quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:41 schreef seto het volgende:
Mijn goedkeuring is gewoon erg belangrijk voor HAL
Zonder het bestaan van e-props zou ik uberhaupt geen sneakers dragen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:41 schreef seto het volgende:
Mijn goedkeuring is gewoon erg belangrijk voor HAL
Wat heeft ie gezegd?quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:09 schreef sjeppert het volgende:
sjimz twee weken gebanned vanwege crewbashing
Inderdaad wat een nonsense.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:45 schreef HAL9000S het volgende:
Genoeg om het complete VBL forum op slot te gooienHoe verzinnen ze het?
caliroots.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:50 schreef Endurance het volgende:
Nice! Waar besteld?
die aziaten weten wel hoe ze schoenen zo goed mogelijk na moeten maken hoorquote:
Het feit dat je daar zo ongeloflijk trots op bent zegt al genoegquote:Op woensdag 23 september 2009 21:07 schreef thaWarhead het volgende:
Heb al een maand geen schoenen gekocht gek
FREE SJIMZ
Tof. Behalve dat rode.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:52 schreef HAL9000S het volgende:
^^ Wanbetaler
Blije aankoop:
[ afbeelding ]
Kon deze niet laten liggen.....
Snapte niet waarom iedereen zo liep te geilen op die kicks. Ze zijn net als die kaplaarzen van Dingetje: "van die bruine... een beetje een poepkleur"quote:Op woensdag 23 september 2009 21:32 schreef HAL9000S het volgende:
Oh en deze visSJIMZ heb ik ook nodig in mijn leven:
[ afbeelding ]
ik lees alleen "ik ben niet next level"quote:Op donderdag 24 september 2009 23:29 schreef Gaslamp_Killer het volgende:
[..]
Snapte niet waarom iedereen zo liep te geilen op die kicks. Ze zijn net als die kaplaarzen van Dingetje: "van die bruine... een beetje een poepkleur"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |