Ik ook maar je was net een minuutje eerder....... en had nog wel een leuke ttquote:Op donderdag 17 september 2009 15:36 schreef Quir het volgende:
Ik vreesde voor het ergste, dat Xaryna niet zou weten dat zij het nieuwe topic zou moeten openen. Vandaar.
Oh, hij was dichtquote:Op donderdag 17 september 2009 15:36 schreef Quir het volgende:
Ik vreesde voor het ergste, dat Xaryna niet zou weten dat zij het nieuwe topic zou moeten openen. Vandaar.
ik ben gekke henkie niequote:Op donderdag 17 september 2009 15:28 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Je had ook gewoon kunnen zeggen waar het voor staat
de wel bekende idiote sitequote:Op donderdag 17 september 2009 15:49 schreef zquing het volgende:
waar heb je die gehaald?
Ik bedoelde welke seedbox heb je gehaaldquote:
upload speed heb ik bij mij nog niet hoger zien gaan dan 2MB/sec op m'n dedicated servertje... (download is overigens ook van dedicated server, zijn maar weinig mensen die dat thuis hebben qua snelheidquote:Op donderdag 17 september 2009 15:49 schreef zquing het volgende:
waar heb je die gehaald?
hoewel dit veel leuker is
Upload rate: 3832.54KB/s
soms tik ik de 100Mb aan
isgenoeg.nl. de goedkoopstequote:Op donderdag 17 september 2009 15:51 schreef zquing het volgende:
[..]
Ik bedoelde welke seedbox heb je gehaald, of heb je die nog niet?
toch maar wel ja..quote:Op donderdag 17 september 2009 15:53 schreef zquing het volgende:
[..]
toch voor die gegaan? Zijn idd prima dingen
Sorry, ik had wel gewild maar kwam er te laat achter en ik ga al naar de Elf Fantasy Fairquote:
blijft een goede serie , jammer dat ik alleen een HDready tv heb .quote:Op donderdag 17 september 2009 15:48 schreef mschol het volgende:
[ afbeelding ]
klik om te vergroten..
euh... wat boeit dat nou? beetje zinloze informatie.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:03 schreef DJ_ het volgende:
[..]
blijft een goede serie , jammer dat ik alleen een HDready tv heb .
Wat moet ik met de OP?quote:Op donderdag 17 september 2009 15:39 schreef Quir het volgende:
Die reacties waren voorspelbaar, verzin een leuke en vraag 'n mod hem erin te gooien. Mij best.
Maar, Asc, wil je de OP gaan vervangen? Snoodaard!
Toegevoegd.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:20 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Wat moet ik met de OP?
De TT is wel goed![]()
Zet alleen deze er even in:
[ afbeelding ]
Het was bijna het einde voor mijn college en aangezien ik een trein moest halen, had ik dus geen tijd om het nieuwe topic te openen.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:10 schreef Quir het volgende:
[..]
Toegevoegd.
Ik dacht dat je van plan was een nieuwe OP te maken.
Dan zie ik je morgenquote:Op donderdag 17 september 2009 21:29 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
persona 4 MC
vrij eenvoudig dit keer
dat de 1080p dan niet volledig tot zijn recht komt van je download en ik hem daarom zelf niet zou downloadenquote:Op donderdag 17 september 2009 17:36 schreef blessed19 het volgende:
[..]
euh... wat boeit dat nou? beetje zinloze informatie.
Vergeet de OVA (aflevering 13) nietquote:Op donderdag 17 september 2009 22:53 schreef DeLuna het volgende:
Onegai Teacher helemaal afgekeken (jaja, 12 afleveringen)
maar wat een kut einde
Die moeder.... Echt.. vre-se-lijk!quote:Op donderdag 17 september 2009 23:01 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Vergeet de OVA (aflevering 13) niet
dat schiet wel omhoog wanneer je de eerste seed bent op een torrentquote:Op donderdag 17 september 2009 15:59 schreef mschol het volgende:
[..]
toch maar wel ja..
maar hij lijkt idd prima te voldoen..
enige is dus dat ik de upload zo laag vindt...
Ja, maar wel grappigquote:Op donderdag 17 september 2009 23:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die moeder.... Echt.. vre-se-lijk!
Aaah, goede seriequote:Op donderdag 17 september 2009 23:34 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ja, maar wel grappig
Ik vond het een erg leuke serie in elk geval. Al was dat ook omdat het één van de eerste anime die ik keek was.
Ben nu verder aan het gaan met The Twelve Kingdoms, ik wil hem af hebben
Ik weetquote:
Of hoeveel mensen het downloaden om te kijken wat voor een onzin ze deze keer weer uploaden.quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:42 schreef torn_Machina het volgende:
Dattebayo is ook weer lekker aan het trollen. Hebben ze een 1080p intro van Hello Kitty gereleased als Naruto ep 127.
Kijken hoeveel debielen er nu weer intrappen.
.. niet dus.. (althans, zover ik gezien heb nog niet)quote:Op donderdag 17 september 2009 23:29 schreef zquing het volgende:
[..]
dat schiet wel omhoog wanneer je de eerste seed bent op een torrent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat was het een mooie serie!!!!!!!
Beste van 2009!
[ Bericht 13% gewijzigd door Qunix op 18-09-2009 22:46:29 ]
Whehequote:Op vrijdag 18 september 2009 00:42 schreef torn_Machina het volgende:
Dattebayo is ook weer lekker aan het trollen. Hebben ze een 1080p intro van Hello Kitty gereleased als Naruto ep 127.
Kijken hoeveel debielen er nu weer intrappen.
goeie spoiler?quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:33 schreef Qunix het volgende:
Wat was het een mooie serie!!!!!!!
Beste van 2009!
quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:33 schreef Qunix het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat was het een mooie serie!!!!!!!
Beste van 2009!
![]()
![]()
Hoeveel bier had je op? En wat voor?quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:00 schreef Quir het volgende:
Zo, eerst even uitzoeken wat ik gisteren gepost heb.
Geen idee, niet eens veel, maar in combinatie met weinig slaapt hakt het er goed in.quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:37 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Hoeveel bier had je op? En wat voor?
quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:44 schreef Quir het volgende:
[..]
Geen idee, niet eens veel, maar in combinatie met weinig slaapt hakt het er goed in.
Ik heb Girls Bravo een keer geprobeerd na een flink aantal, ik ging liever slapen. En dat deed ik.quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:47 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
![]()
Bier en een hele foute ecchi-serie is een goede combinatie. Zeker met een paar vrienden.
Voor die vraag kan je altijd terecht bij anidb.netquote:Op zaterdag 19 september 2009 19:16 schreef wc-eend het volgende:
Ahh.. en wie zijn subbers?
boo-fucking-hoo.quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:20 schreef blessed19 het volgende:
godver!
hier in bulgarije kan ik tm 8.0 niet downloaden en ik zit zeker nog een week hier...
Nou er staat volgens mij een prachtige banner in de OP. Die beginnen over ong 2 weken.quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:33 schreef wc-eend het volgende:
Welke serie is recent gestart of begint binnenkort die leuk is om te volgen nu TM 8.0 gestopt?
Ik ben normaliter van de actie en knappe dames maar TM beviel me zeker..
Zit Moetan niet vol met lolicon-verwijzingen?quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:59 schreef SadKingBilly het volgende:
-edit- oh, en ik kijk samen met mijn dochter naar MoetanVind ze helemaal geweldig, je kunt ze nooit vroeg genoeg aansteken..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar mooi afgesloten zo!![]()
Niet half zoveel als er in KnJ zitten - dus? Ieder zijn ding. En CCS kan ik zelf niet aanzien, Princess Tutu is wel een goeie om voor haar te downloaden, thxquote:Op zaterdag 19 september 2009 20:18 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Zit Moetan niet vol met lolicon-verwijzingen?
Pak dan een serie als Card Capture Sakura of Princess Tutu
Ik heb een paar maand geleden de eerste 5 eps gekeken.quote:Op zondag 20 september 2009 13:56 schreef PhalanX het volgende:
Ok, niemand kent dus Guin Saga...
Ik heb alle eps gedownload maar nog niks van gezien dus ik geef geen oordeel tot danquote:Op zondag 20 september 2009 13:56 schreef PhalanX het volgende:
Is dit topic dan meer van de kiddie-anime? Naruto en aanverwante stront.
Naruto is gewoon dikke stront door een rietje. Het is traag, kinderachtig, overgewaardeerd door de emo-kiddies die net anime ontdekken, en de productie ligt uitermate laag. Het is alles behalve Ghost in the Shell Stand Alone Complex.quote:Op zondag 20 september 2009 14:13 schreef wdn het volgende:
En "stront"???? Sorry hoor maar zulke kwalificatie verdient Naruto zeer zeker niet. Het enige wat jouw commentaar doet is negatieve dingen oproepen over jouw houding. En als ik ergens een hekel aan heb is het dat wel...
Elke anime heeft een doelgroep. Als het niet jouw smaak is maakt het dat nog niet slecht.
Ik ga jou verder negerenquote:Op zondag 20 september 2009 14:16 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Naruto is gewoon dikke stront door een rietje. Het is traag, kinderachtig, overgewaardeerd door de emo-kiddies die net anime ontdekken, en de productie ligt uitermate laag. Het is alles behalve Ghost in the Shell Stand Alone Complex.
Dragon Ball GT heeft ook een grote fanbase... Sailor Moon heeft een nog grotere fanbase... Lolli is een winstgevende business... dichterbij huis... Winx Club, Miley Cyrus, High School Musical zijn extreem populair...quote:Op zondag 20 september 2009 14:22 schreef Xaryna het volgende:
En toch heeft Naruto een enorme fanbase. Die komen toch ook ergens vandaan. Dat jij het niks vindt betekent niet dat het niks is.
Ah, een ware kennen die ons gaat verlichtenquote:Op zondag 20 september 2009 14:16 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Naruto is gewoon dikke stront door een rietje. Het is traag, kinderachtig, overgewaardeerd door de emo-kiddies die net anime ontdekken, en de productie ligt uitermate laag. Het is alles behalve Ghost in the Shell Stand Alone Complex.
Want de mening van het volk is ondergeschikt. Maar PhalanX gaat ons verlichten. Hij heeft namelijk smaak.quote:Op zondag 20 september 2009 14:27 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Dragon Ball GT heeft ook een grote fanbase... Sailor Moon heeft een nog grotere fanbase... Lolli is een winstgevende business... dichterbij huis... Winx Club, Miley Cyrus, High School Musical zijn extreem populair...
kortom... dat iets een fanbase heeft wil niet zeggen dat het ook echt kwalitatief materiaal is. Lowest common denominator.
De spanning is ondraaglijk!quote:Op zondag 20 september 2009 14:29 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Want de mening van het volk is ondergeschikt. Maar PhalanX gaat ons verlichten. Hij heeft namelijk smaak.
Ik denk dat er alleen iemand een verbod op dit topic gaat krijgenquote:
Want Miley Cyrus is een godin op het gebied van de muziek. Twilight is hoogstaande literatuur en de film was een cinematografisch hoogstandje.quote:Op zondag 20 september 2009 14:29 schreef Ascendancy het volgende:
Want de mening van het volk is ondergeschikt. Maar PhalanX gaat ons verlichten. Hij heeft namelijk smaak.
Toch maar even reageren.quote:Op zondag 20 september 2009 14:34 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Want Miley Cyrus is een godin op het gebied van de muziek. Twilight is hoogstaande literatuur en de film was een cinematografisch hoogstandje.
Er zijn objectieve maatstaven die men kan hanteren... en die maatstaven geven aan dat Naruto een tweede rangs product is dat voor een grote emo-crowd aanspreekt. Het voetvolk dat bestaat uit een stel voorspelbare figuren die denken dat ze anime hebben ontdekt en met het meest banale product al uitermate snel tevreden zijn.
Zoals ik al zei, volgens jouw logica is Dragon Ball GT, Sailor Moon, en Lolli crap van kwalitatief hoog niveau omdat het kijkers trekt.
Dude chill, dat jij geen andere smaak hebt is helemaal niet erg. Wat wel irritant is, is doen alsof jij degene bent die denkt te weten wat goed is en wat niet. Over smaakt valt niet te twisten, wat jij weet te waarderen, waarderen miljoenen andere mensen wel. Er zijn geen objectieve maatstaven om over een film/serie/muziek te oordelen, dat is geheel subjectief gerelateerd aan de persoon en zijn smaak.quote:Op zondag 20 september 2009 14:34 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Want Miley Cyrus is een godin op het gebied van de muziek. Twilight is hoogstaande literatuur en de film was een cinematografisch hoogstandje.
Er zijn objectieve maatstaven die men kan hanteren... en die maatstaven geven aan dat Naruto een tweede rangs product is dat voor een grote emo-crowd aanspreekt. Het voetvolk dat bestaat uit een stel voorspelbare figuren die denken dat ze anime hebben ontdekt en met het meest banale product al uitermate snel tevreden zijn.
Zoals ik al zei, volgens jouw logica is Dragon Ball GT, Sailor Moon, en Lolli crap van kwalitatief hoog niveau omdat het kijkers trekt.
Maar wie heeft die regels geschreven? Ik vind het prima dat harry mulisch zulke leuke boeken kan schrijven, die zeer literair zijn. Maar ik vind het niet om door te komen.quote:Op zondag 20 september 2009 14:34 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Ik vind dat ik nergens dezelfde redeneringen gebruik als hij.quote:Op zondag 20 september 2009 14:41 schreef Quir het volgende:
Oh, kom op, laat je niet zo uitlokken. Meneer bevindt zich nog niet op een niveau waarop hij mijn repliek waardig is, ik geloof dat voor jullie hetzelfde opgaat.
Zou je tegen een vier jarig kind het op een schreeuwen zetten en de 18e eeuwse romantici erbij halen als hij zegt dat Rupsje Nooitgenoeg zuigt?quote:Op zondag 20 september 2009 14:41 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik vind dat ik nergens dezelfde redeneringen gebruik als hij.
Aanname.quote:Op zondag 20 september 2009 14:40 schreef Ascendancy het volgende:
Maar jij komt dit topic in, noemt 1 titel, en direct zijn wij allemaal onwetende anime noobjes. Ik heb het niet gezien, maar kan je mijn anime-kennis met 1 serie meten?
Ik heb waarschijnlijk meer gezien dan jij, en er meer over nagedacht.
nooit van gehoord.. net beschrijving gelezen.. en lijkt ook niet echt heel boeiend..quote:Op zondag 20 september 2009 13:56 schreef PhalanX het volgende:
quote:Is dit topic dan meer van de kiddie-anime? Naruto en aanverwante stront.
Opvallend, ik word bekritiseerd omdat ik een serie stront noem, maar jij scheert ook met alle gemak van de wereld een hele franchise over een-en-dezelfde kam, met hetzelfde, misschien nog wel meer walging en minachting dan ik.quote:Op zondag 20 september 2009 14:38 schreef Xaryna het volgende:
Toch maar even reageren.
Twilight is vooral populair bij een groep die dat zeer graag laat horen. Een vrij eenzijdige groep (hij is zo'n lekker ding!). Het mag dan niet de beste film zijn, hij was best vermakelijk.
quote:Op zondag 20 september 2009 14:46 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Opvallend, ik word bekritiseerd omdat ik een serie stront noem, maar jij scheert ook met alle gemak van de wereld een hele franchise over een-en-dezelfde kam, met hetzelfde, misschien nog wel meer walging en minachting dan ik.
Alle langere series hebben een grotere fanbase dan series met een normale lengte, om de simpele reden dat langere series meer tijd hebben om een fanbase te verwerven. En langere series zijn voor buitenlandse tv-zenders interessanter om aan te kopen, want die zijn relatief goedkoop en een Amerikaanse tv-zender zit dan gelijk voor langere tijd gebakken (of kan met dagelijkse afleveringen gaan werken, wat ook meer kijkers trekt dan een kinderserie die slechts één keer per week wordt uitgezonden). Series die in Amerika (of Europa) worden uitgezonden, hebben uiteraard een grotere fanbase dan series die enkel op de Japanse TV worden getoond.quote:Op zondag 20 september 2009 14:22 schreef Xaryna het volgende:
En toch heeft Naruto een enorme fanbase. Die komen toch ook ergens vandaan. Dat jij het niks vindt betekent niet dat het niks is.
Maak er een poll vanquote:Op zondag 20 september 2009 14:52 schreef Ascendancy het volgende:
zullen we nu allemaal gaan negeren?
Geen idee, maar ik kan niet zeggen dat ik er rouwig om ben.quote:Op zondag 20 september 2009 14:55 schreef Quir het volgende:
Nu we daar toch zijn aanbeland, dat is iets wat ik me al meerdere keren heb afgevraagd. Waarom starten er vrijwel geen 'lange' series meer?
Met de hedendaagse "moe"-rage zou het inderdaad wel eens slecht kunnen uitvallen.quote:Op zondag 20 september 2009 14:57 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik kan niet zeggen dat ik er rouwig om ben.
Niet helemaal waar.quote:Op zondag 20 september 2009 14:55 schreef Quir het volgende:
Nu we daar toch zijn aanbeland, dat is iets wat ik me al meerdere keren heb afgevraagd. Waarom starten er vrijwel geen 'lange' series meer?
Ja, klopt, maar ik neem aan dat FMA onder de 60 afleveringen blijft. Nou is dat al langer dan gemiddeld, maar ik doelde meer op de anime waarvan de afleveringen oplopen tot in de honderdtallen.quote:Op zondag 20 september 2009 14:59 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Niet helemaal waar.
FMA is gestart. We weten niet wat de auteur gaat doen als de arc, die eigenlijk al sins het begin van de manga loopt, af is.
In de herfst begint fairy tail, welke ongekend populair is.
Nee, het eerste deel moest er snel doorheen en we zijn eigenlijk nog helemaal niet zover in het verhaal.quote:Op zondag 20 september 2009 15:02 schreef Quir het volgende:
[..]
Ja, klopt, maar ik neem aan dat FMA onder de 60 afleveringen blijft. Nou is dat al langer dan gemiddeld, maar ik doelde meer op de anime waarvan de afleveringen oplopen tot in de honderdtallen.
Ik heb gewoon een bloedhekel aan lange series.quote:Op zondag 20 september 2009 14:59 schreef Quir het volgende:
[..]
Met de hedendaagse "moe"-rage zou het inderdaad wel eens slecht kunnen uitvallen.
Ah, ik ben dan ook geen lezer van de manga.quote:Op zondag 20 september 2009 15:04 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Nee, het eerste deel moest er snel doorheen en we zijn eigenlijk nog helemaal niet zover in het verhaal.
Ik heb vooral een hekel aan series die niet af komen zoals Bleach. Dat gaat echt nog jaren door. Als ik zie dat een serie (te) veel afleveringen heeft, begin ik er niet eens aan.. Te lang vind ik ook niet fijn.quote:Op zondag 20 september 2009 15:04 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een bloedhekel aan lange series.
Na de OVA die op 23.10 komt zou er een 3de seizoen van Shakugan no Shana komen.quote:Op zondag 20 september 2009 14:55 schreef Quir het volgende:
Dattebayo en gg gaan het samen subben. Dat wordt lachenquote:Op zondag 20 september 2009 15:07 schreef Quir het volgende:
Ik moet Darker than Black seizoen 1 nog afmaken. Fairy Tail zal ik ook maar op mijn lijstje gooien, gewoon, omdat het kan.
Ik moet DtB ook nog afmaken. Ik heb pas 3 afleveringen gekeken.quote:Op zondag 20 september 2009 15:07 schreef Quir het volgende:
Ik moet Darker than Black seizoen 1 nog afmaken. Fairy Tail zal ik ook maar op mijn lijstje gooien, gewoon, omdat het kan.
Klinkt als een troll-fest.quote:Op zondag 20 september 2009 15:18 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dattebayo en gg gaan het samen subben. Dat wordt lachen
Wedden dat ze met de eerste ep al gaan trollen.quote:Op zondag 20 september 2009 15:18 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Vraag me af hoe ze het gaan uitbrengen, als AVI of MKV.quote:Op zondag 20 september 2009 15:23 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Wedden dat ze met de eerste ep al gaan trollen.
want het container formaat maakt veel uit voor de encode?quote:Op zondag 20 september 2009 15:28 schreef tyroz het volgende:
[..]
Vraag me af hoe ze het gaan uitbrengen, als AVI of MKV.
Ik betwijfel dat wel heel erg. Dattebayo gaat samen met een andere groep subben?quote:Op zondag 20 september 2009 15:18 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ja, avi is niet gemaakt op h264 encodes en dus moet je omslachtig werken met proxies. Mijn ervaring is dat je hierdoor wordt belemmerd in je mogelijkheden.quote:Op zondag 20 september 2009 15:42 schreef mschol het volgende:
[..]
want het container formaat maakt veel uit voor de encode?(ookal is avi niet 100% een containerformaat)
Ja want avi is gewoon af te spelen op de ps3, mkv helaas niet.quote:Op zondag 20 september 2009 15:42 schreef mschol het volgende:
[..]
want het container formaat maakt veel uit voor de encode?(ookal is avi niet 100% een containerformaat)
maar dat boeit niet... gewoon een htpc voor media afspelen... die slikt alles, mits de juiste software geinstalleerd is..quote:Op zondag 20 september 2009 17:26 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Ja want avi is gewoon af te spelen op de ps3, mkv helaas niet.
Best wel aangezien mijn comp. oud is, ik geen geld wil uitgeven aan een htpc (ik besteed mijn geld lieveraan mijn sporten) en ik een ps3 thuis heb staan. Ik heb nu wat films van mkv naar vob omgezet zodat mijn ps3 het kan afspelen maar het is geen ideale situatie.quote:Op zondag 20 september 2009 17:28 schreef mschol het volgende:
[..]
maar dat boeit niet... gewoon een htpc voor media afspelen... die slikt alles, mits de juiste software geinstalleerd is..
Het maakt wel uit ja, H.264 in AVI ondersteunt bepaalde functies niet waarmee je een hogere kwaliteit video kan maken. Daarbij ondersteunt het ook geen softsubs, hoewel die net zoals H.264 zelf toe te voegen zijn via hacks, maar dat zegt niet dat het overal goed zal werken.quote:Op zondag 20 september 2009 15:42 schreef mschol het volgende:
[..]
Ze hebben weleens vaker met een andere groep gewerkt, namelijk Live-eviL, maar dat is dan ook de enige volgens mij.quote:Op zondag 20 september 2009 16:45 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Ik betwijfel dat wel heel erg. Dattebayo gaat samen met een andere groep subben?
ze deden naruto in het begin met A-H.quote:Op zondag 20 september 2009 18:31 schreef tyroz het volgende:
[..]
Ze hebben weleens vaker met een andere groep gewerkt, namelijk Live-eviL, maar dat is dan ook de enige volgens mij.
Maar in Dattebayo zitten dezelfde mensen als A-H had, dus die reken ik niet mee.quote:Op zondag 20 september 2009 18:49 schreef wdn het volgende:
[..]
ze deden naruto in het begin met A-H.
Is A-H niet gewoon de oude naam?quote:Op zondag 20 september 2009 18:53 schreef tyroz het volgende:
[..]
Maar in Dattebayo zitten dezelfde mensen als A-H had, dus die reken ik niet mee.
Zo zou je het kunnen zien, maar op hun website geven ze aan dat het om een nieuwe groep gaat. Niet dat het echt wat uitmaakt.quote:
Zitten daar niet teveel "kyaaa!"-meisjes?quote:Op zondag 20 september 2009 20:39 schreef MaxiTitan het volgende:
Ik was gisteren met een maat van mij op Abunai (niet in kostuum ofzo), wilde het toch eens een keer meemaken zo'n animecon. Moet zeggen dat er wel een leuke sfeer hing daaro, ik heb het er in ieder geval wel naar mijn zin gehad.
Ze moeten alleen die geluidsman die tijdens die cosplay act/dance wedstrijd aan het prutsen was onmiddellijk ontslaan, mensen toch. Ging er toch weer een act in duigen.
Een lange rij bij de dealer-room terwijl je gewoon via de achterkant kon doorlopen.(wisten we niet maar we kwamen er zo bij het rondtruinen terecht). Het was toch wel een beetje aan de krappe kant allemaal die locatie, zeker in de avond vond ik het maar een drukke verstikkende boel. Bloedje heet dat het er was, sommige mensen hadden ook wel wat betere deodorant op mogen doen.
Sommigen hadden echt mooie kostuums, veel bleach gasten (en een aantal vrouwen).
Een tweeling die als Kazuki en Suiseseki uit Rozen Maiden gingen, waarvan de gene die als suiseseki echt een gigantische hoepel jurk aan had waar ze maar moeilijk uit de voeten mee kon. Was wel leuk om te zien hoe ver sommigen gaan om een mooi kostuum te (laten) maken.
Al om al vond ik het toch wel een schitterende ervaring om eens mee gemaakt te hebben voor de eerste keer.
Ik moet nog zien of ik volgend jaar weer ga, ik hoop dat ze ergens wel naar een grotere locatie gaan.
Want volgens mij was er animo zat gezien de drukke meute van gisteren.
Nah, er zaten er wel een aantal maar om nu te zeggen van "goh dat ge-Kyaaa! en ge-Nyaaa! mag nu wel eens afgelopen zijn", nee. Heb het een paar keer gehoord maar verder eigenlijk niet. Later begonnen er wel een aantal meiden en mannen nutteloos te brullen, waarschijnlijk na het nuttigen van iets teveel bier.quote:Op zondag 20 september 2009 20:43 schreef Quir het volgende:
[..]
Zitten daar niet teveel "kyaaa!"-meisjes?
maar one piece is geniaalquote:Op zondag 20 september 2009 15:04 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een bloedhekel aan lange series.
xam'd was overratedquote:Op zondag 20 september 2009 14:27 schreef Ascendancy het volgende:
Heb je xam'd gezien? Zo niet, dan wens ik je veel plezier in een gierput.
Ik kan je 13ep series geven die veel diepen qua character development gaan dan een lange seriequote:Op maandag 21 september 2009 03:57 schreef Dennis_enzo het volgende:
Ik vind lange series juist prettig, als een soort 'houvast' in de anime wereld. Wat er verder ook wel of niet gesubbed word, series die beginnen of eindigen, (haast) elke week heb ik een Naruto en One Piece aflevering. Soms zijn stukjes wat minder en kijk ik even niet (Bleach atm) maar bijvoorbeeld One Piece begint me sinds een maand of wat geleden weer helemaal opnieuw te boeienVerder zit er een charcter ontwikkeling in die leuk is om te volgen en die je alleen in lange series hebt. Je krijgt echt het gevoel dat je de characters leert kennen, iets wat ik bij een serie van 11 afleveringen nooit heb.
Hoe bedoel je? Het was totaal niet origineel, wel vermakelijk om te kijken dat welquote:
ik ben vrijquote:Op maandag 21 september 2009 09:57 schreef Quir het volgende:
Zo, één tussenuur gehad. Over 'n goed uurtje terug voor de volgende. Wát een rooster heb ik, wát een rooster.
Ik wil ook! Laat die 11.30 maar zittenquote:Op maandag 21 september 2009 14:54 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben de hele week nog vrij...
en mogelijk vrijdag+ zaterdag naar disney...
Ik ben elke vrijdag vrij! Lekker lang weekend dusquote:Op maandag 21 september 2009 15:26 schreef Xaryna het volgende:
Ik ben elke dinsdag vrij!
En maandag en woensdag moet ik om 7 en 6 uur opstaan en ben ik pas om 7 uur thuis![]()
Geen tijd voor anime laatste tijd ook
quote:Op maandag 21 september 2009 15:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben elke vrijdag vrij! Lekker lang weekend dus![]()
www.anime-planet.comquote:Op maandag 21 september 2009 16:07 schreef DeLuna het volgende:
Weet er iemand een nieuwe anime voor me, want ik heb er nog niet zoveel gezien, en ik weet ook niet waar ik moet 'beginnen.'
Deze heb ik al wel gezien:
Onegai Teacher
Great Teacher Onizuka
Chobits
Gewoon, om even inspiratie op te doen.
Hey, dat is handig!quote:Op maandag 21 september 2009 16:42 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
www.anime-planet.com
Je vult de anime in die je hebt gekeken en je krijgt een lijst met aanraders.
Het ligt er namelijk nogal aan welk genre je kijkt. En over smaak valt niet te twisten, sommige mensen vinden elfen lied geweldig, anderen niet.
och. Klassiek voorbeeld van een all-girls school. Dan krijg je dat hequote:Op maandag 21 september 2009 19:06 schreef wc-eend het volgende:
Vraagje,
Ik heb net de eerste twee eps van Aoi Hana gezien, en ik heb het idee dat in de serie iedereen op zo'n meisjesschool lesbisch is.. Nu is dit in de echte wereld niet (denk ik), is dit gedaan voor het genre want de andere dingen worden wel weer realistisch gehouden..
Goed, maar als je slechts drie series gezien hebt, valt er nog zóveel te ontdekken. Pak gewoon eens een serie in een totaal ander genre.quote:Op maandag 21 september 2009 16:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hey, dat is handig!![]()
Xaryna ook bedankt hoor
Ja precies, in het begin gewoon lekker van alles uitproberen, dan kom je er vanzelf achter wat je het leukste vind. Daarom probeerde ik ook een wat gevarieerd aanbod te geven in plaats van dingen in de lijn die je al gezien hadquote:Op maandag 21 september 2009 21:31 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Goed, maar als je slechts drie series gezien hebt, valt er nog zóveel te ontdekken. Pak gewoon eens een serie in een totaal ander genre.
Daar hebben jullie ook wel weer gelijk in!quote:Op maandag 21 september 2009 21:52 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ja precies, in het begin gewoon lekker van alles uitproberen, dan kom je er vanzelf achter wat je het leukste vind. Daarom probeerde ik ook een wat gevarieerd aanbod te geven in plaats van dingen in de lijn die je al gezien had
scholierenquote:Op dinsdag 22 september 2009 00:07 schreef Ascendancy het volgende:
Mensen die huilen over roosters.
Ik had vorige week 3 dagen van kwart voor 9 tot half 6, 1 tot half4 en 1 tot half 1
amen , ik heb zelf ook de meest onmenselijke urenquote:Op dinsdag 22 september 2009 00:10 schreef mschol het volgende:
[..]
scholieren
ik heb een week lang gewoon gewerkt.. inclusief vol weekend....
Wie weet. Maar beter een stop dan 2 jaar fillers.quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:39 schreef DJ_ het volgende:
[..]
amen , ik heb zelf ook de meest onmenselijke uren![]()
trouwens , komt er ooit nog een nieuw seizoen van D-gray man want de anime hield in eens op
maar de manga ging volgens mij wel veder wat ik heb gehoord.
en volgens mij was het nou niet bepaald slecht bekeken ofzo
mm true , maar toch mis ik hetquote:Op dinsdag 22 september 2009 00:45 schreef tyroz het volgende:
[..]
Wie weet. Maar beter een stop dan 2 jaar fillers.
We mogen nog wel een tijdje wachten op een tweede seizoen van D.Gray-Man.quote:
Ligt er maar aan hoe de fillers gebracht worden.quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:45 schreef tyroz het volgende:
[..]
Wie weet. Maar beter een stop dan 2 jaar fillers.
Maak er een nieuw topic voor aan zou ik zeggenquote:Op dinsdag 22 september 2009 09:26 schreef mschol het volgende:
iemand hier nog tips voor goedkopere tickets van disney...
hun prijzen zijn haast onmenselijk
De auteur is nog steeds op hiatus wegens ernstige ziekte. Ik hoop dat het weer opgepikt gaat worden.quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:39 schreef DJ_ het volgende:
[..]
amen , ik heb zelf ook de meest onmenselijke uren![]()
trouwens , komt er ooit nog een nieuw seizoen van D-gray man want de anime hield in eens op
maar de manga ging volgens mij wel veder wat ik heb gehoord.
en volgens mij was het nou niet bepaald slecht bekeken ofzo
Twee weken geleden is er een iets van 50 pagina's chapter tellende chapter uitgekomen, en het zal nu een maandelijke uitgave worden ipv een wekelijkse.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:40 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
De auteur is nog steeds op hiatus wegens ernstige ziekte. Ik hoop dat het weer opgepikt gaat worden.
maandelijksquote:Op dinsdag 22 september 2009 09:19 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
We mogen nog wel een tijdje wachten op een tweede seizoen van D.Gray-Man.
De anime had de manga al bijna ingehaald.
De manga wordt vanaf november maandelijks i.p.v. wekelijks uitgegeven.
Ik zou het niet weten hoe het er in Bleach aan toe gaat. Ik heb er zelf maar 1 aflevering van gekeken. Maar over het algemeen zijn fillers ongewenst en komen de anime niet ten goede, maar het is wel mooi als het wel goed gaat.quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:47 schreef wdn het volgende:
[..]
Ligt er maar aan hoe de fillers gebracht worden.
Er zijn 2 wegen: die welke Naturo kreeg en die welke Bleach kreeg.
Ik heb echt geen probleem ermee als de fillers gaan zoals Bleach dit nu voor de 2de keer doet: gewoon het animatie team een verhaal laten bedenken en even overleggen met de manga maker(s). Bij Bleach is het zelfs nog mooier: men kwam met de huidige filler arc bij KT en die vond het zo goed dat hij zelf het verhaal heeft bijgeschaafd zodat het volledig in lijn is met de anime.
Niks mis met de fillers van Bleach. Helemaal niks![]()
Nou als het om de fillers van Naruto gaat.... dat was echt te erg voor woorden.
Het verhaal van de manga is extreem goed maar wordt in de anime onrecht aangedaan door de fillers.
[..]
Maak er een nieuw topic voor aan zou ik zeggen
Die van bleach zijn zoals eerder aangegeven erg goed te doen, die van naruto daarentegen..............................quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:01 schreef tyroz het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten hoe het er in Bleach aan toe gaat. Ik heb er zelf maar 1 aflevering van gekeken. Maar over het algemeen zijn fillers ongewenst en komen de anime niet ten goede, maar het is wel mooi als het wel goed gaat.
Yep, maar dan heb ik zelf liever series waar om de zoveel tijd een nieuwe season van komt.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:25 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Die van bleach zijn zoals eerder aangegeven erg goed te doen, die van naruto daarentegen..............................
Bij lang lopende series is het bijna onvermijdelijk om fillers te gebruiken aangezien elke ep normaal gesproken zo'n 2 chapter bevat, ze lopen dus vrij snel in.
Bij Bleach zijn 2 momenten van fillers: na de eerste volledige arc was de anime de manga bijgelopen en hebben ze een eigen arc getekend: dus een compleet verhaal over meerdere afleveringsn "Bounto arc" genaamd. Een verhaal dat niet tornt aan de manga of eventuele toekomstige dingen die in de manga komen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:01 schreef tyroz het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten hoe het er in Bleach aan toe gaat. Ik heb er zelf maar 1 aflevering van gekeken. Maar over het algemeen zijn fillers ongewenst en komen de anime niet ten goede, maar het is wel mooi als het wel goed gaat.
Of je krijgt een anime met vervelende lange dialogen tussen een paar gevechten door om maar het verhaal langzaam te laten verlopen! (beetje dbz stijl zeg maarquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:25 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Die van bleach zijn zoals eerder aangegeven erg goed te doen, die van naruto daarentegen..............................
Bij lang lopende series is het bijna onvermijdelijk om fillers te gebruiken aangezien elke ep normaal gesproken zo'n 2 chapter bevat, ze lopen dus vrij snel in.
Dus je hebt liever geen anime dan goede non-canon anime?quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:36 schreef tyroz het volgende:
[..]
Yep, maar dan heb ik zelf liever series waar om de zoveel tijd een nieuwe season van komt.
Wat te denken van het overloze rekken van arrancar-gevechten?quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:46 schreef wdn het volgende:
[..]
Bij Bleach zijn 2 momenten van fillers: na de eerste volledige arc was de anime de manga bijgelopen en hebben ze een eigen arc getekend: dus een compleet verhaal over meerdere afleveringsn "Bounto arc" genaamd. Een verhaal dat niet tornt aan de manga of eventuele toekomstige dingen die in de manga komen.
Dat is wat nu ook aan de hand is: de zanpaktou rebellion arc is niet manga maar wel accoord bevonden door de manga maker als zijnde een goed verhaal.
Dus geen losse eps maar een echt verhaal. Voor mensen die niet de manga lezen geen enkel probleem.
Nog sterker: de huidige arc is gewoonweg een meesterwerk te noemen. 100% op en toe kwalitatieve anime.
Nee, dan heb ik liever een non-canon anime verhaal dat goed in elkaar zit dan geen anime.
In principe kent Bleach daarmee dus eigenlijk canon manga, maar ook canon anime. Waarbij de laatste in overleg gaat met de tekenaar (om ervoor te zorgen dat het ene niet bijt met het andere).
[..]
Of je krijgt een anime met vervelende lange dialogen tussen een paar gevechten door om maar het verhaal langzaam te laten verlopen! (beetje dbz stijl zeg maar)
[..]
Dus je hebt liever geen anime dan goede non-canon anime?
Vreemd idee. Wmb kan er nooit te weinig anime zijn
dat was zo vervelend , en de losse eps van bleach zijn ook niet te harden .quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:27 schreef Quir het volgende:
[..]
Wat te denken van het overloze rekken van arrancar-gevechten?
Dat proberen ze terug te halen met "my stuffing, it's coming out!", maar dit keer was het totaal niet grappig.quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:33 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dat was zo vervelend , en de losse eps van bleach zijn ook niet te harden .
het verhaal over de plus die zograag lekkere cake wou bakken
en kon wordt ook altijd misbruikt voor de meest loze dingen terwijl die vroeger ( voor soul society )
gewoon cool was .
Het is niet zo dat ik liever geen anime heb, maar ik heb liever een tussenstop en in die tijd ga ik dan gewoon een andere serie bekijken.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:46 schreef wdn het volgende:
[..]
Bij Bleach zijn 2 momenten van fillers: na de eerste volledige arc was de anime de manga bijgelopen en hebben ze een eigen arc getekend: dus een compleet verhaal over meerdere afleveringsn "Bounto arc" genaamd. Een verhaal dat niet tornt aan de manga of eventuele toekomstige dingen die in de manga komen.
Dat is wat nu ook aan de hand is: de zanpaktou rebellion arc is niet manga maar wel accoord bevonden door de manga maker als zijnde een goed verhaal.
Dus geen losse eps maar een echt verhaal. Voor mensen die niet de manga lezen geen enkel probleem.
Nog sterker: de huidige arc is gewoonweg een meesterwerk te noemen. 100% op en toe kwalitatieve anime.
Nee, dan heb ik liever een non-canon anime verhaal dat goed in elkaar zit dan geen anime.
In principe kent Bleach daarmee dus eigenlijk canon manga, maar ook canon anime. Waarbij de laatste in overleg gaat met de tekenaar (om ervoor te zorgen dat het ene niet bijt met het andere).
[..]
Of je krijgt een anime met vervelende lange dialogen tussen een paar gevechten door om maar het verhaal langzaam te laten verlopen! (beetje dbz stijl zeg maar)
[..]
Dus je hebt liever geen anime dan goede non-canon anime?
Vreemd idee. Wmb kan er nooit te weinig anime zijn
Ik denk dat een betrouwbare bron toch fijner is. Ik weiger van sommige subgroups bijvoorbeeld de afleveringen te kijken.quote:Op donderdag 24 september 2009 10:01 schreef SadKingBilly het volgende:
Voor de beginnend anime-kijker, ga eens (met Firefox, met IE werkt de site niet) naar www.lolipower.org. Zijn wel allemaal ongelicenseerde series (en dus volledig legaal te downloaden!) maar van gelicenseerde series hebben ze de nieuwste eps 72 uur op de site als deze uitkomen.
Honderden series uit alle genres waarmee je zeker even vooruit kunt
Hanaukyo Maid?quote:Op donderdag 24 september 2009 16:03 schreef Xaryna het volgende:
Klinkt wel goed :3
Heb je niet iets haremigs? Ik ben in the mood voor iets haremigs
veel anime kijken heeft zo z'n voordelen blijkt maar weerquote:Op donderdag 24 september 2009 16:23 schreef Xaryna het volgende:
Oooh dat klinkt leuk! En de tekenstijl voor zover ik kan zien vind ik ook erg aantrekkelijk
princess loverquote:Op donderdag 24 september 2009 16:03 schreef Xaryna het volgende:
Het seizoen is inderdaad afgelopen, seizoen is in zijn gehaal al te downloaden. Was natuurlijk ook meer een toevoeging op seizoen 1 ipv een seizoen 2.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:49 schreef Qunix het volgende:
Geen Haruhi deze week?
Alsof de vorige ep echt het einde was van dit seizoen
Vond het geen succes...quote:Op donderdag 24 september 2009 21:57 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Het seizoen is inderdaad afgelopen, seizoen is in zijn gehaal al te downloaden. Was natuurlijk ook meer een toevoeging op seizoen 1 ipv een seizoen 2.
Het heeft ze juist fans gekost, geloof ik.quote:
Aangezien je een vrouw bent, kan je Ouran High School Club van harte aanbevelen. Een goede serie waarbij de rollen van de mannen/vrouwen zijn omgedraaid.quote:Op donderdag 24 september 2009 16:03 schreef Xaryna het volgende:
het overgrote deel van de kijkers snapte ' toch al nietquote:Op vrijdag 25 september 2009 00:21 schreef Quir het volgende:
[..]
Het heeft ze juist fans gekost, geloof ik.
Dank je wel, maar die heb ik al met veel plezier gekeken en is inderdaad geniaalquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:17 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Aangezien je een vrouw bent, kan je Ouran High School Club van harte aanbevelen. Een goede serie waarbij de rollen van de mannen/vrouwen zijn omgedraaid.
ben weer terug in nederland, btw. bulgarije is overigens best tof!
Topic teruglezen na afwezigheid is leuk, zo kom je mensen tegen met exact hetzelfde roosterquote:Op dinsdag 22 september 2009 00:07 schreef Ascendancy het volgende:
Mensen die huilen over roosters.
Ik had vorige week 3 dagen van kwart voor 9 tot half 6, 1 tot half4 en 1 tot half 1
Ja zeer zeker.quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:28 schreef Bakakame het volgende:
Ik miste al 'n topic in m'n MyAT
Ik las net 'n post op de eerste pagina over Tokyo Magnitude 8.0 en hoe mooi die laatste ep was.
Ben na 'n paar afl gestopt, is 't worth it om 'm toch te kijken?
Zo, ik let even niet op en het is af. Dat wordt inhalen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:27 schreef wdn het volgende:
Ik heb S2 gekeken los van S1 en ik kan je vertellen dat je veel beter S1 en S2 door elkaar kunt kijken. Dus chronologisch qua verhaal en niet qua release.
En Spice and Wolf gaat een S3 krijgen![]()
S2 heeft een extreem open einde
![]()
dus dat kan niet missen!
S2 was weer leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 09:27 schreef Ge4ce het volgende:
Super goed einde van Time of Eve! Zeker te weten een mooie korte serie!
Voor iedereen die iets korts, laid-back of simpel wil zien. Eve no Jikan - Time of Eve is de anime!(Ik heb het een 10/10 gegeven.
)
Zo, die heeft hier lang op on-hold gestaan. Nu kan ik ook die eindelijk afkijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
Oh you.quote:Op zondag 27 september 2009 10:53 schreef Ascendancy het volgende:
Meh, bakemonogatari vervalt naar boven-gemiddeld voor mij. Ze hebben veel dingen fout gedaan.
In het begin maak je kennis met 1 van de beste(imo de beste) characters ooit in anime. En vervolgens zien we haar al 3 episodes niet meer. Daarnaast valt het wel erg veel in herhaling, steeds weer hetzelfde soort verhaal met dezelfde volgorde van gebeurtenissen.
Vertel eens, wat heb je allemaal gedaan?quote:Op zondag 27 september 2009 11:06 schreef mschol het volgende:
morghe
weer terug van 2 geslaagde dagen disney
[Centraal] Disneyland Parijs deel 6quote:Op zondag 27 september 2009 11:08 schreef Quir het volgende:
[..]
Vertel eens, wat heb je allemaal gedaan?
Je hebt je wel vermaakt, geloof ik. Mooi.quote:Op zondag 27 september 2009 11:14 schreef mschol het volgende:
[..]
[Centraal] Disneyland Parijs deel 6
ik ben iig in alle rollercoasters geweest die open waren..
tramtour (grappig)
en een flink aantal van die rides als it's a small world.. (vergelijk het hier in de efteling met carnival festival)
iig het merendeel van alles gezien wat ik wilde zien misschien heb ik er 1 of 2 gemist...
uiteraard.. was alleen wat minder blij met de prijzen daarzoquote:Op zondag 27 september 2009 11:19 schreef Quir het volgende:
[..]
Je hebt je wel vermaakt, geloof ik. Mooi.
`quote:Op zondag 27 september 2009 11:14 schreef mschol het volgende:
[..]
[Centraal] Disneyland Parijs deel 6
ik ben iig in alle rollercoasters geweest die open waren..
tramtour (grappig)
en een flink aantal van die rides als it's a small world.. (vergelijk het hier in de efteling met carnival festival)
iig het merendeel van alles gezien wat ik wilde zien misschien heb ik er 1 of 2 gemist...
uhuquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook geen sig dus
Nou je krijg je zin in eps 12quote:Op zondag 27 september 2009 10:53 schreef Ascendancy het volgende:
Meh, bakemonogatari vervalt naar boven-gemiddeld voor mij. Ze hebben veel dingen fout gedaan.
In het begin maak je kennis met 1 van de beste(imo de beste) characters ooit in anime. En vervolgens zien we haar al 3 episodes niet meer. Daarnaast valt het wel erg veel in herhaling, steeds weer hetzelfde soort verhaal met dezelfde volgorde van gebeurtenissen.
Gelukkig is dit een fout in je leven 1 die je vrij snel kunt goedmakenquote:Op maandag 28 september 2009 18:07 schreef Quir het volgende:
Canaan heb ik meteen laten vallen na aflevering 1.
Ik vond die eerste aflevering zo ruk dat ik me er niet meer tot aan kan zetten de tweede aflevering ook maar te zoeken. Bakemonogatari moet ik nog inhalen. Nog steeds, nog steeds, nog steeds.quote:Op maandag 28 september 2009 18:38 schreef wdn het volgende:
[..]
Gelukkig is dit een fout in je leven 1 die je vrij snel kunt goedmaken
Einde van bakemonogatari viel me wat tegen. Alhoewel het wel past bij de anime.
Einde van Saki biedt hoop op een 3de seizoen. Mag hopen dat ze de landelijke finales ook nog even een manga/anime van maken
Ik heb nog geen 1 nieuwe serie gezien. Alleen 2 of 3 previews
Dat ze daar maar eens mee beginnen
Guin Saga is wel aardig (ben nu bij eps 3). Beetje ouderwetse stijl dat wel maar het is fantasy. Dan mag dat van mij
nou! we gaan het een weekje opschuiven. het gaat de 17'de worden in utrecht! zijn er trouwens meer gedadigden?quote:Op maandag 28 september 2009 18:45 schreef zquing het volgende:
Gaat er nog gemeet worden over 2 weken?
Jouw beeld van mij, wat doe je?!quote:Op maandag 28 september 2009 21:27 schreef Quir het volgende:
Jordy, mijn beeld van jou, in stukken.
Natúúrlijk wel.quote:Op maandag 28 september 2009 22:24 schreef DeLuna het volgende:
Whoeoe, een meet. Op de 17e? Even kijken hoor
of mag ik niet komen omdat ik een newb ben![]()
Ehm, ik ken niet echt iemand hierquote:Op maandag 28 september 2009 21:44 schreef blessed19 het volgende:
[..]
kan ik jou ook erbij zetten als wel komer?
Ik ook niet!quote:Op maandag 28 september 2009 22:52 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ehm, ik ken niet echt iemand hier
We zitten ook allebei nog niet zo lang in deze reeksquote:
Het is nog uit te drukken in dagen.quote:Op maandag 28 september 2009 22:57 schreef Xaryna het volgende:
[..]
We zitten ook allebei nog niet zo lang in deze reeks
Misschien een weekquote:Op maandag 28 september 2009 23:01 schreef Quir het volgende:
[..]
Het is nog uit te drukken in dagen.
Het waren wel hele mooi dagenquote:Op maandag 28 september 2009 23:01 schreef Quir het volgende:
[..]
Het is nog uit te drukken in dagen.
Ik woon in Frieslandquote:Op maandag 28 september 2009 23:04 schreef Karasta het volgende:
Ik wil wel komen maar Utrecht is me een beetje te verWoon zelf in Zeeland.
nou en?quote:Op maandag 28 september 2009 22:52 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Daar is toch die meet voor?quote:Op maandag 28 september 2009 22:52 schreef Xaryna het volgende:
[..]
niet dat ik weetquote:Op maandag 28 september 2009 23:36 schreef Xaryna het volgende:
Voor de zekerheid: en zijn geen tentakels en andere aanverwante zaken aanwezig, he?
wat voor special nu weer ?quote:Op maandag 28 september 2009 19:06 schreef Qunix het volgende:
Naruto was langdradig tot deze special, week rust en dan nog een special.
In 2 specials alles vlug snel behandelen om verder te kunnen...
Ik snap ze niet
quote:Op dinsdag 29 september 2009 01:43 schreef blessed19 het volgende:
17 oktober! Meet Utrecht!
wel:
Blessed
Jordy
Zquing
Xaryna
Misschien
Quir
Wdn
DeLuna
Niet
Karasta
ArcticBlizzard
doel meet:
Gezelligheid, dikke socialiteit en eventueel een hapje bij LE:EN!
*feest*
Nou, dan zal Utrecht ruim vertegenwoordigd zijn.quote:
tof!quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:47 schreef Sh0g het volgende:
Ik kom waarschijnlijk wel naar de meet. Lijkt me leuk om een beetje bij te kletsen met de oude rotten.(En nieuwe mensen te spreken.
)
je bent toch geen vriendjes met hetquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:25 schreef Quir het volgende:
Geen idee of ik kom, maar er is een grote kans dat ik onder 'Niet' geplaatst mag worden.
Neutraalquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:02 schreef blessed19 het volgende:
[..]
je bent toch geen vriendjes met hetpoppetje, he?
quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:25 schreef Quir het volgende:
Geen idee of ik kom, maar er is een grote kans dat ik onder 'Niet' geplaatst mag worden.
Dan kan ik niet meer denk ikquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:11 schreef Jordy-B het volgende:
Moeten we hem nog een week verplaatsen?
hmmm, een vrouw of een puistige nerd uit zeeland.... Ik weet 't wel hoorquote:
Ik weet niet of ik mag, ik ben nog een twijfelgeval, ik mag niet alleen heen vanwege de vieze oude mannetjesquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:34 schreef zquing het volgende:
[..]
hmmm, een vrouw of een puistige nerd uit zeeland.... Ik weet 't wel hoor
Neem je ouders meequote:Op dinsdag 29 september 2009 22:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik mag, ik ben nog een twijfelgeval, ik mag niet alleen heen vanwege de vieze oude mannetjes
altijd gezellig, maar je begrijpt natuurlijk wel dat we dan uitgebreid de nieuwste hentai gaan bespreken, gewoon om aan het vooroordeel te voldoen, hè?quote:
Ik krijg een Strawberry x Outcast deja-vu.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik mag, ik ben nog een twijfelgeval, ik mag niet alleen heen vanwege de vieze oude mannetjes
Jordy!! hoor je dat? Ze vind je vies!quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |