Iedereen weet dat dieren belangrijker zijn dan mensenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:36 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Zolang jullie maar geen Pvdd stemmen of SP
Natsu no arashi is inderdaad geniaal.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:48 schreef Quir het volgende:
Dat 'Natsu no Arashi!' me nog nooit eerder opgevallen was, zeg. Ik download 'm nu, ik denk dat ik die dadelijk 's ga marathon'n. En kan iemand me vertellen welke aflevering van FMA:B een recap was?
Mee eens, daarbij is het minder strafbaar om ze te eten.....quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:48 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Iedereen weet dat dieren belangrijker zijn dan mensen
Inderdaadquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:58 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Mee eens, daarbij is het minder strafbaar om ze te eten.....
Ik zie er ook weleens meis"jes" lopen waarvan ik denk "ga eens in de wei lopen!!!"quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:39 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Soms zie ik wel eens zo'n meisje lopen waarvan ik denk, bohh, die zou ik wel eens willen proeven.![]()
![]()
Maar dat mag dan weer niet
Je bedoelt eindbazen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:59 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Ik zie er ook weleens meis"jes" lopen waarvan ik denk "ga eens in de wei lopen!!!"
euhquote:
Ahaquote:
Een eindbaas is er zo 1, waarbij je dus baas bent als je haar weet te neuken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:49 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Aha
Ik dacht even dat je dit
[ afbeelding ]
ipv dit bedoelde
[ afbeelding ]
Ik moet Umineko nog inhalen, ik ben bij 13, maar ik vind 'm leuk. Monster staat nog op mijn lijstje voor als ik de manga uit heb, nog een paar volumes te gaan. De manga is een aanrader in ieder geval.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Heeft iemand Monster helemaal gekeken? Zit nu bij ep 46, het is spannend maar nog steeds een beetje sloom. Wel een aparte tekenstijl en verhaal
Iemand nog tips? En is umineko no naku koro ni leuk? Ik lees her en der dat de volgorde nog vager is dan bij higurashi.
Waar zie jij politiek?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:54 schreef Xaryna het volgende:
Heb ik eindeiljk eens tijd om anime te kijken, gaat het hier over politiek
De eerste is iig een tegenvaller, je wordt geintroduceerd aan veel te veel characters die wat money issues hebben en de hoofdpersoon is een pervert en dat kind is fucking irritant.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:47 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik moet Umineko nog inhalen, ik ben bij 13, maar ik vind 'm leuk. Monster staat nog op mijn lijstje voor als ik de manga uit heb, nog een paar volumes te gaan. De manga is een aanrader in ieder geval.
Bovenaan deze bladzijdequote:
Ik zou de manga ook wel willen lezen als ik het geld heb. Het was zelfs in het nederlands, toch? Ik heb laatst in berlijn wat manga's gekocht (hunter x hunter, love hina verzamelaars). Allemaal tussen de 1 en 2.50 per stukquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:47 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik moet Umineko nog inhalen, ik ben bij 13, maar ik vind 'm leuk. Monster staat nog op mijn lijstje voor als ik de manga uit heb, nog een paar volumes te gaan. De manga is een aanrader in ieder geval.
Boekenbeurs volgende week vrijdagquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik zou de manga ook wel willen lezen als ik het geld heb. Het was zelfs in het nederlands, toch? Ik heb laatst in berlijn wat manga's gekocht (hunter x hunter, love hina verzamelaars). Allemaal tussen de 1 en 2.50 per stuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch?"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
Je ziet ze vliegen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:29 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Bovenaan deze bladzijde
Ging over in iets met zeekoeien![]()
Dat vond ik ook. Wacht maar, het gevoel dat je dadelijk krijgt als daar iets aan gedaan wordt is geweldig. De enige onderlinge verbinding is 'het mysterie'.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
De eerste is iig een tegenvaller, je wordt geintroduceerd aan veel te veel characters die wat money issues hebben en de hoofdpersoon is een pervert en dat kind is fucking irritant.![]()
Wat is de connectie tussen higurashi en dit dan (ja ik weet dat ik veels te snel oordeel maar de eerste episode viel ECHT tegen)
Yep, ze komen van Mangakana. Ze kosten 7,50 per stuk. Duitse manga zijn altijd goedkoop, vrienden van mij lezen ook veel in 't duits.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik zou de manga ook wel willen lezen als ik het geld heb. Het was zelfs in het nederlands, toch? Ik heb laatst in berlijn wat manga's gekocht (hunter x hunter, love hina verzamelaars). Allemaal tussen de 1 en 2.50 per stuk
7.gifquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:42 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Boekenbeurs volgende week vrijdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |