Hoe bedoel je? Het was totaal niet origineel, wel vermakelijk om te kijken dat welquote:
ik ben vrijquote:Op maandag 21 september 2009 09:57 schreef Quir het volgende:
Zo, één tussenuur gehad. Over 'n goed uurtje terug voor de volgende. Wát een rooster heb ik, wát een rooster.
Ik wil ook! Laat die 11.30 maar zittenquote:Op maandag 21 september 2009 14:54 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben de hele week nog vrij...
en mogelijk vrijdag+ zaterdag naar disney...
Ik ben elke vrijdag vrij! Lekker lang weekend dusquote:Op maandag 21 september 2009 15:26 schreef Xaryna het volgende:
Ik ben elke dinsdag vrij!
En maandag en woensdag moet ik om 7 en 6 uur opstaan en ben ik pas om 7 uur thuis![]()
Geen tijd voor anime laatste tijd ook
quote:Op maandag 21 september 2009 15:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben elke vrijdag vrij! Lekker lang weekend dus![]()
www.anime-planet.comquote:Op maandag 21 september 2009 16:07 schreef DeLuna het volgende:
Weet er iemand een nieuwe anime voor me, want ik heb er nog niet zoveel gezien, en ik weet ook niet waar ik moet 'beginnen.'
Deze heb ik al wel gezien:
Onegai Teacher
Great Teacher Onizuka
Chobits
Gewoon, om even inspiratie op te doen.
Hey, dat is handig!quote:Op maandag 21 september 2009 16:42 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
www.anime-planet.com
Je vult de anime in die je hebt gekeken en je krijgt een lijst met aanraders.
Het ligt er namelijk nogal aan welk genre je kijkt. En over smaak valt niet te twisten, sommige mensen vinden elfen lied geweldig, anderen niet.
och. Klassiek voorbeeld van een all-girls school. Dan krijg je dat hequote:Op maandag 21 september 2009 19:06 schreef wc-eend het volgende:
Vraagje,
Ik heb net de eerste twee eps van Aoi Hana gezien, en ik heb het idee dat in de serie iedereen op zo'n meisjesschool lesbisch is.. Nu is dit in de echte wereld niet (denk ik), is dit gedaan voor het genre want de andere dingen worden wel weer realistisch gehouden..
Goed, maar als je slechts drie series gezien hebt, valt er nog zóveel te ontdekken. Pak gewoon eens een serie in een totaal ander genre.quote:Op maandag 21 september 2009 16:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hey, dat is handig!![]()
Xaryna ook bedankt hoor
Ja precies, in het begin gewoon lekker van alles uitproberen, dan kom je er vanzelf achter wat je het leukste vind. Daarom probeerde ik ook een wat gevarieerd aanbod te geven in plaats van dingen in de lijn die je al gezien hadquote:Op maandag 21 september 2009 21:31 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Goed, maar als je slechts drie series gezien hebt, valt er nog zóveel te ontdekken. Pak gewoon eens een serie in een totaal ander genre.
Daar hebben jullie ook wel weer gelijk in!quote:Op maandag 21 september 2009 21:52 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ja precies, in het begin gewoon lekker van alles uitproberen, dan kom je er vanzelf achter wat je het leukste vind. Daarom probeerde ik ook een wat gevarieerd aanbod te geven in plaats van dingen in de lijn die je al gezien had
scholierenquote:Op dinsdag 22 september 2009 00:07 schreef Ascendancy het volgende:
Mensen die huilen over roosters.
Ik had vorige week 3 dagen van kwart voor 9 tot half 6, 1 tot half4 en 1 tot half 1
amen , ik heb zelf ook de meest onmenselijke urenquote:Op dinsdag 22 september 2009 00:10 schreef mschol het volgende:
[..]
scholieren
ik heb een week lang gewoon gewerkt.. inclusief vol weekend....
Wie weet. Maar beter een stop dan 2 jaar fillers.quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:39 schreef DJ_ het volgende:
[..]
amen , ik heb zelf ook de meest onmenselijke uren![]()
trouwens , komt er ooit nog een nieuw seizoen van D-gray man want de anime hield in eens op
maar de manga ging volgens mij wel veder wat ik heb gehoord.
en volgens mij was het nou niet bepaald slecht bekeken ofzo
mm true , maar toch mis ik hetquote:Op dinsdag 22 september 2009 00:45 schreef tyroz het volgende:
[..]
Wie weet. Maar beter een stop dan 2 jaar fillers.
We mogen nog wel een tijdje wachten op een tweede seizoen van D.Gray-Man.quote:
Ligt er maar aan hoe de fillers gebracht worden.quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:45 schreef tyroz het volgende:
[..]
Wie weet. Maar beter een stop dan 2 jaar fillers.
Maak er een nieuw topic voor aan zou ik zeggenquote:Op dinsdag 22 september 2009 09:26 schreef mschol het volgende:
iemand hier nog tips voor goedkopere tickets van disney...
hun prijzen zijn haast onmenselijk
De auteur is nog steeds op hiatus wegens ernstige ziekte. Ik hoop dat het weer opgepikt gaat worden.quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:39 schreef DJ_ het volgende:
[..]
amen , ik heb zelf ook de meest onmenselijke uren![]()
trouwens , komt er ooit nog een nieuw seizoen van D-gray man want de anime hield in eens op
maar de manga ging volgens mij wel veder wat ik heb gehoord.
en volgens mij was het nou niet bepaald slecht bekeken ofzo
Twee weken geleden is er een iets van 50 pagina's chapter tellende chapter uitgekomen, en het zal nu een maandelijke uitgave worden ipv een wekelijkse.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:40 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
De auteur is nog steeds op hiatus wegens ernstige ziekte. Ik hoop dat het weer opgepikt gaat worden.
maandelijksquote:Op dinsdag 22 september 2009 09:19 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
We mogen nog wel een tijdje wachten op een tweede seizoen van D.Gray-Man.
De anime had de manga al bijna ingehaald.
De manga wordt vanaf november maandelijks i.p.v. wekelijks uitgegeven.
Ik zou het niet weten hoe het er in Bleach aan toe gaat. Ik heb er zelf maar 1 aflevering van gekeken. Maar over het algemeen zijn fillers ongewenst en komen de anime niet ten goede, maar het is wel mooi als het wel goed gaat.quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:47 schreef wdn het volgende:
[..]
Ligt er maar aan hoe de fillers gebracht worden.
Er zijn 2 wegen: die welke Naturo kreeg en die welke Bleach kreeg.
Ik heb echt geen probleem ermee als de fillers gaan zoals Bleach dit nu voor de 2de keer doet: gewoon het animatie team een verhaal laten bedenken en even overleggen met de manga maker(s). Bij Bleach is het zelfs nog mooier: men kwam met de huidige filler arc bij KT en die vond het zo goed dat hij zelf het verhaal heeft bijgeschaafd zodat het volledig in lijn is met de anime.
Niks mis met de fillers van Bleach. Helemaal niks![]()
Nou als het om de fillers van Naruto gaat.... dat was echt te erg voor woorden.
Het verhaal van de manga is extreem goed maar wordt in de anime onrecht aangedaan door de fillers.
[..]
Maak er een nieuw topic voor aan zou ik zeggen
Die van bleach zijn zoals eerder aangegeven erg goed te doen, die van naruto daarentegen..............................quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:01 schreef tyroz het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten hoe het er in Bleach aan toe gaat. Ik heb er zelf maar 1 aflevering van gekeken. Maar over het algemeen zijn fillers ongewenst en komen de anime niet ten goede, maar het is wel mooi als het wel goed gaat.
Yep, maar dan heb ik zelf liever series waar om de zoveel tijd een nieuwe season van komt.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:25 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Die van bleach zijn zoals eerder aangegeven erg goed te doen, die van naruto daarentegen..............................
Bij lang lopende series is het bijna onvermijdelijk om fillers te gebruiken aangezien elke ep normaal gesproken zo'n 2 chapter bevat, ze lopen dus vrij snel in.
Bij Bleach zijn 2 momenten van fillers: na de eerste volledige arc was de anime de manga bijgelopen en hebben ze een eigen arc getekend: dus een compleet verhaal over meerdere afleveringsn "Bounto arc" genaamd. Een verhaal dat niet tornt aan de manga of eventuele toekomstige dingen die in de manga komen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:01 schreef tyroz het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten hoe het er in Bleach aan toe gaat. Ik heb er zelf maar 1 aflevering van gekeken. Maar over het algemeen zijn fillers ongewenst en komen de anime niet ten goede, maar het is wel mooi als het wel goed gaat.
Of je krijgt een anime met vervelende lange dialogen tussen een paar gevechten door om maar het verhaal langzaam te laten verlopen! (beetje dbz stijl zeg maarquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:25 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Die van bleach zijn zoals eerder aangegeven erg goed te doen, die van naruto daarentegen..............................
Bij lang lopende series is het bijna onvermijdelijk om fillers te gebruiken aangezien elke ep normaal gesproken zo'n 2 chapter bevat, ze lopen dus vrij snel in.
Dus je hebt liever geen anime dan goede non-canon anime?quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:36 schreef tyroz het volgende:
[..]
Yep, maar dan heb ik zelf liever series waar om de zoveel tijd een nieuwe season van komt.
Wat te denken van het overloze rekken van arrancar-gevechten?quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:46 schreef wdn het volgende:
[..]
Bij Bleach zijn 2 momenten van fillers: na de eerste volledige arc was de anime de manga bijgelopen en hebben ze een eigen arc getekend: dus een compleet verhaal over meerdere afleveringsn "Bounto arc" genaamd. Een verhaal dat niet tornt aan de manga of eventuele toekomstige dingen die in de manga komen.
Dat is wat nu ook aan de hand is: de zanpaktou rebellion arc is niet manga maar wel accoord bevonden door de manga maker als zijnde een goed verhaal.
Dus geen losse eps maar een echt verhaal. Voor mensen die niet de manga lezen geen enkel probleem.
Nog sterker: de huidige arc is gewoonweg een meesterwerk te noemen. 100% op en toe kwalitatieve anime.
Nee, dan heb ik liever een non-canon anime verhaal dat goed in elkaar zit dan geen anime.
In principe kent Bleach daarmee dus eigenlijk canon manga, maar ook canon anime. Waarbij de laatste in overleg gaat met de tekenaar (om ervoor te zorgen dat het ene niet bijt met het andere).
[..]
Of je krijgt een anime met vervelende lange dialogen tussen een paar gevechten door om maar het verhaal langzaam te laten verlopen! (beetje dbz stijl zeg maar)
[..]
Dus je hebt liever geen anime dan goede non-canon anime?
Vreemd idee. Wmb kan er nooit te weinig anime zijn
dat was zo vervelend , en de losse eps van bleach zijn ook niet te harden .quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:27 schreef Quir het volgende:
[..]
Wat te denken van het overloze rekken van arrancar-gevechten?
Dat proberen ze terug te halen met "my stuffing, it's coming out!", maar dit keer was het totaal niet grappig.quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:33 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dat was zo vervelend , en de losse eps van bleach zijn ook niet te harden .
het verhaal over de plus die zograag lekkere cake wou bakken
en kon wordt ook altijd misbruikt voor de meest loze dingen terwijl die vroeger ( voor soul society )
gewoon cool was .
Het is niet zo dat ik liever geen anime heb, maar ik heb liever een tussenstop en in die tijd ga ik dan gewoon een andere serie bekijken.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:46 schreef wdn het volgende:
[..]
Bij Bleach zijn 2 momenten van fillers: na de eerste volledige arc was de anime de manga bijgelopen en hebben ze een eigen arc getekend: dus een compleet verhaal over meerdere afleveringsn "Bounto arc" genaamd. Een verhaal dat niet tornt aan de manga of eventuele toekomstige dingen die in de manga komen.
Dat is wat nu ook aan de hand is: de zanpaktou rebellion arc is niet manga maar wel accoord bevonden door de manga maker als zijnde een goed verhaal.
Dus geen losse eps maar een echt verhaal. Voor mensen die niet de manga lezen geen enkel probleem.
Nog sterker: de huidige arc is gewoonweg een meesterwerk te noemen. 100% op en toe kwalitatieve anime.
Nee, dan heb ik liever een non-canon anime verhaal dat goed in elkaar zit dan geen anime.
In principe kent Bleach daarmee dus eigenlijk canon manga, maar ook canon anime. Waarbij de laatste in overleg gaat met de tekenaar (om ervoor te zorgen dat het ene niet bijt met het andere).
[..]
Of je krijgt een anime met vervelende lange dialogen tussen een paar gevechten door om maar het verhaal langzaam te laten verlopen! (beetje dbz stijl zeg maar)
[..]
Dus je hebt liever geen anime dan goede non-canon anime?
Vreemd idee. Wmb kan er nooit te weinig anime zijn
Ik denk dat een betrouwbare bron toch fijner is. Ik weiger van sommige subgroups bijvoorbeeld de afleveringen te kijken.quote:Op donderdag 24 september 2009 10:01 schreef SadKingBilly het volgende:
Voor de beginnend anime-kijker, ga eens (met Firefox, met IE werkt de site niet) naar www.lolipower.org. Zijn wel allemaal ongelicenseerde series (en dus volledig legaal te downloaden!) maar van gelicenseerde series hebben ze de nieuwste eps 72 uur op de site als deze uitkomen.
Honderden series uit alle genres waarmee je zeker even vooruit kunt
Hanaukyo Maid?quote:Op donderdag 24 september 2009 16:03 schreef Xaryna het volgende:
Klinkt wel goed :3
Heb je niet iets haremigs? Ik ben in the mood voor iets haremigs
veel anime kijken heeft zo z'n voordelen blijkt maar weerquote:Op donderdag 24 september 2009 16:23 schreef Xaryna het volgende:
Oooh dat klinkt leuk! En de tekenstijl voor zover ik kan zien vind ik ook erg aantrekkelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |