Wat is een leuk prijsje voor die ZX-jes?!quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:18 schreef Fusebox het volgende:
[ afbeelding ]
Deze ZX 700's zojuist besteld voor een leuk prijsje.
En vanwege de gunstige dollarkoers en de grote keus onderstaande Creative's ontvangen uit L.A.
[ afbeelding ]
Vast voorbereiden op het najaar met donkere schoenen
57,- Euro inclusief verzendkosten bij SNS (zweden)quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:36 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Wat is een leuk prijsje voor die ZX-jes?!
280 euro als het goed is. Ik hoop dat ik ze ergens kan vinden.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:12 schreef JaapTrekhaak het volgende:
[..]
Heel erg nice. Ze zullen ongetwijfeld heel erg prijzig zijn, maar ik denk dat ik hier wel een flinke smak geld voor over heb. Laat je het weten als je ze in een shop gevonden hebt?!
Hij heeft wel gelijk.quote:
Haha hou op man. Kijk jij nog even een pagina terug naar die gedrochten die je hebt gepost en vertel mij dan of je van mening ben veranderd. Mocht dat niet het geval zijn dan praat ik niet langer met je.quote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:17 schreef Bryan181 het volgende:
[..]
Haha hou op man. Kijk jij nog even een pagina terug naar die gedrochten die je hebt gepost en vertel mij dan of je van mening ben veranderd. Mocht dat niet het geval zijn dan praat ik niet langer met je.
Ik probeer via ebay maar die verkoper wil hem niet buiten de US shippen!!! Staan er ook nietzoveel op ofzo dus als iemand een idee heeft?quote:
Hmmm... opzich wel een aardige prijs. Retail is/was 85. Vind het wel dope kicksquote:Op vrijdag 24 juli 2009 06:18 schreef Fusebox het volgende:
[..]
57,- Euro inclusief verzendkosten bij SNS (zweden)
Ik heb ze hier nog een paartje liggen die ik niet meer draag.. Interesse? Weinig gedragen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:10 schreef loqdawq het volgende:
[..]
Ik probeer via ebay maar die verkoper wil hem niet buiten de US shippen!!! Staan er ook nietzoveel op ofzo dus als iemand een idee heeft?
Nike dunk Mid Pro dus, lichtblauw zwart us 11
Kan je fototje sturen of hier online zetten? Zeker interesse.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:40 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Ik heb ze hier nog een paartje liggen die ik niet meer draag.. Interesse? Ligt gedragen.
Idem!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:00 schreef loqdawq het volgende:
geyl, pm!
Ik heb op het moment maar twee operationele fietsen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:03 schreef thaWarhead het volgende:
Verkoop dan een fiets man.
Beter schiet Caliroots op met het inpakken van mn schoenen. Juli wel weer een knalmaand geweest trouwens, 8 paar...
Op t plaatje is het ook al een grafkleurquote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:03 schreef Valyx het volgende:
Vraag me af of deze kleur er in het echt een beetje goed uitziet.
[ afbeelding ]
Zo lijken ze me best ok, maarja dalijk is het zo'n grafkleur![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |