abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74233679
piloot...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 19:58:39 #177
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_74234303
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 17:26 schreef Quir het volgende:
Wat doe je eigenlijk, dat je naar Boston gaat?
Software bouwen
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_74234605
Een week geen wdn
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_74236210
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 19:58 schreef wdn het volgende:

[..]

Software bouwen
hebben ze geen internet, daar in Boston?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 21:10:16 #180
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_74236836
Jawel maar daar zal echt geen tijd voor zijn
pi_74244176
[Anime&Manga] Naruto #16

kan iemand ff zeggen dat zn spoiler kapot is? Ik kan 't zelf niet doen aangezien ik dat topic in mn myAT wil hebben
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_74244448
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 01:14 schreef zquing het volgende:
[Anime&Manga] Naruto #16

kan iemand ff zeggen dat zn spoiler kapot is? Ik kan 't zelf niet doen aangezien ik dat topic in mn myAT wil hebben
check
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_74244863
Oh, dus daar is Maxititan!
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_74245522
Meteen daar ook een tvptje gezet. Anime volg ik niet, maar de manga is nog wel oké. Ik volg verders eigenlijk maar weinig series tegenwoordig. Vier anime series en misschien een stuk of tien manga series.

Edit: Hebben mensen misschien behoefte aan een klein exclusieve preview van een manga serie?

[ Bericht 32% gewijzigd door Ge4ce op 31-10-2009 06:02:33 ]
Mijn Last.fm, Whatpulse en MAL profiel.
pi_74249694
Ligt eraan welke.
pi_74255065
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 21:10 schreef wdn het volgende:
Jawel maar daar zal echt geen tijd voor zijn
Ik doelde meer op thuiswerken.
pi_74258232
Nou heb Aoi Hana afgekeken, was een leuke korte interessante serie en nu zoek ik natuurlijk weer wat anders

Weet er iemand een serie die;

- algemeen goed bevonden wordt
- Actie rijk is
- soft erotische content heeft, dus wel naakt enz maar niet hardcore p0rn..

Iemand?
pi_74258369
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 16:50 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Ik doelde meer op thuiswerken.
Werkt niet zo goed wanneer je met meerdere mensen bezig bent
pi_74258772
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 19:00 schreef wc-eend het volgende:
Nou heb Aoi Hana afgekeken, was een leuke korte interessante serie en nu zoek ik natuurlijk weer wat anders

- Actie rijk is

Iemand?
Mahoromatic
pi_74264027
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 19:06 schreef zquing het volgende:

[..]

Werkt niet zo goed wanneer je met meerdere mensen bezig bent
En sowieso geen last van storingen.
pi_74269226
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 19:00 schreef wc-eend het volgende:

- Actie rijk is

Iemand?
Elfen lied.
DOH
pi_74269231
ik ben dronken.
Meer mensen die daar last van hebben?
  zondag 1 november 2009 @ 11:51:03 #194
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_74272495
YO!

/wdn rapporteert live vanuit de Westport Inn @ 05:30. http://www.westportinn.com/

In het vliegtuig uit verveling een basis cursus Japans gedaan. Cijfers: 100 uit 100 goed, Algemene kennismakingszinnen 99 uit 100. Weekdagen en tijden moet ik nog goed leren (waarom zie ik die nooit in anime langskomen?).

Was ook nog iemand van zijn stokje gegaan in het vliegtuig. Werd op een gegeven moment spierwit en bleek bewusteloos. Was wel even spannend zeg maar het kwam allemaal goed.

Tijdens het uitchecken in Amerika (JFK airport) 2 en een half uur wachttijd, Alleen de mensen van ons vliegtuig moesten uitchecken maar ze hadden maar een paar balies open de klojo's. En natuurlijk stond ik achter 3 buitenlanders uit de omgeving van India met 0 engels en die de formulieren niet korrekt handen ingevoerd.

En ik kan je vertellen dat de mensen van de douane ontiegelijk zuur kijken en echt een gezelligheid uitstralen waarvan zelfs een "napoleon" zoet smaakt. Oh en bij Hertz autoverhuur zat een gangstah achter de balie: nerger met pikzwarte zonnebril, zwarte muts tot over de oren en lekker laidback achterover in de stoel liggend reserveringen afhandelend Echt ik wist niet wat ik zag.

Eh Elfenlied. D'oh

Oh en wc-eend. Mischien dat je Souku no Strain wel zal bevallen. Is "mecha" maar ik denk dat het wel aan de laatste 2 van je 3 punten voldoet. Of het algemeen als goed bevonden wordt weet ik niet. Is maar 13 episodes dus probeer het maar eens
  zondag 1 november 2009 @ 12:30:24 #195
122997 zquing
Drama Junk
pi_74273559
quote:
Op zondag 1 november 2009 03:28 schreef Ascendancy het volgende:
ik ben dronken.
etntamens
pi_74273637
Leuk dat je even wat laat horen wdn ^^
Is dit je eerste keer in Amerika?
Ik ben er nog nooit geweest, maar ik had zoals je de douane beschrijft wel verwacht.
Je moet gewoon heel vriendelijk lachen naar ze, om hun zuurheid te compenseren.
pi_74273642
quote:
Op zondag 1 november 2009 12:30 schreef zquing het volgende:

[..]

etntamens
Mijne beginnen maandag ook
pi_74278312
quote:
Op zondag 1 november 2009 03:28 schreef Ascendancy het volgende:
ik ben dronken.
ja , alleen zat ik toen niet op fok .
en voel me nu ook zwaar kut , dus dat wordt lekker op de bank zitten anime kijken zo
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_74278342
quote:
Op zondag 1 november 2009 11:51 schreef wdn het volgende:
YO!

/wdn rapporteert live vanuit de Westport Inn @ 05:30. http://www.westportinn.com/

In het vliegtuig uit verveling een basis cursus Japans gedaan. Cijfers: 100 uit 100 goed, Algemene kennismakingszinnen 99 uit 100. Weekdagen en tijden moet ik nog goed leren (waarom zie ik die nooit in anime langskomen?).

Was ook nog iemand van zijn stokje gegaan in het vliegtuig. Werd op een gegeven moment spierwit en bleek bewusteloos. Was wel even spannend zeg maar het kwam allemaal goed.

Tijdens het uitchecken in Amerika (JFK airport) 2 en een half uur wachttijd, Alleen de mensen van ons vliegtuig moesten uitchecken maar ze hadden maar een paar balies open de klojo's. En natuurlijk stond ik achter 3 buitenlanders uit de omgeving van India met 0 engels en die de formulieren niet korrekt handen ingevoerd.

En ik kan je vertellen dat de mensen van de douane ontiegelijk zuur kijken en echt een gezelligheid uitstralen waarvan zelfs een "napoleon" zoet smaakt. Oh en bij Hertz autoverhuur zat een gangstah achter de balie: nerger met pikzwarte zonnebril, zwarte muts tot over de oren en lekker laidback achterover in de stoel liggend reserveringen afhandelend Echt ik wist niet wat ik zag.

Eh Elfenlied. D'oh

Oh en wc-eend. Mischien dat je Souku no Strain wel zal bevallen. Is "mecha" maar ik denk dat het wel aan de laatste 2 van je 3 punten voldoet. Of het algemeen als goed bevonden wordt weet ik niet. Is maar 13 episodes dus probeer het maar eens
Ik moet ook nog 'n keer naar Amerika.
pi_74278932
quote:
Op zondag 1 november 2009 12:33 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Mijne beginnen maandag ook
Mijne zijn afgelopen dinsdag al begonnen, dus ergens was het wel goed dat ik tijdelijk geen laptop had
Maar na vrijdag klaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')