Is het dan niet ook gay dat jij het kijkt en het volgende seizoen wilt?quote:
Dat wil ik niet. Dat was iemand anders.quote:Op maandag 2 november 2009 22:01 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Is het dan niet ook gay dat jij het kijkt en het volgende seizoen wilt?
Wij kunnen fappen op ecchiquote:Op maandag 2 november 2009 22:08 schreef Xaryna het volgende:![]()
Blij dat ik een vrouw ben, kan ik rustig van alles wat naar yaoi neigt (en yaoi) genieten zonder dat mensen aan mijn seksualiteit gana twijfelen
Dat zou in principe kunnen, maar dat doen we niet.quote:
Dat zeg je nu.quote:Op maandag 2 november 2009 22:14 schreef Quir het volgende:
[..]
Dat zou in principe kunnen, maar dat doen we niet.
Jij vingert op hentai.quote:Op maandag 2 november 2009 22:16 schreef Xaryna het volgende:
Ecchi is ook leuk![]()
Al is het meer grappig dan fapmateriaal, denk ik zo. Kun je beter hentai nemen.
Het ergste dat momenteel in mijn torrents-lijst staat is Fairy Tail. Maar kunnen we 't wat binnen de perken houden met hentai, ecchi en yaoi? Ik heb sowieso 'n hekel aan het sociaal stigma dat aan anime kleeft, juist door dit soort praktijken.quote:Op maandag 2 november 2009 22:21 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat zeg je nu.
Maar ik weet dat je liegt.
Stiekem download je nu PL uncensored, lekker naar silvie's ondergoed kijken.
Vies mannetje
Ik vind het altijd wel grappig als mensen denken dat ik op hentai fap.quote:Op maandag 2 november 2009 22:23 schreef Quir het volgende:
[..]
Het ergste dat momenteel in mijn torrents-lijst staat is Fairy Tail. Maar kunnen we 't wat binnen de perken houden met hentai, ecchi en yaoi? Ik heb sowieso 'n hekel aan het sociaal stigma dat aan anime kleeft, juist door dit soort praktijken.
Nouja, ik denk daar anders over. Eigenlijk iedereen buiten de Naruto-fanbase denkt daar anders over.quote:Op maandag 2 november 2009 22:25 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel grappig als mensen denken dat ik op hentai fap.
En als dan ook nog eens blijkt dat mijn vriendin aziatisch is, dan zie je ze gewoon een beeld vormen van mij met allemaal rare fetishes. Heerlijk die vooroordelen
Ik kijk geen naruto.quote:Op maandag 2 november 2009 22:26 schreef Quir het volgende:
[..]
Nouja, ik denk daar anders over. Eigenlijk iedereen buiten de Naruto-fanbase denkt daar anders over.
Als jij dat graag wilt denken...quote:Op maandag 2 november 2009 22:21 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Jij vingert op hentai.![]()
Wanneer krijgen we nu eigenlijk eens een foto van je?
Sorryquote:Op maandag 2 november 2009 22:23 schreef Quir het volgende:
[..]
Het ergste dat momenteel in mijn torrents-lijst staat is Fairy Tail. Maar kunnen we 't wat binnen de perken houden met hentai, ecchi en yaoi? Ik heb sowieso 'n hekel aan het sociaal stigma dat aan anime kleeft, juist door dit soort praktijken.
Als ik anime zeg, is het eerste waar mensen aan denken altijd DragonBall Z en Pokemonquote:Op maandag 2 november 2009 22:26 schreef Quir het volgende:
[..]
Nouja, ik denk daar anders over. Eigenlijk iedereen buiten de Naruto-fanbase denkt daar anders over.
Ik ben 20quote:Op maandag 2 november 2009 22:28 schreef Quir het volgende:
Bovenal vind ik het puberaal. Ik meen dat iedereen hier (op uitzondering van Xaryna) ouder is dan 15.
Wat vind je precies puberaal?quote:Op maandag 2 november 2009 22:28 schreef Quir het volgende:
Bovenal vind ik het puberaal. Ik meen dat iedereen hier (op uitzondering van Xaryna) ouder is dan 15.
quote:Op maandag 2 november 2009 22:30 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Wat vind je precies puberaal?
Ecchi? Yaoi? Het is wel een wezenlijk onderdeel van anime.
quote:Op maandag 2 november 2009 22:21 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Jij vingert op hentai.![]()
Wanner krijgen we nu eigenlijk eens een foto van je?
Potverdrie, dadelijk blijk ik nog de jongste hier.quote:
Ik vind dat je niet alles op fora even serieus moet nemen.quote:
17quote:Op maandag 2 november 2009 22:56 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik vind dat je niet alles op fora even serieus moet nemen.
Ik kan zelfspot waarderen, dus waarom kan dit niet. Anime heeft een stigma, maar ik heb er geen problemen mee. Ik weet zelf hoe het wel zit.
Hoe oud ben je zelf eigenlijk?
Gelukkigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |