Skytops zijn nog lomper dan AF1 High Jordan Hybridsquote:Op zondag 7 juni 2009 16:08 schreef stijn_ het volgende:
[..]
gast wat heb je toch niet met die Supra's?
Waar kan ik deze vinden? WHATS THE NAME OF THE SHOES NIGGUquote:Op zondag 7 juni 2009 12:00 schreef SHOOOTO het volgende:
nice saaw
[..]
Ik vind ze eigenlijk best nice(binnenkort maar even feel-n-touch)
[ afbeelding ]
(niet mijn foto)
Terugsturen kan volgens mij niet (behalve bij productiefout, enz.). Verder vallen ze gewoon als niet-iD's.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:53 schreef Pizzaman het volgende:
Beste experts,
Ik ben van plan Nike Dunk High iD's aan te schaffen. Beetje zelf ontwerpen heel leuk allemaal.
Bijna besteld, maar nu twijfel ik een beetje over de maat. Zijn er shops waar je die dingen gewoon kunt passen? Mochten ze te klein zijn, heeft iemand die dingen wel eens terug gestuurd naar Nike, of wordt dat gewoon een kansloze missie?
Lijken net stockfoto's, goeie pic. En ja, mooie schoenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:16 schreef SHOOOTO het volgende:
suede, nubuck, gumsoles =![]()
[ link | afbeelding ]
Vind het wel dope zo, de broek op de lacelocks. Al helemaal als de broekspijpen wat strakker zijn.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:53 schreef sjimz het volgende:
tegen? en laat die lip van je grapes eens shinen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |