abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72995487
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 00:39 schreef DJ_ het volgende:

[..]

amen , ik heb zelf ook de meest onmenselijke uren

trouwens , komt er ooit nog een nieuw seizoen van D-gray man want de anime hield in eens op
maar de manga ging volgens mij wel veder wat ik heb gehoord.
en volgens mij was het nou niet bepaald slecht bekeken ofzo
De auteur is nog steeds op hiatus wegens ernstige ziekte. Ik hoop dat het weer opgepikt gaat worden.

En voor de rukkers, hitode heeft uncensored PL10 uitgebracht.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_72995853
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 11:40 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

De auteur is nog steeds op hiatus wegens ernstige ziekte. Ik hoop dat het weer opgepikt gaat worden.

Twee weken geleden is er een iets van 50 pagina's chapter tellende chapter uitgekomen, en het zal nu een maandelijke uitgave worden ipv een wekelijkse.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_72997186
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 09:19 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

We mogen nog wel een tijdje wachten op een tweede seizoen van D.Gray-Man.
De anime had de manga al bijna ingehaald.
De manga wordt vanaf november maandelijks i.p.v. wekelijks uitgegeven.
maandelijks , dat is wel zuur .
dan kunnen we inderdaad wel 2 jaar wachten
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_73002030
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 09:47 schreef wdn het volgende:

[..]

Ligt er maar aan hoe de fillers gebracht worden.
Er zijn 2 wegen: die welke Naturo kreeg en die welke Bleach kreeg.
Ik heb echt geen probleem ermee als de fillers gaan zoals Bleach dit nu voor de 2de keer doet: gewoon het animatie team een verhaal laten bedenken en even overleggen met de manga maker(s). Bij Bleach is het zelfs nog mooier: men kwam met de huidige filler arc bij KT en die vond het zo goed dat hij zelf het verhaal heeft bijgeschaafd zodat het volledig in lijn is met de anime.

Niks mis met de fillers van Bleach. Helemaal niks

Nou als het om de fillers van Naruto gaat.... dat was echt te erg voor woorden.
Het verhaal van de manga is extreem goed maar wordt in de anime onrecht aangedaan door de fillers.
[..]

Maak er een nieuw topic voor aan zou ik zeggen
Ik zou het niet weten hoe het er in Bleach aan toe gaat. Ik heb er zelf maar 1 aflevering van gekeken. Maar over het algemeen zijn fillers ongewenst en komen de anime niet ten goede, maar het is wel mooi als het wel goed gaat.
pi_73002999
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 15:01 schreef tyroz het volgende:

[..]

Ik zou het niet weten hoe het er in Bleach aan toe gaat. Ik heb er zelf maar 1 aflevering van gekeken. Maar over het algemeen zijn fillers ongewenst en komen de anime niet ten goede, maar het is wel mooi als het wel goed gaat.
Die van bleach zijn zoals eerder aangegeven erg goed te doen, die van naruto daarentegen..............................

Bij lang lopende series is het bijna onvermijdelijk om fillers te gebruiken aangezien elke ep normaal gesproken zo'n 2 chapter bevat, ze lopen dus vrij snel in.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
pi_73007114
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 15:25 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

Die van bleach zijn zoals eerder aangegeven erg goed te doen, die van naruto daarentegen..............................

Bij lang lopende series is het bijna onvermijdelijk om fillers te gebruiken aangezien elke ep normaal gesproken zo'n 2 chapter bevat, ze lopen dus vrij snel in.
Yep, maar dan heb ik zelf liever series waar om de zoveel tijd een nieuwe season van komt.
  dinsdag 22 september 2009 @ 16:46:10 #187
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_73007614
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 15:01 schreef tyroz het volgende:

[..]

Bij Bleach zijn 2 momenten van fillers: na de eerste volledige arc was de anime de manga bijgelopen en hebben ze een eigen arc getekend: dus een compleet verhaal over meerdere afleveringsn "Bounto arc" genaamd. Een verhaal dat niet tornt aan de manga of eventuele toekomstige dingen die in de manga komen.
Dat is wat nu ook aan de hand is: de zanpaktou rebellion arc is niet manga maar wel accoord bevonden door de manga maker als zijnde een goed verhaal.

Dus geen losse eps maar een echt verhaal. Voor mensen die niet de manga lezen geen enkel probleem.
Nog sterker: de huidige arc is gewoonweg een meesterwerk te noemen. 100% op en toe kwalitatieve anime.

Nee, dan heb ik liever een non-canon anime verhaal dat goed in elkaar zit dan geen anime.
In principe kent Bleach daarmee dus eigenlijk canon manga, maar ook canon anime. Waarbij de laatste in overleg gaat met de tekenaar (om ervoor te zorgen dat het ene niet bijt met het andere).
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 15:25 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

Of je krijgt een anime met vervelende lange dialogen tussen een paar gevechten door om maar het verhaal langzaam te laten verlopen! (beetje dbz stijl zeg maar )
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 16:36 schreef tyroz het volgende:

[..]

Yep, maar dan heb ik zelf liever series waar om de zoveel tijd een nieuwe season van komt.
Dus je hebt liever geen anime dan goede non-canon anime?
Vreemd idee. Wmb kan er nooit te weinig anime zijn
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_73009463
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 16:46 schreef wdn het volgende:

[..]

Bij Bleach zijn 2 momenten van fillers: na de eerste volledige arc was de anime de manga bijgelopen en hebben ze een eigen arc getekend: dus een compleet verhaal over meerdere afleveringsn "Bounto arc" genaamd. Een verhaal dat niet tornt aan de manga of eventuele toekomstige dingen die in de manga komen.
Dat is wat nu ook aan de hand is: de zanpaktou rebellion arc is niet manga maar wel accoord bevonden door de manga maker als zijnde een goed verhaal.

Dus geen losse eps maar een echt verhaal. Voor mensen die niet de manga lezen geen enkel probleem.
Nog sterker: de huidige arc is gewoonweg een meesterwerk te noemen. 100% op en toe kwalitatieve anime.

Nee, dan heb ik liever een non-canon anime verhaal dat goed in elkaar zit dan geen anime.
In principe kent Bleach daarmee dus eigenlijk canon manga, maar ook canon anime. Waarbij de laatste in overleg gaat met de tekenaar (om ervoor te zorgen dat het ene niet bijt met het andere).
[..]

Of je krijgt een anime met vervelende lange dialogen tussen een paar gevechten door om maar het verhaal langzaam te laten verlopen! (beetje dbz stijl zeg maar )
[..]

Wat te denken van het overloze rekken van arrancar-gevechten?
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_73011862
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 17:27 schreef Quir het volgende:

[..]

Wat te denken van het overloze rekken van arrancar-gevechten?
dat was zo vervelend , en de losse eps van bleach zijn ook niet te harden .
het verhaal over de plus die zograag lekkere cake wou bakken
en kon wordt ook altijd misbruikt voor de meest loze dingen terwijl die vroeger ( voor soul society )
gewoon cool was .
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_73011903
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 18:33 schreef DJ_ het volgende:

[..]

dat was zo vervelend , en de losse eps van bleach zijn ook niet te harden .
het verhaal over de plus die zograag lekkere cake wou bakken
en kon wordt ook altijd misbruikt voor de meest loze dingen terwijl die vroeger ( voor soul society )
gewoon cool was .
Dat proberen ze terug te halen met "my stuffing, it's coming out!", maar dit keer was het totaal niet grappig.
pi_73012743
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 16:46 schreef wdn het volgende:

[..]

[..]

[..]

Het is niet zo dat ik liever geen anime heb, maar ik heb liever een tussenstop en in die tijd ga ik dan gewoon een andere serie bekijken.
pi_73061936
Voor de beginnend anime-kijker, ga eens (met Firefox, met IE werkt de site niet) naar www.lolipower.org. Zijn wel allemaal ongelicenseerde series (en dus volledig legaal te downloaden!) maar van gelicenseerde series hebben ze de nieuwste eps 72 uur op de site als deze uitkomen.

Honderden series uit alle genres waarmee je zeker even vooruit kunt
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_73067879
quote:
Op donderdag 24 september 2009 10:01 schreef SadKingBilly het volgende:
Voor de beginnend anime-kijker, ga eens (met Firefox, met IE werkt de site niet) naar www.lolipower.org. Zijn wel allemaal ongelicenseerde series (en dus volledig legaal te downloaden!) maar van gelicenseerde series hebben ze de nieuwste eps 72 uur op de site als deze uitkomen.

Honderden series uit alle genres waarmee je zeker even vooruit kunt
Ik denk dat een betrouwbare bron toch fijner is. Ik weiger van sommige subgroups bijvoorbeeld de afleveringen te kijken.
En gelicenceerde series kunnen geniaal zijn. FMA bijvooreeld
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_73071242
Dit weekend ga ik weer anime kijken, had teveel deadlines laatste tijd.

Anime-weekendje!

Iemand nog een tip voor een leuke ecchi van 12-26 afleveringen?
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_73071389
Inukami! ?
pi_73072334
Klinkt wel goed :3

Heb je niet iets haremigs? Ik ben in the mood voor iets haremigs
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_73072426
quote:
Op donderdag 24 september 2009 16:03 schreef Xaryna het volgende:

Hanaukyo Maid?
pi_73073066
Oooh dat klinkt leuk! En de tekenstijl voor zover ik kan zien vind ik ook erg aantrekkelijk
Chocoladetaartjes.
pi_73073421
quote:
Op donderdag 24 september 2009 16:23 schreef Xaryna het volgende:
Oooh dat klinkt leuk! En de tekenstijl voor zover ik kan zien vind ik ook erg aantrekkelijk
veel anime kijken heeft zo z'n voordelen blijkt maar weer
pi_73073583
Dank je wel
Chocoladetaartjes.
  donderdag 24 september 2009 @ 19:06:29 #201
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_73078292
quote:
Op donderdag 24 september 2009 16:03 schreef Xaryna het volgende:

princess lover
nagasarete airantou
Rosario + Vampire S1 en 2
pi_73078583
Thanks !

Nagasarete Airantou heb ik deels gekeken maar kwam er niet helemaal doorheen. Ik moet hem ooit nog afkijken maar vond hem wat... traag.
Chocoladetaartjes.
  donderdag 24 september 2009 @ 19:41:16 #203
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_73079571
Rosario + Vampire Veel haremiger kan het niet

Ah my goddess!! kan ik nog aanbevelen. Zeer goede anime.
  donderdag 24 september 2009 @ 19:41:39 #204
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_73079586
edit: quote ipv edit.
pi_73079789
Ik kan er geen 5 kijken in een weekendje
Chocoladetaartjes.
pi_73084470
Geen Haruhi deze week?

Alsof de vorige ep echt het einde was van dit seizoen
pi_73084767
quote:
Op donderdag 24 september 2009 21:49 schreef Qunix het volgende:
Geen Haruhi deze week?

Alsof de vorige ep echt het einde was van dit seizoen
Het seizoen is inderdaad afgelopen, seizoen is in zijn gehaal al te downloaden. Was natuurlijk ook meer een toevoeging op seizoen 1 ipv een seizoen 2.
pi_73085546
quote:
Op donderdag 24 september 2009 21:57 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

Het seizoen is inderdaad afgelopen, seizoen is in zijn gehaal al te downloaden. Was natuurlijk ook meer een toevoeging op seizoen 1 ipv een seizoen 2.
Vond het geen succes...
pi_73087246
Weer twee goede Naruto afleveringen deze week.
pi_73089239
quote:
Op donderdag 24 september 2009 22:18 schreef Qunix het volgende:

[..]

Vond het geen succes...
Het heeft ze juist fans gekost, geloof ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')