Goeie vraag.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:48 schreef Endurance het volgende:
Bij welke winkel/shop kan ik het beste zijn voor Nike Blazers en Dunks?
Dat moet dus niet àl te moeilijk zijnquote:Op donderdag 17 september 2009 19:24 schreef Modus het volgende:
[..]
Goeie vraag.. Er zijn ongeveer vijftienhonderdéénenzestig modellen Dunk, achtennegentig modellen Blazer en zevenhonderddrieëndertig "exclusieve sneakershops" tegenwoordig.
.
Nee natuurlijk niet... die dingen waren 180 retail en stonden vanaf het begin al voor 350 op de baai. Ben uberhaupt al blij DAT ik ze kan krijgenquote:Op dinsdag 22 september 2009 10:07 schreef sjimz het volgende:
Kan je ze een beetje voor een mooie prijs krijgen?
Onder de 300 vind ik een mooie prijs hoorquote:Op dinsdag 22 september 2009 10:10 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet... die dingen waren 180 retail en stonden vanaf het begin al voor 350 op de baai. Ben uberhaupt al blij DAT ik ze kan krijgen
Kost me een rib uit m'n lijf en moet volgende maand maar een winterjas halen maar: providers
Nee johquote:Op dinsdag 22 september 2009 10:14 schreef thaWarhead het volgende:
A#>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Provider
Die met dit logo op de neus wel ja:quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:14 schreef thaWarhead het volgende:
A#>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Provider
De term overrated is overrated.quote:
Niet zo overrated als providers (geen hoofdletter).quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:16 schreef HAL9000S het volgende:
De term overrated is overrated.
Iets overrated vinden is puur een persoonlijk iets. Wanneer bestempel je iets als overrated? Als een heleboel mensen jouw mening niet delen. Als iets in jouw optiek meer aandacht krijgt dan dat het vanuit jouw oogpunt verdient. Puur subjectief gezien uiteraard, want je kan niet onmogelijk empirisch aantonen dat een schoen teveel waardering krijgt.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:49 schreef seto het volgende:
[..]
Niet zo overrated als providers (geen hoofdletter).
tl;drquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:13 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Iets overrated vinden is puur een persoonlijk iets. Wanneer bestempel je iets als overrated? Als een heleboel mensen jouw mening niet delen. Als iets in jouw optiek meer aandacht krijgt dan dat het vanuit jouw oogpunt verdient. Puur subjectief gezien uiteraard, want je kan niet onmogelijk empirisch aantonen dat een schoen teveel waardering krijgt.
Ik bijvoorbeeld ben van mening dat de CW op de 1500 een van de mooiste kleurencombinaties ooit is op een schoen. De enige manier om vol te kunnen houden dat mijn waardering voor die schoen een vorm van overwaardering is, is mijn mening als inferieur te beschouwen tov die van jou. Iets wat onmogelijk is omdat onze meningen allebei gebaseerd zijn op persoonlijke voorkeuren.
Iets [i]kan[i/i] niet overrated zijn. Mensen kunnen hun waardering voor een bepaald product hoogstens op een andere factor baseren dan die van jezelf.
weer wat geleerdquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:13 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Iets overrated vinden is puur een persoonlijk iets. Wanneer bestempel je iets als overrated? Als een heleboel mensen jouw mening niet delen. Als iets in jouw optiek meer aandacht krijgt dan dat het vanuit jouw oogpunt verdient. Puur subjectief gezien uiteraard, want je kan niet onmogelijk empirisch aantonen dat een schoen teveel waardering krijgt.
Ik bijvoorbeeld ben van mening dat de CW op de 1500 een van de mooiste kleurencombinaties ooit is op een schoen. De enige manier om vol te kunnen houden dat mijn waardering voor die schoen een vorm van overwaardering is, is mijn mening als inferieur te beschouwen tov die van jou. Iets wat onmogelijk is omdat onze meningen allebei gebaseerd zijn op persoonlijke voorkeuren.
Iets kan niet overrated zijn. Mensen kunnen hun waardering voor een bepaald product hoogstens op een andere factor baseren dan die van jezelf. Je eigen mening vervolgens als superieur beschouwen is naar mijn mening enorm narrow minded.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |