Waarom denk je?quote:
Wat eten en drinken we vandaag? #142quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:29 schreef Blaxje het volgende:
Eyo matties ik hoop weer een hoop sweety patta's te zien in deze topiCj,
Het was niet beledigend bedoeld maar als je het zo opvatquote:Op zaterdag 5 september 2009 15:36 schreef Sinji het volgende:
Kut man... ik ben kapot van je opmerking, ik ga ze terugsturen
Napsize heeft nog een paar maten. Anders Ebay.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:09 schreef Gratau het volgende:
iemand enig idee waar je deze gruwlijke shoes kan halen?
Inderdaad. Die neusquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:33 schreef Sinji het volgende:
Dat zijn ze ja, echt waar.. alles aan de schoen is gewoon verkeerd. Shape is drama
quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:30 schreef Stansfield het volgende:
Ik kreeg een nieuwsbrief van lock and load dat je de nieuwe nike air maxim 1 ontworpen door piet parra kan preorderen. Maar zijn dat deze?
[ afbeelding ]
Die vind ik niet heel erg mooi moet ik zeggen.
je hebt wel iets exclusiefs, want niemand anders gaat die kopenquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:30 schreef Stansfield het volgende:
Ik kreeg een nieuwsbrief van lock and load dat je de nieuwe nike air maxim 1 ontworpen door piet parra kan preorderen. Maar zijn dat deze?
[ afbeelding ]
Die vind ik niet heel erg mooi moet ik zeggen.
QFT BRO!quote:Op zondag 6 september 2009 07:47 schreef HAL9000S het volgende:
Nice aankopen shinji, maar vind die zwarte puma's echt 10x nicer dan die je nu hebt...
Serieus? Wat vindt je vriendin er nou van?quote:Op donderdag 10 september 2009 16:28 schreef de_boswachter het volgende:
Heb me pasgeleden deze gehaald:
[ afbeelding ]
NICE BROquote:Op donderdag 10 september 2009 16:28 schreef de_boswachter het volgende:
Heb me pasgeleden deze gehaald:
[ afbeelding ]
niet veel soeps, maar wel mooier als die So_Me's hierboven imoquote:Op donderdag 10 september 2009 23:23 schreef Mylene het volgende:
[..]
Serieus? Wat vindt je vriendin er nou van?
quote:
Ik dacht dat je van je minijack plug een veter gemaakt hadquote:Op zaterdag 12 september 2009 12:41 schreef Jerroentje het volgende:
M'n Adidas Superstar 80's Diamond die ik voor een lieve duit bij www.sneakersnstuff.com gekocht heb
[ afbeelding ]
Had er beter van die kristallen olifantjes voor kunnen kopen die je in een vitrinekast zetquote:Op zaterdag 12 september 2009 12:41 schreef Jerroentje het volgende:
M'n Adidas Superstar 80's Diamond die ik voor een lieve duit bij www.sneakersnstuff.com gekocht heb
[ afbeelding ]
Nee hoor, dat zit bij de prijs inbegrepenquote:Op zaterdag 12 september 2009 13:16 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je van je minijack plug een veter gemaakt had
Ik hou niet van olifantjes, wel van Superstar'squote:Op zaterdag 12 september 2009 13:21 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Had er beter van die kristallen olifantjes voor kunnen kopen die je in een vitrinekast zet
Hoe worden die bovenste genoemd, nike dunk ja, maar verder? Of hoe kom je eraan?quote:Op zaterdag 5 september 2009 14:58 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
September wordt een goede maand
Ok tnxxquote:Op zondag 13 september 2009 18:54 schreef HAL9000S het volgende:
Dat zijn 'Mita' dunks, niet meer in de winkel te krijgen dus via internet.
Lakai's kunnen het misschien ook wel zijn, of anders Vans Halfcabs. (Heb ze zelf ook in het zwart.quote:Op zondag 13 september 2009 20:52 schreef Santaclaus het volgende:
Weet iemand trouwens ook van welk merk deze zijn: [ afbeelding ]
Of een gelijksoortige mag ook
Dan is er dus een winkel in de buurtquote:Op dinsdag 15 september 2009 11:49 schreef thaWarhead het volgende:
Nike Stores krijgen ze sowieso.
Ik kan mijn geld altijd wel wat beter besteden, gelukkig heb ik genoeg om 145 euro zonder probleem te kunnen missenquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:35 schreef Sinji het volgende:
http://www.lock-load.nl/n(...)air-maxim-trainer-1/
Pre-order, maar ik vind dat je die 145 euro veeeeel beter kan besteden. Maar goed, ieder z'n ding.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:35 schreef Sinji het volgende:
http://www.lock-load.nl/n(...)air-maxim-trainer-1/
Pre-order, maar ik vind dat je die 145 euro veeeeel beter kan besteden. Maar goed, ieder z'n ding.
Er is niks mis met je zicht, toch? Dat jij bijv. Supra's (want daar doel jij o.a. op) geldverspilling vindt, maakt het nog geen geldverspilling. Zoals Sinji zegt: Ieder z'n ding.quote:
Internets, serious business.quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:29 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Er is niks mis met je zicht, toch? Dat jij bijv. Supra's (want daar doel jij o.a. op) geldverspilling vindt, maakt het nog geen geldverspilling. Zoals Sinji zegt: Ieder z'n ding.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:15 schreef Phoenix_Wright het volgende:
Ik wil voor deze winter weer een paar dsquareds en aangezien ik al een gekleurd model heb (rood, wit en blauw) wil ik voor een volledig zwarte gaan.
Ik twijfel nog tussen deze twee
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
waarom moet ik kiezen!
Ja, koop ze allebei niet!quote:
Uiteraard 290 sqm, concrete, Toms...quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:48 schreef Ordinair het volgende:
Zaterdag ga ik naar Amsterdam!Uiteraard ga ik naar Patta, maar zijn er nog meer plaatsen waar ik echt moet kijken?
WTF heb jij het over .quote:Op donderdag 10 september 2009 23:23 schreef Mylene het volgende:
Serieus? Wat vindt je vriendin er nou van?
Oke bedanktquote:Op woensdag 16 september 2009 19:02 schreef Sinji het volgende:
Alleen buiten EU zal je geld kosten, bestel gerust je krijgt geen extra kosten.
Goeie vraag.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:48 schreef Endurance het volgende:
Bij welke winkel/shop kan ik het beste zijn voor Nike Blazers en Dunks?
Dat moet dus niet àl te moeilijk zijnquote:Op donderdag 17 september 2009 19:24 schreef Modus het volgende:
[..]
Goeie vraag.. Er zijn ongeveer vijftienhonderdéénenzestig modellen Dunk, achtennegentig modellen Blazer en zevenhonderddrieëndertig "exclusieve sneakershops" tegenwoordig.
.
Nee natuurlijk niet... die dingen waren 180 retail en stonden vanaf het begin al voor 350 op de baai. Ben uberhaupt al blij DAT ik ze kan krijgenquote:Op dinsdag 22 september 2009 10:07 schreef sjimz het volgende:
Kan je ze een beetje voor een mooie prijs krijgen?
Onder de 300 vind ik een mooie prijs hoorquote:Op dinsdag 22 september 2009 10:10 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet... die dingen waren 180 retail en stonden vanaf het begin al voor 350 op de baai. Ben uberhaupt al blij DAT ik ze kan krijgen
Kost me een rib uit m'n lijf en moet volgende maand maar een winterjas halen maar: providers
Nee johquote:Op dinsdag 22 september 2009 10:14 schreef thaWarhead het volgende:
A#>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Provider
Die met dit logo op de neus wel ja:quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:14 schreef thaWarhead het volgende:
A#>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Provider
De term overrated is overrated.quote:
Niet zo overrated als providers (geen hoofdletter).quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:16 schreef HAL9000S het volgende:
De term overrated is overrated.
Iets overrated vinden is puur een persoonlijk iets. Wanneer bestempel je iets als overrated? Als een heleboel mensen jouw mening niet delen. Als iets in jouw optiek meer aandacht krijgt dan dat het vanuit jouw oogpunt verdient. Puur subjectief gezien uiteraard, want je kan niet onmogelijk empirisch aantonen dat een schoen teveel waardering krijgt.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:49 schreef seto het volgende:
[..]
Niet zo overrated als providers (geen hoofdletter).
tl;drquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:13 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Iets overrated vinden is puur een persoonlijk iets. Wanneer bestempel je iets als overrated? Als een heleboel mensen jouw mening niet delen. Als iets in jouw optiek meer aandacht krijgt dan dat het vanuit jouw oogpunt verdient. Puur subjectief gezien uiteraard, want je kan niet onmogelijk empirisch aantonen dat een schoen teveel waardering krijgt.
Ik bijvoorbeeld ben van mening dat de CW op de 1500 een van de mooiste kleurencombinaties ooit is op een schoen. De enige manier om vol te kunnen houden dat mijn waardering voor die schoen een vorm van overwaardering is, is mijn mening als inferieur te beschouwen tov die van jou. Iets wat onmogelijk is omdat onze meningen allebei gebaseerd zijn op persoonlijke voorkeuren.
Iets [i]kan[i/i] niet overrated zijn. Mensen kunnen hun waardering voor een bepaald product hoogstens op een andere factor baseren dan die van jezelf.
weer wat geleerdquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:13 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Iets overrated vinden is puur een persoonlijk iets. Wanneer bestempel je iets als overrated? Als een heleboel mensen jouw mening niet delen. Als iets in jouw optiek meer aandacht krijgt dan dat het vanuit jouw oogpunt verdient. Puur subjectief gezien uiteraard, want je kan niet onmogelijk empirisch aantonen dat een schoen teveel waardering krijgt.
Ik bijvoorbeeld ben van mening dat de CW op de 1500 een van de mooiste kleurencombinaties ooit is op een schoen. De enige manier om vol te kunnen houden dat mijn waardering voor die schoen een vorm van overwaardering is, is mijn mening als inferieur te beschouwen tov die van jou. Iets wat onmogelijk is omdat onze meningen allebei gebaseerd zijn op persoonlijke voorkeuren.
Iets kan niet overrated zijn. Mensen kunnen hun waardering voor een bepaald product hoogstens op een andere factor baseren dan die van jezelf. Je eigen mening vervolgens als superieur beschouwen is naar mijn mening enorm narrow minded.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:41 schreef seto het volgende:
Mijn goedkeuring is gewoon erg belangrijk voor HAL
Zonder het bestaan van e-props zou ik uberhaupt geen sneakers dragen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:41 schreef seto het volgende:
Mijn goedkeuring is gewoon erg belangrijk voor HAL
Wat heeft ie gezegd?quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:09 schreef sjeppert het volgende:
sjimz twee weken gebanned vanwege crewbashing
Inderdaad wat een nonsense.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:45 schreef HAL9000S het volgende:
Genoeg om het complete VBL forum op slot te gooienHoe verzinnen ze het?
caliroots.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:50 schreef Endurance het volgende:
Nice! Waar besteld?
die aziaten weten wel hoe ze schoenen zo goed mogelijk na moeten maken hoorquote:
Het feit dat je daar zo ongeloflijk trots op bent zegt al genoegquote:Op woensdag 23 september 2009 21:07 schreef thaWarhead het volgende:
Heb al een maand geen schoenen gekocht gek
FREE SJIMZ
Tof. Behalve dat rode.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:52 schreef HAL9000S het volgende:
^^ Wanbetaler
Blije aankoop:
[ afbeelding ]
Kon deze niet laten liggen.....
Snapte niet waarom iedereen zo liep te geilen op die kicks. Ze zijn net als die kaplaarzen van Dingetje: "van die bruine... een beetje een poepkleur"quote:Op woensdag 23 september 2009 21:32 schreef HAL9000S het volgende:
Oh en deze visSJIMZ heb ik ook nodig in mijn leven:
[ afbeelding ]
ik lees alleen "ik ben niet next level"quote:Op donderdag 24 september 2009 23:29 schreef Gaslamp_Killer het volgende:
[..]
Snapte niet waarom iedereen zo liep te geilen op die kicks. Ze zijn net als die kaplaarzen van Dingetje: "van die bruine... een beetje een poepkleur"
Aanheid ouwe!quote:Op donderdag 24 september 2009 23:34 schreef HAL9000S het volgende:
Visvim is toch al lang geen next level meer? Deze shit is pas next level
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:48 schreef feelsgoodman het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
even de derde pagina volspammen hahalol
jouw vijfde is niet mijn vijfde.quote:Op donderdag 24 september 2009 23:39 schreef seto het volgende:
een warm welkom op de 5e pagina
[ afbeelding ]
http://www.ilovesneakerz.(...)AMOS-Watermelon.htmlquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:42 schreef rense het volgende:
iemand een idee waar deze te koop zijn?
[ afbeelding ]
Die gifquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:20 schreef SHOOOTO het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
http://www.ilovesneakerz.(...)AMOS-Watermelon.html
Of even contact zoeken met de retailers van Keep.
http://www.keepcompany.com/retailors.aspx
Welke Nikes zijn dit?quote:Op donderdag 24 september 2009 21:52 schreef HAL9000S het volgende:
^^ Wanbetaler
Blije aankoop:
[ afbeelding ]
Kon deze niet laten liggen.....
THX!quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:48 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Toki, quickstrike release. Check m bij Woei of Patta.
https://www.werockyoursocks.com/sneakers/clae?___SID=Uquote:Op vrijdag 25 september 2009 17:44 schreef ShinobizWinter het volgende:
Iemand misschien een idee waar Clae's in NL kan vinden?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:45 schreef Sinji het volgende:
[..]
https://www.werockyoursocks.com/sneakers/clae?___SID=U
http://www.crookedtongues(...)-trainer-nd-pre-buy/quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:34 schreef Fugie het volgende:
Wordt denk ik mijn nieuwe schoenen om op te trainen, nu hopen dat ze in oktober ergens in de buurt verkocht gaan worden.
nice, maaaarr ik weet niet welke maat ik moet bestellenquote:Op zondag 27 september 2009 11:22 schreef Sinji het volgende:
[..]
http://www.crookedtongues(...)-trainer-nd-pre-buy/
Omgerekent 70 euro, de schoenen worden dan verzonden per oktober. Scheelt je 70 euro van de 140. Betalen kan via CC of Paypal. Crooked Tongues is legit. Doe er je voordeel mee zou ik zeggen.
Eindhoven is me iets te ver voor een fysieke winkel, maar toch bedankt. Ik zou ze namelijk eerst graag willen passen, de zwarte die ik zou willen hebben zijn uitverkocht.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:18 schreef Sinji het volgende:
It's the real thing, webshop is gewoon een extensie van hun eigen winkel T-SHU/DINGS
http://www.otherdings.com/?page_id=2
CHILLL HEEEEEEEEEEquote:Op maandag 28 september 2009 16:19 schreef bbaadd het volgende:
wauw exclusieve vanz voor die sneakerboyz
Jij hebt toch Clae's?quote:
ah thanks dan bestel ik ze wel in 43,5quote:Op maandag 28 september 2009 18:38 schreef Sinji het volgende:
Kan wel kloppen, ze vallen een klein beetje ruimer.
Gvd. Dat is de enige site die Clae Thompsons White in us10 nog heeft. Maarja douanekosten zijn 30 eurie ofzo? leuk geintje voor 150 euries.quote:Op maandag 28 september 2009 21:18 schreef Sinji het volgende:
^ 1 van de bekendste, 100% legit. Echter, ook 100% zeker douanekosten
Amsterdam.quote:
Zoiets heb ik dus ook. Het zijn voor mij nieuwe schoenen en daarom zou ik ze graag eerst willen passen.quote:Op maandag 28 september 2009 21:55 schreef stijn_ het volgende:
Ook wel irritant dat op Clae.com geen fatsoenlijke sizechart staat. Ik zit hard te twijfelen welke maat ik moet hebben.
zijn dit niet gewoon bootschoenen ?quote:Op maandag 28 september 2009 15:02 schreef Bryan181 het volgende:
Sneakerboys kijk even mijn topic over Vans: [TK] Exclusieve Vans
Thanks, zal even kijken.quote:Op dinsdag 29 september 2009 08:53 schreef thaWarhead het volgende:
Volgens mij heeft Subliminal (die skateshop op de Nieuwendijk) het eea staan.
Mocht het bij bovenstaande niet lukken, zal ik hier ook even kijkenquote:Op dinsdag 29 september 2009 11:29 schreef Sinji het volgende:
^ Geen idee
Revert in Haarlem heeft ook Clae's.
http://www.revert.nl/products.html?merk=229&groep=0&type=0
je hebt te grote potenquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:54 schreef thaWarhead het volgende:
Koop de schoenen (of kleding) uit de links in mn sig even. Dank u.
FREE SJIMZ
Ik ga de gok nemen. Heb met Supra's ook UK9/US10 en volgens Sinji valt dat hetzelfde, toch?quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:40 schreef ShinobizWinter het volgende:
[..]
Amsterdam.
[..]
Zoiets heb ik dus ook. Het zijn voor mij nieuwe schoenen en daarom zou ik ze graag eerst willen passen.
http://www.neck.nl/produkt/produkte.mb1?mb_f020_id=sQYHqUXYeyg9l41JNSKHq1jLaaQDjDs9&fh_url=fh_secondid%3D152206824%26fh_view%3Ddetail%26fh_oneslice%3Dyes#quote:Op woensdag 30 september 2009 21:14 schreef Chr1st1aan het volgende:
Weet iemand waar ik deze kan krijgen?
[ afbeelding ]
Erg dope! Jammer dat ze nergens meer te krijgen zijnquote:
Understatement:quote:Op woensdag 30 september 2009 23:37 schreef thaWarhead het volgende:
Shape van die dingen is echt om te janken.
Sjimz be banned. Die 1500 shape is niet best, ik hoop dat ze irl minder erg zijn. Die toothpaste-esque cw is bangin'.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:24 schreef feelsgoodman het volgende:
Wat is er met Sjimz dan? En fuck jouw schoenen, bro. Liever koopt iemand die van mij.
Dan zijn er een heule hoop schoenen die jij nooit zal kunnen dragen, hihi!quote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:33 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Dan zijn er een heule hoop schoenen die jij nooit zal kunnen dragen, hihi!
toothpaste-esque cwquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:48 schreef Sinji het volgende:
[..]
Sjimz be banned. Die 1500 shape is niet best, ik hoop dat ze irl minder erg zijn. Die toothpaste-esque cw is bangin'.
Toothpaste = toothpaste. Die paarse 1500 noem ik ook geen blackbeard-esque cw.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:33 schreef Sinji het volgende:
^I get the point, but it's there with a different color..
Wat een verschil in shape
deze blijven mooiquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:21 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
toothpaste-esque cw![]()
![]()
_!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |