Software bouwenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:26 schreef Quir het volgende:
Wat doe je eigenlijk, dat je naar Boston gaat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
hebben ze geen internet, daar in Boston?quote:
checkquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:14 schreef zquing het volgende:
[Anime&Manga] Naruto #16
kan iemand ff zeggen dat zn spoiler kapot is? Ik kan 't zelf niet doen aangezien ik dat topic in mn myAT wil hebben
Ik doelde meer op thuiswerken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:10 schreef wdn het volgende:
Jawel maar daar zal echt geen tijd voor zijn
Werkt niet zo goed wanneer je met meerdere mensen bezig bentquote:
Mahoromaticquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:00 schreef wc-eend het volgende:
Nou heb Aoi Hana afgekeken, was een leuke korte interessante serie en nu zoek ik natuurlijk weer wat anders
Weet er iemand een serie die;
- algemeen goed bevonden wordt
- Actie rijk is
- soft erotische content heeft, dus wel naakt enz maar niet hardcore p0rn..
Iemand?
En sowieso geen last van storingen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:06 schreef zquing het volgende:
[..]
Werkt niet zo goed wanneer je met meerdere mensen bezig bent
Elfen lied.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:00 schreef wc-eend het volgende:
Nou heb Aoi Hana afgekeken, was een leuke korte interessante serie en nu zoek ik natuurlijk weer wat anders
Weet er iemand een serie die;
- algemeen goed bevonden wordt
- Actie rijk is
- soft erotische content heeft, dus wel naakt enz maar niet hardcore p0rn..
Iemand?
etntamensquote:Op zondag 1 november 2009 03:28 schreef Ascendancy het volgende:
ik ben dronken.
Meer mensen die daar last van hebben?
ja , alleen zat ik toen niet op fok .quote:Op zondag 1 november 2009 03:28 schreef Ascendancy het volgende:
ik ben dronken.
Meer mensen die daar last van hebben?
Ik moet ook nog 'n keer naar Amerika.quote:Op zondag 1 november 2009 11:51 schreef wdn het volgende:
YO!
/wdn rapporteert live vanuit de Westport Inn @ 05:30. http://www.westportinn.com/
In het vliegtuig uit verveling een basis cursus Japans gedaan. Cijfers: 100 uit 100 goed, Algemene kennismakingszinnen 99 uit 100. Weekdagen en tijden moet ik nog goed leren (waarom zie ik die nooit in anime langskomen?).
Was ook nog iemand van zijn stokje gegaan in het vliegtuig. Werd op een gegeven moment spierwit en bleek bewusteloos. Was wel even spannend zeg maar het kwam allemaal goed.
Tijdens het uitchecken in Amerika (JFK airport) 2 en een half uur wachttijd, Alleen de mensen van ons vliegtuig moesten uitchecken maar ze hadden maar een paar balies open de klojo's. En natuurlijk stond ik achter 3 buitenlanders uit de omgeving van India met 0 engels en die de formulieren niet korrekt handen ingevoerd.
En ik kan je vertellen dat de mensen van de douane ontiegelijk zuur kijken en echt een gezelligheid uitstralen waarvan zelfs een "napoleon" zoet smaakt. Oh en bij Hertz autoverhuur zat een gangstah achter de balie: nerger met pikzwarte zonnebril, zwarte muts tot over de oren en lekker laidback achterover in de stoel liggend reserveringen afhandelendEcht ik wist niet wat ik zag.
Eh Elfenlied. D'oh
Oh en wc-eend. Mischien dat je Souku no Strain wel zal bevallen. Is "mecha" maar ik denk dat het wel aan de laatste 2 van je 3 punten voldoet. Of het algemeen als goed bevonden wordt weet ik niet. Is maar 13 episodes dus probeer het maar eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |