bronquote:Oqium Paris opent sneakerstore in Rotterdam
De bekende sneakerstore Oqium uit Parijs (beter bekend als Opium) heeft de eerste zaak in Nederland geopend: in het centrum van Rotterdam.
In 2000 opende Oqium haar eerste winkel in Parijs. Oqium geldt inmiddels als Europa’s meest exclusieve sneakerstore. Het concept staat voor een aanbod van de meest exclusieve sneakers en een sneakermuseum met vele zeldzame Nikes en Air Jordans uit de jaren tachtig.
Oqium staat verder bekend om haar samenwerking met Nike en Jordan Brand om samen sneakers te ontwerpen en deze als exclusieve collaborations op de markt te brengen. Ook heeft Oqium de meest exclusieve sneakertjes veel eerder in de schappen liggen dan andere winkels.
De nieuwe Oqium sneakerstore is gevestigd aan het Grotekerkplein in het Laurenskwartier, tussen de Hoogstraat en de Meent. De winkel is zeven dagen per week geopend!
Alleen maar omdat hij sokken weggooit na 1 keer dragen en lijm snuift zekerquote:
Moet je even mijn post lezenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:23 schreef SHOOOTO het volgende:
^en daar kom je nu mee? Als je een printscreen kan maken van zijn PM, dan ben je toch niet gebanned?
vondtquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:42 schreef poffu het volgende:
[..]
Moet je even mijn post lezen![]()
Na deze PM kreeg ik een ban, en had hier snel een prt screen van gemaakt omdat ik die rage van cloudje wel mooi vondt
quote:
HAHAHA die pmquote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:17 schreef poffu het volgende:
monkey
[ afbeelding ]
hij pmde dit, nadat ik in een topic een grapje maakt over zijn gewicht/omvang terwijl dit niet flamend bedoeld was, maarja ik denk dat cloudje een beetje gestresst wasen dus kreeg ik drect een permban na deze PM
![]()
Ik vind ze eigenlijk best nicequote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:46 schreef SinjiOnO het volgende:
Ik vind ze beiden niet zo.., maar ik zou voor de Air Force's gaan.
Dit vind ik echter een veel betere optie:
[ afbeelding ]
Die paarse schoenen zijn echt vetquote:Op zondag 7 juni 2009 11:28 schreef saaw het volgende:
Heb deze al een hele tijd ondertussen
[ afbeelding ]
en gister deze erbij gekocht omdat ik ze voor maar ¤20,- zag liggen.
[ afbeelding ]![]()
Ze zijn zeker frisquote:Op zondag 7 juni 2009 12:00 schreef SHOOOTO het volgende:
nice saaw
[..]
Ik vind ze eigenlijk best nice(binnenkort maar even feel-n-touch)
[ afbeelding ]
(niet mijn foto)
Geen idee, maar ik weet wel dat ze bij AKA de schoenen in uitverkoop hebben. Er zijn 3 cw´s beschikbaar:quote:Op zondag 7 juni 2009 13:41 schreef Grimbert het volgende:
[..]
Die paarse schoenen zijn echt vet![]()
Ik ben al een hele tijd op zoek naar Reebok the pump sneakers, zoiets als deze:
[ afbeelding ]
Weet iemand in de buurt van Groningen een winkel die "the pump" verkoopt?
Ik kan ze wel over internet gaan bestellen maar ik pas ze liever eerst.
-edit- 60 eurootjes dus..quote:in de uitverkoop voor hoeveel?
Had na jaren weer een sneaker gehaald, toevallig een TUF Skytop. Had gehoord dat ze lang meegaan, bleek ook zo te zijn. Ook de meest comfortabele schoen imo, sindsdien is dat mijn favoriete modelquote:Op zondag 7 juni 2009 16:02 schreef HenkBenzinetank het volgende:
gast, wat heb je toch met die Supra's?
gast wat heb je toch niet met die Supra's?quote:Op zondag 7 juni 2009 16:02 schreef HenkBenzinetank het volgende:
gast, wat heb je toch met die Supra's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |