Iedereen die aan deze post voldoet of denkt te gaan doen, gelieve dit topic te verlaten.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:33 schreef seto het volgende:
'fagboat' post schoen die geen sneaker is (zo'n van bommel ding of iets wat erop lijkt)
krijgt geen reacties of negatieve
fagboat komt terug door te zeggen dat iedereen hier in clownsschoenen loopt en dat hij liever wat simpels heeft
Ow ja, je hoeft niet meer per se nikes aan.quote:Op zondag 28 juni 2009 20:30 schreef thaWarhead het volgende:
Nee man, serieus. Nu ik vrijheid van schoen en t-shirt keuze op mn werk heb ben ik mn collectie een stuk meer gaan waarderen. Al loopt er nu al bijna elke dag iemand langs met die Janoski's en die zijn echt erg nice. Verder hoef ik he-le-maal niks.
Lekker belangrijk.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:14 schreef SinjiOnO het volgende:
Whaha nee, ik heb teveel SUpra's daarvoor
Gast, iedereen is ooit begonnen met een kleine collectie.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:22 schreef SinjiOnO het volgende:
Als ik denk dat ik een waardige collectie heb met wat grails, dan maybe. Ik voel me zo klein als ik naar al die zieke collecties kijk op Lacebag, phuuhh.
Vind ik wel. Wat vind jij bijzonder dan? Naast sportfreak dan.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:32 schreef seto het volgende:
Die collecties die je post zijn echt totaal niet speciaal Sinji.
waarom blijf je ontwijken?quote:Op zondag 28 juni 2009 23:40 schreef SinjiOnO het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben nu heel benieuwd naar die van jou Seto.
Whehehe... neverending story hiero...quote:Op zondag 28 juni 2009 22:12 schreef SinjiOnO het volgende:
. Weet niet precies hoeveel sneakers ik heb, maar iig meer dan mijn meisje. Laatst nog een discussie over gehad..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
[ afbeelding ]
quote:
Hahaha, fuck U blix....quote:Op zondag 28 juni 2009 23:30 schreef feelsgoodman het volgende:
mooie hg's, bro. prachtig dat groen met een subtiel tintje oranje. subliem.
Echt fucking nice.... Silkie and Gomes waren stukken beter.quote:
Draag alles, slaapkamer in de schoenendozen!quote:Op maandag 29 juni 2009 21:07 schreef nout72 het volgende:
Vraagje.
Dragen jullie die sneakers nou ook of is het louter een verzamelobject?
(Ongedragen, maagdelijk in de originele doos is later meer waard?)
Enne...waar laten jullie al die schoenen?
quote:Op maandag 29 juni 2009 21:18 schreef Electric_Wizard het volgende:
ik draag alles, ik laat het op m'n slaapkamer
Maar ik heb er ook nog niet zo veel.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:18 schreef Electric_Wizard het volgende:
ik draag alles, ik laat het op m'n gang
Juist. Heb zelf een paar paartjes die ik niet draag. Waaronder Lights waar ik Kempi op zag lopen in de clip van 'Mijn Hossel'. Kempi Nikesquote:Op maandag 29 juni 2009 21:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Draag alles, slaapkamer in de schoenendozen!
En sneakers zijn ongedragen + originele doos later meer waard ja, maar fuck it, schoenen moet je dragen.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Juist. Heb zelf een paar paartjes die ik niet draag. Waaronder Lights waar ik Kempi op zag lopen in de clip van 'Mijn Hossel'. Kempi Nikes![]()
Kempi
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Geen idee, ik kreeg hem via caliroots~!
quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:18 schreef Stansfield het volgende:
Ik zoek nog steeds sneakers in deze kleur:
[ afbeelding ]
Die heb ik al maar begeven het nu echt en ik zoek wat adidasjes of puma's in dezelfde kleur. Iemand enig idee?
do want..quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:11 schreef Electric_Wizard het volgende:
Vandaag onverwachte meetup, dus 2 verschillende wivahs op 1 dag :p
[ afbeelding ]
I <3 my Fret Clicks...
Hihi, die van mij komt er ook aan. Hardste colorway van de Trainer 3 imo. Tantoefris swaaaquote:
Zo lelijk vink ze niequote:
alleen omdat jullie geen geld hebben voor echte lacostes...quote:
Truequote:Op donderdag 2 juli 2009 21:49 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
alleen omdat jullie geen geld hebben voor echte lacostes...
quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:49 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
alleen omdat jullie geen geld hebben voor echte lacostes...
Die ook.quote:
Als je al schoenen jat, jat dan tenminste twee dezelfde...quote:
Klein winkeltje in Groningen...geen idee hoe die winkel heet. Nu waarschijnlijk ook niet meer te krijgen daar, want er waren toen nog maar 2 paar en ze kregen geen nieuwe meer binnen. Zie er ook nooit iemand mee lopen, dus dat is wel relaxed (misschien ook wel omdat veel mensen ze lelijk vindenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 02:00 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Gaaf waar heb je die gehaald?
lacoste = failquote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:22 schreef Vieske het volgende:
[..]
Klein winkeltje in Groningen...geen idee hoe die winkel heet. Nu waarschijnlijk ook niet meer te krijgen daar, want er waren toen nog maar 2 paar en ze kregen geen nieuwe meer binnen. Zie er ook nooit iemand mee lopen, dus dat is wel relaxed (misschien ook wel omdat veel mensen ze lelijk vinden)
Broek erover, jeweet. Maar er zit ook een kniplijntje in.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:25 schreef Electric_Wizard het volgende:
Ben heel erg benieuwd hoe die Dennis Busenitz aan de voet staat met die tong...
Haha, wat vet...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:55 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Broek erover, jeweet. Maar er zit ook een kniplijntje in.
[ afbeelding ]
kan je ook een paartje voor mij reserveren en ophalen?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:16 schreef Electric_Wizard het volgende:
[..]
Haha, wat vet...
Heb een paartje Taka Hayashi mids veilig gesteld @ Frisco
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mocht je willen, Hideout vraagt minstens 300 pond voor FBT's.quote:Op zondag 12 juli 2009 01:43 schreef seto het volgende:
fuck dat, daar koop je bijna retail visvims voor
in japan zag ik ze in sommige winkels voor 240 retail liggenquote:Op zondag 12 juli 2009 03:13 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Mocht je willen, Hideout vraagt minstens 300 pond voor FBT's.
jammer van de kleurquote:Op zondag 12 juli 2009 03:20 schreef SinjiOnO het volgende:
Btw, hier is een FBT maatje US11 voor 150, koopje:
[ link | afbeelding ]
Kazuki Kuraishiquote:
Waar heb je die gekocht enne, wat is dan precies weinig?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:25 schreef Stansfield het volgende:
Net 2 paartjes voor weinig gekocht:
Adidas court star. Lekkere frisse zomerschoentjes
[ afbeelding ]
Die groenequote:Op donderdag 16 juli 2009 21:03 schreef Sala-adin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze dus hebben mij 300 euwtjes gekost. 2 paar in 1 doos.
Ik ga ze niet eens dragen want wil ze fresh mogelijk houden
Ze zijn nice, maar duurquote:Op donderdag 16 juli 2009 21:03 schreef Sala-adin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze dus hebben mij 300 euwtjes gekost. 2 paar in 1 doos.
Ik ga ze niet eens dragen want wil ze fresh mogelijk houden
148 incl. shipping om precies te zijn.quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:37 schreef DubzOne het volgende:
Dope J's, maar 300 euro is overpriced... met een beetje zoeken had je ze voor een stuk minder cash kunnen scoren
Zat alleen even te klagen dat ik opeens niets meer van hem hoorde, ook al had hij me wel toegezegd dat hij me nog even een tracking number zou sturen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:53 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Wat zat je dan de hele tijd te janken man? En waarom kom je nooit meer hoi zeggen op zondag?
Wat voor jeans is dat?quote:Op zondag 19 juli 2009 22:08 schreef thaWarhead het volgende:
Dat bedoelde ik ook.
WIVAH's van de afgelopen 2 dagen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je maat erbij vermelden kan handig zijn. En het feit dat er maar 150 paar bestaan, maakt je zoektocht wellicht nog lastiger. (btw, het zijn Proper x Asics GT-II)quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:58 schreef Bryan181 het volgende:
Beste sneakervrienden, kunnen jullie mij aan deze asics helpen? Thanks!
[ afbeelding ]
Haha o handig inderdaad, maat heb ik geen idee van (denk overigens 43). Ben onbekend op sneakergebied.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:11 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Je maat erbij vermelden kan handig zijn. En het feit dat er maar 150 paar bestaan, maakt je zoektocht wellicht nog lastiger. (btw, het zijn Proper x Asics GT-II)
Dat klopt ja, ik heb ze in NY zelf gekocht en omdat ik nog even kletste met de eigenaar en em zijn favoriete koeken (stroopwafels) beloofde op te sturen gaf ie me een korting.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:05 schreef De Wouzeraar het volgende:
Kwamen die laatst niet ergens langs voor 300?
Ik ga maar eens even wachten tot de Nike spring collectie uitkomt. Die beige Lows zijn mooi.
Thnx!quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:14 schreef sjimz het volgende:
Waren ook voor die prijs ongeveer online te krijgen.
Wel dope aankoop hoor
edit-knop FTW!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:45 schreef Bryan181 het volgende:
Ik vind een keer mooie, zijn ze nergens te vinden. Waar kopen jullie je Asics Gel Lyte of Asics GT-II?
Gekeken, maar erg weinig Gel Lyte of GTquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:05 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
edit-knop FTW!
Heb je al gekeken in de OP?
Ik ben de beroerste niet, dus check bij onze vrinden van Dings (werockyoursocks.com).quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:14 schreef Bryan181 het volgende:
[..]
Gekeken, maar erg weinig Gel Lyte of GT
Dan heb je niet goed gekeken in de OP, want daar stond werockyoursocks gewoon in.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:04 schreef Bryan181 het volgende:
Ebay had ik idd gekeken, maar ik ben nog niet kapot van de kleuren. Ook niet van die site, maar thnx iig
Ik heb die sites allemaal bekeken hoor, maar ik vind de kleuren niet fantastisch. Ik vind eigenlijk alleen die limited edition ofzo die ik heb gepost echt mooi.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:10 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed gekeken in de OP, want daar stond werockyoursocks gewoon in.
Limiteds zijn nep. Over een paar jaar wordt het moeilijker om een "general release" te vinden terwijl je een limited editions voor een resell prijs kan vinden.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:15 schreef Bryan181 het volgende:
[..]
Ik heb die sites allemaal bekeken hoor, maar ik vind de kleuren niet fantastisch. Ik vind eigenlijk alleen die limited edition ofzo die ik heb gepost echt mooi.
Het kan er mee door, maar niet mooi genoeg:p Die limiteds die ik had gepost zijn wel echt mooi vind ikquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:26 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Limiteds zijn nep. Over een paar jaar wordt het moeilijker om een "general release" te vinden terwijl je een limited editions voor een resell prijs kan vinden.
Ik vind deze niet onaardig, geen poespas, twee/drie basiskleuren.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:24 schreef Noax het volgende:
Mijn nieuwste aanwinst:
[ afbeelding ]
2 paar in doos 180 euro.
Waar ga je deze kopen?quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:23 schreef loqdawq het volgende:
[ afbeelding ]
ff bestellen 1 deze dagen ze zijn lauww
Heb je ze bij Patta gehaald?quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:35 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Wtf daar heb ik vorige week 300 euries voor betaald
Waar heb je ze gekocht?
Gast, dat zijn toch geen sneakers meer???quote:Jullie weten zeker niet deze te vinden? Ze zijn van Dsquared
Ik zou niet weten hoe je het dan zou moeten noemen. En al die tips heb ik helaas al (zonder succes) gedaan. Ze zijn van de nieuwste wintercollectiequote:Op donderdag 23 juli 2009 22:20 schreef Fusebox het volgende:
[..]
Gast, dat zijn toch geen sneakers meer???
Een paar gratis tips:
A. Probeer achter de naam van het model te komen
B. Probeer in een schoenenzaak van hetzelfde merk een paar om te zien welke maat je hebt
C. Zoek net zolang via google tot je ze ergens in jouw maat voor een goede prijs gevonden hebt
And remember: Internet zoekmachines zijn je vriend, je moet er alleen soms wat moeite voor doen.
Gewoon D2 invullen in Google en zoeken, zoeken, zoeken.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:50 schreef Bryan181 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe je het dan zou moeten noemen. En al die tips heb ik helaas al (zonder succes) gedaan. Ze zijn van de nieuwste wintercollectie
wat een pauper schoenen zeg.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:08 schreef Bryan181 het volgende:
Jullie weten zeker niet deze te vinden? Ze zijn van Dsquared
[ afbeelding ]
Heel erg nicequote:Op donderdag 23 juli 2009 22:08 schreef Bryan181 het volgende:
Jullie weten zeker niet deze te vinden? Ze zijn van Dsquared
[ afbeelding ]
Ik heb ze niet online gekocht maar toen ik in Amerika zelf was, dat zal het verschil maken.quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:35 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Wtf daar heb ik vorige week 300 euries voor betaald
Waar heb je ze gekocht?
Mjah ze gaan best hard volgens mij! Had ze in Den Bosch gezien bij de Britain, maar daar hadden ze 'm ook niet meer in mijn maat. Andere winkels hadden ze 'm niet...Britain in Eindhoven had ze ook al niet meer, gelukkig bij de Front Runner wel. Ik had ze gezien en MOEST ze gewoon hebbenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:10 schreef Grimbert het volgende:
[..]
vet!![]()
Deze kwam ik laatst ergens tegen maar waren niet in mijn maat
Wat is een leuk prijsje voor die ZX-jes?!quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:18 schreef Fusebox het volgende:
[ afbeelding ]
Deze ZX 700's zojuist besteld voor een leuk prijsje.
En vanwege de gunstige dollarkoers en de grote keus onderstaande Creative's ontvangen uit L.A.
[ afbeelding ]
Vast voorbereiden op het najaar met donkere schoenen
57,- Euro inclusief verzendkosten bij SNS (zweden)quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:36 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Wat is een leuk prijsje voor die ZX-jes?!
280 euro als het goed is. Ik hoop dat ik ze ergens kan vinden.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:12 schreef JaapTrekhaak het volgende:
[..]
Heel erg nice. Ze zullen ongetwijfeld heel erg prijzig zijn, maar ik denk dat ik hier wel een flinke smak geld voor over heb. Laat je het weten als je ze in een shop gevonden hebt?!
Hij heeft wel gelijk.quote:
Haha hou op man. Kijk jij nog even een pagina terug naar die gedrochten die je hebt gepost en vertel mij dan of je van mening ben veranderd. Mocht dat niet het geval zijn dan praat ik niet langer met je.quote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:17 schreef Bryan181 het volgende:
[..]
Haha hou op man. Kijk jij nog even een pagina terug naar die gedrochten die je hebt gepost en vertel mij dan of je van mening ben veranderd. Mocht dat niet het geval zijn dan praat ik niet langer met je.
Ik probeer via ebay maar die verkoper wil hem niet buiten de US shippen!!! Staan er ook nietzoveel op ofzo dus als iemand een idee heeft?quote:
Hmmm... opzich wel een aardige prijs. Retail is/was 85. Vind het wel dope kicksquote:Op vrijdag 24 juli 2009 06:18 schreef Fusebox het volgende:
[..]
57,- Euro inclusief verzendkosten bij SNS (zweden)
Ik heb ze hier nog een paartje liggen die ik niet meer draag.. Interesse? Weinig gedragen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:10 schreef loqdawq het volgende:
[..]
Ik probeer via ebay maar die verkoper wil hem niet buiten de US shippen!!! Staan er ook nietzoveel op ofzo dus als iemand een idee heeft?
Nike dunk Mid Pro dus, lichtblauw zwart us 11
Kan je fototje sturen of hier online zetten? Zeker interesse.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:40 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Ik heb ze hier nog een paartje liggen die ik niet meer draag.. Interesse? Ligt gedragen.
Idem!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:00 schreef loqdawq het volgende:
geyl, pm!
Ik heb op het moment maar twee operationele fietsen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:03 schreef thaWarhead het volgende:
Verkoop dan een fiets man.
Beter schiet Caliroots op met het inpakken van mn schoenen. Juli wel weer een knalmaand geweest trouwens, 8 paar...
Op t plaatje is het ook al een grafkleurquote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:03 schreef Valyx het volgende:
Vraag me af of deze kleur er in het echt een beetje goed uitziet.
[ afbeelding ]
Zo lijken ze me best ok, maarja dalijk is het zo'n grafkleur![]()
Ja, true to size. Hetzelfde als je Skytops. Mandela vertelt de waarheid, originals zijn baas:quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:27 schreef stijn_ het volgende:
SinjiOno, Die Clae Thompsons, zijn die een beetje true to size?
Waar heb je die 8 paar gekocht?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:03 schreef thaWarhead het volgende:
Verkoop dan een fiets man.
Beter schiet Caliroots op met het inpakken van mn schoenen. Juli wel weer een knalmaand geweest trouwens, 8 paar...
Niet iedereen koopt via het internet.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:56 schreef Noax het volgende:
[..]
Waar heb je die 8 paar gekocht?
Nooit problemen met de douane gehad?
Met acht paar had ik dat niet verwacht, vandaar...quote:Op zondag 26 juli 2009 08:06 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Niet iedereen koopt via het internet.
Hihi. Wel een vriendelijke prijs Blix.quote:Op zondag 19 juli 2009 02:06 schreef feelsgoodman het volgende:
Fuck no. FLOM's staan al wel op eBay. God, wat zijn die lelijk zeg.
Gruwelijkquote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:05 schreef SinjiOnO het volgende:
[..]
Ja, true to size. Hetzelfde als je Skytops. Mandela vertelt de waarheid, originals zijn baas:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goede pickups. Waar heb je die superstars gekocht?quote:Op zondag 26 juli 2009 20:49 schreef Fusebox het volgende:
Dit weekend gescoord:
ZX 800
[ afbeelding ]
Superstar 1970's ERA pack - 1970's Vintage
[ afbeelding ]
Ik vind die ZX 800 keihardquote:Op zondag 26 juli 2009 20:49 schreef Fusebox het volgende:
Dit weekend gescoord:
ZX 800
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heeij, die ZX heb ik ook. Ben alleen niet zo'n fan van de 800. Meer van de 700.quote:Op zondag 26 juli 2009 20:49 schreef Fusebox het volgende:
Dit weekend gescoord:
ZX 800
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
True that!quote:Op zondag 26 juli 2009 23:17 schreef feelsgoodman het volgende:
Met Superstars kan het nooit fout gaan.
Check je PMquote:Op zondag 26 juli 2009 23:16 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Goede pickups. Waar heb je die superstars gekocht?
Same here maar voor 45,- euro kon ik deze niet laten liggen.quote:Op maandag 27 juli 2009 00:34 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Heeij, die ZX heb ik ook. Ben alleen niet zo'n fan van de 800. Meer van de 700.
waar als ik vragen mag?quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:50 schreef thaWarhead het volgende:
Of in NL gewoon voor 230.
En Feelsgoodman moet niet tof doen, hij heeft ze nog steeds niet binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |