quote:
Ik dacht dat je van je minijack plug een veter gemaakt hadquote:Op zaterdag 12 september 2009 12:41 schreef Jerroentje het volgende:
M'n Adidas Superstar 80's Diamond die ik voor een lieve duit bij www.sneakersnstuff.com gekocht heb
[ afbeelding ]
Had er beter van die kristallen olifantjes voor kunnen kopen die je in een vitrinekast zetquote:Op zaterdag 12 september 2009 12:41 schreef Jerroentje het volgende:
M'n Adidas Superstar 80's Diamond die ik voor een lieve duit bij www.sneakersnstuff.com gekocht heb
[ afbeelding ]
Nee hoor, dat zit bij de prijs inbegrepenquote:Op zaterdag 12 september 2009 13:16 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je van je minijack plug een veter gemaakt had
Ik hou niet van olifantjes, wel van Superstar'squote:Op zaterdag 12 september 2009 13:21 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Had er beter van die kristallen olifantjes voor kunnen kopen die je in een vitrinekast zet
Hoe worden die bovenste genoemd, nike dunk ja, maar verder? Of hoe kom je eraan?quote:Op zaterdag 5 september 2009 14:58 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
September wordt een goede maand
Ok tnxxquote:Op zondag 13 september 2009 18:54 schreef HAL9000S het volgende:
Dat zijn 'Mita' dunks, niet meer in de winkel te krijgen dus via internet.
Lakai's kunnen het misschien ook wel zijn, of anders Vans Halfcabs. (Heb ze zelf ook in het zwart.quote:Op zondag 13 september 2009 20:52 schreef Santaclaus het volgende:
Weet iemand trouwens ook van welk merk deze zijn: [ afbeelding ]
Of een gelijksoortige mag ook
Dan is er dus een winkel in de buurtquote:Op dinsdag 15 september 2009 11:49 schreef thaWarhead het volgende:
Nike Stores krijgen ze sowieso.
Ik kan mijn geld altijd wel wat beter besteden, gelukkig heb ik genoeg om 145 euro zonder probleem te kunnen missenquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:35 schreef Sinji het volgende:
http://www.lock-load.nl/n(...)air-maxim-trainer-1/
Pre-order, maar ik vind dat je die 145 euro veeeeel beter kan besteden. Maar goed, ieder z'n ding.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:35 schreef Sinji het volgende:
http://www.lock-load.nl/n(...)air-maxim-trainer-1/
Pre-order, maar ik vind dat je die 145 euro veeeeel beter kan besteden. Maar goed, ieder z'n ding.
Er is niks mis met je zicht, toch? Dat jij bijv. Supra's (want daar doel jij o.a. op) geldverspilling vindt, maakt het nog geen geldverspilling. Zoals Sinji zegt: Ieder z'n ding.quote:
Internets, serious business.quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:29 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Er is niks mis met je zicht, toch? Dat jij bijv. Supra's (want daar doel jij o.a. op) geldverspilling vindt, maakt het nog geen geldverspilling. Zoals Sinji zegt: Ieder z'n ding.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:15 schreef Phoenix_Wright het volgende:
Ik wil voor deze winter weer een paar dsquareds en aangezien ik al een gekleurd model heb (rood, wit en blauw) wil ik voor een volledig zwarte gaan.
Ik twijfel nog tussen deze twee
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
waarom moet ik kiezen!
Ja, koop ze allebei niet!quote:
Uiteraard 290 sqm, concrete, Toms...quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:48 schreef Ordinair het volgende:
Zaterdag ga ik naar Amsterdam!Uiteraard ga ik naar Patta, maar zijn er nog meer plaatsen waar ik echt moet kijken?
WTF heb jij het over .quote:Op donderdag 10 september 2009 23:23 schreef Mylene het volgende:
Serieus? Wat vindt je vriendin er nou van?
Oke bedanktquote:Op woensdag 16 september 2009 19:02 schreef Sinji het volgende:
Alleen buiten EU zal je geld kosten, bestel gerust je krijgt geen extra kosten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |