Met als verschil dat ik m'n shit gewoon rock ipv de volgende dag weer in de verkoop te gooienquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja jij hebt als een kickz lopen kopen toen je weg was.
true!quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:17 schreef Electric_Wizard het volgende:
[..]
Met als verschil dat ik m'n shit gewoon rock ipv de volgende dag weer in de verkoop te gooien
Lekker!quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:23 schreef Electric_Wizard het volgende:
Yeah biatch eindelijk... blije aankoop... zat er al een tijdje op te azen.
[ afbeelding ]
Hubbie... voor een leuk prijsje omdat ik 'm z'n oude tiffs voor een zeer redelijke trade heb teruggegevenquote:
Lekker hoor.quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:11 schreef Electric_Wizard het volgende:
Ben bezig m'n collectie te fotograferen en online te zetten, zit nu @ 1/3e ofzo
http://www.flickr.com/photos/30223021@N02/sets/72157620444880304/
Ja, ik weet het.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:50 schreef Electric_Wizard het volgende:
Succes met zoeken... dingen worden snel erg prijzig. Zoek zelf ook nog naar een 2e paartje.... ze worden supersnel vies namelijk door dat heerlijke suede.
Wat een achterlijke dingenquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:23 schreef Ratjepoepe het volgende:
Ben ook nog heel erg op zoek naar nette zwarte sneakers die ik ook nog naar werk aan kan doen én onder een korte broek kan. En twijfel nog over deze, vind ze wel cool maar misschien net wat te opvallend.
[ afbeelding ]
hehequote:Op woensdag 24 juni 2009 19:26 schreef Electric_Wizard het volgende:
Oh die groene zijn wel nice, lekker fris kleurtje groen ook!! Ze lijken wel een beetje op allstars maar ach, diesel is ook echt een vet sneakermerk.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:24 schreef Nosh het volgende:
KIJK SCHOENEN.
[ afbeelding ]
foto's ervan volgen wel als ik iemand op mijn pad tegenkom met een camera en de vreemde wens om dat te willen fotograferen.,
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:00 schreef SinjiOnO het volgende:
[ afbeelding ]
Voor maar 60 euro, hihi hihihihihi
Nu nog de groene vintage blazer, maar ik kan ze nergens vinden:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |