Ik vond die trailer juist wel erg goed, ik had gelijk erg veel zin om die film te gaan bekijken, het zag er zo veelbelovend uit. Er zaten nog genoeg andere grappen in de film, maar die vond ik gewoon niet zo grappig. De aftiteling was trouwens wel erg grappig.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:20 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dit vond ik persoonlijk ook meer een film om juist niet een trailer van te zien, want in de bios kwam deze trailer vaak voor. Vandaar dat ik ook bijna elke grap al kende voordat ik de film volledig heb gezien. Het was leuk, maar zeer zeker niet legendarisch goed.
De aftiteling was briljant. Ik vond het toch wel een aardig leuke comedy. Had gelukkig geen voorstukjes gezien, dat maat het wel leuker.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:47 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Ik vond die trailer juist wel erg goed, ik had gelijk erg veel zin om die film te gaan bekijken, het zag er zo veelbelovend uit. Er zaten nog genoeg andere grappen in de film, maar die vond ik gewoon niet zo grappig. De aftiteling was trouwens wel erg grappig.
RoboCop Heerlijke satire weer van Verhoeven. Gewelddadig als altijd. Na Showgirls zijn beste Amerikaanse film.
Vond je die goed of niet? Ik heb hem 2! keer in de bios in londen gezien, en degenen met mij vonden hem helemaal geweldig, ik vond het meer 'zo-zo'. Blijf er wel bij dat ik het een bios film vond.quote:
De film is zeker de moeite waard.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:15 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Vond je die goed of niet? Ik heb hem 2! keer in de bios in londen gezien, en degenen met mij vonden hem helemaal geweldig, ik vond het meer 'zo-zo'. Blijf er wel bij dat ik het een bios film vond.
dat vond ik toch zo'n vermoeiende trage film... heb moeite moeten doen om het einde te bekijken... en het einde was ook nog es bagger zeg...quote:Op zondag 21 juni 2009 13:46 schreef sitting_elfling het volgende:
Laatste 2 films die ik gezien heb.
The Aviator (2004)
The rise and fall van Howard Hughes is perfect in beeld gebracht. Geld nog moeite werd gespaard voor decors en gfx in deze film, met een mooi 3d shot op het eind van de hercules, s'werelds grootste vliegtuig ooit gevlogen nog steeds. Wat een leven moet die gast gehad hebben, perfect vertolkt door Leo Caprio.
Top film 9!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. kon de film niet redden.
IMDB cijfer: 3.6/10
Mijn cijfer: 4.0/10 (en dat is te danken aan de scene)
Ik verslikte me bijna, ik dacht dat je True Romance bedoelde, 1 van mn favo filmsquote:Op maandag 22 juni 2009 21:38 schreef Morgause het volgende:
Ik lig al weken ziek op bed met mijn laptopje. (vandaar ook mijn aanmelding hier bij FOK! verveel me de pleuris) maar heb dus ook heel veel films gezien de afgelopen weken.
Vandaag Wild romance poging nr 3, ik val er steeds bij in slaap. Op zich best interessant om te kijken maar ik vind de acteur een slechte keuze, zo nep speelt hij. Maar ja vind maar een acteur die Brood kan naspelen.
Ik geef hem 3*
Hoezo tegenvallend?! Moet je eens over nadenken al die keren dat je vroeger jouw fotos liet ontwikkelen bij de HEMA?! Misschien heeft nu z'n zwemopa wel een verzameling plaatjes terwijl jij denkt dat je onschuldige familiekiekjes hebt op het strand met je 2 jarige die naakt rond huppelt!quote:Op zondag 21 juni 2009 14:43 schreef macondo het volgende:
[ afbeelding ]
@Falco, One Hour Photo, dat vond ik juist een tegenvallende film. Leuke ideetjes als uitgangspunt maken samen nog geen leuke film wat mij betreft.
Dat had ik me dus nooit goed gerealiseerd. Dat in het pre-digitale tijdperk de ontwikkelaar in de fotoshop nog best wel een goed beeld van je leven zou kunnen krijgenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:11 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Hoezo tegenvallend?! Moet je eens over nadenken al die keren dat je vroeger jouw fotos liet ontwikkelen bij de HEMA?! Misschien heeft nu z'n zwemopa wel een verzameling plaatjes terwijl jij denkt dat je onschuldige familiekiekjes hebt op het strand met je 2 jarige die naakt rond huppelt!
Hij zegt toch juist dat het uitgangspunt wel goed is, maar de rest tegenvallend. En eigenlijk ben ik het daar helemaal mee eens. Ik kan me sowieso weinig meer van de film herinneren en dat is nooit een goed teken.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:11 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Hoezo tegenvallend?! Moet je eens over nadenken al die keren dat je vroeger jouw fotos liet ontwikkelen bij de HEMA?! Misschien heeft nu z'n zwemopa wel een verzameling plaatjes terwijl jij denkt dat je onschuldige familiekiekjes hebt op het strand met je 2 jarige die naakt rond huppelt!
Dat het nu niet geheel meer opgaat omdat alles digitaal is en men het eigenlijk niet eens meer uit print maakt het niet minder creepy.
Het zal ook wel los lopen...maar toch wat voor controles zijn er vroeger geweest? Ik denk dat het niet al te moeilijk was geweest om bepaalde fotos achter over te drukken. Perverselingen heb je altijd al gehad.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:04 schreef Falco het volgende:
[..]
Dat had ik me dus nooit goed gerealiseerd. Dat in het pre-digitale tijdperk de ontwikkelaar in de fotoshop nog best wel een goed beeld van je leven zou kunnen krijgen. Aan de andere kant moet je geen zwembadopa's erbij halen en mensen onnodig bang maken. Zolang zo'n opa het voor zichzelf houdt, heb ik er nu geen last van, voor zover er allemaal obscene jeugdkiekjes van mij gemaakt zijn vroeger.
Ook ik heb Push gekeken.quote:Op zondag 21 juni 2009 11:35 schreef banaantjeEE het volgende:
Push
Beetje Heroes-achtig en lijkt sterk op de film Jumper.
Vond hem eigenlijk niet zo goed :t.
En DaVinci Code dan? Ik vond deze nog wel om aan te zien.quote:Op woensdag 24 juni 2009 08:52 schreef Godtje het volgende:
Angels & Demons gekeken.
Mijn god wat een misbaksel van een film.
Misschien ken ik het boek te goed maar ik heb zo objectief mogelijk proberen te kijken. De karakters komen er niet goed uit, geen enkele diepgang of iets in de film waarom je gaat meeleven met 1 van de karakters. Veel te veel losse flarden en weinig verhaal.
IMDB een 6.9 ik kom niet veel verder dan een 4
Ik vond het concept leuk en interessant, net als jij blijkbaar. Creepy, nooit bij stilgestaan etc etc. Maar vervolgens viel de film zelf mij erg tegen omdat het eigenlijk bleef hangen bij het interessante startgegeven van de film.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:11 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat het nu niet geheel meer opgaat omdat alles digitaal is en men het eigenlijk niet eens meer uit print maakt het niet minder creepy.
into the wild vond ik zelf ook een indrukwekkende filmquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:35 schreef Moron het volgende:
Into the wild
[ afbeelding ]
Wat een prachtige film is dit! Beste film die ik dit jaar gezien heb. Gaat over een jongen die door Amerika reist om uiteindelijk uit te komen in Alaska om daar in de wildernis te gaan leven. De soundtrack met Eddie Vedder en Kaki King is ook echt geweldig!
9
1 gespreksonderwerp in 1 kamer met 12 man in zwart/wit en prijkt mooi wel op #9.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:40 schreef sitting_elfling het volgende:
Heb 12 angry men nog steeds niet gekeken, het nodigt niet uit een zwart wit film te zien die de hele tijd duurt over 1 gesprek. Hoop hem voor eind deze week toch gezien te hebben.
Inderdaad een prachtige film! Ik kan er wel inkomen dat hij de verkeerde plant koos om op te eten. Hij zat al zo lang in de wildernis en verging van de honger. Dan denk je op dat moment ook niet meer helemaal helder volgens mij.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:45 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
into the wild vond ik zelf ook een indrukwekkende filmalleen vond ik het einde, nu spoiler ik wel behoorlijk maar uitgaande van het feit dat de meeste hier hem wel gezien hebben, het mooie verhaal een behoorlijke deuk geven. Dat een relatief slim iemand z'n boekje met eetbare planten een beetje verkeerd leest .. sjaa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |