Aangezien je een vrouw bent, kan je Ouran High School Club van harte aanbevelen. Een goede serie waarbij de rollen van de mannen/vrouwen zijn omgedraaid.quote:Op donderdag 24 september 2009 16:03 schreef Xaryna het volgende:
Klinkt wel goed :3
Heb je niet iets haremigs? Ik ben in the mood voor iets haremigs
het overgrote deel van de kijkers snapte ' toch al nietquote:Op vrijdag 25 september 2009 00:21 schreef Quir het volgende:
[..]
Het heeft ze juist fans gekost, geloof ik.
Dank je wel, maar die heb ik al met veel plezier gekeken en is inderdaad geniaalquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:17 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Aangezien je een vrouw bent, kan je Ouran High School Club van harte aanbevelen. Een goede serie waarbij de rollen van de mannen/vrouwen zijn omgedraaid.
ben weer terug in nederland, btw. bulgarije is overigens best tof!
Topic teruglezen na afwezigheid is leuk, zo kom je mensen tegen met exact hetzelfde roosterquote:Op dinsdag 22 september 2009 00:07 schreef Ascendancy het volgende:
Mensen die huilen over roosters.
Ik had vorige week 3 dagen van kwart voor 9 tot half 6, 1 tot half4 en 1 tot half 1
Ja zeer zeker.quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:28 schreef Bakakame het volgende:
Ik miste al 'n topic in m'n MyAT
Ik las net 'n post op de eerste pagina over Tokyo Magnitude 8.0 en hoe mooi die laatste ep was.
Ben na 'n paar afl gestopt, is 't worth it om 'm toch te kijken?
Zo, ik let even niet op en het is af. Dat wordt inhalen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:27 schreef wdn het volgende:
Ik heb S2 gekeken los van S1 en ik kan je vertellen dat je veel beter S1 en S2 door elkaar kunt kijken. Dus chronologisch qua verhaal en niet qua release.
En Spice and Wolf gaat een S3 krijgen![]()
S2 heeft een extreem open einde
![]()
dus dat kan niet missen!
S2 was weer leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 09:27 schreef Ge4ce het volgende:
Super goed einde van Time of Eve! Zeker te weten een mooie korte serie!
Voor iedereen die iets korts, laid-back of simpel wil zien. Eve no Jikan - Time of Eve is de anime!(Ik heb het een 10/10 gegeven.
)
Zo, die heeft hier lang op on-hold gestaan. Nu kan ik ook die eindelijk afkijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
Oh you.quote:Op zondag 27 september 2009 10:53 schreef Ascendancy het volgende:
Meh, bakemonogatari vervalt naar boven-gemiddeld voor mij. Ze hebben veel dingen fout gedaan.
In het begin maak je kennis met 1 van de beste(imo de beste) characters ooit in anime. En vervolgens zien we haar al 3 episodes niet meer. Daarnaast valt het wel erg veel in herhaling, steeds weer hetzelfde soort verhaal met dezelfde volgorde van gebeurtenissen.
Vertel eens, wat heb je allemaal gedaan?quote:Op zondag 27 september 2009 11:06 schreef mschol het volgende:
morghe
weer terug van 2 geslaagde dagen disney
[Centraal] Disneyland Parijs deel 6quote:Op zondag 27 september 2009 11:08 schreef Quir het volgende:
[..]
Vertel eens, wat heb je allemaal gedaan?
Je hebt je wel vermaakt, geloof ik. Mooi.quote:Op zondag 27 september 2009 11:14 schreef mschol het volgende:
[..]
[Centraal] Disneyland Parijs deel 6
ik ben iig in alle rollercoasters geweest die open waren..
tramtour (grappig)
en een flink aantal van die rides als it's a small world.. (vergelijk het hier in de efteling met carnival festival)
iig het merendeel van alles gezien wat ik wilde zien misschien heb ik er 1 of 2 gemist...
uiteraard.. was alleen wat minder blij met de prijzen daarzoquote:Op zondag 27 september 2009 11:19 schreef Quir het volgende:
[..]
Je hebt je wel vermaakt, geloof ik. Mooi.
`quote:Op zondag 27 september 2009 11:14 schreef mschol het volgende:
[..]
[Centraal] Disneyland Parijs deel 6
ik ben iig in alle rollercoasters geweest die open waren..
tramtour (grappig)
en een flink aantal van die rides als it's a small world.. (vergelijk het hier in de efteling met carnival festival)
iig het merendeel van alles gezien wat ik wilde zien misschien heb ik er 1 of 2 gemist...
uhuquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |