nou en?quote:Op maandag 28 september 2009 22:52 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ehm, ik ken niet echt iemand hier
Daar is toch die meet voor?quote:Op maandag 28 september 2009 22:52 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ehm, ik ken niet echt iemand hier
niet dat ik weetquote:Op maandag 28 september 2009 23:36 schreef Xaryna het volgende:
Voor de zekerheid: en zijn geen tentakels en andere aanverwante zaken aanwezig, he?
wat voor special nu weer ?quote:Op maandag 28 september 2009 19:06 schreef Qunix het volgende:
Naruto was langdradig tot deze special, week rust en dan nog een special.
In 2 specials alles vlug snel behandelen om verder te kunnen...
Ik snap ze niet
quote:Op dinsdag 29 september 2009 01:43 schreef blessed19 het volgende:
17 oktober! Meet Utrecht!
wel:
Blessed
Jordy
Zquing
Xaryna
Misschien
Quir
Wdn
DeLuna
Niet
Karasta
ArcticBlizzard
doel meet:
Gezelligheid, dikke socialiteit en eventueel een hapje bij LE:EN!
*feest*
Nou, dan zal Utrecht ruim vertegenwoordigd zijn.quote:
tof!quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:47 schreef Sh0g het volgende:
Ik kom waarschijnlijk wel naar de meet. Lijkt me leuk om een beetje bij te kletsen met de oude rotten.(En nieuwe mensen te spreken.
)
je bent toch geen vriendjes met hetquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:25 schreef Quir het volgende:
Geen idee of ik kom, maar er is een grote kans dat ik onder 'Niet' geplaatst mag worden.
Neutraalquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:02 schreef blessed19 het volgende:
[..]
je bent toch geen vriendjes met hetpoppetje, he?
quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:25 schreef Quir het volgende:
Geen idee of ik kom, maar er is een grote kans dat ik onder 'Niet' geplaatst mag worden.
Dan kan ik niet meer denk ikquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:11 schreef Jordy-B het volgende:
Moeten we hem nog een week verplaatsen?
hmmm, een vrouw of een puistige nerd uit zeeland.... Ik weet 't wel hoorquote:
Ik weet niet of ik mag, ik ben nog een twijfelgeval, ik mag niet alleen heen vanwege de vieze oude mannetjesquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:34 schreef zquing het volgende:
[..]
hmmm, een vrouw of een puistige nerd uit zeeland.... Ik weet 't wel hoor
Neem je ouders meequote:Op dinsdag 29 september 2009 22:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik mag, ik ben nog een twijfelgeval, ik mag niet alleen heen vanwege de vieze oude mannetjes
altijd gezellig, maar je begrijpt natuurlijk wel dat we dan uitgebreid de nieuwste hentai gaan bespreken, gewoon om aan het vooroordeel te voldoen, hè?quote:
Ik krijg een Strawberry x Outcast deja-vu.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik mag, ik ben nog een twijfelgeval, ik mag niet alleen heen vanwege de vieze oude mannetjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |