Alleen maar je collectiepic durven te droppen als je je grails hebt. Dus bang om nu uitgelachen te worden of het echt alleen maar voor de eprops te doen.
Ik denk het wel, ben ik dan een poser? Noohhhhhhhhh!
Maar even serieus, de meesten droppen hun collectie toch om hun trots te laten zien? Dus ben je niet per definitie aan het "posen" als je die collectiepics laat zien?
Ik ben zelf nog helemaal niet zo lang bezig met sneakers, wil wel eerst wat moois opbouwen inderdaad. Ik kijk echt met respect naar sommige collecties, zoals die van Etownjr, deff etc.
I'm trying to figure out why kamikaze pilots wore helmets
Mijn schoenen zijn niet speciaal genoeg voor een Lacebag collectiepic, thats all. Meer dan de helft van mijn schoenen zijn koopjes die keihard gebeat worden . Ik wil heel graag retro Jordans, Viotechs, Supreme Blazers etc hebben, maar dat vergt tijd en geld, ik hoop dat het later komt. Want dan kan ik posen op het forum .
Feelsgood, collectie is niet van mij . Is een van die waardige collectieposts van Lacebag. De grote Sepatufresh letters waren niet duidelijk genoeg blijkbaar .... . . . . . . . . . . . . . . . . .