SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat was het een mooie serie!!!!!!!
Beste van 2009!
[ Bericht 13% gewijzigd door Qunix op 18-09-2009 22:46:29 ]
Whehequote:Op vrijdag 18 september 2009 00:42 schreef torn_Machina het volgende:
Dattebayo is ook weer lekker aan het trollen. Hebben ze een 1080p intro van Hello Kitty gereleased als Naruto ep 127.
Kijken hoeveel debielen er nu weer intrappen.
goeie spoiler?quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:33 schreef Qunix het volgende:
Wat was het een mooie serie!!!!!!!
Beste van 2009!
quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:33 schreef Qunix het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat was het een mooie serie!!!!!!!
Beste van 2009!
![]()
![]()
Hoeveel bier had je op? En wat voor?quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:00 schreef Quir het volgende:
Zo, eerst even uitzoeken wat ik gisteren gepost heb.
Geen idee, niet eens veel, maar in combinatie met weinig slaapt hakt het er goed in.quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:37 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Hoeveel bier had je op? En wat voor?
quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:44 schreef Quir het volgende:
[..]
Geen idee, niet eens veel, maar in combinatie met weinig slaapt hakt het er goed in.
Ik heb Girls Bravo een keer geprobeerd na een flink aantal, ik ging liever slapen. En dat deed ik.quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:47 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
![]()
Bier en een hele foute ecchi-serie is een goede combinatie. Zeker met een paar vrienden.
Voor die vraag kan je altijd terecht bij anidb.netquote:Op zaterdag 19 september 2009 19:16 schreef wc-eend het volgende:
Ahh.. en wie zijn subbers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |