Ik ga zo verder kijken.quote:Op maandag 2 november 2009 13:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Net gekeken. Ik vond het wel schattig maar ik ben nog lang niet overdonderd
Ik wacht al tijden op Vampire Bund. Hail.quote:Op maandag 2 november 2009 15:05 schreef Ascendancy het volgende:
[ afbeelding ]
Hij was er gewoon al sinds vrijdagIk word traag.
Imo interessant:
Durarara
Vampire Bund(SHAFT weer he)
Hidden God
Vooral de eerste 2 lijken me erg goed:
Enkele wtf anime:
Qwaser of stigmata. Wtf, hij haalt zijn kracht uit moedermeldDat is zo slecht dat het leuk is
Baka to test to Shoukanjuu: Klinkt vrij standaard, en waarom lijkt dat roze meisje op louise![]()
Wel even proberen, misschien leuke ecchi![]()
Katanagatari: Ziet er raar uit, maar dat vond ik ook van het plaatje van bakemonogatari.
Het verhaal klinkt goed.
Maar vooral: Chu Bra. Een anime over panties![]()
![]()
![]()
Wat denken jullie?
Ik vind het echt een geweldige serie. Ik ken ook jongens die het kijken, die hem ook goed vinden maar wel vraagtekens zetten bij de minieme hoeveelheden dames in de serie (heb ik geen moeite meequote:Op maandag 2 november 2009 16:30 schreef Quir het volgende:
[..]
Nee. Is 07-Ghost goed? Misschien dat ik 'm nog ga kijken.
Ohja, ik herinner me ineens weer waarom ik hem niet keek. En niet ga kijken.quote:Op maandag 2 november 2009 17:01 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik vind het echt een geweldige serie. Ik ken ook jongens die het kijken, die hem ook goed vinden maar wel vraagtekens zetten bij de minieme hoeveelheden dames in de serie (heb ik geen moeite mee)
Verhaal is zeker goed!
Ik vond hem goed (niet geweldig) maar ben wel blij dat er een 2e seizoen komt.quote:Op maandag 2 november 2009 16:30 schreef Quir het volgende:
[..]
Nee. Is 07-Ghost goed? Misschien dat ik 'm nog ga kijken.
Nee, was 't geen yaoi zooi? Dat meende ik ergens gelezen te hebben.quote:Op maandag 2 november 2009 17:50 schreef Xaryna het volgende:
Wat, omdat er weinig vrouwen in zitten is de hele serie niet goed meer?
Omdat wij niet gay zijnquote:Op maandag 2 november 2009 17:50 schreef Xaryna het volgende:
Wat, omdat er weinig vrouwen in zitten is de hele serie niet goed meer?
Um, nee. Voor zover ik weet zijn het gewoon vrienden, niks homo's aan.quote:Op maandag 2 november 2009 18:07 schreef Quir het volgende:
[..]
Nee, was 't geen yaoi zooi? Dat meende ik ergens gelezen te hebben.
Hoezo niks homo aan? Volgens mij had teito mikage maar wat graag helemaal lens geneukt, maar paste dat net niet binnen de plot.quote:Op maandag 2 november 2009 18:57 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Um, nee. Voor zover ik weet zijn het gewoon vrienden, niks homo's aan.
Al is de fake 'episode 26' wel meesterlijk ondertiteld
Ik weet niet waarom, maar ik moest lachen om deze reactie.quote:Op maandag 2 november 2009 19:05 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Hoezo niks homo aan? Volgens mij had teito mikage maar wat graag helemaal lens geneukt, maar paste dat net niet binnen de plot.
Nog nooit zo'n whiney homo gezien.
quote:Op maandag 2 november 2009 19:05 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Hoezo niks homo aan? Volgens mij had teito mikage maar wat graag helemaal lens geneukt, maar paste dat net niet binnen de plot.
Nog nooit zo'n whiney homo gezien.
Frau is een priester. En we weten wel uit de VS waar priesters van houdenquote:Op maandag 2 november 2009 19:14 schreef Xaryna het volgende:
[..]
![]()
Het zou best kunnen, maar het is toch geen yaoi! Het is alleen wat wij er bij bedenken
Besides, Mikage was maar wat geinteresseerd in Frau zijn vieze boekjes
Er zaten tieten en bikini's in die boekjesquote:Op maandag 2 november 2009 19:26 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Frau is een priester. En we weten wel uit de VS waar priesters van houden
Ohquote:Op maandag 2 november 2009 19:42 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Er zaten tieten en bikini's in die boekjes
Had je liever naar blote jongetjes gekeken?quote:
Dat zegt weinig, is alleen een goede coverquote:Op maandag 2 november 2009 19:42 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Er zaten tieten en bikini's in die boekjes
Nee, maar teito wel.quote:Op maandag 2 november 2009 19:49 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Had je liever naar blote jongetjes gekeken?
Als je zo redeneert:quote:Op maandag 2 november 2009 21:24 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Nee, maar teito wel.
Hij sliep met mikage op 1 kamer en ze knuffelden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
quote:Op maandag 2 november 2009 21:43 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Als je zo redeneert:Precies. hoe gay is datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |