quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:04 schreef flappiewappie het volgende:
Mensen die hun contract niet lezen, goude busniss.
Je kan overigens wel gewoon een telefoon los kopen, en je abo kan je binnekort (of na 6 maanden of 12 maanden weet niet precies) een tikkie lager zetten.
De jappen nemen in deze crisistijden de Nederlandse huizenmarkt over....... Wie had dat gedacht?quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:09 schreef Electric_Wizard het volgende:
[..]
Peperduur, van Japanse Makelaardij en alleen hier te krijgen:
The Hideout – London
Slam Jam – Ferrara
Head Porter – New York City
Undefeated – Los Angeles
Thomas-I-Punkt – Hamburg
Colette – Paris
Chegini – Vienna
Apartment – Berlin
Zebres – Toulouse
Alta Moda – Modena
Thank god for the internetBen al bezig met een paartje.
http://www.am-firmament.com/visvim/index.php
quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:30 schreef di0r1 het volgende:
Alcohol nummer veroorzaker kwa geweld..
"Kwa" kom je behoorlijk vaak tegen...
hehe, die had ik even over het hoofd gezienquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:30 schreef Elfletterig het volgende:
Voor Apartment is het anders best toepasselijk, Laurabeest
Ik weet wel zeker dat ze dat bedoelen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:41 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Ik denk dat ze bedoelen:
" Na 30 minuten is het resultaat 'bijna onzichtbaar' "
(waar de benaming van dat resultaat dus terugslaat, betrekking heeft op het sterretje)
Maar dat hoor je natuurlijk niet
quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:15 schreef Bombshell het volgende:
Ik zou tot volgens zeisoen wachten als ik Mario Been was..
With a capital C...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Crane connecties met zo'n captiaal machtige man? Dacht het niet![]()
Waar is Crane btw?
Deze moet eens wat meer op spatiegebruik kijken.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:36 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Of een punten systeem voor kroeg eigenaren wat nu ook voor automobilisten geld.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:58 schreef Draakjuh het volgende:
een maand mee in de zorg, op alle nieuvo's en alle takken.
Dankewel voor deze bijdrage, BrandBierMaaktGelukkig!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:22 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende aangaande zijn ervaringen met het bibliotheekwezen:
Nou goed, vandaag oftuwel dit weekend was het weer zo ver en moest dus het pasje van mijn Ma lenen [..]
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:57 schreef P.F het volgende:
Mijn ouders zijn getrouwd op een maandagochtend in het gemeentehuis. Mijn moeder had een roze zigeuner pakje aan en wat mijn vader aanhad weet ik niet meer want de foto's zijn grotendeels misluktVan de vier zussen van mijn moeder hing er altijd zo een bruiloft stasi portret (witte jurk, cliche pose) in de woonkamer van mijn oma maar mijn moeder hing er niet bij
![]()
![]()
Offtopic: Moet je eens opletten hoe vaak ze in die reclame woorden als 'bijna', 'misschien' en 'meestal' gebruiken.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:22 schreef spijkerbroek het volgende:
Niet van Fok, maar gezien/gehoord op tv:
De reclame van Carglass.
"Bel bij het zien van een sterretje meteen Carglass. blah blah.."
En dan:
[triomf modus]"Na 30 minuten is het resultaat bijna onzichtbaar!"[/triomf modus]
Nou, als het resultaat onzichtbaar is, dan laat ik ze zéker niet komen
Ik lag in een bult / lach me een bult.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:04 schreef Topspin het volgende:
Vandaag naar de 6 weken dienst van mijn oma geweest, kon er totaal niets aandoen maar moest de hele tijd lachen om het valse eentonige onverstaanbare gezang van de misdienaar die een gebogelte had en sowieso vreemd eruit zag, niet keihard lachen maar gewoon lach-kicks die met moeite konden ingehouden worden die anderen konden zien.
Zo dekken ze zich in voor schadeclaims en de reclamecode-commissie, zegt op zich weinig over de kwaliteit van het bedrijf zelf. Maar reclame is natuurlijk hoe dan ook een subjectief verkooppraatje.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:22 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Offtopic: Moet je eens opletten hoe vaak ze in die reclame woorden als 'bijna', 'misschien' en 'meestal' gebruiken.
Komt op mij allemaal niet al te overtuigend over.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:07 schreef tspawn het volgende:
Dit mag toch niet mogen in Nederland ?
Zijn er dan ook mufvrouwen?quote:Op zondag 18 januari 2009 13:30 schreef jollieboer1 het volgende:
Ik vind openbare toiletten ook vaak smerig, ga er liever niet heen maar ja, soms zul je moeten. Ik heb altijd wel medelijden met die toiletjufvrouwen. (écht altijd...) als je ziet wat een tyfusbende sommige mensen er van maken, dan schaam ik me soms dood voor anderen. Mensonterend vind ik dat.
Want zij lopen de hele dag in die zooi.
Dat lijkt me een opzettelijkequote:
quote:Pakspul zondag 18 januari 2009 @ 15:31 (#2)
Of mensen die alleen thuis kunnen scheiten, maar wel verhuizen
quote:Op zondag 18 januari 2009 17:33 schreef Beelzebufo het volgende:
Ondanks de slechte reputatie die Mazzo had (1e klas drugshol, maar wát een goede muziek!!) heb ik nooit ofto nooit één negatieve ervaring gehad.
aparte reigers.. en dan de rest nogquote:Op zondag 18 januari 2009 21:37 schreef svenapv het volgende:
weet iemand gebouwen in de buurt van breda (op fiets afstand zou fijn zijn) die nog in oude staat zijn, die er eng uit zien én waar je naar binnen kunt om een film op te nemen?
ik en een groepje andere mensen moeten voor school een film maken, dus wij dachten meteen: horrorfilm
maar ik heb ff gezocht en kon maar wijnig lokaties vinden die echt geschikt zijn voor een horrorfilm, én waar het mogenlijk is om te filmen zonder dat je moeten verantwoorden tegenover eigenaren van het gebouw.
we hebben nog geen plot voor de film maar als we een lokatie hebben kunnen we daar onze ideën op aanpassen.
even samengevat, het gebouw moet:
- oud zijn (van ook van binnen nog in oude staat of helemaal vervallen, maar liefst wel vijlig zodat het niet instort als je
ergens loop ofzo)
- in de buurt van breda zijn
- eng zijn
- toegankelijk zijn voor ons (film mogenlijkheden, dus niet een gebouw waar niet gefilmt mag worden)
- niet bewoond zijn (leegstaand zou het beste uitkomen, maar als we gewoon naar binnen kunnen en de eigenaren het
geen probleem vinden als we gaan filmen dan is dat ook goed.)
als iemand sugestisch heeft hoor ik het graag
quote:Goedemorgen,
Dat is hoeft niet als u het reclamatie formulier erbij doen komt het helemaal in orden.
Met Vriendelijke Groet
......
quote:Dit experiment moet uitwijzen of van bil gaan invloed heeft op het intilligentieniveau.
De aanhef en afsluiting zijn daar waarschijnlijk voorgeprogrammeerd...quote:Op maandag 19 januari 2009 10:56 schreef Nouwk het volgende:
Correspondentie met een bedrijf over een armbandje dat geruild moet worden, of ik de mailtjes uit moet printen en bij het pakketje moet voegen:
[..]
Da's (helaas) niet nieuw meer.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:50 schreef Rasing het volgende:
Nieuws op 'sowieso'-gebied: ik hoorde laatst iemand 'zo en zo'zeggen.
Ik mag toch hopen dat dit expres zo geschreven is.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:29 schreef huismerk het volgende:
8 ton per jaar aan soepsidie en niet eens een journaal kunnen maken. Zelfs TV Gelderland doet het beter![]()
Nederlandse Publieke Omroep![]()
quote:Op maandag 19 januari 2009 22:38 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Inderdaad, ze deinst er niet naar wat andere van vinden..En trek dat gerust aan
Hier (Rotterdam) spreekt bijna iedereen sowieso uit als 'zo en zo'quote:Op maandag 19 januari 2009 11:50 schreef Rasing het volgende:
Nieuws op 'sowieso'-gebied: ik hoorde laatst iemand 'zo en zo'zeggen.
Ik hoop dat dit opzettelijk is...quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:59 schreef rudedeltadude het volgende:
Ik heb heel veel vrienden in Sexbierum en ben lid van de Sexbierumse fanfare.
Ik bespeel de trombose.
Daarom zou ik het fijn vinden als dat topic toch gewoon open mag.
[FB]
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:53 schreef bibedibabs het volgende:
goh bedweter
nog wat spannends te melden??
Ik moet niet drinken terwijl ik dit topic lees. Mijn hele bureau onder de koffie!!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:03 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit opzettelijk is...
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:53 schreef vlug het volgende:
Op een mooie zomerdag op het terras zitten en mensen opserveren.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:59 schreef nectarientje het volgende:
Daar zijn wij dus nu ook bang voor.. Hun collectieve kind heeft al de helft van het huis voor een prikkie kunnen kopen..
Een schele blik op de situatie?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:40 schreef damsco het volgende:
[..]
Maar dat staat toch in scheel contrast met het uitroeien van een hele bevolking? Of vind je dat vergelijkbaar? Ik zou het best erg vinden als je al zo over Israël zou denken, gezien het echt complete nonsens is. Je kan het oneens zijn de muur e.d. (Maakt je zeker niet anti-Israël), maar beweren dat Israël opzettelijk burgers dood vind ik echt heel wat stappen te ver gaan.
Geen gevoel voor humor?quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:13 schreef damsco het volgende:
[..]
Je bent een lul, mij zo publiekelijk aan de schandpaal te nagelen
En dan ook nog eens indirect verwijzen naar andere fouten, je blijft een lulquote:Op woensdag 21 januari 2009 00:28 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Geen gevoel voor humor?![]()
Dit was de leuke fout, de andere heb ik niet eens laten zien.
In de zomer, herfst en lente zijn ze er natuurlijk totaal ongevoelig voor, maar in de winter...quote:In de winter zijn auto's gevoelig voor vocht en kou...
Ah, een milieuvriendelijke energiebron?quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:22 schreef Rewimo het volgende:
[energie-leverandier] switchen levert geld op?
Op zich natuurlijk geen originele fout (verre van). Reactie volgt:quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:57 schreef MarkyB het volgende:
Gisteren is er vanuit engeland een pakketje verstuurd naar mij in nederland. Hoe lang duurd het gemiddeld voordat dit aankomt? Kan ik het voor zaterdag verwachten of is dat een beetje te voorbarig?
TS weer:quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:18 schreef djkoelkast het volgende:
knip
en "duurd"het is bij jou zeker ook "neukd"
quote:
LMAO!!!!quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:07 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Op zich natuurlijk geen originele fout (verre van). Reactie volgt:
[..]
TS weer:
DuurDE
NeukTE
Gewoon allebei 1 keer, is het iig maximaal 1 keer fout.quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:45 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Klopt, ze zijn eindelijk in de goede richting daar in brabant door Eindhoven op te heffen, als ze dat nou ook doen bij Roda zijn er een hoop probleme de wereld uit.
Beide teams zijn van braband, dus misschien een fusie met Willem II??
Een reiger, maar wel een leuke: alsof Obama in een weide gedreven wordtquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:46 schreef werkeend het volgende:
[..]
denk je nou echt serieus werkelijk dat Obama, die al meerdere keren duidelijk heeft aangegeven christelijk te zijn en geen moslim, nu opeens bij z'n inweiding de Koran gaat pakken?
Dan staat hij binnen een week op straat vanwege kiezersfraude en is hij 1 van de weinig presidenten die door impeachment uit z'n ambt is gezet.
Op hoeveel manieren kan je drie letters husselenquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:24 schreef hestria het volgende:
ik weet het nog niet. Logischerwijs weet ik dat een 3de er niet meer inzit, qwa financieen, ruimte, etc maar toch heb ik moeite om het hoofstuk af te sluiten.
...
quote:Op donderdag 22 januari 2009 @ 13:30 schreef Atoompje het volgende:
Héél veel zieken, maar ik niet![]()
Aluwel ik ook niet topfit ben.
Vast een letter vergeten. Of zouden die moeders waterplanten naar school brengen?quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:46 schreef Profesor het volgende:
[..]
lol
![]()
Maar ze zouden eens bij scholen mogen controleren als sherry huisvrouwen met de SUV hun kroos komen ophalen..
Die dingen zijn zo duur dat ik mezelf er nog niet eens een cadeau doe.quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:44 schreef Gwywen het volgende:
Geef die gast een etymologisch woordenboek cadeau.
Er zít een gat in sommige piercings...quote:
Verwarmd uranium. Hmm.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:55 schreef Andyy het volgende:
hoezo staat dit bij Defensie ?
zoek je verwarmd uranium ofzo ?
Lijkt me best vies.quote:
Je staat er versteld van wat ze er geen brengen inderdaad.quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:58 schreef k_man het volgende:
[..]
Vast een letter vergeten. Of zouden die moeders waterplanten naar school brengen?
Ik denk dat deze chauffeur in spe eerst maar eens terug naar school moet gaanquote:DAF, is het beste merk vindt ik dan;) ik wil later naar het buitelandt rijden goederen inladen in uitladen!!
Om vrachtwagenchauffeur te worden heb je geen goede beheersing van de Nederlandse taal nodig, lijkt mij.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:45 schreef glasbak het volgende:
Niet van hier maar wel om te janken
[..]
Ik denk dat deze chauffeur in spe eerst maar eens terug naar school moet gaan
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:18 schreef qonmann het volgende:
kan me eigenlijk niet voorstellen dat het er 500 zijn.
Dan geloof ik nooit meer een woord van wat de Palestijnen ons willen doen geloven
(geloof ze nu ook al niet met hun in elk kaar gedraaide "documentaires")
'Moeilijke woorden' zie ik wel vaker goed geschreven in posts vol eenvoudige spelfoutenquote:
Sorry, ik was te snelquote:Op maandag 26 januari 2009 10:51 schreef ruud.nl het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1247056
Interessante vraag.
Wat die gast boven me zegt.![]()
LOLquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:31 schreef Gwywen het volgende:
Ach, die jongen had gewoon even een uitlaadklep nodig
Meer rechten voor mensen met een kromme piem0l!quote:Op maandag 19 januari 2009 19:20 schreef SpecialK het volgende:
Ik snap even niet wat dan de strekking is van haar artikel. Dat de kerk dus beinvloed mag worden door de overheid of ook answersom.
Niets verheugt mij natuurlijk meer dan een overheid die via poltiek elke religieuze stroming kapot maakt van binnenuit. Maar als dit de consequentie heeft dat leden van de kerk ook ineens een hardere stem krijgen dan rechtgeschapen burgers dan is dit natuurlijk een kwalijke zaak.
Ik dacht dat "moslim" nu het stopwoordje van populisten was...quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:57 schreef Niek. het volgende:
Meteen die onzinnige reacties, dat de beveiliging omhoog moet.... Belachelijk, dit is 1 gek, een compleet op zichzelf staand iets wat simpelweg niet tegen te houden is. Alle populisten worden wakker en schreeuwen moor en brand.
Ja, het is vreselijk wat er is gebeurd, maar de media springen er direct weer lekker op met zn allen.
Zie ik niet zo vaak.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:57 schreef Gabbylicious het volgende:
Ja maar voor hetzelfde geldt krijg ik hier een dikke bad beat, puur en alleen omdat deze morons niet normaal kunnen pokeren.
quote:Op maandag 26 januari 2009 18:37 schreef robber57 het volgende:
Alleen als je de spanning verhoogt maar dan overlaad je de accu en gaat ie stuk.
om maar eens een beroemde uitspraak aan te halen VOL=VOL
Ander geval is als de acuu beschadigd/opgesleten is , meestal door sulfaat vorming, dan kun je laden tot je een breuk weegt maar blijft de capaciteit ruk.
Enigste uitsluitsel hierover krijg je door twee dingen te meten: het sortelijk gewicht van het accu zuur en de maximale kortsluitstroom en hoelangf deze kan worden aangehouden (= dus de ontlaadkarakteristiek)
2e hands accus zijn doorgaans weggegooid geld, als een accu voor een tijdje goed in bedrijf is geweest en je zet hem daarna voor een maand of wat weg zonder hem te laten werken (ontladen/laden) vormt zich sulfaat op de loodplaten en gaat er capaciteit verloren, en dat gaat sneller dan je denkt en is grotendeels niet omkeerbaar, weg=weg.
Het symptoom van zo'n accu is meestal typisch: nog wel willen starten maar hooguit 1 a 2 keer en daarna is ie volkomen leeg terwijl er nog wel een redelijke open klemspanning aanwezig is.
Als je zo'n leeg gestarte accu meet met je voltmetertje zie je nog steeds 12 volt of zelfs meer terwijl er met een beetje last aan de spanning meteen volledig in elkaar dondert
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 @ 06:44 schreef Paginabeheerder het volgende:
Fantastisch toch?
Zelfs als je de zwakste van de familie bent, zal geen buitenstaander ruzie met je zoeken, wetende dat hij/ zij te maken krijgt met alle andere broers en zusters.
Ook al ben ik enig sinds een einzelganger, in zo'n familie zou ik wel willen opgroeien, zeker wanneer moeder's nog een zelfde volgende worp zou doen... dan is een voetbal elftal snel gesmeed.![]()
quote:Op maandag 26 januari 2009 22:44 schreef Snakey het volgende:
Advocaten eten dit soort verhalen rouw. Dat kan hij wel vergeten.
Geen rekening houden met mensen die niet consequent zijn dus!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:27 schreef KissableZlet het volgende:
Overigens is ook de tv stuk en alle andere apparaten eromheen dus denk even goed aan de consequenten voordat je hem ook gebruikt!
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen rekening houden met mensen die niet consequent zijn dus!
De rest is ook niet om over naar huis te schrijven, maar dit sprong er uit.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:03 schreef Man_of_Aran het volgende:
Smerige vuile honden zijn het ook
Je hebt een OV jaarkaart van enkele duizenden euro's. De rijtuigen, als ze al rijden, zitten ALTIJD propvol. Als vee wordt je vervoerd. Natuurlijk geen extra treinen inzetten. Reizigers pikken het toch wel.
Nu verwachten ze ook nog dat als de 2e klas en balkoms prop en propvol zitten je NAARST een lege stoel gaan staan. Want ja. Die stoel is bijzonder. Dat heet namelijk eerste klasse. Als je wilt zitten moet je je portemonee nog verder opentrekken.
En ja natuurlijk vanvangen we een lege 1e klasse rijtuig niet voor een 2e klasse zodat je toch meer ruimte creeerd voorreizigers zonder dat je het spoor zwaarder hoeft te belasten.
Dus ik ga zitten op die lege plek. Komt er zo'n verlepte 40 + teef die het nooit verder als gefrustreerde kaartjesknipper heeft gescoord. Of ik naarst de stoel wou gaan staan want ja. Je mag niet zitten hoor! Met zo'n goedkope OV jaarkaart. Ze moet toch ergens haar frustraties kwijt.
Wil ze mijn paspoort. Gaat je helemaal niks aan! Hier heb je mijn OV!
Wordt je ook nog eens van je vrijheid beroofd. Politie erbij. Natuurlijk de trein vertraging van dat boeit de NS zowiezo niet die paar minuten extra erbij.
Uiteraard heel verhaal over hoe stout ik wel niet ben enzo. En hoelang ze me wel niet mogen vastzetten. Wordt ik ook nog voorgeleid aan de officier van justitie. Probeerd hij mij ook nog even te intimideren. Geen argumenten natuurlijk. Behalve regeltjes zijn regeltjes.
De officier van justitie is gewoon een of andere gast achter een webcam die het niet mocht zeggen maar ook zoiets had van waar hebben we het over![]()
En toen volgde de boetes! En toen de brieven van het Incassobureau met steeds hardere bedreigingen. Want ja. Ik zat terwijl ik moet staan. Hoe durf ikAls ik nu niet heeeeeeeeel snel betaal gaan er verschrikkelijke dingen gebeuren
Ik zie ze voor de rechter. Intimidatiepraktijken zijn het gewoon. Ze hebben geen gelijk maar proberen je zo bang te maken dat je toch betaald. Want burgers moeten vooral doen wat hun gezegd wordt. Want anders....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
RIP aan de nabestaandenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:06 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb ooit een gans/zwaan/fassant dood gereden.
Hij zit zeker niet lekker in zijn kantquote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:12 schreef dekilo het volgende:
Nee heb ik niet!
Hoe pak ik dit aan?
Ik laat dit niet zomaar over mijn vel gaan.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:55 schreef appelsientje het volgende:
Toch maar ff volgenmorgen kunnen we kijken
(de rest al gekeken op uitleveringgemist)
Van dezelfde user:quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dankje. Ik doe mijn best om zo min mogelijk spel fouten te maken.
Whehehe. Hij heeft nog wel zo'n mooie nick!quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:16 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Van dezelfde user:
[..]
Ik weet het niet, maar ik schat zomaar in dat deze dame lelijke heeft......quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:06 schreef shaquille026 het volgende:
[..]
ja idd dat wel eigenlijk bepaald de wenkbrouw gewoon of je mooi bent of niet (gedeeltelijk dang)
als je lelijke hebt PECH heb je mooie dan eb je gwn geluk :p
En deze ook...quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:09 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik ken er 1 maar die heeft het omdat er bij die vrouw geen haar groeit omdat er iets in haar hersenen ooit iets is fout gegaan. Zo van de 1 op de andere dag. Geen hoofdhaar, huidhaar enzo. Dus scheelt een buld epileerwerk. Maar je moet wel een pruik op en wenkbrouwen tekenen.
Groepsnagels?quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:12 schreef _Arual_ het volgende:
Had als tiener tachtig kleurtjes nagellak, ben er van de ene op de andere dag mee opgehouden om mijn nagels te lakken. Mijn nagels zijn zo dun, ik kan ze ombuigen en ze scheuren heel snel in. Lang laten groepen lukt daarom niet.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:17 schreef sven2345 het volgende:
Wat een nonchalant spel kan Federer zich perimiteren
Een stromende mening?quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Je mening mag je wat mij betreft ook bij je houden, want die stroomt toch nooit met die van mij. Gezien ik niet meer doe aan taboe's en jij blijkbaar wel.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:29 schreef Bootje84 het volgende:
Op marktplaats staan een zooi contactadvertenties van, naar wat lijkt, leuke mensen. Wist in het begin helemaal niet dat dat op Marktplaats bestond, maar goed, via MPsukkels deel ** kwam ik daar terecht.
Uiteindelijk zag TS een leuke vrouw uit de buurt en besloot even te kijken wat voor vlees hij in de kuip heeft. Paar dagen later antwoord:
[..]
Klacht: bedrijven/personen die mensen op zoek naar liefde een mouw proberen aan te naaien en geld proberen te cashen
Ok..quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:26 schreef Darkangle het volgende:
[..]
Misschien, maar niemand zal SHE ooit meer serieus nemen na dit kinderlijk gedrach.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |