Je wilt scoren toch?quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goede avond jonge dame hoe gaat het met u?
quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:00 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je wilt scoren toch?
TIP 1: Als je een meisje langskomt dan doe:
"Pssst"
"Hey chick"
En als ze dan niet reageert zeg je met een stoere blik
"Domme hoer"
En kans op een blauwtje en blauw oogquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:00 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je wilt scoren toch?
TIP 1: Als je een meisje langskomt dan doe:
En als ze dan niet reageert zeg je met een stoere blik
"Domme hoer"
Heb niets meer van hem gehoord na mijn smsje...quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ik vond het een moodspoilerPaste niet bij de rest, dus weg!
[..]
InderdaadWeg dus
[..]
Hoi! Hoe is het afgelopen met mister nice guy van 41??
Het is goed. Keek net de Nationale IQ Test. Klopte niets van, was veel te makkelijk. Was echt niemand in het publiek onder de 115 ofzo, en zelf had ik maar 10 fout.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goede avond jonge dame hoe gaat het met u?
Hehequote:Op woensdag 28 januari 2009 23:01 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn IQ is trouwens best hoog met die testen van BNN altijd
Je zou het niet zeggen met mn beroerde spelling
Je weet het wel MNRquote:
Dat dus. Die rijen enzo ben ik in het echt ook onwijs slecht in, en hier had ik alles goed.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:01 schreef rhubarbje het volgende:
Wat een creepquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:02 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, zo' n man tegen wie ik alleen vriendelijk deed wilde me versieren. That s it.
Respect afdwingen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:01 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
En kans op een blauwtje en blauw oog
Wat had je uiteindelijk gestuurd dan?quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Heb niets meer van hem gehoord na mijn smsje...
Ze willen binnenkort een test gaan doen op mijn analytisch denkvermogen.. Vond ik een beetje raar toen ik dat hoorde. Heb ook nog niet gevraagd waarom ze dat wilde weten.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:01 schreef rhubarbje het volgende:
Het was echt te simpel jaquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:01 schreef Tegan het volgende:
Het is goed. Keek net de Nationale IQ Test. Klopte niets van, was veel te makkelijk. Was echt niemand in het publiek onder de 115 ofzo, en zelf had ik maar 10 fout.
Ik wilde even polsen of ik je goed begrepen had, that's allquote:
Dat me dat niet zo'n goed idee leek, en dat ik hem wel weer een keer in de kroeg zag.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wat had je uiteindelijk gestuurd dan?
Is toch een prima smsje?quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat me dat niet zo'n goed idee leek, en dat ik hem wel weer een keer in de kroeg zag.
Of T we gaan er gewoon vanuit dat we uberslim zijnquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat dus. Die rijen enzo ben ik in het echt ook onwijs slecht in, en hier had ik alles goed.
Bij mij ook.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:01 schreef rhubarbje het volgende:
Alleen tch jammer dat Tijn 73 had.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Of T we gaan er gewoon vanuit dat we uberslim zijn
Leuk toch?quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:03 schreef MNR het volgende:
[..]
Ze willen binnenkort een test gaan doen op mijn analytisch denkvermogen.. Vond ik een beetje raar toen ik dat hoorde. Heb ook nog niet gevraagd waarom ze dat wilde weten.
Volgens de tabel had ik 137, nou no way dat ik dat ooit ga halenquote:
Ik heb je de laatste tijd amper betrapt op "jou" versus "jouw".quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bij mij ook.En mijn spelling is net zo slecht.
Dat klinkt beterquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ow maar dat past dan gewoon goedquote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat is toch vanzelfsprekend dat wij uberslim zijn.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Zie de TT.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:06 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik heb je de laatste tijd amper betrapt op "jou" versus "jouw".
Mijn complimenten!
Die heeft ze even gemistquote:
Ik ook.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Leuk toch?
ik hou wel van testjes
Zo lang het maar geen tentamens zijn
Let je op Tijn.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ow maar dat past dan gewoon goed
Dankje. Ik doe mijn best om zo min mogelijk spel fouten te maken.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:06 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik heb je de laatste tijd amper betrapt op "jou" versus "jouw".
Mijn complimenten!
Vast, waarom geloof ik dat nietquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:04 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik wilde even polsen of ik je goed begrepen had, that's all
Scherp + 10quote:
Ik houd niet zo van testjes voor een ander... altijd het gevoel dat ik me moet bewijzen. Krijg ik het altijd zo benauwd van. Aan de andere kant ben ik ook altijd blij met het resultaat, want is meestal hoog maar durf daar nooit op te vertrouwen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Leuk toch?
ik hou wel van testjes
Zo lang het maar geen tentamens zijn
Gewoon spellingcontrole in Firefox gebruiken.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dankje. Ik doe mijn best om zo min mogelijk spel fouten te maken.
Gelukkig is mijn IQ niet gelijk aan mijn schoenmaat bij jou wel.quote:
Hehe sorry, is echt zo. Ik let veel op details in communicatiequote:
TIP 2 perfect uitgevoerdquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig is mijn IQ niet gelijk aan mijn schoenmaat bij jou wel.
Ik krijg die niet op Nederlands omdat ik Engelse FF heb. Wel handig als ik iets in het Engels typ, dan weet ik veel minder vaak hoe je het moet spellenquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Gewoon spellingcontrole in Firefox gebruiken.
Niks behalve afkeerquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:10 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van testjes voor een ander... altijd het gevoel dat ik me moet bewijzen. Krijg ik het altijd zo benauwd van. Aan de andere kant ben ik ook altijd blij met het resultaat, want is meestal hoog maar durf daar nooit op te vertrouwen.
Wat heb jij met tentamens?
helemaal goed! daarmee maak je zelf netjes duidelijk hoe je erover denktquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat me dat niet zo'n goed idee leek, en dat ik hem wel weer een keer in de kroeg zag.
Ik gebruik gewoon worden waarvan ik weet hoe ik ze moet spellen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik krijg die niet op Nederlands omdat ik Engelse FF heb. Wel handig als ik iets in het Engels typ, dan weet ik veel minder vaak hoe je het moet spellen.
Ach meisje...quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Niks behalve afkeer
Als je me gewoon dingen zou vragen over de lessen in de pauze of zo kan ik het je vast zo uitleggen
Maar zodra het een tentamen is raak ik in paniek en dan ga ik er of helemaal voor en dan eindigt het in tranen of ik doe alsof het me niks kan schelen, leer totaal niet en zak sowieso
sleep well auto!quote:
quote waardig ditquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon worden waarvan ik weet hoe ik ze moet spellen.
Nee eigenlijk pas sinds ik uit therapie benquote:
quote:
quote:
Ik ben er ook zeer tevreden over.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:13 schreef Adolecens het volgende:
[..]
helemaal goed! daarmee maak je zelf netjes duidelijk hoe je erover denkt
quote:
Hmm... faalangst? (ik waag een gokje)quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee eigenlijk pas sinds ik uit therapie ben
Vreemd maar oke
Okequote:
Meer dat ik gewoon niet weet hoe ik moet lerenquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:20 schreef MNR het volgende:
[..]
Hmm... faalangst? (ik waag een gokje)
Dat heb ik ook rhu! Echt klote. Ga er nu met de psycholoog over praten o.a.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Meer dat ik gewoon niet weet hoe ik moet leren
Nooit geleerd vroeger
En voor therapie kon het me allemaal niet schelen en nu wel en dan is het wel lastig als ik mn best wil doen en het gewoon niet wil lukken
Ik zal eens naar mn decaan na de tentamen week, moet er toch nog langs
Dan ben ik benieuwd naar wat voor beeld jij hebt van mij.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:11 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe sorry, is echt zo. Ik let veel op details in communicatie
Bij mij in de klas zitten ook van die enthousiaste mensen die weken van te voren beginnenquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat heb ik ook rhu! Echt klote. Ga er nu met de psycholoog over praten o.a.
Een macho latin-loverquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd naar wat voor beeld jij hebt van mij.
Heb nooit stilgestaan bij een beeld van jou. Waarom wil je dat weten?quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd naar wat voor beeld jij hebt van mij.
je wordt nog druk vanavondquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:27 schreef MNR het volgende:
[..]
Heb nooit stilgestaan bij een beeld van jou. Waarom wil je dat weten?
Altijd interessant om te wetenquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:27 schreef MNR het volgende:
[..]
I expected as muchquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Een macho latin-lover![]()
Zoals iedereen hier
quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:27 schreef MNR het volgende:
[..]
quote:
Ik ben eerlijk gezegd te moe om daar nu energie in te steken en heb er ook geen zin in.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Altijd interessant om te wetenEn ik ben niet altijd zeker hoe ik over kom
Kom met een actueel gifje en ik accepteer je hetquote:
Psycholoog gaat je wrs geen studie tips geven, die gaat eerder kijken waarom je blokkeerdquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Bij mij in de klas zitten ook van die enthousiaste mensen die weken van te voren beginnen
Hoe moet je nou alles 3 weken onthouden!?!
En stom vriendje begint 3 uur van te voren en haalt het dus bij hem hoef ik ook niet te zijn voor de echt goeie tips
Als jou psycholoog briljante inzichten heeft hoor ik het graag!
Flauwerikquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:33 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik ben eerlijk gezegd te moe om daar nu energie in te steken en heb er ook geen zin in.
B komt op mij heul niet over als een macho latin-lover hoor!quote:
I know.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:34 schreef mrbox het volgende:
[..]
Psycholoog gaat je wrs geen studie tips geven, die gaat eerder kijken waarom je blokkeerd
Eensquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:35 schreef Ludootje het volgende:
Wel als iemand die echt en oprecht van vrouwen houdt.![]()
Hehe, nu je het zegt, ik heb de TT niet eens aandachtig bekeken.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:37 schreef HostiMeister het volgende:
Ts´ IQ zal niet echt denderend zijn met een dergelijke fout in de TT
Tof Ludootje!quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:35 schreef Ludootje het volgende:
[..]
B komt op mij heul niet over als een macho latin-lover hoor!![]()
Wel als iemand die echt en oprecht van vrouwen houdt.
Ja, geen zin om een andere te zoeken.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:36 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Cool, waar vind je die Photobucket plaatjes?
Sssshhht... Gewoon mooi zijn.quote:
Val hier wel eens binnen, als ik echt singlesteun zoekquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:38 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe, nu je het zegt, ik heb de TT niet eens aandachtig bekeken.
Nieuw hier?
Ik dacht dat MNR bleef slapen, maar het bleek MrBox te zijnquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:40 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ga wel eens langs de decaan
Maar dat is heul niet single-ig
Wil nou niet zeggen dat ik je zó goed ken, maar ik meen wel dat ik je goed genoeg ken voor zo'n inschattingquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:39 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Tof Ludootje!Mensen die me een beetje kennen weten dat door vaak op mijn bek gaan mijn lesje wel heb geleerd
kei gezellig toch?quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik dacht dat MNR bleef slapen, maar het bleek MrBox te zijn
Nu ben ik echt de weg met je kwijtquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |