je zou je haast verplicht voelen om de hele dag films/series te kijken en muziek te luisteren, omdat je anders het spul voor niks meeneemtquote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:33 schreef Sc0tTy het volgende:
Zoooo , laptop, 2 externe harde schijven en ipod vol met muziek/films/series.... Ik gaat naar portugal!
hopelijk heb ik daar internet anders tot over 4 weken ! ( keep the pms comming )
Het begin klinkt ook zeker lekker, maar om daarna 40 sec orgineel stukje muziek erin te gooien haalde voor mij de fun eruit ... heb dat hele nummer ook nooit echt gemogen, misschien vandaar.quote:Op maandag 20 juli 2009 23:25 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Bedoel je not a addict? Ik vind die erg geslaagd.
Atmozfears; check.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:54 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Het begin klinkt ook zeker lekker, maar om daarna 40 sec orgineel stukje muziek erin te gooien haalde voor mij de fun eruit ... heb dat hele nummer ook nooit echt gemogen, misschien vandaar.
The Atmozfears is inderdaad ook een aanrader
Ik vind het origineel mooi. Ik vind dit best wel een geslaagde remake van een hitjequote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:54 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Het begin klinkt ook zeker lekker, maar om daarna 40 sec orgineel stukje muziek erin te gooien haalde voor mij de fun eruit ... heb dat hele nummer ook nooit echt gemogen, misschien vandaar.
The Atmozfears is inderdaad ook een aanrader
Peter Fox - Stadtaffe.. Solo project van frontman van Seeed.. Erg relaxete muziek.. Duitse reggae.. Ja duits ja... Ken je Haus am See?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:51 schreef Silaz het volgende:
[..]
Atmozfears; check.
Defqon CD; check. luistert lekker weg
losse nummers; check.
Matisyahu; check
Vanavond richting mallorca. Iemand nog een setje of wat voor me. kan alles zijn voor muziek:P heb nog euh 90 mb over
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:51 schreef Silaz het volgende:
Matisyahu; check
Vanavond richting mallorca. Iemand nog een setje of wat voor me. kan alles zijn voor muziek:P heb nog euh 90 mb over
die is tof, en de NL-versie van Peter Vos (Huis Aan Zee) is ook prima te doenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:28 schreef Koepert het volgende:
[..]
Peter Fox - Stadtaffe.. Solo project van frontman van Seeed.. Erg relaxete muziek.. Duitse reggae.. Ja duits ja... Ken je Haus am See?
Dit dus..
en een 2GB stickje is sowieso wat makkelijker te hanteren in de auto dan een 1TB externe schijfquote:Oh en Remco: Die 2GB dingetjes roeleren idd.. 1TB Externe HD roeleert ook.. Maar k heb er geen REET AAN in de autodas t punt dus..
USB-kabel -> Dashboardkastjequote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die is tof, en de NL-versie van Peter Vos (Huis Aan Zee) is ook prima te doen
[..]
en een 2GB stickje is sowieso wat makkelijker te hanteren in de auto dan een 1TB externe schijf
dat is waar, heb nog ergens een externe schijf liggen van 120GB liggen, daar zou alle muziek dan prima op passenquote:
och, die dingen kosten maar paar tientjes.. Hou er echter wel rekening mee dat je dus ook je aansteker kwijt bent (Iets met stroom voor HD enzo)quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is waar, heb nog ergens een externe schijf liggen van 120GB liggen, daar zou alle muziek dan prima op passenal gebruik ik die ook om back-up van C + D - schijf te maken...
omdat HD dan stroom via USB-poort (en dus via autoradio) haalt, werkt de aansteker niet meer?? (word nooit gerookt in de auto, dus geen probleemquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:20 schreef Koepert het volgende:
[..]
och, die dingen kosten maar paar tientjes.. Hou er echter wel rekening mee dat je dus ook je aansteker kwijt bent (Iets met stroom voor HD enzo)
Dat moet ik ook nog een keer doen maar ik heb eigenlijk niet zo'n zin om gaten te gaan boren in mn auto.quote:
Nee, meeste Externe HD's hebben niet genoeg aan alleen USB-stroom, dus moet je er ook n stroomkabel op aansluiten: ergo: die aansluiten (waarschijnlijk met n omvormer) op je aansteker danwel je 12v aansluiting achterin..quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
omdat HD dan stroom via USB-poort (en dus via autoradio) haalt, werkt de aansteker niet meer?? (word nooit gerookt in de auto, dus geen probleem)
Achter de autoradio zitten ook genoeg 12 volt kabeltjes, daar kun je em ook vast wel op aansluiten.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
omdat HD dan stroom via USB-poort (en dus via autoradio) haalt, werkt de aansteker niet meer?? (word nooit gerookt in de auto, dus geen probleem)
Dit setje heb ik helemaal plat gedraaid:quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:56 schreef NLS04 het volgende:
Atmoz Fears @ Defqon
Psyko Punkz @ Defqon
Defqon CD 1 & 2
Endymion @ Defqon
Inqontrol CD 1
Iemand nog CD/ livesets tip voor in de auto?
mijn externe HD sluit ik via USB aan op de laptop en dan doet hij gewoon (hoor je hem draaien en lampje gaat branden)quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:34 schreef Koepert het volgende:
[..]
Nee, meeste Externe HD's hebben niet genoeg aan alleen USB-stroom, dus moet je er ook n stroomkabel op aansluiten: ergo: die aansluiten (waarschijnlijk met n omvormer) op je aansteker danwel je 12v aansluiting achterin..
setje van Josh & Wesz / The Vision laatste keer op Fresh FMquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:56 schreef NLS04 het volgende:
Iemand nog CD/ livesets tip voor in de auto?
wat gek!!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:14 schreef poiuytr het volgende:
Alleen jammer dat een nummer me niet bevalt in dat setje en dat is K.Y.U.H remix! Voor de rest is dit echt een topsetje.
Die remix vind ik wel lekkerder dan het origineel maar gewoon niet mijn smaak allemaal iets te blij.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat gek!!K.Y.H.U. (Noisecontrollers Remix) vind ik het juist fijntjes
Noize Suppressor?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:48 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Voor de rest is dat setje van NS echt perfect,
500GB en 1TB trekken iets meer stroomquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mijn externe HD sluit ik via USB aan op de laptop en dan doet hij gewoon (hoor je hem draaien en lampje gaat branden)maar kan zijn dat het in de auto niet wil, dan moet je via achterkant van de radio of via aansteker...
[..]
setje van Josh & Wesz / The Vision laatste keer op Fresh FM
Doetutnie!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:57 schreef Da_Ripper het volgende:
Showtek @ Brüno
Raver zal nooit meer hetzelfde zijn
quote:peep through the door
it seems as though the grass was much greener before
the dead life has been washed upon the sea shore
money and greed deluded what is truly pure
and yet our flesh keeps screeching out for more
now you're trapped
a hole in the ozone about to make the world collapse
pollution fills the air and minds with bullet twisted facts
midnight is now upon us people righteous laws are coming back
don't turn your head away cause you can't get away
your mind is lost because your spirit has been led astray
don't ever say you gave it all if you ain't gave it all
just fade it in the hazy purple twilight
no more time I tried to warn you all it's now approaching midnight
panic's in the air
some jumping out of buildings others on their knees in prayer
some cry out to the sky and yell they aren't quite prepared
you looked god in the face and said forgive me all he did was stare.
now you can run,
but where you gonna hide from all the power of the sun?
the cosmic reprecussions of what human kind has done
no understanding of the fullness everything is simply one
soon to be none again so that new life can come again
illusions rule the mind your soul is never gonna end
so don't pretend you gave it all if you ain't gave it all
so I bid farewell.
no more good times or bad times, no more heaven no more hell.
now brace yourself for impact it's a half hour to twelve
complete in total darkness empty space is where you're left to dwell.
and all you had to do was live today for your tomorrow
but now it's over and you're drowning deep inside your sorrow
you could've led but instead you confirmed and chose to follow
so once again I bid farewell
there's only seconds left you'd like to second guess
but through your foolish ways you've literally beckoned death
so just don't say you gave it all if you ain't gave it all
nicequote:
ciao!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:30 schreef Silaz het volgende:
Thx Koepert voor je tip. klink goed.
En voor de rest. AJETO. ik ga me een anderhalve week vertoeven in Mallorca![]()
gelukkig nam ik de moeite om helemaal tot het einde van je quote te lezen, anders had ik het niet gesnaptquote:
justem, dan is het nog een keer mee te nemenquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:06 schreef Sc0tTy het volgende:
Jaa ben veilig aan gekomen.
Ik heb al die prut meegenomen omdat ik hier niet op vakantie ben, m'n vader woont hier en ik woon hier dusch, ( wel elke dag op strand en elke nacht partyen heur) maar iig, ik kijk me met me broertje graag series en zoals vandaag is et kut weer dus dan is er nie veel te doen:)
quote:
jaaaaaah gek, #65 was echt topquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:10 schreef JortK het volgende:
En het betreffende topic: [Hardstyle #65] Showtek-Bash-Topique
quote:
Jammer dat dat zover weg is voor mijquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:13 schreef Sethje het volgende:
Euphoria 26 sept ook weer de moeite waard
Hardstyle 1
Technoboy
Wildstylez
Isaac
The Pitcher
D-Block & S-te-Fan
MC Villain
Hardstyle 2
Digital Punk
Profyler
Ran-D
Psyko Punkz
OMG OMG OMG!!!quote:“Analogue players in a digital world” is het vervolg op het nu al legendarische album “Today Is Tomorrow” uit 2007.
En dit nieuws komt nog wel op de bash showtek woensdag naar buiten..quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:15 schreef LeonH het volgende:
[..]
OMG OMG OMG!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Moest bijna m'n pizza weer uitkotsen na het lezen van dit stukje...
http://partyflock.nl/news/14341:Showtek_Analogue_players_in_a_digital_world.html
Wederom tenenkrommende vocals. Maarja, het blijft hun handelsmerk hè?quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:28 schreef poiuytr het volgende:
[..]
En dit nieuws komt nog wel op de bash showtek woensdag naar buiten..
Weinig vertrouwen in hun nieuwe album, dit is volgens mij een van hun nieuwe nummers:
Krijg er de tranen van in mijn ogen![]()
tering wat een baggerquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:28 schreef poiuytr het volgende:
[..]
En dit nieuws komt nog wel op de bash showtek woensdag naar buiten..
Weinig vertrouwen in hun nieuwe album, dit is volgens mij een van hun nieuwe nummers:
Krijg er de tranen van in mijn ogen![]()
Wat hoor ik? een HS-FOK!ker met n huis in Portugal .... hmmmmquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:06 schreef Sc0tTy het volgende:
... en ik woon hier dusch,
Showtek bashen is wel erg 2008 hoor!!!! Tegenwoordig maken ze vet goeie muziek want ze draaien zelfs in australie!!!!11quote:
en volle zalen zaal in de USquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:13 schreef mstx het volgende:
[..]
Showtek bashen is wel erg 2008 hoor!!!! Tegenwoordig maken ze vet goeie muziek want ze draaien zelfs in australie!!!!11![]()
Prachtig.quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:12 schreef Da_Ripper het volgende:
en op de bashdag nog n keer de vid van ST @ Brüno![]()
Showtek "trekt" volle zalen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:15 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
en volle zalen zaal in de US
los dat ze gaan![]()
Christus dat doet gewoon pijn IN mn hoofd.. om te lezen...quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:33 schreef poiuytr het volgende:
ShoWt3K Wi|| B3 F*cK|ng 0p Y0uR M|nD!!!!![]()
![]()
G0 s44|t3K |t"S Y0uR P4rTy, W3 k33p|nG r0Ck|nG T|ll Th3 B*TcH3s g3tt|nG N4utY..![]()
![]()
P4rTY l0V3R!!!! P4rTY l0V3R!!!! P4rTY l0V3R!!!! P4rTY l0V3R!!!! P4rTY l0V3R!!!!![]()
![]()
w3 l|v3 f0r Th3 mUs\c!!!![]()
![]()
Krijg er maar geen genoegen van
zeker een dikke vette optie, heerlijke lijnquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:13 schreef Sethje het volgende:
Euphoria 26 sept ook weer de moeite waard
Hardstyle 1
Technoboy
Wildstylez
Isaac
The Pitcher
D-Block & S-te-Fan
MC Villain
Hardstyle 2
Digital Punk
Profyler
Ran-D
Psyko Punkz
dat album is alles behalve legendarisch, maar ze waren wel de eerste...quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:15 schreef LeonH het volgende:
[..]
OMG OMG OMG!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Moest bijna m'n pizza weer uitkotsen na het lezen van dit stukje...
http://partyflock.nl/news/14341:Showtek_Analogue_players_in_a_digital_world.html
hier heb je vast iets meer dan 5 minuten over gedaanquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:33 schreef poiuytr het volgende:
ShoWt3K Wi|| B3 F*cK|ng 0p Y0uR M|nD!!!!![]()
![]()
G0 s44|t3K |t"S Y0uR P4rTy, W3 k33p|nG r0Ck|nG T|ll Th3 B*TcH3s g3tt|nG N4utY..![]()
![]()
P4rTY l0V3R!!!! P4rTY l0V3R!!!! P4rTY l0V3R!!!! P4rTY l0V3R!!!! P4rTY l0V3R!!!!![]()
![]()
w3 l|v3 f0r Th3 mUs\c!!!![]()
![]()
Krijg er maar geen genoegen van
Die vond ik ook altijd leuk. Kreeg je ook nog vaker inkijk in de studio'squote:Op donderdag 23 juli 2009 13:14 schreef poiuytr het volgende:
Mis trouwens de laatste tijd die leuke interviews van Q-dance met bepaalde Dj's wel hoor.
Vond altijd wel leuk om kijkje achter de schermen te krijgen. Tegenwoordig doet bijna elk Dj alles via zijn eigen Youtube kanaaltje.
Vorig jaar stonden er elke maand wel een paar interviews op de site van Q-dance!
quote:01-The R3bels - TBA
02-Psyko Punkz - The Capital Of Harder Styles
03-ID
04-Coone Vs. Deepack - Mayday Dream (Original Mix)
05-Vyolet - Burning
06-Tat & Zat - Skeleton
07-DJ Isaac - The Sound Of The Underground (Original Mix)
08-R3zonance - Weapon (The R3bels & Zatox Mix)
09-Vyolet - Virtuality
10-The Beholder & Max Enforcer - The Preacher (Original Mix)
11-Digital Punk & Profyler - Dark Symphony
12-The Pitcher Ft. DV8 - Shine
13-Noisecontrollers - Attack Again
goede kwaliteit setjes van Defqon? pm bitte ik zie alleen maar 96 kbps troepquote:Op donderdag 23 juli 2009 19:05 schreef ReMcOrE het volgende:
ff die goede kwaliteit (+ nieuwe) setjes van Defqon.1 downlenen nu
en gelukkig ook een kneiter van een setquote:Op donderdag 23 juli 2009 19:59 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Die van Psyko Punkz is gewoon goeie kwaliteit hoor..
Hardstyle valt ook onder de verzamelnaam "house".quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:07 schreef ReMcOrE het volgende:
review van de Hard Bass 2009 DVD door onze PA87: DVD: Hard Bass 2009
wel jammer dat hij het een houseparty noemt
maar denk dat house hele andere associaties oproept bij mensen, vergeleken met hardstyle...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:37 schreef mstx het volgende:
[..]
Hardstyle valt ook onder de verzamelnaam "house".
Ik vind dit echt wel een heerlijke track hoor, keer wat trance achtig middenstuk en dan komt ie er heerlijk inquote:
K heb t zelfde... Mening over t nummer, en ergernissen om YT..quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:00 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Ik vind dit echt wel een heerlijke track hoor, keer wat trance achtig middenstuk en dan komt ie er heerlijk in
Meestal ben ik bij hardstyle nummers naar eerste keer niet verkocht maar ik vind deze wel heel erg lekker hoor
Hoe verander ik trouwens die opties op het forum, als ik op een link van YouTube druk dan switch die altijd over of hij laadt hem in dit topic en als ik dan iets wil lezen valt ie weg. Super irritant![]()
Het valt gewoon onder house, dat sommige mensen nou zo dom zijn als het achtereind van een varken kan de reviewer niks aan doenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar denk dat house hele andere associaties oproept bij mensen, vergeleken met hardstyle...
Mwoah, ben normaal erg te spreken over Noisecontrollers maar ik word niet echt warm van deze track...quote:
Heeft iemand een vergrootglas voor mij?quote:
quote:
Was ik ook nog vergeten hier bij te melden.quote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:12 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Was ik ook nog vergeten hier bij te melden.
Wat gaat dit inhouden? De jongens die hier hele tijd Twitters volgen van bepaalde dj's zeiden wel vaak dat HH in de studio zat tracks te maken dus we zullen op Q-base wel weer wat leuks gaan zien!
Ik ben iig benieuwd.
Wat mis je?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:49 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Die line-up ziet er incompleet uit..
hier welquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:59 schreef T_Killer het volgende:
Weet niet of dit al bekend was:: http://www.youtube.com/user/Stanley3x000
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:57 schreef Koepert het volgende:
[..]
Godsgruwelijketering! Wat ben ik blij dat ik n ticket heb![]()
allemaal x2quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:40 schreef 16meter het volgende:
Jammer van Stephanie en Brennan Heart op de Open Air. Maar op Q-base genoeg mogelijkheden om daaraan te ontsnappen.![]()
+ geen Showtek
Zany, B-Front en Noisecontrollers achtereenvolgens in de Hangar aiaiaiaiaiii
alleen HHZ toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |