Oh, ja, ja, en dan zo'n vaste kliek beginnen die bijna ondoordringbaar is. Met UI's in de OP. Ik voel je aan.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:48 schreef zquing het volgende:
[..]
we moeten weer in de OP zetten dat alleen de toffe mensen een tvp mpogen plaatsen, al die noobs moeten maar bijdragen aan 't topic
Dit topic is bedoeld voor anime en manga, geen homo-erotiek.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:53 schreef gniffie het volgende:
Sora no otoshimono is cute, allemaal lieve chibi characters.
Kijkt iemand nog cross game? De match die nu aan de gang is laat mijn tepels toch wel heel erg stijf worden hoor.
Je snapt er ookn iks vanquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:54 schreef Quir het volgende:
[..]
Dit topic is bedoeld voor anime en manga, geen homo-erotiek.
ik stem voorquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:51 schreef Quir het volgende:
[..]
Oh, ja, ja, en dan zo'n vaste kliek beginnen die bijna ondoordringbaar is. Met UI's in de OP. Ik voel je aan.
We leggen het even bij de rest voor.quote:
Dus de hele serie jigoku shojou zijn voornamelijk kleine kutverhaaltjes?quote:
Zoals ik al eerder zei, ja.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dus de hele serie jigoku shojou zijn voornamelijk kleine kutverhaaltjes?
EDIT: ik lees op wikipedia een beetje dat dit dus het geval is, hekel aan dat soort shitga wel verder met monster.
EDIT2: iemand 2e serie van haruhi suzumiya gekeken? schijnt minder te zijn dan de eerste (zelfs helse haat op myanimelist...)
Wat een geweldig idee. Ik ben het er helemaal mee eensquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:51 schreef Quir het volgende:
[..]
Oh, ja, ja, en dan zo'n vaste kliek beginnen die bijna ondoordringbaar is. Met UI's in de OP. Ik voel je aan.
Even verbeterdquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:10 schreef Quir het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei, ja.
En seizoen twee van Haruhi is downright crap.
Ik kap dan wel gewoon met jigoku, ik ben toch weer helemaal intoquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:10 schreef Quir het volgende:
[..]
Dat was een opsomming, en let wel, niet eens beknopt, van het eerste seizoen. Geweldige manier om tijd te doden zonder er ook maar enige hersenactiviteit voor te verbruiken.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik kap dan wel gewoon met jigoku, ik ben toch weer helemaal intomonster
Haruhi, Ik heb genoten van het eerste deel, zelfs al zijn het doelloze afleveringen van dingen die ze in de club beleven dan vind ik het al leukwacht, dat gebeurde al in de eerste
![]()
Jigoku Shoujo vind ik juist geweldig! S1 was het beste.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:45 schreef Quir het volgende:
[..]
Haha, nee. Dit gaat zelfs zo door in seizoen twee, waarop ik hem gedropt heb.
Inderdaad, nadat ik las dat afleveringen van season 1 opnieuw gebruikt werden had ik al geen zin meer om te gaan kijken.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:10 schreef Quir het volgende:
[..]
Shana als Neko chanquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:27 schreef gniffie het volgende:
Fairy tail voiceactors zijn kut, dit wordt een tergend lange episode
GITS-SAC 2nd Season.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:56 schreef Qunix het volgende:
Gezocht: nieuwe serie...
Wat ik al reeds gezien heb: http://myanimelist.net/animelist/pmk
Hier verschijnt vanzelf een antwoord.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:15 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand enig idee van welke anime dit is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |