Gast, dat zijn toch geen sneakers meer???quote:Jullie weten zeker niet deze te vinden? Ze zijn van Dsquared
Ik zou niet weten hoe je het dan zou moeten noemen. En al die tips heb ik helaas al (zonder succes) gedaan. Ze zijn van de nieuwste wintercollectiequote:Op donderdag 23 juli 2009 22:20 schreef Fusebox het volgende:
[..]
Gast, dat zijn toch geen sneakers meer???
Een paar gratis tips:
A. Probeer achter de naam van het model te komen
B. Probeer in een schoenenzaak van hetzelfde merk een paar om te zien welke maat je hebt
C. Zoek net zolang via google tot je ze ergens in jouw maat voor een goede prijs gevonden hebt
And remember: Internet zoekmachines zijn je vriend, je moet er alleen soms wat moeite voor doen.
Gewoon D2 invullen in Google en zoeken, zoeken, zoeken.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:50 schreef Bryan181 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe je het dan zou moeten noemen. En al die tips heb ik helaas al (zonder succes) gedaan. Ze zijn van de nieuwste wintercollectie
wat een pauper schoenen zeg.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:08 schreef Bryan181 het volgende:
Jullie weten zeker niet deze te vinden? Ze zijn van Dsquared
[ afbeelding ]
Heel erg nicequote:Op donderdag 23 juli 2009 22:08 schreef Bryan181 het volgende:
Jullie weten zeker niet deze te vinden? Ze zijn van Dsquared
[ afbeelding ]
Ik heb ze niet online gekocht maar toen ik in Amerika zelf was, dat zal het verschil maken.quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:35 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Wtf daar heb ik vorige week 300 euries voor betaald
Waar heb je ze gekocht?
Mjah ze gaan best hard volgens mij! Had ze in Den Bosch gezien bij de Britain, maar daar hadden ze 'm ook niet meer in mijn maat. Andere winkels hadden ze 'm niet...Britain in Eindhoven had ze ook al niet meer, gelukkig bij de Front Runner wel. Ik had ze gezien en MOEST ze gewoon hebbenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:10 schreef Grimbert het volgende:
[..]
vet!![]()
Deze kwam ik laatst ergens tegen maar waren niet in mijn maat
Wat is een leuk prijsje voor die ZX-jes?!quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:18 schreef Fusebox het volgende:
[ afbeelding ]
Deze ZX 700's zojuist besteld voor een leuk prijsje.
En vanwege de gunstige dollarkoers en de grote keus onderstaande Creative's ontvangen uit L.A.
[ afbeelding ]
Vast voorbereiden op het najaar met donkere schoenen
57,- Euro inclusief verzendkosten bij SNS (zweden)quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:36 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Wat is een leuk prijsje voor die ZX-jes?!
280 euro als het goed is. Ik hoop dat ik ze ergens kan vinden.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:12 schreef JaapTrekhaak het volgende:
[..]
Heel erg nice. Ze zullen ongetwijfeld heel erg prijzig zijn, maar ik denk dat ik hier wel een flinke smak geld voor over heb. Laat je het weten als je ze in een shop gevonden hebt?!
Hij heeft wel gelijk.quote:
Haha hou op man. Kijk jij nog even een pagina terug naar die gedrochten die je hebt gepost en vertel mij dan of je van mening ben veranderd. Mocht dat niet het geval zijn dan praat ik niet langer met je.quote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:17 schreef Bryan181 het volgende:
[..]
Haha hou op man. Kijk jij nog even een pagina terug naar die gedrochten die je hebt gepost en vertel mij dan of je van mening ben veranderd. Mocht dat niet het geval zijn dan praat ik niet langer met je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |