Het is trouwens niet Boku no Pico.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:25 schreef Quir het volgende:
[..]
Hier verschijnt vanzelf een antwoord.
gungravequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:56 schreef Qunix het volgende:
Gezocht: nieuwe serie...
Wat ik al reeds gezien heb: http://myanimelist.net/animelist/pmk
Princess Lover! is 't dus, als je zelf niet hebt gekeken. In dat geval is de link waarschijnlijk dood als je daar aan toe komt.quote:
Als je al even op /a/ zit negeer je die comments. Die grap wordt overal gemaakt op dat board.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik vond het wel een goeie van anonymous
Princess Lover.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:15 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand enig idee van welke anime dit is?
Je moet nog 3 afleveringen bakemonogatari.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:14 schreef DJ_ het volgende:
zo , nu bakemonogatari afgekeken in 2 dagen , best leuk en die uitspraken en redeneringen van sejougahara zijn geweldig .
nu heb ik volgens mij mijn hele backlog van summer 2009 weg gewerkt ( met naruto , one piece , fma , bleach en inu yasha , heb ik genoeg wekelijkse anime ) dus ik wacht liever tot de korte series a 12-13 eps helemaal klaar zijn en kijk ik ze in achter elkaar .
ik moet alleen umineko nog kijken maar die is nog niet klaar helaas
heldquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:36 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Je moet nog 3 afleveringen bakemonogatari.
23 oktober aired de eerste.
Geen idee.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:50 schreef DJ_ het volgende:
[..]
held, wekelijks ? of is dat weer zo'n eens per maand ding als toen met kimi ga het geval was met de akane arc
Waar zit je nu dan?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:20 schreef zquing het volgende:
'T zou me bijzonder goed uitkomen als de meet wordt uitgesteld aangezien ik dat weekend wel gebruiken kan om te leren(tentamens enzo he)
Levenloosquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:51 schreef zquing het volgende:
Die van de TU ook, maar 't leek me leuk om nog iets erbij te doen(economie) TB stelt niet zo heel veel voor. En Aangezien ik pas in januari was begonnen met TB mag ik ook leuk allemaal herkansingen doen nu...........
Ik kom op 9 tentamens in 2 weken nu
Desalniettemin, bedankt.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:38 schreef wdn het volgende:
[..]
Princess Lover.
edit ah Quir was me voor.
Ach hij staat binnen no time op m'n hd, en heb eerst nog verschrikkelijk veel andere anime die ik moet bekijken. Is het niets dan is het zo gedelete maar dan heb ik hem in ieder geval voorlopig wel (ben nogal vergeetachtig).quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:36 schreef Quir het volgende:
Ze waarschuwden je overigens dat het een ballenserie was, en dat je niet moest afgaan op de gif.
ik haat jullie.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:16 schreef Jordy-B het volgende:
Ik zie net dat we z'n verjaardag vergeten zijn, anderhalve week geleden.
En ik had nog wel gevraagd of ze de topictitel wilden aanpassenquote:
Je bent pas net terug?quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:53 schreef Xaryna het volgende:
Oh sorry, ik ben pas net terug en slaap half
Ik niet, ik heb 'm gebeld vanuit Japan, bitches!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:16 schreef Jordy-B het volgende:
Ik zie net dat we z'n verjaardag vergeten zijn, anderhalve week geleden.
Wat een kutsmoes.quote:Op zondag 18 oktober 2009 04:15 schreef RipCore het volgende:
[..]
Ik niet, ik heb 'm gebeld vanuit Japan, bitches!
hij nam alleen niet op
quote:Op zondag 18 oktober 2009 04:15 schreef RipCore het volgende:
[..]
Ik niet, ik heb 'm gebeld vanuit Japan, bitches!
hij nam alleen niet op
http://i.fokzine.net/s/nopompom.gifquote:Op maandag 19 oktober 2009 01:10 schreef blessed19 het volgende:
[..]
![]()
ik heb helaas slecht nieuws voor je, check msn.
vertelquote:Op maandag 19 oktober 2009 01:10 schreef blessed19 het volgende:
[..]
![]()
ik heb helaas slecht nieuws voor je, check msn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |