Omdat we allemaal zeer vredelievende mensen zijn die ons heil zoeken in zen/boedhisme en uiteraard zeer expliciete animequote:Op woensdag 16 september 2009 10:30 schreef Ascendancy het volgende:
Overal op FOK! zijn tegenwoordig rellen. Waarom hebben wij hier in het anime topic nog geen rel gehad?
Daar heb ik eigenlijk ook geen behoefte aan, hoor.quote:Op woensdag 16 september 2009 09:54 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik kan nu helaas geen hentai posten.
Ja, niet meer naar een ander scherm gaanquote:Op woensdag 16 september 2009 12:43 schreef Xaryna het volgende:
Trouwens, is er iets aan te doen dat altijd als ik naar een ander scherm ga mijn geluid en beeld uit elkaar gaan lopen?
Ik gebruik classic media player (of hoe dat ding ook heet) en elke keer als ik anime aan en naar een ander scherm ga blijft het beeld stilstaan en loopt het geluid door. Dus als ik dan terugga om te kijken loopt het beeld+ondertitels achter![]()
Dan moet ik hem even schuiven (pauzeren en verderspelen helpt dan niet) óf pauzeren voor ik alt-tab...
Ik kan er helemaal naast zitten(en dat zit ik waarschijnlijk ook) maar wellicht omdat je een ander venster opent verandert de prioriteit van de apps die je hebt draaien en zodoende ook de mogelijkheid voor mediaplayer om beelden fatsoenlijk te verwerken.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:58 schreef Xaryna het volgende:
Soms blijft hij wel hangen als er eventjes een ander proces gaande is, maar dan haalt het beeld he in dubbele snelheid weer in tot het weer gelijk loopt...
Welke vrouw? Welke kinderen?quote:Op woensdag 16 september 2009 16:55 schreef Ascendancy het volgende:
Zou het dan niet geweldig zijn als we erachter komen dat wdn op lucy fapt en wij dit met videocamera, bekend maken aan zijn vrouw/kinderen?
pfff... NGE is en blijft een flutserie.quote:Op donderdag 17 september 2009 11:55 schreef Ge4ce het volgende:
Rellen over 'Welke anime is beter' bijvoorbeeld?Nee, dank je. Ieder zijn smaak/genre.
Daar ben ik het niet mee eensquote:Op donderdag 17 september 2009 14:51 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
pfff... NGE is en blijft een flutserie.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |