Iedereen die aan deze post voldoet of denkt te gaan doen, gelieve dit topic te verlaten.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:33 schreef seto het volgende:
'fagboat' post schoen die geen sneaker is (zo'n van bommel ding of iets wat erop lijkt)
krijgt geen reacties of negatieve
fagboat komt terug door te zeggen dat iedereen hier in clownsschoenen loopt en dat hij liever wat simpels heeft
anders moeten je enkels wel heel dik zijnquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:28 schreef bbaadd het volgende:
ik hoop dat je bij die harbor's de tong wel normaal hebt zitten
Black / Academy Bluequote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:11 schreef SinjiOnO het volgende:
Komt goed, gewoon bellen als er wat is. Kerel die daar werkt is wel een goeie gozer. 050-3118831
Welke colorway heb je bestelt?
Best vet diequote:Op donderdag 28 mei 2009 20:11 schreef NoNickOne het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft iemand enig idee waar ik deze nike dunk high premium grey berry nog kan krijgen?
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 06:40 schreef unioz het volgende:
zulke dingen kom je wel meer tegen op teh internetz
bronquote:Oqium Paris opent sneakerstore in Rotterdam
De bekende sneakerstore Oqium uit Parijs (beter bekend als Opium) heeft de eerste zaak in Nederland geopend: in het centrum van Rotterdam.
In 2000 opende Oqium haar eerste winkel in Parijs. Oqium geldt inmiddels als Europa’s meest exclusieve sneakerstore. Het concept staat voor een aanbod van de meest exclusieve sneakers en een sneakermuseum met vele zeldzame Nikes en Air Jordans uit de jaren tachtig.
Oqium staat verder bekend om haar samenwerking met Nike en Jordan Brand om samen sneakers te ontwerpen en deze als exclusieve collaborations op de markt te brengen. Ook heeft Oqium de meest exclusieve sneakertjes veel eerder in de schappen liggen dan andere winkels.
De nieuwe Oqium sneakerstore is gevestigd aan het Grotekerkplein in het Laurenskwartier, tussen de Hoogstraat en de Meent. De winkel is zeven dagen per week geopend!
Alleen maar omdat hij sokken weggooit na 1 keer dragen en lijm snuift zekerquote:
Moet je even mijn post lezenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:23 schreef SHOOOTO het volgende:
^en daar kom je nu mee? Als je een printscreen kan maken van zijn PM, dan ben je toch niet gebanned?
vondtquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:42 schreef poffu het volgende:
[..]
Moet je even mijn post lezen![]()
Na deze PM kreeg ik een ban, en had hier snel een prt screen van gemaakt omdat ik die rage van cloudje wel mooi vondt
quote:
HAHAHA die pmquote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:17 schreef poffu het volgende:
monkey
[ afbeelding ]
hij pmde dit, nadat ik in een topic een grapje maakt over zijn gewicht/omvang terwijl dit niet flamend bedoeld was, maarja ik denk dat cloudje een beetje gestresst wasen dus kreeg ik drect een permban na deze PM
![]()
Ik vind ze eigenlijk best nicequote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:46 schreef SinjiOnO het volgende:
Ik vind ze beiden niet zo.., maar ik zou voor de Air Force's gaan.
Dit vind ik echter een veel betere optie:
[ afbeelding ]
Die paarse schoenen zijn echt vetquote:Op zondag 7 juni 2009 11:28 schreef saaw het volgende:
Heb deze al een hele tijd ondertussen
[ afbeelding ]
en gister deze erbij gekocht omdat ik ze voor maar ¤20,- zag liggen.
[ afbeelding ]![]()
Ze zijn zeker frisquote:Op zondag 7 juni 2009 12:00 schreef SHOOOTO het volgende:
nice saaw
[..]
Ik vind ze eigenlijk best nice(binnenkort maar even feel-n-touch)
[ afbeelding ]
(niet mijn foto)
Geen idee, maar ik weet wel dat ze bij AKA de schoenen in uitverkoop hebben. Er zijn 3 cw´s beschikbaar:quote:Op zondag 7 juni 2009 13:41 schreef Grimbert het volgende:
[..]
Die paarse schoenen zijn echt vet![]()
Ik ben al een hele tijd op zoek naar Reebok the pump sneakers, zoiets als deze:
[ afbeelding ]
Weet iemand in de buurt van Groningen een winkel die "the pump" verkoopt?
Ik kan ze wel over internet gaan bestellen maar ik pas ze liever eerst.
-edit- 60 eurootjes dus..quote:in de uitverkoop voor hoeveel?
Had na jaren weer een sneaker gehaald, toevallig een TUF Skytop. Had gehoord dat ze lang meegaan, bleek ook zo te zijn. Ook de meest comfortabele schoen imo, sindsdien is dat mijn favoriete modelquote:Op zondag 7 juni 2009 16:02 schreef HenkBenzinetank het volgende:
gast, wat heb je toch met die Supra's?
gast wat heb je toch niet met die Supra's?quote:Op zondag 7 juni 2009 16:02 schreef HenkBenzinetank het volgende:
gast, wat heb je toch met die Supra's?
Skytops zijn nog lomper dan AF1 High Jordan Hybridsquote:Op zondag 7 juni 2009 16:08 schreef stijn_ het volgende:
[..]
gast wat heb je toch niet met die Supra's?
Waar kan ik deze vinden? WHATS THE NAME OF THE SHOES NIGGUquote:Op zondag 7 juni 2009 12:00 schreef SHOOOTO het volgende:
nice saaw
[..]
Ik vind ze eigenlijk best nice(binnenkort maar even feel-n-touch)
[ afbeelding ]
(niet mijn foto)
Terugsturen kan volgens mij niet (behalve bij productiefout, enz.). Verder vallen ze gewoon als niet-iD's.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:53 schreef Pizzaman het volgende:
Beste experts,
Ik ben van plan Nike Dunk High iD's aan te schaffen. Beetje zelf ontwerpen heel leuk allemaal.
Bijna besteld, maar nu twijfel ik een beetje over de maat. Zijn er shops waar je die dingen gewoon kunt passen? Mochten ze te klein zijn, heeft iemand die dingen wel eens terug gestuurd naar Nike, of wordt dat gewoon een kansloze missie?
Lijken net stockfoto's, goeie pic. En ja, mooie schoenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:16 schreef SHOOOTO het volgende:
suede, nubuck, gumsoles =![]()
[ link | afbeelding ]
Vind het wel dope zo, de broek op de lacelocks. Al helemaal als de broekspijpen wat strakker zijn.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:53 schreef sjimz het volgende:
tegen? en laat die lip van je grapes eens shinen!
Kan je ze niet lezen via je PM notificaties?quote:Op maandag 15 juni 2009 14:13 schreef Electric_Wizard het volgende:
Kutzooi... moest nog wat schoenen op de post doen maar de adressen staan op LB
niet allemaal tegelijkquote:
quote:Lacebag.nl is drukker dan de gemiddelde andere website bij ons.
Oeh, dat is ook een nice trade! Zag ze ook al staan op LB...quote:Op maandag 15 juni 2009 14:24 schreef Electric_Wizard het volgende:
Oh dubzone, ik had die bronco's nog getrade tegen VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVNDS
[ afbeelding ]
In Amsterdam zit een vans store.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:30 schreef BigKahuna het volgende:
Iemand die weet waar ik deze vandaan kan halen?
[ afbeelding ]
Heb je toen ook niet gevraagd of ze hem voor je kunnen bestellen?quote:Op maandag 15 juni 2009 15:34 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ja, vorige keer dat ik er was hadden ze het niet.
Nee want ik wist de naam niet.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Heb je toen ook niet gevraagd of ze hem voor je kunnen bestellen?
het lijkt alleen op de kleuren van gucciquote:
Heb je maatje 9?quote:
Yupquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:27 schreef sjimz het volgende:
Lekkere cali's bro.
Ik heb de mijne nu ook met witte veters en dat is echt veel fresher.
quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:33 schreef DubzOne het volgende:
Een eckte baas die DubzOne!
Spijkerbroek.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:27 schreef stijn_ het volgende:
beetje cameraverlegen? btw, wat is dat voor broek?
Waar heb je die november rains vandaan? En hoe duur? Wil ze ook nog steeds hebben maar kan ze niet vindenquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:31 schreef beheerder01 het volgende:
Heb deze onlangs gehaald
Nike Dunk Mid Premium SB - November Rain (Guns n Roses)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En weet iemand waar ik deze kan halen?
Nike Dunk Mid SB Tokyo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zocht zelf ook al een tijdje naar. Maar ik kon ze nergens vinden. Maar mijn neef die in Hong Kong woont. Hij had het voor me gevonden. (Heb hem een lijst gegeven van wat ik zoekquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:37 schreef Cinch het volgende:
[..]
Waar heb je die november rains vandaan? En hoe duur? Wil ze ook nog steeds hebben maar kan ze niet vinden
Freshcotton heeft die paarse dacht ik.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:05 schreef Famouss het volgende:
Damn ik wil zo graag die vans old skool in het rood of groen of paars!
maar hier in nl hebben ze alleen die zwarte grijze of blauwe
die vraag kan je beter stellen in het all stars topicquote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:32 schreef Cavia2Win het volgende:
Hallo,
Weet iemand waar ik Converse All-Stars kan krijgen met het motief van de amerikaanse vlag erop?
Gr,
Chris
Bedankt, Ik zal zo is ff kijken.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:22 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Freshcotton heeft die paarse dacht ik.
Hebben mijn maat niet. Maar ik heb nu een paartje via routeone besteld.quote:
Ja.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:47 schreef SunBoom het volgende:
Kan ik van Vans Authentics dezelfde maat pakken als mijn Nike (AM, Dunk) maat?
Ja jij hebt als een kickz lopen kopen toen je weg was.quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:11 schreef Electric_Wizard het volgende:
Ben bezig m'n collectie te fotograferen en online te zetten, zit nu @ 1/3e ofzo
http://www.flickr.com/photos/30223021@N02/sets/72157620444880304/
Met als verschil dat ik m'n shit gewoon rock ipv de volgende dag weer in de verkoop te gooienquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja jij hebt als een kickz lopen kopen toen je weg was.
true!quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:17 schreef Electric_Wizard het volgende:
[..]
Met als verschil dat ik m'n shit gewoon rock ipv de volgende dag weer in de verkoop te gooien
Lekker!quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:23 schreef Electric_Wizard het volgende:
Yeah biatch eindelijk... blije aankoop... zat er al een tijdje op te azen.
[ afbeelding ]
Hubbie... voor een leuk prijsje omdat ik 'm z'n oude tiffs voor een zeer redelijke trade heb teruggegevenquote:
Lekker hoor.quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:11 schreef Electric_Wizard het volgende:
Ben bezig m'n collectie te fotograferen en online te zetten, zit nu @ 1/3e ofzo
http://www.flickr.com/photos/30223021@N02/sets/72157620444880304/
Ja, ik weet het.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:50 schreef Electric_Wizard het volgende:
Succes met zoeken... dingen worden snel erg prijzig. Zoek zelf ook nog naar een 2e paartje.... ze worden supersnel vies namelijk door dat heerlijke suede.
Wat een achterlijke dingenquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:23 schreef Ratjepoepe het volgende:
Ben ook nog heel erg op zoek naar nette zwarte sneakers die ik ook nog naar werk aan kan doen én onder een korte broek kan. En twijfel nog over deze, vind ze wel cool maar misschien net wat te opvallend.
[ afbeelding ]
hehequote:Op woensdag 24 juni 2009 19:26 schreef Electric_Wizard het volgende:
Oh die groene zijn wel nice, lekker fris kleurtje groen ook!! Ze lijken wel een beetje op allstars maar ach, diesel is ook echt een vet sneakermerk.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:24 schreef Nosh het volgende:
KIJK SCHOENEN.
[ afbeelding ]
foto's ervan volgen wel als ik iemand op mijn pad tegenkom met een camera en de vreemde wens om dat te willen fotograferen.,
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:00 schreef SinjiOnO het volgende:
[ afbeelding ]
Voor maar 60 euro, hihi hihihihihi
Nu nog de groene vintage blazer, maar ik kan ze nergens vinden:
[ afbeelding ]
damn, die zijn ook akelig goed.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:59 schreef thaWarhead het volgende:
Ik zie je Chukka's en raise je een paar Sk8 Hi's:
[ afbeelding ]
Eh... cargo shorts + een licht shirt.... zo moeilijk is het niet hoorquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:57 schreef Waag-hals het volgende:
Die paars-grijs-wit-zwart-blauwe dingen met die kakkerlakken erin zijn echt afschuwelijk. Wat trek je daarbij aan? Een tuinbroek en een vogelnest op je hoofd? Epileptici schijten in hun broek voor die dingen.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:57 schreef Waag-hals het volgende:
Die paars-grijs-wit-zwart-blauwe dingen met die kakkerlakken erin zijn echt afschuwelijk. Wat trek je daarbij aan? Een tuinbroek en een vogelnest op je hoofd? Epileptici schijten in hun broek voor die dingen.
De Diesels vind ik dan wel weer lachen, de kleur is minder, maar het detail dat ze ' broekzakken' hebben vind ik erg charmant.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:24 schreef Nosh het volgende:
]
foto's ervan volgen wel als ik iemand op mijn pad tegenkom met een camera en de vreemde wens om dat te willen fotograferen.,
Nee man, we verkopen geen schoenen. Probeer de Vans store. Frisco heeft ze sowieso.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:06 schreef Electric_Wizard het volgende:
@ Warhead, liggen die bad brains x sk8 high @ carhartt store A'dam?
Hardquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:00 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Oh, lawd.
[ afbeelding ]
Yeah, boooy.
Via welke site heb je die besteld? Ook op zoek naar zwarte Vans namelijk...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:20 schreef Electric_Wizard het volgende:
Eindelijk binnen... wat slipons voor m'n vakantie in Italie + boek + canvas + ruikende poes
[ afbeelding ]
Ik bedoel maar; dat ziet er toch niet uit?quote:
Fugly.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:49 schreef Grimbert het volgende:
Na lang zoeken en niet kunnen vinden wat ik wilde heb ik net een paar Nike ID's besteld
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:00 schreef DubzOne het volgende:
Volgens mij heeft die voorste echt zo'n lekkere tieten!
Bij mij is het vorige keer snel gegaan! Als je wilt krijg je ook netjes elke keer de status van je bestelling als deze veranderd. Mailtjes werden bij mij ook snel beantwoord.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:05 schreef Roscovitch het volgende:
Als je iets besteld bij boardlords krijg je het dan gewoon snel en op tijd binnen? Heb wel eens slechte verhalen gehoord daarom.
Wat is de precieze naam van deze schoen?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:16 schreef SinjiOnO het volgende:
[ afbeelding ]
Net gewonnen voor 27 pond exclusief shipping.
Ik hoop dat dit mijn eerste steal is, ipv mijn eerste fake. Fingers crossed.
haha ok. zijn wel nicequote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:44 schreef SinjiOnO het volgende:
NIKE AIR MAX 1 - SC - 2001. Schoen is dus al 8 jaar oud
Dat is zeker geen 2001 release als je het mij vraagt, heb die SC's ook.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:44 schreef SinjiOnO het volgende:
Die van jou zijn denk ik van 2008.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:44 schreef SinjiOnO het volgende:
link van de ebay auction?quote:Op zondag 28 juni 2009 11:26 schreef SinjiOnO het volgende:
Ik hoop het, wil niet dat ze uit elkaar vallen als ik ze draag. In de beschrijving van de ebayer staat wel:
"They're Quite Old, You;ll Still Get Lots of Wear From Them, Just Be NICE To Them !!"
quote:Op zondag 28 juni 2009 11:28 schreef SinjiOnO het volgende:
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&item=200355523706
Code on Labels:
306345 161 00
05-14-03 2751961
Zal dit het jaar wezen wanneer ze gemaakt zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |