SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat was het een mooie serie!!!!!!!
Beste van 2009!
[ Bericht 13% gewijzigd door Qunix op 18-09-2009 22:46:29 ]
Whehequote:Op vrijdag 18 september 2009 00:42 schreef torn_Machina het volgende:
Dattebayo is ook weer lekker aan het trollen. Hebben ze een 1080p intro van Hello Kitty gereleased als Naruto ep 127.
Kijken hoeveel debielen er nu weer intrappen.
goeie spoiler?quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:33 schreef Qunix het volgende:
Wat was het een mooie serie!!!!!!!
Beste van 2009!
quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:33 schreef Qunix het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat was het een mooie serie!!!!!!!
Beste van 2009!
![]()
![]()
Hoeveel bier had je op? En wat voor?quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:00 schreef Quir het volgende:
Zo, eerst even uitzoeken wat ik gisteren gepost heb.
Geen idee, niet eens veel, maar in combinatie met weinig slaapt hakt het er goed in.quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:37 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Hoeveel bier had je op? En wat voor?
quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:44 schreef Quir het volgende:
[..]
Geen idee, niet eens veel, maar in combinatie met weinig slaapt hakt het er goed in.
Ik heb Girls Bravo een keer geprobeerd na een flink aantal, ik ging liever slapen. En dat deed ik.quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:47 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
![]()
Bier en een hele foute ecchi-serie is een goede combinatie. Zeker met een paar vrienden.
Voor die vraag kan je altijd terecht bij anidb.netquote:Op zaterdag 19 september 2009 19:16 schreef wc-eend het volgende:
Ahh.. en wie zijn subbers?
boo-fucking-hoo.quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:20 schreef blessed19 het volgende:
godver!
hier in bulgarije kan ik tm 8.0 niet downloaden en ik zit zeker nog een week hier...
Nou er staat volgens mij een prachtige banner in de OP. Die beginnen over ong 2 weken.quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:33 schreef wc-eend het volgende:
Welke serie is recent gestart of begint binnenkort die leuk is om te volgen nu TM 8.0 gestopt?
Ik ben normaliter van de actie en knappe dames maar TM beviel me zeker..
Zit Moetan niet vol met lolicon-verwijzingen?quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:59 schreef SadKingBilly het volgende:
-edit- oh, en ik kijk samen met mijn dochter naar MoetanVind ze helemaal geweldig, je kunt ze nooit vroeg genoeg aansteken..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar mooi afgesloten zo!![]()
Niet half zoveel als er in KnJ zitten - dus? Ieder zijn ding. En CCS kan ik zelf niet aanzien, Princess Tutu is wel een goeie om voor haar te downloaden, thxquote:Op zaterdag 19 september 2009 20:18 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Zit Moetan niet vol met lolicon-verwijzingen?
Pak dan een serie als Card Capture Sakura of Princess Tutu
Ik heb een paar maand geleden de eerste 5 eps gekeken.quote:Op zondag 20 september 2009 13:56 schreef PhalanX het volgende:
Ok, niemand kent dus Guin Saga...
Ik heb alle eps gedownload maar nog niks van gezien dus ik geef geen oordeel tot danquote:Op zondag 20 september 2009 13:56 schreef PhalanX het volgende:
Ok, niemand kent dus Guin Saga...
Is dit topic dan meer van de kiddie-anime? Naruto en aanverwante stront.
Naruto is gewoon dikke stront door een rietje. Het is traag, kinderachtig, overgewaardeerd door de emo-kiddies die net anime ontdekken, en de productie ligt uitermate laag. Het is alles behalve Ghost in the Shell Stand Alone Complex.quote:Op zondag 20 september 2009 14:13 schreef wdn het volgende:
En "stront"???? Sorry hoor maar zulke kwalificatie verdient Naruto zeer zeker niet. Het enige wat jouw commentaar doet is negatieve dingen oproepen over jouw houding. En als ik ergens een hekel aan heb is het dat wel...
Elke anime heeft een doelgroep. Als het niet jouw smaak is maakt het dat nog niet slecht.
Ik ga jou verder negerenquote:Op zondag 20 september 2009 14:16 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Naruto is gewoon dikke stront door een rietje. Het is traag, kinderachtig, overgewaardeerd door de emo-kiddies die net anime ontdekken, en de productie ligt uitermate laag. Het is alles behalve Ghost in the Shell Stand Alone Complex.
Dragon Ball GT heeft ook een grote fanbase... Sailor Moon heeft een nog grotere fanbase... Lolli is een winstgevende business... dichterbij huis... Winx Club, Miley Cyrus, High School Musical zijn extreem populair...quote:Op zondag 20 september 2009 14:22 schreef Xaryna het volgende:
En toch heeft Naruto een enorme fanbase. Die komen toch ook ergens vandaan. Dat jij het niks vindt betekent niet dat het niks is.
Ah, een ware kennen die ons gaat verlichtenquote:Op zondag 20 september 2009 14:16 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Naruto is gewoon dikke stront door een rietje. Het is traag, kinderachtig, overgewaardeerd door de emo-kiddies die net anime ontdekken, en de productie ligt uitermate laag. Het is alles behalve Ghost in the Shell Stand Alone Complex.
Want de mening van het volk is ondergeschikt. Maar PhalanX gaat ons verlichten. Hij heeft namelijk smaak.quote:Op zondag 20 september 2009 14:27 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Dragon Ball GT heeft ook een grote fanbase... Sailor Moon heeft een nog grotere fanbase... Lolli is een winstgevende business... dichterbij huis... Winx Club, Miley Cyrus, High School Musical zijn extreem populair...
kortom... dat iets een fanbase heeft wil niet zeggen dat het ook echt kwalitatief materiaal is. Lowest common denominator.
De spanning is ondraaglijk!quote:Op zondag 20 september 2009 14:29 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Want de mening van het volk is ondergeschikt. Maar PhalanX gaat ons verlichten. Hij heeft namelijk smaak.
Ik denk dat er alleen iemand een verbod op dit topic gaat krijgenquote:
Want Miley Cyrus is een godin op het gebied van de muziek. Twilight is hoogstaande literatuur en de film was een cinematografisch hoogstandje.quote:Op zondag 20 september 2009 14:29 schreef Ascendancy het volgende:
Want de mening van het volk is ondergeschikt. Maar PhalanX gaat ons verlichten. Hij heeft namelijk smaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |