Het is 'm helaas niet. Ik weet vrij zeker dat het een film was, of het moeten meerdere afleveringen zijn geweest die tot een film zijn gemonteerd. Aangezien het eind jaren 80/begin jaren 90 in het NL is nagesynchroniseerd, dacht ik dat het wel redelijk bekend zou zijn, maar daar vergis ik me dus in. Net als de dude in de post die ik quote, herinner ik me vooral die 3 robots en hun eigenaars. Na enig zoeken dacht ik dat het om gundam ging, maar dat is 'm volgens mij toch ook niet. Iig bedankt voor de moeitequote:Op maandag 2 november 2009 09:39 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Een aantal dingen komen bekend voor, een aantal dingen ook helemaal niet. Je hebt het over een film, maar zou het ook een aantal afleveringen kunnen zijn op 1 videoband?
Ik denk dat je deze bedoelt
http://www.animenewsnetwork.com/encyclopedia/anime.php?id=49
http://en.wikipedia.org/wiki/Neon_Genesis_Evangelion_(anime)
http://www.anime-planet.com/anime/neon-genesis-evangelion
Al kan ik er helemaal naast zitten natuurlijk.
Even bekeken op youtube en wiki en het is 'm helaas ook niet, hoewel hij wel uit het juiste tijdperk komt volgens mij. Het is een film geschikt voor kinderen, dus misschien dattie daarom een beetje hier onder de radar doorgaat.quote:Op maandag 2 november 2009 12:08 schreef wdn het volgende:
Isaac: Je zoekt The Guyver denk ik.
Was een film in 1986 en een serie van 12.
2x Bleach op Adult Swim zometeen![]()
![]()
Oude afleveringen en in engels
Net gekeken. Ik vond het wel schattig maar ik ben nog lang niet overdonderdquote:Op zondag 1 november 2009 23:13 schreef Quir het volgende:
Misschien vind je 'Kimi ni Todoke' leuk, kapoentje?
Ik begin eigenlijk toch ook steeds meer aan gundam te denken, hoewel ik bij het zoeken niets vond wat leek op wat ik zocht.quote:Op maandag 2 november 2009 13:08 schreef Ascendancy het volgende:
Is het niet gewoon een gundam
*kijkt boos naar wdn*
bleach is nog best wel te doen in het engels , in tegenstelling tot naruto waar alleen gaara een goede stem had .quote:Op maandag 2 november 2009 12:08 schreef wdn het volgende:
Isaac: Je zoekt The Guyver denk ik.
Was een film in 1986 en een serie van 12.
2x Bleach op Adult Swim zometeen![]()
![]()
Oude afleveringen en in engels
Ik denk niet dat er veel anders dan gundam in die tijd in NL werd uitgegeven.quote:Op maandag 2 november 2009 13:19 schreef isaacd2000 het volgende:
[..]
Ik begin eigenlijk toch ook steeds meer aan gundam te denken, hoewel ik bij het zoeken niets vond wat leek op wat ik zocht.
Teknoman , maar dat was gewoon engels en NL ondertitled .quote:Op maandag 2 november 2009 14:29 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er veel anders dan gundam in die tijd in NL werd uitgegeven.
Sequel en ik heb de eerste niet gezienquote:
Dat past nietquote:Op maandag 2 november 2009 15:44 schreef zquing het volgende:
iets met durarararararararararararararararararararararararararararararararararararararararararararararararararararararararararararararararararararararararararararararararararararararararararara
rararararararararararararararararararararararararararararararararararararararararararararararararararararararararara
rararararararararararararararararararararararararararararararararararararararararararararararararararararararararara
ljikt me wel leuk
Zullen we danny vragen of ie een uitzondering wil makenquote:
Onze mike?quote:Op maandag 2 november 2009 15:52 schreef zquing het volgende:
onze Mike is toch ook een hooggeplaatst iets? Kunnen we eerst daar proberen en anders altijd nog naar danny
Laten we het Bio vragen.quote:Op maandag 2 november 2009 16:19 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Onze mike?
Hoezo onze?
En mike was toch fa af en vervangen door biogarde?
Nee. Is 07-Ghost goed? Misschien dat ik 'm nog ga kijken.quote:Op maandag 2 november 2009 10:51 schreef Xaryna het volgende:
Eindeljk eens TM 8.0 de laatste aflevering gekeken, en het eerste seizoen van 07-Ghost afgekeken. Enig idee wanneer seizoen 2 komt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |