nog niet eens stemmen, mallerd. Maar ik beland waarschijnlijk ook daar ergens in de buurt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:30 schreef zquing het volgende:
[..]
en jij stemt?
GL is nog goed te doen, al gaat mn voorkeur uit naar D66
Iedereen weet dat dieren belangrijker zijn dan mensenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:36 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Zolang jullie maar geen Pvdd stemmen of SP
Natsu no arashi is inderdaad geniaal.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:48 schreef Quir het volgende:
Dat 'Natsu no Arashi!' me nog nooit eerder opgevallen was, zeg. Ik download 'm nu, ik denk dat ik die dadelijk 's ga marathon'n. En kan iemand me vertellen welke aflevering van FMA:B een recap was?
Mee eens, daarbij is het minder strafbaar om ze te eten.....quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:48 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Iedereen weet dat dieren belangrijker zijn dan mensen
Inderdaadquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:58 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Mee eens, daarbij is het minder strafbaar om ze te eten.....
Ik zie er ook weleens meis"jes" lopen waarvan ik denk "ga eens in de wei lopen!!!"quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:39 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Soms zie ik wel eens zo'n meisje lopen waarvan ik denk, bohh, die zou ik wel eens willen proeven.![]()
![]()
Maar dat mag dan weer niet
Je bedoelt eindbazen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:59 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Ik zie er ook weleens meis"jes" lopen waarvan ik denk "ga eens in de wei lopen!!!"
euhquote:
Ahaquote:
Een eindbaas is er zo 1, waarbij je dus baas bent als je haar weet te neuken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:49 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Aha
Ik dacht even dat je dit
[ afbeelding ]
ipv dit bedoelde
[ afbeelding ]
Ik moet Umineko nog inhalen, ik ben bij 13, maar ik vind 'm leuk. Monster staat nog op mijn lijstje voor als ik de manga uit heb, nog een paar volumes te gaan. De manga is een aanrader in ieder geval.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Heeft iemand Monster helemaal gekeken? Zit nu bij ep 46, het is spannend maar nog steeds een beetje sloom. Wel een aparte tekenstijl en verhaal
Iemand nog tips? En is umineko no naku koro ni leuk? Ik lees her en der dat de volgorde nog vager is dan bij higurashi.
Waar zie jij politiek?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:54 schreef Xaryna het volgende:
Heb ik eindeiljk eens tijd om anime te kijken, gaat het hier over politiek
De eerste is iig een tegenvaller, je wordt geintroduceerd aan veel te veel characters die wat money issues hebben en de hoofdpersoon is een pervert en dat kind is fucking irritant.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:47 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik moet Umineko nog inhalen, ik ben bij 13, maar ik vind 'm leuk. Monster staat nog op mijn lijstje voor als ik de manga uit heb, nog een paar volumes te gaan. De manga is een aanrader in ieder geval.
Bovenaan deze bladzijdequote:
Ik zou de manga ook wel willen lezen als ik het geld heb. Het was zelfs in het nederlands, toch? Ik heb laatst in berlijn wat manga's gekocht (hunter x hunter, love hina verzamelaars). Allemaal tussen de 1 en 2.50 per stukquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:47 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik moet Umineko nog inhalen, ik ben bij 13, maar ik vind 'm leuk. Monster staat nog op mijn lijstje voor als ik de manga uit heb, nog een paar volumes te gaan. De manga is een aanrader in ieder geval.
Boekenbeurs volgende week vrijdagquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik zou de manga ook wel willen lezen als ik het geld heb. Het was zelfs in het nederlands, toch? Ik heb laatst in berlijn wat manga's gekocht (hunter x hunter, love hina verzamelaars). Allemaal tussen de 1 en 2.50 per stuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch?"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
Je ziet ze vliegen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:29 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Bovenaan deze bladzijde
Ging over in iets met zeekoeien![]()
Dat vond ik ook. Wacht maar, het gevoel dat je dadelijk krijgt als daar iets aan gedaan wordt is geweldig. De enige onderlinge verbinding is 'het mysterie'.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
De eerste is iig een tegenvaller, je wordt geintroduceerd aan veel te veel characters die wat money issues hebben en de hoofdpersoon is een pervert en dat kind is fucking irritant.![]()
Wat is de connectie tussen higurashi en dit dan (ja ik weet dat ik veels te snel oordeel maar de eerste episode viel ECHT tegen)
Yep, ze komen van Mangakana. Ze kosten 7,50 per stuk. Duitse manga zijn altijd goedkoop, vrienden van mij lezen ook veel in 't duits.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik zou de manga ook wel willen lezen als ik het geld heb. Het was zelfs in het nederlands, toch? Ik heb laatst in berlijn wat manga's gekocht (hunter x hunter, love hina verzamelaars). Allemaal tussen de 1 en 2.50 per stuk
7.gifquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:42 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Boekenbeurs volgende week vrijdag
Ik vind het er best wel slecht uitzien. Snap niet waarom ik op die OP verliefd zou moeten wordenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:47 schreef gniffie het volgende:
PAS OP; niet kijken als je niet verliefd wil worden
.... die stijl is super stoer man. Natuurlijk ziet het er niet super vloeiend uit want het komt ook uit 1987.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:21 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik vind het er best wel slecht uitzien. Snap niet waarom ik op die OP verliefd zou moeten worden
Ik had 'm net voor je postte aangepast.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:41 schreef zquing het volgende:
je kan niet linken naar 4chan
[ afbeelding ]
ja sorry, was maar gaan slapenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:44 schreef Quir het volgende:
't Is kwart voor 2, man.
Laten we het nog eens proberen.
Je mag 't altijd nog eens proberen, hoor.quote:
Laat maar, ik krijg nu ook 'n andere link. Spooky.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:51 schreef Quir het volgende:
[..]
Je mag 't altijd nog eens proberen, hoor.
Software bouwenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:26 schreef Quir het volgende:
Wat doe je eigenlijk, dat je naar Boston gaat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
hebben ze geen internet, daar in Boston?quote:
checkquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:14 schreef zquing het volgende:
[Anime&Manga] Naruto #16
kan iemand ff zeggen dat zn spoiler kapot is? Ik kan 't zelf niet doen aangezien ik dat topic in mn myAT wil hebben
Ik doelde meer op thuiswerken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:10 schreef wdn het volgende:
Jawel maar daar zal echt geen tijd voor zijn
Werkt niet zo goed wanneer je met meerdere mensen bezig bentquote:
Mahoromaticquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:00 schreef wc-eend het volgende:
Nou heb Aoi Hana afgekeken, was een leuke korte interessante serie en nu zoek ik natuurlijk weer wat anders
Weet er iemand een serie die;
- algemeen goed bevonden wordt
- Actie rijk is
- soft erotische content heeft, dus wel naakt enz maar niet hardcore p0rn..
Iemand?
En sowieso geen last van storingen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:06 schreef zquing het volgende:
[..]
Werkt niet zo goed wanneer je met meerdere mensen bezig bent
Elfen lied.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:00 schreef wc-eend het volgende:
Nou heb Aoi Hana afgekeken, was een leuke korte interessante serie en nu zoek ik natuurlijk weer wat anders
Weet er iemand een serie die;
- algemeen goed bevonden wordt
- Actie rijk is
- soft erotische content heeft, dus wel naakt enz maar niet hardcore p0rn..
Iemand?
etntamensquote:Op zondag 1 november 2009 03:28 schreef Ascendancy het volgende:
ik ben dronken.
Meer mensen die daar last van hebben?
ja , alleen zat ik toen niet op fok .quote:Op zondag 1 november 2009 03:28 schreef Ascendancy het volgende:
ik ben dronken.
Meer mensen die daar last van hebben?
Ik moet ook nog 'n keer naar Amerika.quote:Op zondag 1 november 2009 11:51 schreef wdn het volgende:
YO!
/wdn rapporteert live vanuit de Westport Inn @ 05:30. http://www.westportinn.com/
In het vliegtuig uit verveling een basis cursus Japans gedaan. Cijfers: 100 uit 100 goed, Algemene kennismakingszinnen 99 uit 100. Weekdagen en tijden moet ik nog goed leren (waarom zie ik die nooit in anime langskomen?).
Was ook nog iemand van zijn stokje gegaan in het vliegtuig. Werd op een gegeven moment spierwit en bleek bewusteloos. Was wel even spannend zeg maar het kwam allemaal goed.
Tijdens het uitchecken in Amerika (JFK airport) 2 en een half uur wachttijd, Alleen de mensen van ons vliegtuig moesten uitchecken maar ze hadden maar een paar balies open de klojo's. En natuurlijk stond ik achter 3 buitenlanders uit de omgeving van India met 0 engels en die de formulieren niet korrekt handen ingevoerd.
En ik kan je vertellen dat de mensen van de douane ontiegelijk zuur kijken en echt een gezelligheid uitstralen waarvan zelfs een "napoleon" zoet smaakt. Oh en bij Hertz autoverhuur zat een gangstah achter de balie: nerger met pikzwarte zonnebril, zwarte muts tot over de oren en lekker laidback achterover in de stoel liggend reserveringen afhandelendEcht ik wist niet wat ik zag.
Eh Elfenlied. D'oh
Oh en wc-eend. Mischien dat je Souku no Strain wel zal bevallen. Is "mecha" maar ik denk dat het wel aan de laatste 2 van je 3 punten voldoet. Of het algemeen als goed bevonden wordt weet ik niet. Is maar 13 episodes dus probeer het maar eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |