Dan heb je niet goed gekeken in de OP, want daar stond werockyoursocks gewoon in.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:04 schreef Bryan181 het volgende:
Ebay had ik idd gekeken, maar ik ben nog niet kapot van de kleuren. Ook niet van die site, maar thnx iig
Ik heb die sites allemaal bekeken hoor, maar ik vind de kleuren niet fantastisch. Ik vind eigenlijk alleen die limited edition ofzo die ik heb gepost echt mooi.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:10 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed gekeken in de OP, want daar stond werockyoursocks gewoon in.
Limiteds zijn nep. Over een paar jaar wordt het moeilijker om een "general release" te vinden terwijl je een limited editions voor een resell prijs kan vinden.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:15 schreef Bryan181 het volgende:
[..]
Ik heb die sites allemaal bekeken hoor, maar ik vind de kleuren niet fantastisch. Ik vind eigenlijk alleen die limited edition ofzo die ik heb gepost echt mooi.
Het kan er mee door, maar niet mooi genoeg:p Die limiteds die ik had gepost zijn wel echt mooi vind ikquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:26 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Limiteds zijn nep. Over een paar jaar wordt het moeilijker om een "general release" te vinden terwijl je een limited editions voor een resell prijs kan vinden.
Ik vind deze niet onaardig, geen poespas, twee/drie basiskleuren.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:24 schreef Noax het volgende:
Mijn nieuwste aanwinst:
[ afbeelding ]
2 paar in doos 180 euro.
Waar ga je deze kopen?quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:23 schreef loqdawq het volgende:
[ afbeelding ]
ff bestellen 1 deze dagen ze zijn lauww
Heb je ze bij Patta gehaald?quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:35 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Wtf daar heb ik vorige week 300 euries voor betaald
Waar heb je ze gekocht?
Gast, dat zijn toch geen sneakers meer???quote:Jullie weten zeker niet deze te vinden? Ze zijn van Dsquared
Ik zou niet weten hoe je het dan zou moeten noemen. En al die tips heb ik helaas al (zonder succes) gedaan. Ze zijn van de nieuwste wintercollectiequote:Op donderdag 23 juli 2009 22:20 schreef Fusebox het volgende:
[..]
Gast, dat zijn toch geen sneakers meer???
Een paar gratis tips:
A. Probeer achter de naam van het model te komen
B. Probeer in een schoenenzaak van hetzelfde merk een paar om te zien welke maat je hebt
C. Zoek net zolang via google tot je ze ergens in jouw maat voor een goede prijs gevonden hebt
And remember: Internet zoekmachines zijn je vriend, je moet er alleen soms wat moeite voor doen.
Gewoon D2 invullen in Google en zoeken, zoeken, zoeken.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:50 schreef Bryan181 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe je het dan zou moeten noemen. En al die tips heb ik helaas al (zonder succes) gedaan. Ze zijn van de nieuwste wintercollectie
wat een pauper schoenen zeg.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:08 schreef Bryan181 het volgende:
Jullie weten zeker niet deze te vinden? Ze zijn van Dsquared
[ afbeelding ]
Heel erg nicequote:Op donderdag 23 juli 2009 22:08 schreef Bryan181 het volgende:
Jullie weten zeker niet deze te vinden? Ze zijn van Dsquared
[ afbeelding ]
Ik heb ze niet online gekocht maar toen ik in Amerika zelf was, dat zal het verschil maken.quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:35 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Wtf daar heb ik vorige week 300 euries voor betaald
Waar heb je ze gekocht?
Mjah ze gaan best hard volgens mij! Had ze in Den Bosch gezien bij de Britain, maar daar hadden ze 'm ook niet meer in mijn maat. Andere winkels hadden ze 'm niet...Britain in Eindhoven had ze ook al niet meer, gelukkig bij de Front Runner wel. Ik had ze gezien en MOEST ze gewoon hebbenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:10 schreef Grimbert het volgende:
[..]
vet!![]()
Deze kwam ik laatst ergens tegen maar waren niet in mijn maat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |