damn, die zijn ook akelig goed.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:59 schreef thaWarhead het volgende:
Ik zie je Chukka's en raise je een paar Sk8 Hi's:
[ afbeelding ]
Eh... cargo shorts + een licht shirt.... zo moeilijk is het niet hoorquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:57 schreef Waag-hals het volgende:
Die paars-grijs-wit-zwart-blauwe dingen met die kakkerlakken erin zijn echt afschuwelijk. Wat trek je daarbij aan? Een tuinbroek en een vogelnest op je hoofd? Epileptici schijten in hun broek voor die dingen.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:57 schreef Waag-hals het volgende:
Die paars-grijs-wit-zwart-blauwe dingen met die kakkerlakken erin zijn echt afschuwelijk. Wat trek je daarbij aan? Een tuinbroek en een vogelnest op je hoofd? Epileptici schijten in hun broek voor die dingen.
De Diesels vind ik dan wel weer lachen, de kleur is minder, maar het detail dat ze ' broekzakken' hebben vind ik erg charmant.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:24 schreef Nosh het volgende:
]
foto's ervan volgen wel als ik iemand op mijn pad tegenkom met een camera en de vreemde wens om dat te willen fotograferen.,
Nee man, we verkopen geen schoenen. Probeer de Vans store. Frisco heeft ze sowieso.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:06 schreef Electric_Wizard het volgende:
@ Warhead, liggen die bad brains x sk8 high @ carhartt store A'dam?
Hardquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:00 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Oh, lawd.
[ afbeelding ]
Yeah, boooy.
Via welke site heb je die besteld? Ook op zoek naar zwarte Vans namelijk...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:20 schreef Electric_Wizard het volgende:
Eindelijk binnen... wat slipons voor m'n vakantie in Italie + boek + canvas + ruikende poes
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |