Wat voor jeans is dat?quote:Op zondag 19 juli 2009 22:08 schreef thaWarhead het volgende:
Dat bedoelde ik ook.
WIVAH's van de afgelopen 2 dagen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je maat erbij vermelden kan handig zijn. En het feit dat er maar 150 paar bestaan, maakt je zoektocht wellicht nog lastiger. (btw, het zijn Proper x Asics GT-II)quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:58 schreef Bryan181 het volgende:
Beste sneakervrienden, kunnen jullie mij aan deze asics helpen? Thanks!
[ afbeelding ]
Haha o handig inderdaad, maat heb ik geen idee van (denk overigens 43). Ben onbekend op sneakergebied.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:11 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Je maat erbij vermelden kan handig zijn. En het feit dat er maar 150 paar bestaan, maakt je zoektocht wellicht nog lastiger. (btw, het zijn Proper x Asics GT-II)
Dat klopt ja, ik heb ze in NY zelf gekocht en omdat ik nog even kletste met de eigenaar en em zijn favoriete koeken (stroopwafels) beloofde op te sturen gaf ie me een korting.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:05 schreef De Wouzeraar het volgende:
Kwamen die laatst niet ergens langs voor 300?
Ik ga maar eens even wachten tot de Nike spring collectie uitkomt. Die beige Lows zijn mooi.
Thnx!quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:14 schreef sjimz het volgende:
Waren ook voor die prijs ongeveer online te krijgen.
Wel dope aankoop hoor
edit-knop FTW!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:45 schreef Bryan181 het volgende:
Ik vind een keer mooie, zijn ze nergens te vinden. Waar kopen jullie je Asics Gel Lyte of Asics GT-II?
Gekeken, maar erg weinig Gel Lyte of GTquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:05 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
edit-knop FTW!
Heb je al gekeken in de OP?
Ik ben de beroerste niet, dus check bij onze vrinden van Dings (werockyoursocks.com).quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:14 schreef Bryan181 het volgende:
[..]
Gekeken, maar erg weinig Gel Lyte of GT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |