Het was bijna het einde voor mijn college en aangezien ik een trein moest halen, had ik dus geen tijd om het nieuwe topic te openen.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:10 schreef Quir het volgende:
[..]
Toegevoegd.
Ik dacht dat je van plan was een nieuwe OP te maken.
Dan zie ik je morgenquote:Op donderdag 17 september 2009 21:29 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
persona 4 MC
vrij eenvoudig dit keer
dat de 1080p dan niet volledig tot zijn recht komt van je download en ik hem daarom zelf niet zou downloadenquote:Op donderdag 17 september 2009 17:36 schreef blessed19 het volgende:
[..]
euh... wat boeit dat nou? beetje zinloze informatie.
Vergeet de OVA (aflevering 13) nietquote:Op donderdag 17 september 2009 22:53 schreef DeLuna het volgende:
Onegai Teacher helemaal afgekeken (jaja, 12 afleveringen)
maar wat een kut einde
Die moeder.... Echt.. vre-se-lijk!quote:Op donderdag 17 september 2009 23:01 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Vergeet de OVA (aflevering 13) niet
dat schiet wel omhoog wanneer je de eerste seed bent op een torrentquote:Op donderdag 17 september 2009 15:59 schreef mschol het volgende:
[..]
toch maar wel ja..
maar hij lijkt idd prima te voldoen..
enige is dus dat ik de upload zo laag vindt...
Ja, maar wel grappigquote:Op donderdag 17 september 2009 23:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die moeder.... Echt.. vre-se-lijk!
Aaah, goede seriequote:Op donderdag 17 september 2009 23:34 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ja, maar wel grappig
Ik vond het een erg leuke serie in elk geval. Al was dat ook omdat het één van de eerste anime die ik keek was.
Ben nu verder aan het gaan met The Twelve Kingdoms, ik wil hem af hebben
Ik weetquote:
Of hoeveel mensen het downloaden om te kijken wat voor een onzin ze deze keer weer uploaden.quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:42 schreef torn_Machina het volgende:
Dattebayo is ook weer lekker aan het trollen. Hebben ze een 1080p intro van Hello Kitty gereleased als Naruto ep 127.
Kijken hoeveel debielen er nu weer intrappen.
.. niet dus.. (althans, zover ik gezien heb nog niet)quote:Op donderdag 17 september 2009 23:29 schreef zquing het volgende:
[..]
dat schiet wel omhoog wanneer je de eerste seed bent op een torrent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat was het een mooie serie!!!!!!!
Beste van 2009!
[ Bericht 13% gewijzigd door Qunix op 18-09-2009 22:46:29 ]
Whehequote:Op vrijdag 18 september 2009 00:42 schreef torn_Machina het volgende:
Dattebayo is ook weer lekker aan het trollen. Hebben ze een 1080p intro van Hello Kitty gereleased als Naruto ep 127.
Kijken hoeveel debielen er nu weer intrappen.
goeie spoiler?quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:33 schreef Qunix het volgende:
Wat was het een mooie serie!!!!!!!
Beste van 2009!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |