Ik vond die eerste aflevering zo ruk dat ik me er niet meer tot aan kan zetten de tweede aflevering ook maar te zoeken. Bakemonogatari moet ik nog inhalen. Nog steeds, nog steeds, nog steeds.quote:Op maandag 28 september 2009 18:38 schreef wdn het volgende:
[..]
Gelukkig is dit een fout in je leven 1 die je vrij snel kunt goedmaken
Einde van bakemonogatari viel me wat tegen. Alhoewel het wel past bij de anime.
Einde van Saki biedt hoop op een 3de seizoen. Mag hopen dat ze de landelijke finales ook nog even een manga/anime van maken
Ik heb nog geen 1 nieuwe serie gezien. Alleen 2 of 3 previews
Dat ze daar maar eens mee beginnen
Guin Saga is wel aardig (ben nu bij eps 3). Beetje ouderwetse stijl dat wel maar het is fantasy. Dan mag dat van mij
nou! we gaan het een weekje opschuiven. het gaat de 17'de worden in utrecht! zijn er trouwens meer gedadigden?quote:Op maandag 28 september 2009 18:45 schreef zquing het volgende:
Gaat er nog gemeet worden over 2 weken?
Jouw beeld van mij, wat doe je?!quote:Op maandag 28 september 2009 21:27 schreef Quir het volgende:
Jordy, mijn beeld van jou, in stukken.
Natúúrlijk wel.quote:Op maandag 28 september 2009 22:24 schreef DeLuna het volgende:
Whoeoe, een meet. Op de 17e? Even kijken hoor
of mag ik niet komen omdat ik een newb ben![]()
Ehm, ik ken niet echt iemand hierquote:Op maandag 28 september 2009 21:44 schreef blessed19 het volgende:
[..]
kan ik jou ook erbij zetten als wel komer?
Ik ook niet!quote:Op maandag 28 september 2009 22:52 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ehm, ik ken niet echt iemand hier
We zitten ook allebei nog niet zo lang in deze reeksquote:
Het is nog uit te drukken in dagen.quote:Op maandag 28 september 2009 22:57 schreef Xaryna het volgende:
[..]
We zitten ook allebei nog niet zo lang in deze reeks
Misschien een weekquote:Op maandag 28 september 2009 23:01 schreef Quir het volgende:
[..]
Het is nog uit te drukken in dagen.
Het waren wel hele mooi dagenquote:Op maandag 28 september 2009 23:01 schreef Quir het volgende:
[..]
Het is nog uit te drukken in dagen.
Ik woon in Frieslandquote:Op maandag 28 september 2009 23:04 schreef Karasta het volgende:
Ik wil wel komen maar Utrecht is me een beetje te verWoon zelf in Zeeland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |