Alleen maar omdat hij sokken weggooit na 1 keer dragen en lijm snuift zekerquote:
Moet je even mijn post lezenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:23 schreef SHOOOTO het volgende:
^en daar kom je nu mee? Als je een printscreen kan maken van zijn PM, dan ben je toch niet gebanned?
vondtquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:42 schreef poffu het volgende:
[..]
Moet je even mijn post lezen![]()
Na deze PM kreeg ik een ban, en had hier snel een prt screen van gemaakt omdat ik die rage van cloudje wel mooi vondt
quote:
HAHAHA die pmquote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:17 schreef poffu het volgende:
monkey
[ afbeelding ]
hij pmde dit, nadat ik in een topic een grapje maakt over zijn gewicht/omvang terwijl dit niet flamend bedoeld was, maarja ik denk dat cloudje een beetje gestresst wasen dus kreeg ik drect een permban na deze PM
![]()
Ik vind ze eigenlijk best nicequote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:46 schreef SinjiOnO het volgende:
Ik vind ze beiden niet zo.., maar ik zou voor de Air Force's gaan.
Dit vind ik echter een veel betere optie:
[ afbeelding ]
Die paarse schoenen zijn echt vetquote:Op zondag 7 juni 2009 11:28 schreef saaw het volgende:
Heb deze al een hele tijd ondertussen
[ afbeelding ]
en gister deze erbij gekocht omdat ik ze voor maar ¤20,- zag liggen.
[ afbeelding ]![]()
Ze zijn zeker frisquote:Op zondag 7 juni 2009 12:00 schreef SHOOOTO het volgende:
nice saaw
[..]
Ik vind ze eigenlijk best nice(binnenkort maar even feel-n-touch)
[ afbeelding ]
(niet mijn foto)
Geen idee, maar ik weet wel dat ze bij AKA de schoenen in uitverkoop hebben. Er zijn 3 cw´s beschikbaar:quote:Op zondag 7 juni 2009 13:41 schreef Grimbert het volgende:
[..]
Die paarse schoenen zijn echt vet![]()
Ik ben al een hele tijd op zoek naar Reebok the pump sneakers, zoiets als deze:
[ afbeelding ]
Weet iemand in de buurt van Groningen een winkel die "the pump" verkoopt?
Ik kan ze wel over internet gaan bestellen maar ik pas ze liever eerst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |