quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Geen idee, ik kreeg hem via caliroots~!
quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:18 schreef Stansfield het volgende:
Ik zoek nog steeds sneakers in deze kleur:
[ afbeelding ]
Die heb ik al maar begeven het nu echt en ik zoek wat adidasjes of puma's in dezelfde kleur. Iemand enig idee?
do want..quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:11 schreef Electric_Wizard het volgende:
Vandaag onverwachte meetup, dus 2 verschillende wivahs op 1 dag :p
[ afbeelding ]
I <3 my Fret Clicks...
Hihi, die van mij komt er ook aan. Hardste colorway van de Trainer 3 imo. Tantoefris swaaaquote:
Zo lelijk vink ze niequote:
alleen omdat jullie geen geld hebben voor echte lacostes...quote:
Truequote:Op donderdag 2 juli 2009 21:49 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
alleen omdat jullie geen geld hebben voor echte lacostes...
quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:49 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
alleen omdat jullie geen geld hebben voor echte lacostes...
Die ook.quote:
Als je al schoenen jat, jat dan tenminste twee dezelfde...quote:
Klein winkeltje in Groningen...geen idee hoe die winkel heet. Nu waarschijnlijk ook niet meer te krijgen daar, want er waren toen nog maar 2 paar en ze kregen geen nieuwe meer binnen. Zie er ook nooit iemand mee lopen, dus dat is wel relaxed (misschien ook wel omdat veel mensen ze lelijk vindenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 02:00 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Gaaf waar heb je die gehaald?
lacoste = failquote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:22 schreef Vieske het volgende:
[..]
Klein winkeltje in Groningen...geen idee hoe die winkel heet. Nu waarschijnlijk ook niet meer te krijgen daar, want er waren toen nog maar 2 paar en ze kregen geen nieuwe meer binnen. Zie er ook nooit iemand mee lopen, dus dat is wel relaxed (misschien ook wel omdat veel mensen ze lelijk vinden)
Broek erover, jeweet. Maar er zit ook een kniplijntje in.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:25 schreef Electric_Wizard het volgende:
Ben heel erg benieuwd hoe die Dennis Busenitz aan de voet staat met die tong...
Haha, wat vet...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:55 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Broek erover, jeweet. Maar er zit ook een kniplijntje in.
[ afbeelding ]
kan je ook een paartje voor mij reserveren en ophalen?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:16 schreef Electric_Wizard het volgende:
[..]
Haha, wat vet...
Heb een paartje Taka Hayashi mids veilig gesteld @ Frisco
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |