Hoe bedoel je? Het was totaal niet origineel, wel vermakelijk om te kijken dat welquote:
ik ben vrijquote:Op maandag 21 september 2009 09:57 schreef Quir het volgende:
Zo, één tussenuur gehad. Over 'n goed uurtje terug voor de volgende. Wát een rooster heb ik, wát een rooster.
Ik wil ook! Laat die 11.30 maar zittenquote:Op maandag 21 september 2009 14:54 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben de hele week nog vrij...
en mogelijk vrijdag+ zaterdag naar disney...
Ik ben elke vrijdag vrij! Lekker lang weekend dusquote:Op maandag 21 september 2009 15:26 schreef Xaryna het volgende:
Ik ben elke dinsdag vrij!
En maandag en woensdag moet ik om 7 en 6 uur opstaan en ben ik pas om 7 uur thuis![]()
Geen tijd voor anime laatste tijd ook
quote:Op maandag 21 september 2009 15:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben elke vrijdag vrij! Lekker lang weekend dus![]()
www.anime-planet.comquote:Op maandag 21 september 2009 16:07 schreef DeLuna het volgende:
Weet er iemand een nieuwe anime voor me, want ik heb er nog niet zoveel gezien, en ik weet ook niet waar ik moet 'beginnen.'
Deze heb ik al wel gezien:
Onegai Teacher
Great Teacher Onizuka
Chobits
Gewoon, om even inspiratie op te doen.
Hey, dat is handig!quote:Op maandag 21 september 2009 16:42 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
www.anime-planet.com
Je vult de anime in die je hebt gekeken en je krijgt een lijst met aanraders.
Het ligt er namelijk nogal aan welk genre je kijkt. En over smaak valt niet te twisten, sommige mensen vinden elfen lied geweldig, anderen niet.
och. Klassiek voorbeeld van een all-girls school. Dan krijg je dat hequote:Op maandag 21 september 2009 19:06 schreef wc-eend het volgende:
Vraagje,
Ik heb net de eerste twee eps van Aoi Hana gezien, en ik heb het idee dat in de serie iedereen op zo'n meisjesschool lesbisch is.. Nu is dit in de echte wereld niet (denk ik), is dit gedaan voor het genre want de andere dingen worden wel weer realistisch gehouden..
Goed, maar als je slechts drie series gezien hebt, valt er nog zóveel te ontdekken. Pak gewoon eens een serie in een totaal ander genre.quote:Op maandag 21 september 2009 16:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hey, dat is handig!![]()
Xaryna ook bedankt hoor
Ja precies, in het begin gewoon lekker van alles uitproberen, dan kom je er vanzelf achter wat je het leukste vind. Daarom probeerde ik ook een wat gevarieerd aanbod te geven in plaats van dingen in de lijn die je al gezien hadquote:Op maandag 21 september 2009 21:31 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Goed, maar als je slechts drie series gezien hebt, valt er nog zóveel te ontdekken. Pak gewoon eens een serie in een totaal ander genre.
Daar hebben jullie ook wel weer gelijk in!quote:Op maandag 21 september 2009 21:52 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ja precies, in het begin gewoon lekker van alles uitproberen, dan kom je er vanzelf achter wat je het leukste vind. Daarom probeerde ik ook een wat gevarieerd aanbod te geven in plaats van dingen in de lijn die je al gezien had
scholierenquote:Op dinsdag 22 september 2009 00:07 schreef Ascendancy het volgende:
Mensen die huilen over roosters.
Ik had vorige week 3 dagen van kwart voor 9 tot half 6, 1 tot half4 en 1 tot half 1
amen , ik heb zelf ook de meest onmenselijke urenquote:Op dinsdag 22 september 2009 00:10 schreef mschol het volgende:
[..]
scholieren
ik heb een week lang gewoon gewerkt.. inclusief vol weekend....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |